Regulacja Drążków

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Regulacja Drążków

Post autor: CrOOchy » śr gru 29, 2010 11:31 pm

to się okaże w swoim czasie :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Ajwen » śr gru 29, 2010 11:34 pm

bry...

drugi kuterek ??

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Kajen » śr gru 29, 2010 11:34 pm

Jezuschrystuspałerwafel...

Poszedlem tylko pod prysznic...

Eeeeee...

Edytowac ? :roll:

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Regulacja Drążków

Post autor: CrOOchy » śr gru 29, 2010 11:35 pm

ee nie sądzę

to ja pobiegnę



na ten pierwszy :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » śr gru 29, 2010 11:38 pm

Kajen pisze:Jezuschrystuspałerwafel...

Poszedlem tylko pod prysznic...

Eeeeee...

Edytowac ? :roll:
A po co? Jest merytorycznie, problem galopera rozwiązany i tyle... Niech se Młoda maila zapisze... :)12
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Kajen » śr gru 29, 2010 11:41 pm

To co ? Sylwek we Wroclawiu ? :wink:

Swoja droga mieszkalem tam kiedys przez bardzo krotko...

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Regulacja Drążków

Post autor: CrOOchy » śr gru 29, 2010 11:45 pm

ee za daleko nie chc emi się jechać, ale moze jakiegoś innego Sylwka sobie znajdziecie na miejscu :roll: :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 4:50 pm

@Adas, dobrze że Cie widzę... :)21 Poległem na wyrywaniu tej półosi... zrobiłem sobie ściągacz, ale nie mogę jej wyrwać.... Za mało N, czy tam jest jakiś myk i trzeba coś rozkręcić jeszcze?
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » pt gru 31, 2010 4:55 pm

PiRoman pisze:@Adas, dobrze że Cie widzę... :)21 Poległem na wyrywaniu tej półosi... zrobiłem sobie ściągacz, ale nie mogę jej wyrwać.... Za mało N, czy tam jest jakiś myk i trzeba coś rozkręcić jeszcze?
:)21 ooo, walnij od tyłu młotkiem przez długi przecinak obkręcająć półośkę

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 5:02 pm

No od tułu to bym mógł walnąć, jakbym tą połówke pochwy mostu odkręcił, a ja chciałem być sprytny i wyrwać z tej strony.
Jeszcze raz... o ile dobrze rozumiem to:
Półoś może siedzieć mocno w pochwie tylko za pośrednictwem łożyska bo wielowypust w dyferencjale siedzi tylko na pierścieniu rozprężnym, czyli lekkie klik?
A przy wyjmowaniu półosi z elementem pochwy z dyferencjału wyskoczy klik, a problem może pewnie powstać jeszcze z powodu wielkości flanszy, która nie przejdzie przez otwór wspornika mocującego pochwę do ramy (czy gdzieś tam). Czyli, albo odkręcić ten wspornik, o ile sie da, albo odchylić tylko lekko w dół całość i se pukać w łożysko od tyłu. Ale w takim razie musi wyjść najpierw półoś, bo nie pójdzie w dół wsadzona w dyferencjał... ??? :o
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 5:03 pm

Bo może da się wyrwać z tej strony, tylko pytanie, czy to trzyma łozysko czy ten pierścień?
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » pt gru 31, 2010 5:43 pm

półośka siedzi tak jak to opisujesz, ale skoro padło łożysko to do wnętrza dostał się syf i woda, więc niezły gnój jest w środki i pewnie skorodował i nie chce wylesić.

Musisz szklarski młoteczek zmienić na młotek i walnąć, musi wyjść :)21

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 5:51 pm

No właśnie tu przykładam moment... :)21 Tylko widocznie za małą wartość... Przyjebać znaczy się trzeba...
Ja zrobiłem tak:
Most jest na aucie, do flanszy przykręciłem płaskownik a do niego łańcuch, na końcu łańcucha mam obciążnik któremu nadaję pęd i on wyhamowując po skasowaniu luzu łańcucha, przekazuje energię kinetyczną flanszy... to tak naukowo... a tak poważnie, to widocznie muszę zmienić obciążenie na poważniejsze i spróbować mocniej, chyba że łańcuch powie pass...

A jeśli przyszło by mi zdjąć tą część pochwy, to wyjdzie ot tak z jakimś elementem ramy zdjąć? Bo ta francowata flansza duża, a dziura we wsporniku nie... :roll:
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » pt gru 31, 2010 5:57 pm

PiRoman pisze:No właśnie tu przykładam moment... :)21 Tylko widocznie za małą wartość... Przyjebać znaczy się trzeba...
Ja zrobiłem tak:
Most jest na aucie, do flanszy przykręciłem płaskownik a do niego łańcuch, na końcu łańcucha mam obciążnik któremu nadaję pęd i on wyhamowując po skasowaniu luzu łańcucha, przekazuje energię kinetyczną flanszy... to tak naukowo... a tak poważnie, to widocznie muszę zmienić obciążenie na poważniejsze i spróbować mocniej, chyba że łańcuch powie pass...

A jeśli przyszło by mi zdjąć tą część pochwy, to wyjdzie ot tak z jakimś elementem ramy zdjąć? Bo ta francowata flansza duża, a dziura we wsporniku nie... :roll:
no nie przejdzie, walnij od środka a wyjdzie, jak nie wyjdzie to przyjedź do mnie ja to wyjmę :)21

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 5:58 pm

No to jak Ty wyjmiesz, to i ja wyjmę... :)21 Jeszcze spróbuje jutro zdjąć osłonę spod motoru i bezpośrednio ją mlasnąć... może to pomoże...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Kajen » pt gru 31, 2010 6:01 pm

A dyfer ten nie jest przelotowy ? Moze wyciągnąc drugą połos i jebnąc od tej drugiej strony... A łozysko Ci Romek potwierdzam tylko ja mam je w jedynce, widac z przodem tak nie wydziwiali jak z tyłem...

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » pt gru 31, 2010 6:09 pm

z tej strony nie jest przelotowy
może jeszcze podważyć łomikiem między flansze a wspornik, albo wbić klina, albo łańcuch tak skrócić i zrobić ucho żeby wlazła rura i zaprzeć o ramę, do cholery musi wyjść :)21

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 6:09 pm

Kajen pisze:A dyfer ten nie jest przelotowy ? Moze wyciągnąc drugą połos i jebnąc od tej drugiej strony... A łozysko Ci Romek potwierdzam tylko ja mam je w jedynce, widac z przodem tak nie wydziwiali jak z tyłem...
No to też by było rozwiązanie, zanim wypruję most, to sprawdzę...
Tak przy okazji: część numer MB160948 to nie jest uszczelniacz żaden, tylko pierścień metalowy, jakiś odrzutnik... kupiłem se... :roll: W serwisie... 45 zyla... kuźwa... :roll: I nie wygląda na absolutnie niezbędny jako nowy...

Obrazek

Obrazek
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 6:10 pm

Adas pisze:z tej strony nie jest przelotowy
może jeszcze podważyć łomikiem między flansze a wspornik, albo wbić klina, albo łańcuch tak skrócić i zrobić ucho żeby wlazła rura i zaprzeć o ramę, do cholery musi wyjść :)21
Bo wezmę latarkę... :)17 :)21
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » pt gru 31, 2010 6:11 pm

pewnie z Japonii się też dziwili, że ktoś to zamówił :)21

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » pt gru 31, 2010 6:15 pm

Ale jak pytałem co to, to się kuźwa żaden nie odezwał... I czekałem jeden dzień na to, a juz by auto było zrobione, bo mi miał Alban pomóc no... A dziś już jest nietrzeźwy... :)13
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » sob sty 01, 2011 1:46 pm

No to jestem na takim etapie...
Obrazek

Obrazek

Teoretycznie, po puknięciu w flansze półosi powinna ona wyskoczyć z tego osranego pierścionka i ewentualnie zostać w łożysku.
Ale pierścionek trzyma, tak samo zresztą jak pierscionki w przegubach zewnętrznych. W tym samochodzie, nie udało mi się nigdy tego zbić...
Jakieś pomysły? Zaczynam nieśmiało zerkać w kierunku półki z elektronarzędziami... :roll: :)17
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » sob sty 01, 2011 2:01 pm

no to teraz musisz kupić angola i zrobić przeszczep, nic z tego nie wyjdzie, jest zepsute :)21

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: PiRoman » sob sty 01, 2011 2:04 pm

W angolach kierownica mi się nie podoba... :)12
Ta zaślepka widoczna w łożysku jest jakaś oddtwarzalna? Mam chęć się w nią wbić jeśli nie jest za gruba... Pytanie czy warta ją gwałcić, bo nad flanszą się na prawdę dobrze znęcam... nie wiem co pęknie pierwsze, obstawiam ścięcie pierścionka lub wykruszenie tej zębatki od wewnątrz...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Drążków

Post autor: Adas » sob sty 01, 2011 2:05 pm

czyli rozebrałeś całą prawą stronę, ustrojstwo na zdj.nr 2 to element zapinający przedni dyfre, czyli spina prawą półoś.
Skoro masz wyjętą kompletną półoś to zalej go WD 40 od środka i zaczekaj, później wal w półoś (od strony mostu) tak żeby wylazła z gniazda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość