pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
te mosty sprzedaj za połowę ich ceny kupisz 4.6 a za resztę kup coś do autka..
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Nie da sie , trzeba gruszki wymienic i z przodu jedna poloske, z tyłu gruszke i jedna poloske , mam gruszke przednia 4.636 i jedna poloske moge sie wymienic na 5.28 co by zapas miecposob87 pisze:hej pytanko. Mam PII 2,5td Long mosty 5,29 z blokadą. Pokraką głównie jeżdżę po czarnym i zastanawiam sie nad zmianą mostów na 4,636 bo na 5,2 to obroty silnika kosmos. Grucha dyfra wielkości arbuza i na 12 nakrętek.
Da się podmienić koło talerzowe i atak z 4,6 do 5,2 czy szukać kompletnych mostów?

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
czyli lepiej kupić kompletne mosty przód tył z półosiami, rzeźbić przy tych 5.28 nie ma co.
dzięki za info.
dzięki za info.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
wszystko zalezy od kasy, głowki dostaniesz za 400 - 500 zł obie, mosty 1000 - 1200 zł oba, decyzja nalezy do ciebie, robocizna podobna.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witajcie
Dzisiaj po krótkiej przejażdżce padły kierunkowskazy. Czy ktoś może mi wskazać gdzie znajduję się przekaźnik do kierunków ?
Edit: Sprawdziłem bezpiecznik jest OK, a te dwa przekaźniki które są razem z bezpiecznikami w kabinie to nie mam pojęcia do czego są
. Myślałem, że jeden będzie do kierunków drugi do awaryjnych ale raczej się mylę.
Dodam, że żarówki są w porządku bo jak włączę awaryjne to działają.
Dzisiaj po krótkiej przejażdżce padły kierunkowskazy. Czy ktoś może mi wskazać gdzie znajduję się przekaźnik do kierunków ?
Edit: Sprawdziłem bezpiecznik jest OK, a te dwa przekaźniki które są razem z bezpiecznikami w kabinie to nie mam pojęcia do czego są

Dodam, że żarówki są w porządku bo jak włączę awaryjne to działają.
- lisisko
-
- Posty: 226
- Rejestracja: sob sty 07, 2006 11:09 am
- Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ja szukałbym przyczyny w przełączniku.
Pajero II 2,5 TD '94r
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Coś więcej ktoś mógłby powiedzieć
bo nie bardzo wiem od czego się zabrać ... aby wskrzesić kierunki.

- maciek ttl
-
- Posty: 153
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
- Lokalizacja: katowice
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
zobacz przekażniki w skrezynce pod macha koło aku\
te po lewej stojąc przy lewym błotniku
pozamieniaj i konbiunuj i sprawdzaj
te po lewej stojąc przy lewym błotniku
pozamieniaj i konbiunuj i sprawdzaj
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki dzięki za rady
Problem dzisiaj rozwiązałem. Zapinałem przyczepkę do samochodu i przypadkowo usłyszałem, że przekaźnik zaczął pstrykać ale dalej nic nie świeciło. Zacząłem ruszać przewodami w gniazdku przy haku i tam coś przerywa na razie kierunki zadziałały ale w weekand będę musiał się temu dokładniej przyjrzeć

Problem dzisiaj rozwiązałem. Zapinałem przyczepkę do samochodu i przypadkowo usłyszałem, że przekaźnik zaczął pstrykać ale dalej nic nie świeciło. Zacząłem ruszać przewodami w gniazdku przy haku i tam coś przerywa na razie kierunki zadziałały ale w weekand będę musiał się temu dokładniej przyjrzeć

- lisisko
-
- Posty: 226
- Rejestracja: sob sty 07, 2006 11:09 am
- Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Troszkę mnie fantazja poniosła i zrekonstruowałem rurę końcową z nierdzewki

Uploaded with ImageShack.us
rozważam zrekonstruowanie całego wydechu w ten sposób

Uploaded with ImageShack.us
rozważam zrekonstruowanie całego wydechu w ten sposób

Pajero II 2,5 TD '94r
- nickczemnik
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Uważaj na to, bo jak masz tam jakieś zwarcie, to może być potem problem z doprowadzeniem wszystkiego do ładu. U mnie stop przestał działać po tym jak gniazdo się przygięło na jakiejś muldzie. Ogólnie najlepiej je przemontować maksymalnie wysoko i dać kabel z zapasem, żeby się tak łatwo nie wyrywały przewody.sz4kal pisze:Dzięki dzięki za rady![]()
Problem dzisiaj rozwiązałem. Zapinałem przyczepkę do samochodu i przypadkowo usłyszałem, że przekaźnik zaczął pstrykać ale dalej nic nie świeciło. Zacząłem ruszać przewodami w gniazdku przy haku i tam coś przerywa na razie kierunki zadziałały ale w weekand będę musiał się temu dokładniej przyjrzeć
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
ładnie wyszło ja w ramach fantazji zapłaciłem za bosala 70 złlisisko pisze:Troszkę mnie fantazja poniosła i zrekonstruowałem rurę końcową z nierdzewki
Uploaded with ImageShack.us
rozważam zrekonstruowanie całego wydechu w ten sposób

cały układ z nierdzewki fajna sprawa pod warunkiem ,że auta po dziurach nie tłuczesz

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
A to czemu niby ? Nierdzewka jest ok, różnica jest taka że zwykły wydech zaraz Ci się urwie, a nierdzewny tylko wygnie ewentualnie.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
szkoda takiej roboty do celów błotnych 

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Wiesz, jak przy tym robisz dużo przy nierdzewce to jakoś nie szkoda kawałka rury...
- lisisko
-
- Posty: 226
- Rejestracja: sob sty 07, 2006 11:09 am
- Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dokładnie. Użyłem odpadów i poświęciłem 1,5 - 2 h.
Pajero II 2,5 TD '94r
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
tak dla zrobienia kawałka rurki z podstawką na trzy śruby
żeby zrobić całość trzeba poświęcić trochę więcej rurek i czasu a kompletny wydech z polmostrowa czy coś tam innego kupisz za psie pieniądze. Co do wytrzymałości na zgniecenia urwania to będzie podobna.

żeby zrobić całość trzeba poświęcić trochę więcej rurek i czasu a kompletny wydech z polmostrowa czy coś tam innego kupisz za psie pieniądze. Co do wytrzymałości na zgniecenia urwania to będzie podobna.
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
To wiadomo że się urwać może. Ale nie wmówisz mi że prędzej czy cuś, odporność na korozję też chcesz porównać ?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
ja ci nic nie wmawiam korozja to inna bajka
sobie bym założył z nierdzewki ale mój to bulwar
w bloto takiego błyszczącego i roboty przy nim szkoda
ale jak ktoś się nudzi co ja będę bronił

sobie bym założył z nierdzewki ale mój to bulwar

w bloto takiego błyszczącego i roboty przy nim szkoda

ale jak ktoś się nudzi co ja będę bronił
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Coś trzeba robić żeby zimą nie ocipieć 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
jak masz czasu za dużo to mnie też wydziergaj 
ten pierwszy zaraz za kolektorem coś się brzydki zaczyna robić

ten pierwszy zaraz za kolektorem coś się brzydki zaczyna robić

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
hej,
Panowie jestem na etapie skracania lancucha w reduktorze w pajero 1 2.5 td i mam pytanko dotyczace oleju w tym, ze reduktorze
czy jest tam jakis dedykowany olej przekladniowy ?
Jaki polecacie? ile go wchodzi ?
I pytanie z innej beczki ile jest kalamitek do przesmarowania w przednim zawieszeniu
Jak czesto nalezy interesowac sie tym tematem 
Panowie jestem na etapie skracania lancucha w reduktorze w pajero 1 2.5 td i mam pytanko dotyczace oleju w tym, ze reduktorze
czy jest tam jakis dedykowany olej przekladniowy ?
Jaki polecacie? ile go wchodzi ?
I pytanie z innej beczki ile jest kalamitek do przesmarowania w przednim zawieszeniu


Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2013 9:06 pm przez pascal, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam, mam mały problem. Parę dni temu wymieniałem głowicę w swoim pajero II 2,5 TD i po wymianie na odpalonym silniku bulgocze płyn w zbiorniczku wyrównawczym co to może być? Sprawdzałem korek od zbiorniczka i jest dobry uszczelka itd.. Głowica jest nowa cała (głowica, uszczelka, sruby, zawory itd.. ) także też raczej bym to wykluczył.. Ktoś mi próbował wmówić, że blok może być krzywy.. mi się to coś nie widzi bo to kawał odlewu ale jak się mylę to proszę mnie poprawić:).. jaka może być w takim razie przyczyna?
z tego co wynalazłem to termostat? ale w kabinie normalnie ciepłe powietrze grzeje .. na przewodach i łączeniach nic nie cieknie i teraz już nie wiem gdzie mam szukać przyczyny....
z tego co wynalazłem to termostat? ale w kabinie normalnie ciepłe powietrze grzeje .. na przewodach i łączeniach nic nie cieknie i teraz już nie wiem gdzie mam szukać przyczyny....
- maciek ttl
-
- Posty: 153
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
- Lokalizacja: katowice
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Paskal
Do reduktora jest olej 80W90
kalamitki to se sprawdz w instrukcji (ale miło ze o to pytasz)
Strutek
Dobrze odpowietrzyłeś układ chłodzenia bo jak tak to chyba uszczelka pod głowicą nie hula
Do reduktora jest olej 80W90
kalamitki to se sprawdz w instrukcji (ale miło ze o to pytasz)
Strutek
Dobrze odpowietrzyłeś układ chłodzenia bo jak tak to chyba uszczelka pod głowicą nie hula
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Macku a jest gdzies na forum instrukcja bo nie moge jej zlokalizowac ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości