amorki do Pajero II - alternatywa
Moderator: Kosiarz
Oczywiście masz rację. Dlatego o tych amorki co je podałem, zasięgnąłem wiadomości u "technicznych" kolesi u dystrybutora(KONI), serwisie(Bilstein) czy producenta(OME) a nie w działach handlowych. Podałem też możliwe "efekty uboczne" o jakich wspominali ci kolesie. TrailMaster jest z katalogu, więc tym bardziej powinien być OK.Mroczny pisze:ja tylko chciałem przypomniec, ze amortyzator dobiera sie do masy nieresorowanej bo to ona ma byc hamowana.. I zakladajac nalewane opony trzeba to uwzględnicSama marka auta i ciężar nadwozia to nie wszystko. O szczegółach typu skok i zakres pracy nie wspominam
A poza tym jest mi wszystko jedno co sobie ktoś kupi, bo ja niczym nie handluje, ani nic z tego nie mam. Teraz już naprawdę EOT.
C'mon...
-
-
- Posty: 144
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
- Lokalizacja: wawa
Święte słowa , do l200 założylem opony 265/75/16 i okazało się , że fabrycny zawias ( 18000 km ) nie daje radyMroczny pisze:ja tylko chciałem przypomniec, ze amortyzator dobiera sie do masy nieresorowanej bo to ona ma byc hamowana.. I zakladajac nalewane opony trzeba to uwzględnicSama marka auta i ciężar nadwozia to nie wszystko. O szczegółach typu skok i zakres pracy nie wspominam


V60 E70 E84 BJ45
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 36
- Rejestracja: śr cze 11, 2008 12:16 pm
- Lokalizacja: Głogów
- Kontaktowanie:
Nie chce zakładać nowego tematu więc się dopiszę tu, wymieniam całą zawiechę z przodu i zastanawiam się jakie amorki do mojego Pajero I V6 z 90r. wersja krótka.... Ma jeździć w terenie troszkę cięższym niż wycieczki rekreacyjne, czyli strome podjazdy, zjazdy, błota, żwirownie, okopy, czasami lekki trialik... Będzie miał cięższy zderzak na przodzie bez wyciągary... Jakie będą najlepiej robić zastanawiałem się nad OME, KONI i DOBINSONS, które z tych najbardziej polecacie do mojego staruszka?
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
Witam!
Właśnie mi padł amortyzator tylni w pajero 2 z 3 stopniową regulacją twardości zawieszenia (leci czarny olej;/). Po przeczytaniu powyższych postów widzę że te regulowane są gorsze na teren a te nie regulowane z możliwością liftu lepsze w teren. Pytanie teraz jakie kupić? Czy są jakieś z kompromisem czyli z regulacją i do liftu bo nie ukrywam że lift chcę zrobić i w terenie jeździć. Są może te Koni Heavy Truck w wersji dłuższej niż oryginalnie?
Z góry dziękuję za pomoc.
Właśnie mi padł amortyzator tylni w pajero 2 z 3 stopniową regulacją twardości zawieszenia (leci czarny olej;/). Po przeczytaniu powyższych postów widzę że te regulowane są gorsze na teren a te nie regulowane z możliwością liftu lepsze w teren. Pytanie teraz jakie kupić? Czy są jakieś z kompromisem czyli z regulacją i do liftu bo nie ukrywam że lift chcę zrobić i w terenie jeździć. Są może te Koni Heavy Truck w wersji dłuższej niż oryginalnie?
Z góry dziękuję za pomoc.
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
chciałbym jeszcze raz jakies konkretne linki zobaczyc jak mozna... bo tył amorki kfalifikuja mi sie do wymiany raczej, z przodu kupiłem nowki KONI te co były jakos po 350zł sztuka... ale na tył mnie nie stac na taka przyjemnosc narazie wiec pytanko takie czy cos innego mozna szukac zeby kołka 33x10.50 trzymało no i w sumie fajnie by było zeby jak sie fundusz poprawi wstawic dłuzsze sprezyny i nie zmieniac znowu amorków
sugestie i linki bardzo miło widziane 


*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

Re: amorki do Pajero II - alternatywa
ja moge sie dolaczyc do grona oczekujacych 

Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
Czy amortyzator przedni dedykowany do PI koni heavy track o numerze 30 1318 bedzie pasował do PII??
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
NIE ponieważ są inne mocowania dolne. Niestety do Pajero II nie ma promocji i za 213 się ich nie kupiVidelec pisze:Czy amortyzator przedni dedykowany do PI koni heavy track o numerze 30 1318 bedzie pasował do PII??

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
skąd wiedziałeś?Eskapada pisze:Niestety do Pajero II nie ma promocji i za 213 się ich nie kupi

hmmm, mocowanie to tylko taka blaszka przykręcana do wahacza... może wystarczy tylko ją zmienić

cena kusi

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
powtórze sie.... czy zapoda mi ktos link do sprawdzonych do pajero 2 krótkiego na tył z tym ze chciałbym wstawic patrolowe sprezyny (+50mm) wiec co za amorki wstawiac? zadnej extremy, zeby wybierał pola i bezdroza i na asfalcie wzglednie trzymał komfort? TANIO
bidny student bezrobotny

*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

Re: amorki do Pajero II - alternatywa
Ja mam Ironmany Elite. Sprężyny mam podwyższane (Ironman dedykowany do longa). Jest tego liftu z 5cm i taki amor robi w tym zestawieniu. Pyciłem coś pod 160 i nic sie z autem nie działo. Po okolicznych drogach (zajebiście dziurawe) czasami jest wrażenie, że robi na 100% mozliwości, ale nie robi psikusów, auto trzyma się drogi. Przód to juz gorzej, ale tylko w terenie nie wyrabia. Trza by go wspomóc jakimś dodatkowym amorem - nad czym obecnie myślę.
Linka masz tu:
http://www.4x4team.pl/ironman/katalog_i ... a_2006.pdf
Auto to krótkie PII na nalewkach 31x10,5 i seryjnych alusach.
Linka masz tu:
http://www.4x4team.pl/ironman/katalog_i ... a_2006.pdf
Auto to krótkie PII na nalewkach 31x10,5 i seryjnych alusach.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
dziekuje
tylkokurde amorki po 550zł ....
a ile za sprezyny? mozesz mi podesłac foto twojego miska z boku na maila qpass@wp.pl?


*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

Re: amorki do Pajero II - alternatywa
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
Gdzieś mam więcej zdjęć jak to jest rozwiązane
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: amorki do Pajero II - alternatywa
zastanawiałem się nad takim samym samym rozwiązaniem w swoim aucie ( drugi amortyzator ) ponieważ jeden, nawet wzmocniony nie daje rady z ciężką oponą 33x12,50 osadzoną na feldze stalowej.
Nie mniej jednak temat jest alternatywnych czytaj tanich rozwiązaniach a drugi amortyzator to na pewno podwajanie wartości zawieszenia
Nie mniej jednak temat jest alternatywnych czytaj tanich rozwiązaniach a drugi amortyzator to na pewno podwajanie wartości zawieszenia

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość