
Regulacja Drążków
Moderator: Kosiarz
Re: Regulacja Drążków
to się okaże w swoim czasie 

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Regulacja Drążków
bry...
drugi kuterek
drugi kuterek

Re: Regulacja Drążków
Jezuschrystuspałerwafel...
Poszedlem tylko pod prysznic...
Eeeeee...
Edytowac ?
Poszedlem tylko pod prysznic...
Eeeeee...
Edytowac ?

Re: Regulacja Drążków
ee nie sądzę
to ja pobiegnę
na ten pierwszy
to ja pobiegnę
na ten pierwszy

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Regulacja Drążków
A po co? Jest merytorycznie, problem galopera rozwiązany i tyle... Niech se Młoda maila zapisze...Kajen pisze:Jezuschrystuspałerwafel...
Poszedlem tylko pod prysznic...
Eeeeee...
Edytowac ?

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
To co ? Sylwek we Wroclawiu ?
Swoja droga mieszkalem tam kiedys przez bardzo krotko...

Swoja droga mieszkalem tam kiedys przez bardzo krotko...
Re: Regulacja Drążków
ee za daleko nie chc emi się jechać, ale moze jakiegoś innego Sylwka sobie znajdziecie na miejscu



Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Regulacja Drążków
@Adas, dobrze że Cie widzę...
Poległem na wyrywaniu tej półosi... zrobiłem sobie ściągacz, ale nie mogę jej wyrwać.... Za mało N, czy tam jest jakiś myk i trzeba coś rozkręcić jeszcze?

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
PiRoman pisze:@Adas, dobrze że Cie widzę...Poległem na wyrywaniu tej półosi... zrobiłem sobie ściągacz, ale nie mogę jej wyrwać.... Za mało N, czy tam jest jakiś myk i trzeba coś rozkręcić jeszcze?

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Regulacja Drążków
No od tułu to bym mógł walnąć, jakbym tą połówke pochwy mostu odkręcił, a ja chciałem być sprytny i wyrwać z tej strony.
Jeszcze raz... o ile dobrze rozumiem to:
Półoś może siedzieć mocno w pochwie tylko za pośrednictwem łożyska bo wielowypust w dyferencjale siedzi tylko na pierścieniu rozprężnym, czyli lekkie klik?
A przy wyjmowaniu półosi z elementem pochwy z dyferencjału wyskoczy klik, a problem może pewnie powstać jeszcze z powodu wielkości flanszy, która nie przejdzie przez otwór wspornika mocującego pochwę do ramy (czy gdzieś tam). Czyli, albo odkręcić ten wspornik, o ile sie da, albo odchylić tylko lekko w dół całość i se pukać w łożysko od tyłu. Ale w takim razie musi wyjść najpierw półoś, bo nie pójdzie w dół wsadzona w dyferencjał...
? 
Jeszcze raz... o ile dobrze rozumiem to:
Półoś może siedzieć mocno w pochwie tylko za pośrednictwem łożyska bo wielowypust w dyferencjale siedzi tylko na pierścieniu rozprężnym, czyli lekkie klik?
A przy wyjmowaniu półosi z elementem pochwy z dyferencjału wyskoczy klik, a problem może pewnie powstać jeszcze z powodu wielkości flanszy, która nie przejdzie przez otwór wspornika mocującego pochwę do ramy (czy gdzieś tam). Czyli, albo odkręcić ten wspornik, o ile sie da, albo odchylić tylko lekko w dół całość i se pukać w łożysko od tyłu. Ale w takim razie musi wyjść najpierw półoś, bo nie pójdzie w dół wsadzona w dyferencjał...


Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
Bo może da się wyrwać z tej strony, tylko pytanie, czy to trzyma łozysko czy ten pierścień?
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
półośka siedzi tak jak to opisujesz, ale skoro padło łożysko to do wnętrza dostał się syf i woda, więc niezły gnój jest w środki i pewnie skorodował i nie chce wylesić.
Musisz szklarski młoteczek zmienić na młotek i walnąć, musi wyjść

Uploaded with ImageShack.us
Musisz szklarski młoteczek zmienić na młotek i walnąć, musi wyjść


Uploaded with ImageShack.us
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Regulacja Drążków
No właśnie tu przykładam moment...
Tylko widocznie za małą wartość... Przyjebać znaczy się trzeba...
Ja zrobiłem tak:
Most jest na aucie, do flanszy przykręciłem płaskownik a do niego łańcuch, na końcu łańcucha mam obciążnik któremu nadaję pęd i on wyhamowując po skasowaniu luzu łańcucha, przekazuje energię kinetyczną flanszy... to tak naukowo... a tak poważnie, to widocznie muszę zmienić obciążenie na poważniejsze i spróbować mocniej, chyba że łańcuch powie pass...
A jeśli przyszło by mi zdjąć tą część pochwy, to wyjdzie ot tak z jakimś elementem ramy zdjąć? Bo ta francowata flansza duża, a dziura we wsporniku nie...

Ja zrobiłem tak:
Most jest na aucie, do flanszy przykręciłem płaskownik a do niego łańcuch, na końcu łańcucha mam obciążnik któremu nadaję pęd i on wyhamowując po skasowaniu luzu łańcucha, przekazuje energię kinetyczną flanszy... to tak naukowo... a tak poważnie, to widocznie muszę zmienić obciążenie na poważniejsze i spróbować mocniej, chyba że łańcuch powie pass...
A jeśli przyszło by mi zdjąć tą część pochwy, to wyjdzie ot tak z jakimś elementem ramy zdjąć? Bo ta francowata flansza duża, a dziura we wsporniku nie...

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
no nie przejdzie, walnij od środka a wyjdzie, jak nie wyjdzie to przyjedź do mnie ja to wyjmęPiRoman pisze:No właśnie tu przykładam moment...Tylko widocznie za małą wartość... Przyjebać znaczy się trzeba...
Ja zrobiłem tak:
Most jest na aucie, do flanszy przykręciłem płaskownik a do niego łańcuch, na końcu łańcucha mam obciążnik któremu nadaję pęd i on wyhamowując po skasowaniu luzu łańcucha, przekazuje energię kinetyczną flanszy... to tak naukowo... a tak poważnie, to widocznie muszę zmienić obciążenie na poważniejsze i spróbować mocniej, chyba że łańcuch powie pass...
A jeśli przyszło by mi zdjąć tą część pochwy, to wyjdzie ot tak z jakimś elementem ramy zdjąć? Bo ta francowata flansza duża, a dziura we wsporniku nie...

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Regulacja Drążków
No to jak Ty wyjmiesz, to i ja wyjmę...
Jeszcze spróbuje jutro zdjąć osłonę spod motoru i bezpośrednio ją mlasnąć... może to pomoże...

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
A dyfer ten nie jest przelotowy ? Moze wyciągnąc drugą połos i jebnąc od tej drugiej strony... A łozysko Ci Romek potwierdzam tylko ja mam je w jedynce, widac z przodem tak nie wydziwiali jak z tyłem...
Re: Regulacja Drążków
z tej strony nie jest przelotowy
może jeszcze podważyć łomikiem między flansze a wspornik, albo wbić klina, albo łańcuch tak skrócić i zrobić ucho żeby wlazła rura i zaprzeć o ramę, do cholery musi wyjść
może jeszcze podważyć łomikiem między flansze a wspornik, albo wbić klina, albo łańcuch tak skrócić i zrobić ucho żeby wlazła rura i zaprzeć o ramę, do cholery musi wyjść

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Regulacja Drążków
No to też by było rozwiązanie, zanim wypruję most, to sprawdzę...Kajen pisze:A dyfer ten nie jest przelotowy ? Moze wyciągnąc drugą połos i jebnąc od tej drugiej strony... A łozysko Ci Romek potwierdzam tylko ja mam je w jedynce, widac z przodem tak nie wydziwiali jak z tyłem...
Tak przy okazji: część numer MB160948 to nie jest uszczelniacz żaden, tylko pierścień metalowy, jakiś odrzutnik... kupiłem se...




Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
Bo wezmę latarkę...Adas pisze:z tej strony nie jest przelotowy
może jeszcze podważyć łomikiem między flansze a wspornik, albo wbić klina, albo łańcuch tak skrócić i zrobić ucho żeby wlazła rura i zaprzeć o ramę, do cholery musi wyjść


Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
pewnie z Japonii się też dziwili, że ktoś to zamówił 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Regulacja Drążków
Ale jak pytałem co to, to się kuźwa żaden nie odezwał... I czekałem jeden dzień na to, a juz by auto było zrobione, bo mi miał Alban pomóc no... A dziś już jest nietrzeźwy... 

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
No to jestem na takim etapie...


Teoretycznie, po puknięciu w flansze półosi powinna ona wyskoczyć z tego osranego pierścionka i ewentualnie zostać w łożysku.
Ale pierścionek trzyma, tak samo zresztą jak pierscionki w przegubach zewnętrznych. W tym samochodzie, nie udało mi się nigdy tego zbić...
Jakieś pomysły? Zaczynam nieśmiało zerkać w kierunku półki z elektronarzędziami...



Teoretycznie, po puknięciu w flansze półosi powinna ona wyskoczyć z tego osranego pierścionka i ewentualnie zostać w łożysku.
Ale pierścionek trzyma, tak samo zresztą jak pierscionki w przegubach zewnętrznych. W tym samochodzie, nie udało mi się nigdy tego zbić...
Jakieś pomysły? Zaczynam nieśmiało zerkać w kierunku półki z elektronarzędziami...


Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
no to teraz musisz kupić angola i zrobić przeszczep, nic z tego nie wyjdzie, jest zepsute 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Regulacja Drążków
W angolach kierownica mi się nie podoba...
Ta zaślepka widoczna w łożysku jest jakaś oddtwarzalna? Mam chęć się w nią wbić jeśli nie jest za gruba... Pytanie czy warta ją gwałcić, bo nad flanszą się na prawdę dobrze znęcam... nie wiem co pęknie pierwsze, obstawiam ścięcie pierścionka lub wykruszenie tej zębatki od wewnątrz...

Ta zaślepka widoczna w łożysku jest jakaś oddtwarzalna? Mam chęć się w nią wbić jeśli nie jest za gruba... Pytanie czy warta ją gwałcić, bo nad flanszą się na prawdę dobrze znęcam... nie wiem co pęknie pierwsze, obstawiam ścięcie pierścionka lub wykruszenie tej zębatki od wewnątrz...
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Regulacja Drążków
czyli rozebrałeś całą prawą stronę, ustrojstwo na zdj.nr 2 to element zapinający przedni dyfre, czyli spina prawą półoś.
Skoro masz wyjętą kompletną półoś to zalej go WD 40 od środka i zaczekaj, później wal w półoś (od strony mostu) tak żeby wylazła z gniazda
Skoro masz wyjętą kompletną półoś to zalej go WD 40 od środka i zaczekaj, później wal w półoś (od strony mostu) tak żeby wylazła z gniazda
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość