Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliwego

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: қzh » pt gru 27, 2013 6:12 pm

.
Ostatnio zmieniony ndz sty 19, 2014 4:26 pm przez қzh, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » pt gru 27, 2013 6:12 pm

Szarbia pisze:....

bez wanny 4m3 z mega srodkiem za zylion jest malo prawdopodobne.
Szarbia ,ja wiem, Ty wiesz,ale ja się zaraz wku...wiam
bo ludzie czytają i widzą
ohoooo - napisał 300 i 400
potem dzwoni taki jeden z drugim i muszę mu albo powiedzieć nieładnie
albo stracić pół dnia na pokazywanie na czym polega różnica .

są technologie które umożliwiają takie rzeczy bez wanien .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » pt gru 27, 2013 6:16 pm

қzh pisze:
patryku robimy dil ?
ja bede sprowadzal ramy a ty szukasz klientow i cisniesz do konca farmazon ze rama zostala ocynkowana a faktycznie robisz przekladke na gotowca :)23
zaoferuj na oficyjalnym i możliwe,że będziesz miał popyt
te nissany Y61 rozsypują się na potęgę
ja się na handlu nie znam
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: қzh » pt gru 27, 2013 6:21 pm

.
Ostatnio zmieniony ndz sty 19, 2014 4:26 pm przez қzh, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Szarbia » pt gru 27, 2013 6:25 pm

Y60 long 200kg
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: қzh » pt gru 27, 2013 6:31 pm

.
Ostatnio zmieniony ndz sty 19, 2014 4:25 pm przez қzh, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: lukas 78 » pt gru 27, 2013 6:40 pm

kzh Ty to wszędzie interesy widzisz :)21
ja ze swoją zrobię tak pożyczę taki fajny endoskop pod laptopa i se filma nakręcę co w środku piszczy oooo :)21
jak jest cacy i fluoid coś tam dał to sobie z zewnątrz bez cynkowania poradzę
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: қzh » pt gru 27, 2013 6:55 pm

.
Ostatnio zmieniony ndz sty 19, 2014 4:25 pm przez қzh, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: gebels » pt gru 27, 2013 8:20 pm

kzh coś ty się przeprowadził ?
Czwarte serce :cry:

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: қzh » pt gru 27, 2013 8:21 pm

.
Ostatnio zmieniony ndz sty 19, 2014 4:24 pm przez қzh, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » pt gru 27, 2013 8:45 pm

e to bliżej masz
wpadnij do mnie kiedyś
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Heilsberg » pt sty 03, 2014 3:01 pm

Kiedyś w cynkowni ogniowej pracowałem czas jakiś. Trawiło się kwasem solnym nieco rozcieńczonym wodą na tyle by nie dymił. Dzięki temu fajny kaszelek się miało i ubrania robocze a w szczególności rękawice znikały moment a rączki żółte jak u Kitajca. :D A i tak tam gdzie nie doczyszczone było szczotkami i niedoszlifowane z rdzy to cynk nie łapał i burchle zostawały po cynkowaniu. Nie bardzo widzę możliwość takiego przygotowania starej ramy wewnątrz by cynk złapał jak należy.

Awatar użytkownika
KSikorski
Posty: 2020
Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
Lokalizacja: Kielno

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: KSikorski » ndz sty 05, 2014 1:03 pm

Jakiś czas temu zastanawiałem się dlaczego nie cynkuje się ram w fabryce. Zastanowiłem się, popytałem mądrych ludzi i wydaje mi się że rzeczywiście nie ma to sensu :-) Sam przyrost masy jest koszmarny.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » ndz sty 05, 2014 8:50 pm

KSikorski pisze:..... Sam przyrost masy jest koszmarny.
koszmarny ?
toż to horror jakieś 2% w skali auta
istny dramat !!
jak to potem będzie jeździło w terenie ? !
Heilsberg pisze:Kiedyś w cynkowni ogniowej pracowałem czas jakiś. Trawiło się kwasem solnym nieco rozcieńczonym wodą na tyle by nie dymił. Dzięki temu fajny kaszelek się miało i ubrania robocze a w szczególności rękawice znikały moment a rączki żółte jak u Kitajca. :D A i tak tam gdzie nie doczyszczone było szczotkami i niedoszlifowane z rdzy to cynk nie łapał i burchle zostawały po cynkowaniu. Nie bardzo widzę możliwość takiego przygotowania starej ramy wewnątrz by cynk złapał jak należy.
no widać tak samo dobrze robili robotę jak i dbali o bezpieczeństwo personelu
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Szarbia » ndz sty 05, 2014 8:58 pm

Najgorsza jest ta farba w srodku a nie przyrost masy.

Draze temat dalej.
Niedawno rozcialem ramke Y60 i okazalo sie, ze ona w przeciwienstwie do Y61 nie ma wzmocnien w podluznicach. Tak wiec jest jakies swiatelko w tunelu w sprawie piaskowania od wewnatrz.
Gadalem tez z pewnym gosciem, ktory oznajmil, ze za 3k mozna kupic dysze, do piaskowania profila od wewnatrz.
Oczywiscie trzeba by porobic 4 otwory w kazdej podluznicy w rejonie 3 poprzeczek rurowych (GR).
Po tych wszystkich swietach bede szukal dalej.
Ostatnio zmieniony ndz sty 05, 2014 9:04 pm przez Szarbia, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » ndz sty 05, 2014 9:04 pm

oj słabego chyba masz piaskowca
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Szarbia » ndz sty 05, 2014 9:06 pm

Patryk 160 pisze:oj słabego chyba masz piaskowca
Wydawalo mi sie, ze rame wewnatrz traktujesz chemią a nie piaskiem?
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » ndz sty 05, 2014 9:11 pm

Szarbia pisze:
Patryk 160 pisze:oj słabego chyba masz piaskowca
Wydawalo mi sie, ze rame wewnatrz traktujesz chemią a nie piaskiem?
nie ma związku przyczynowo skutkowego pomiędzy tymi dwoma sprawami

dysze do piaskowania od wewnątrz rur,profili , dysze rotacyjne , to już taka norma raczej jest
a powyżej napisałeś ,że :
Szarbia pisze: Gadalem tez z pewnym gosciem, ktory oznajmil, ze za 3k mozna kupic dysze, do piaskowania profila od wewnatrz.....
co oczywiście nie zmienia faktu ,że są miejsca gdzie piaskiem nie dotrzesz jaka by dysza nie była
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: lukas 78 » ndz sty 05, 2014 10:18 pm

jak się dobrze wydrze ,wypiaskuje ,wyłata i da dobre środki to cynkowanie można sobie odpuścić
takie moje zdanie :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » ndz sty 05, 2014 10:27 pm

każdy ma prawo do własnego zdania

siostrę Antka włożyli do pieca bo wtedy ludzie wierzyli,że to wyleczy gorączkę
jeszcze wcześniej ludzie myśleli,że ziemia jest płaska i leży na 4 krokodylach

:)21
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: N2O » ndz sty 05, 2014 10:38 pm

A tak nie jest?
:o
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: lukas 78 » ndz sty 05, 2014 10:52 pm

Patryk 160 pisze:każdy ma prawo do własnego zdania

siostrę Antka włożyli do pieca bo wtedy ludzie wierzyli,że to wyleczy gorączkę
jeszcze wcześniej ludzie myśleli,że ziemia jest płaska i leży na 4 krokodylach

:)21
na czterech ocynkowanych krokodylach :)21
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: PiRoman » ndz sty 05, 2014 10:54 pm

czterech PŁASKICH ocynkowanych krokodylach...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: N2O » ndz sty 05, 2014 11:03 pm

To widzieli?
:)21

Obrazek
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przebudowa Pajero I czyli reanimacja pojazdu dla myśliw

Post autor: Patryk 160 » ndz sty 05, 2014 11:08 pm

jo żem widział , tam mi dałeś
miałem odpisać i zapomniałem
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość