Kopci niebiskim dymem

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » sob kwie 15, 2006 5:48 pm

Eskapada pisze:
maatti pisze: auto stoi u magika od takich spraw i

podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da i przestał kopcić i niby nawet odpala, zobaczymy we wtorek jak wtryski założy
Jezu Chryste zabierz to auto temu facetowi !!
escapada nie masz racji, on ma dobrego mechanika

na 100% ten mechanik za chwile zaproponuje wymiane paska na zwykly, bo ten to jest taki ze zmiennymi fazami rozrzadu i dla tego raz kopci raz nie

mysle ze kolego sam pomysl nad wymiana paska na zwykly

bo te ze zmiwnnymi fazami rozrzadu nie zawsze dobrze dzialaja

czemu ja zaraz na to nie wpadlem ze to wszystko przez ten tuningowy pasek..... :roll:
ل يشل على تايرين

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » sob kwie 15, 2006 6:27 pm

zamówiłem już 5 pasków :) 3 klinowe i 2 rozrządu :)
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob kwie 15, 2006 6:55 pm

JONY B pisze:
Eskapada pisze:
maatti pisze: auto stoi u magika od takich spraw i

podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da i przestał kopcić i niby nawet odpala, zobaczymy we wtorek jak wtryski założy
Jezu Chryste zabierz to auto temu facetowi !!
escapada nie masz racji, on ma dobrego mechanika

na 100% ten mechanik za chwile zaproponuje wymiane paska na zwykly, bo ten to jest taki ze zmiennymi fazami rozrzadu i dla tego raz kopci raz nie

mysle ze kolego sam pomysl nad wymiana paska na zwykly

bo te ze zmiwnnymi fazami rozrzadu nie zawsze dobrze dzialaja

czemu ja zaraz na to nie wpadlem ze to wszystko przez ten tuningowy pasek..... :roll:
żartujesz nie ?? :o
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » sob kwie 15, 2006 7:47 pm

nie..... :)23 :)21

tak mnie naszlo :)21

bo ktos robi sobie jaja!
wcale nie czyta co pisza inni.... tylko swoje!

niebieski dym=spalanie oleju no to co ma do licha pasek rozrzadu!?

od paska rozrzadu zawsze jest różowy dym :)23
ل يشل على تايرين

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » sob kwie 15, 2006 8:04 pm

JONY auto już nie dymi na niebiesko !! on zaczął dymić po zmianie oleju na 5W a pewnie jeździł na 10 albo 15, nie było kartki i nie wiedziałem co mu tam nalać, teraz zmieniłem na 10W i jest oki, nie ma dymu
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » sob kwie 15, 2006 8:17 pm

do kazdego auta powyzej 5 lat powinno lac sie oleje polsyntetyczne
a powyzej 8 tylko mineralne!

dobry mechaniki od diesla powacha i popatrzy na olej i wie co autu dolega

na seri :)

wie czy wtryski leja
wie czy pali olej
wie czy glowica jest szczelna itd.itd.:wink:

WESOLYCH SWIAT

''ALLELUJA I DO PRZODU''
jak mawia ojciec dyrektor :)4
ل يشل على تايرين

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob kwie 15, 2006 9:41 pm

@ Maatti Ty masz prawo sie nie znac ale jesli dobrze powturzyłes slowa mechanika to ...sa świeta wiec parlamentranie powiem ze to STEK BZDUR !! !! cytuje dla przypomnienia: [...] podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da [...]

a jesli chodzi o zmiane oleju z 5W40 na 10W40 to ja Cie prosze - to jest wrecz nie możliwe zeby od tego auto przestało dymić -

wracajac do pasa rozrządu - zapytaj tego Pana mechanika jakim sposobem on dal naciag na maxa ... ale to jeszcze nic przestawiajacy sie zaplon od niby z uzytego pasa to juz BREDNIA roku AD 2006
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » sob kwie 15, 2006 9:54 pm

Pewnie masz racje, we wtorek jak będą wtryski to wszystko się okaże czy pali jak ma palić i czy kopci czy nie. Całej prawdy pewnie nie znam co on tam robił, może źle była ustawiona pompa i jak ja wkładał to ustawił dobrze i zaczął inaczej palić, może miał przestawiony zapłon i kopcił, nie wiem gdybam sobie...
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » pn kwie 17, 2006 9:47 am

Eskapada pisze:@ Maatti Ty masz prawo sie nie znac ale jesli dobrze powturzyłes slowa mechanika to ...sa świeta wiec parlamentranie powiem ze to STEK BZDUR !! !! cytuje dla przypomnienia: [...] podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da [...]

a jesli chodzi o zmiane oleju z 5W40 na 10W40 to ja Cie prosze - to jest wrecz nie możliwe zeby od tego auto przestało dymić -

wracajac do pasa rozrządu - zapytaj tego Pana mechanika jakim sposobem on dal naciag na maxa ... ale to jeszcze nic przestawiajacy sie zaplon od niby z uzytego pasa to juz BREDNIA roku AD 2006
escapada olej to , bo gosc cos kreci, cos wymysla i tyle......
olej to mialby znaczenie jakby mial w silniku wlane 12l i przeciskalby sie przez pierscienie-a po wymianie wlalby 7l i w takim przypadku to tak.

w pierwszej wersji to byl niebieski dym, potem czarny, zaraz sie okaze , ze .... e tam

powiem wam ze jest takie auto bmw 525tds -bardzo silny silnik, ale najbardziej awaryjny- tam wystarczy i 1mm przestawic pokrywe na pompie i auta nie zapalisz, a jak przestawisz o 0.,5mm to bedzie kopcil jak palasa sie opona, alo to kalectwo z bmw ma pompe elektroniczna :)3

ale pajero ze zwykla pompa ma robic cyrki?
NIECH KOLEGA POJEDZIE DO MECHANIKA I PRZESTANIE OPOWIADAC ''CO BY BYLO GDYBYM POJECHAL DO MECHANIKA''
ل يشل على تايرين

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn kwie 17, 2006 10:00 am

Jony B trudno Ci tu racji nie przyznac, temat wydawałoby sie poważny ale wywody niby Pana mechanika ŻENADA & BZDURA !!
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn kwie 17, 2006 11:35 am

Eskapada pisze:@
a jesli chodzi o zmiane oleju z 5W40 na 10W40 to ja Cie prosze - to jest wrecz nie możliwe zeby od tego auto przestało dymić -
Jest szansa, że po zmianie na 15W40 i dolaniu Moto-Doktora na chwilę przestanie... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pn kwie 17, 2006 11:56 am

Ja z ciekawością czytam ten temat ponieważ mam podobne objawy. Na zimnym zaraz po zapaleniu dymi na niebiesko a potem to już normalnie jak podkręce oborty to na czarno. Generalnie uszczelnacze pod zaworami do wymiany i regulacja lub wymiana wtrysków oraz trza wyregulować pompe paliwa, bez tego trudno diagnzować dalej. 8)
Generalnie zauważyłem, że przy mnotażu snorkrów mało kto przesztrzega średnic rur. Brak powietrza powoduje kopcenie na czarno. Rura doprowadzająca powietrze do filtra powinna mieć większą średnicę od orygnalnej rury przy filtrze powietrza aby zrekompensować jej długość. Sprawdzie zatem czy kopci ze snorkelem i jak bez.
8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość