
Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Moderator: Kosiarz
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
no niedaj sie prosić 

był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
po czym poznać że pojarka ma skrzynie super selekt, przechodząc koło auta
.
a poważnie 97 rok, 2,8 tdi 2 poduchy itp manual ma takowa skrzynie

a poważnie 97 rok, 2,8 tdi 2 poduchy itp manual ma takowa skrzynie

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
ES ma sprzęgiełka piast przy kolach a SS nie ma
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
dzieki za rzeczowa odpowiedzieć.Eskapada pisze:ES ma sprzęgiełka piast przy kolach a SS nie ma
moze ktoś jeszcze z użytkowników wypowiedział by sie na temat tego autka, nie miałem okazji wcześniej jeździć takim autkiem i nie znam za bardzo jego silnych i słabych stron. Ostatnio jeździłem g klasa 460 2.8,
za plusami miska przemawia skrzynia ss, równie duże i przestronne wnetrze 7 osob, oraz to ze ma dużo na haku.
3300 ma kazde długie pajero?
bez komentarzy już było poczytaj sobie, bo jak bym miał wiecej czasu to przeleciał bym te 1000 watków

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
też mam tyle na haku i ciągnąłem 3,3T przez 40 km (terenówka na lawecie)skorek pisze:...ma dużo na haku.
3300 ma kazde długie pajero?...
dało radę bez bólu
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion
mobile 603 265 921
XJ 900 Diversion
mobile 603 265 921
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Dobra wraca temat mostów. Jako, że most z L200 kapke się różni mocowaniem poduchy zadam pytanie jak wygląda sprawa z mostem z pajero II? Widziałem fotkę z 90 roku i na oko wygląda podobnie jak mój. Jakies wieści?
Dodatkowe pytanie do Adasia. Skoro półosie w L200 są dłuższe a most taki sam to:
1- wchodzą głębiej w zwrotnice
2- L200 ma większy rozstaw kół
Jesli AD.2 to czy wstawiając tylny most z L200 będę miał czteroślad?
Dodatkowe pytanie do Adasia. Skoro półosie w L200 są dłuższe a most taki sam to:
1- wchodzą głębiej w zwrotnice
2- L200 ma większy rozstaw kół
Jesli AD.2 to czy wstawiając tylny most z L200 będę miał czteroślad?

Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Ma inaczej mocowane wahacze , inny przód ramy
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Kiedyś wstawiałeś fotki od L200 i tam jest różnica w mocowaniu do belki pod mostem czy z dwójki też jest taka różnica? plus jeszcze te wachacze?
A co do tylnego to chyba problemu z mocowaniem nie ma najmniejszego a jedynie ten rozstaw mnie zastanawia.
Dodatkowo jak poznać czy ma blokade czy nie? Jakiś siłownik jak w przednim czy po prostu wężyk w gruchę mostu i tyle?
A co do tylnego to chyba problemu z mocowaniem nie ma najmniejszego a jedynie ten rozstaw mnie zastanawia.
Dodatkowo jak poznać czy ma blokade czy nie? Jakiś siłownik jak w przednim czy po prostu wężyk w gruchę mostu i tyle?
Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
może dzisiaj będę na Tychach (albo jutro),
się wczołgasz i oblukasz most
się wczołgasz i oblukasz most

PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion
mobile 603 265 921
XJ 900 Diversion
mobile 603 265 921
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Spoko, jakby coś dzwoń. Kontrolki tez obgadamy 

Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Widzisz jak sobie skomplikowałes auto tym ss ? Ja tam zostaję przy es. Jedyne co to most na tył z blokadą kiedys wrzucę.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 12:15 am
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
no i jak wstawiłeś do pajero I most przedni od II. Właśnie jutro mam zamiar jechać po cały most z pajero II i chcem go wstawić do P... I. Nie jestem pewien czy będzie wszystko pasowało... z tego co wiem to jest tylko inne mocowanie. Napisz jak to wyszło u Ciebie.
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Nie wstawiałem jeszcze. Kasiora się skończyła ale kiedyś będzie 

Dziadek 2,5TD `98
- cordoba_2004
-
- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
cordoba_2004 pisze:http://www.youtube.com/watch?v=6E8LBoWazJo&feature=fvw
ale, że co, bo nie rozumiem?? Chcesz nam pokazać jak działa blokada?

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Robiłeś? Jakby coś to dawaj co mnie czekalawaprezes pisze:no i jak wstawiłeś do pajero I most przedni od II. Właśnie jutro mam zamiar jechać po cały most z pajero II i chcem go wstawić do P... I. Nie jestem pewien czy będzie wszystko pasowało... z tego co wiem to jest tylko inne mocowanie. Napisz jak to wyszło u Ciebie.

Dziadek 2,5TD `98
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 12:15 am
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
właśnie mi to robią i jest problem
! Półoś w II jest dłuższa o 3 cm... I teraz mechanik chciał rozłączyć pólos z przegubem ale nie można tergo rozdzielić, chyba ze macie jakieś patenty nato ? pilna sprawa bo własnie sprzęr rozkręcony i nie wiadomo co dalej !

Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Robiłem tę sztukę w swojej jedynce,wiem że mechanior składał z dwóch mostów jeden . Na PW wysyłam ci numer do niego powinien pomóc
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?p=2343184#p2343184lawaprezes pisze:właśnie mi to robią i jest problem! Półoś w II jest dłuższa o 3 cm... I teraz mechanik chciał rozłączyć pólos z przegubem ale nie można tergo rozdzielić, chyba ze macie jakieś patenty nato ? pilna sprawa bo własnie sprzęr rozkręcony i nie wiadomo co dalej !
a zewnętrzny impulsywnikiem ręcznym

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 12:15 am
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
wszystko wyszło okej, po za jednym mankamentem mechanik źle sprawdził obroty na moście co się okazało że kupiłem 4:875 czy coś takiego...a mam całkiem inne (nie wiem jakie mam) i założył stary most, ale zwrotnice zostawili od P2. wszystko było okej do póki nie wjechałem w mały teren. Musiałem już się wyciągać wyciągarką. Z tego co zaglądałem pad auto to widać ze wyskoczyła półoś. i teraz mam pytanie czy to jest z wina mechanika czy poprostu taki ukaład zwrotnicy z p2 i mostem z p1 się gryzie. Mechanik skasował mnie 800zł i po 5min. jazdy znowu napęd padł :[ teraz nie wiem kogo obwiniać jego czy po prostu takie rozwiązanie do niczego innego nie mogło doprowadzić.
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
zrób zdjęcie skąd Ci ta półośka wypadła
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Ło jezu i co narobiłem ?Kajen pisze:Widzisz jak sobie skomplikowałes auto tym ss ? Ja tam zostaję przy es. Jedyne co to most na tył z blokadą kiedys wrzucę.

W sensie ze tez zapodałem SS do pajero 1 tym razem z manualem ale to chyba ostatni manual w tym aucie, zamieniłem KM-145 na V5MT1, co chcecie wiedziec ?

Fotostory jest więc jak ktoś chętny to wkleje, od razu uprzedzam, że nie pasuje kompletnie nic

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz paź 02, 2011 4:20 pm
- Lokalizacja: Łomża
- Kontaktowanie:
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Poproszę fotostory 

Long V6 Montero '90 31" BFG AT turystyk
Re: Pajero I - Super Select, Blokada mostu,
Mylisz się, mam reduktor z wyjściem na przystawkę, bo przed 4LLc mam wyczuwalny neutral 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości