pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Huczy coś i slychac taki dziwny dźwięk jak się zjeżdża z góry na biegu :-/
Pajero 92 2,5 TD 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
łożyska w skrzyni albo most się kończy
trudno ocenić po tym dziwnym dźwięku
trudno ocenić po tym dziwnym dźwięku
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
ewidentnie ze skrzyni slychac
Pajero 92 2,5 TD 

-
-
- Posty: 181
- Rejestracja: ndz maja 12, 2013 7:14 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki. Zatem wymieniam i pompę.Marcingalloper pisze:Pędzona klinowym, jednak warto zmienić z rozrządem bo jak zacznie ciec to i tak do wymiany trzeba rozrząd zwalać.politolog16 pisze:Czy w silniku 2.5 TDi (99KM) pompa wody jest na pasku rozrządu czy tylko klinowym? Bo nie wiem czy warto ją wymieniać razem z rozrządem.
Dzięki!
Niva 1.7i
zaczęła się... przygoda
zaczęła się... przygoda
- maciek ttl
-
- Posty: 153
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
- Lokalizacja: katowice
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
szukam dla znajomej bloku silnika do pajero 2 diesel?
moze komuś zalega???
moze komuś zalega???
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
dla Różowej landrynki
wątpię żeby komuś dobry blok zalegał

wątpię żeby komuś dobry blok zalegał
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam jakie wymiary ma łożysko półosi w tylnym moście l200 99'?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Poproszę nie krzyczeć
Przeczytałem w ciągu ostatnich kilku dni milion tematów, kilka milionów postów i dostałem kociokwiku w głowie i żeby nie było... To forum też kilka razy pewnie by wyszło że przeczytane
Kto pyta nie błądzi... Czy przedni most o przełożeniu 5.285 różni się w jakikolwiek sposób od mostu z przełożeniem 4.875. Jako że obecnie jeszcze przez kilka chwil przebywam w Afganistanie, to nie mam możliwości sprawdzenia tego organoleptycznie
Rozchodzi mi się o półosie, przeguby... Mam potrzebę zanabycia drogą kupna za szelesty i przodu i tyłu z powodu nienaturalnej śmierci w/w...
A nie do końca jestem pewny czy aby nie muszę kupić całości w kpl. ( mówię o przodzie ) ... Mam nadzieję że się nie zacznie
No i przypomniało mi się jeszcze jedno... Czy tylny występował tylko z LSD? Pisałem do 2ch uczciwych handlarzy
i uczciwie mi odpowiedzieli że mają ale z LSD... Mam nadzieję że występowała w "awtomacie" normalna ludzka blokada...
Auto z podpisu.


Kto pyta nie błądzi... Czy przedni most o przełożeniu 5.285 różni się w jakikolwiek sposób od mostu z przełożeniem 4.875. Jako że obecnie jeszcze przez kilka chwil przebywam w Afganistanie, to nie mam możliwości sprawdzenia tego organoleptycznie



No i przypomniało mi się jeszcze jedno... Czy tylny występował tylko z LSD? Pisałem do 2ch uczciwych handlarzy

Auto z podpisu.
PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Z kupowaniem półosi i przegubów do pajero to jest jakiś kosmos
a to za gruba a to za długa a to inna ilość zębów. Musisz wyjąć swoje i pomierzyć, później cisnąć sprzedawcę by zrobił to samo.
Możesz też mieć szczęście i trafić od razu bez pudła

Możesz też mieć szczęście i trafić od razu bez pudła

W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ostatecznie możesz pokusić się o techniczny bandytyzm i zrobić hybrydy przegubów ze swoich i z kupionego mostu. Problem dotyczy właściwie tylko jednej strony.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dlatego również rozważam opcję kupna całego kpl na przód... Żeby sobie darować przymiarki i jazdę na darmo do uczciwych handlarzy...
Niestety z powodu chwilowej nieobecności nie mogę nadzorować sam
A jak się sprawa ma z blokadą tylnego mostu?
Kanibalizmu technicznego dopuszczam się na nim od kilku jaż ładnych lat
Na razie z powodzeniem 
Ale co ja się musiałem najpierw naczytać... Teraz to już wszystko mi się wykotłowało i czuję się jak świeżak

Niestety z powodu chwilowej nieobecności nie mogę nadzorować sam

A jak się sprawa ma z blokadą tylnego mostu?
Kanibalizmu technicznego dopuszczam się na nim od kilku jaż ładnych lat


Ale co ja się musiałem najpierw naczytać... Teraz to już wszystko mi się wykotłowało i czuję się jak świeżak

PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Czy w Mitusubiszhi też kluczyk ma immobilizer?, jeśli tak jak w Hujdaju to może ma ktoś sprawdzony tani namiar. Nie chodzi mi o dorobienie kluczyka a tylko samo wkodowanie transpondera bo z tego co się dowiedziałem to wołają 200-350zł a maszynę do kodowania można wyrwać i za 500zł.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ma. u mnie najtansza opcja bylo wywalenie immo i hurtowe dorobienie kluczykow po 12 zl za sztuke. 

Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Surówkę mam z tranponderem ori Hyundai, chodzi tylko o to by wkodować nawet nie sam kluczyk tylko dokupię sam transponder np: http://allegro.pl/transponder-crypto-48 ... 61567.html i przyleputam go klejem w miejscu petli immobilizera i będzie hulać. Na allegro jest pełno maszynek do kodowania immolilizerów i taką co koduje Gallopera i pewnie Mitsubishi można kupić za lekko ponad 500zł, za dorobienie chcę więcej jak połowę tej sumy i zastanawiam się na zakupemRyżak pisze:Ma. u mnie najtansza opcja bylo wywalenie immo i hurtowe dorobienie kluczykow po 12 zl za sztuke.

Wczoraj w nocy wykopałem ogłoszenie gdzie ktoś kodował za 50zł, trzeba było tylko wysłać swój kluczyk, on dorabiał transponder i odsyłał, jednak nikt nic nie pisał, numeru telefonu też brak i szukam dalej. Dzwoniłem do "kluczników" w CH na głębockiej i najpierw mówił że wkoduje mi taki sam mały transdonder za 100zł, ale w końcu cena urosła do standardowych 250zł.
Nie wiem czy nie dorobić zwykłego kluczyka za kilka złotych, a ten oryginał uciąć i część z transponderem zamontować koło pętli bo tak będzie działać. Muszę coś z tym zrobić bo kluczyk nie dość że mocno krzywy to jeszcze tak zdarty że czasami otwarcie drzwi wymaga kilkuminutowego grzebania w zamku. No i boję się że kiedyś wyjmę kluczyk w dwóch częściach z kieszeni

PS: immo wywaliłeś bezpośrednio z pompy, jest podobnie jak w grupie VW

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
załóż sobie centralny na pilota i problem z dłubaniem w zamkach z głowy
koszt centralki 60 zł plus godzina roboty
podejrzewam ,że sam imo to tylko odcina zawór pompy i/albo przekaźnikiem odcina rozrusznik więc to tez w domowych warunkach da się ominąć
dorobić zwykły klucz i po sprawie
koszt centralki 60 zł plus godzina roboty

podejrzewam ,że sam imo to tylko odcina zawór pompy i/albo przekaźnikiem odcina rozrusznik więc to tez w domowych warunkach da się ominąć
dorobić zwykły klucz i po sprawie

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dokladnie, na pompie jest immo. Ale szczegółów Ci nie podam, bo to mi magicy z warsztatu robili takie czary 

Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Oj Wy to tak wszystko upraszczacie, wywalić, odciąć, załóż se centralny
, nie chcę tak wolę naokoło
.
Centralny w Galloperze działa na zasadzie siłownika master w drzwiach kierowcy i wysterowanie jego powoduje otwarcie drzwi w całym samochodzie - nie zagłębiałem się w to dokładnie, ale temat myślę że wart przemyślenia
, i zawsze można mieć fajowy kluczyk scyzoryk
. Dziś pooglądam allegro i pomyślę, a jak masz już jakieś info to też możesz maznąć.
Immo w pompie, wywalałem w VW Passacie, jeśli jest podobnie to długo wywalenie nie zajmie
, wolałbym jednak żeby może działało.


Centralny w Galloperze działa na zasadzie siłownika master w drzwiach kierowcy i wysterowanie jego powoduje otwarcie drzwi w całym samochodzie - nie zagłębiałem się w to dokładnie, ale temat myślę że wart przemyślenia


Immo w pompie, wywalałem w VW Passacie, jeśli jest podobnie to długo wywalenie nie zajmie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jeśli hyundai nic nie udoskonalił to sterowanie otwieraniem zamykaniem masz masą .
Puszka sterownika w dwójce jest nad kolanami kierowcy a w Hyu.. trzeba usiąść w środku ,pozamykać pootwierać i posłuchać gdzie tyka przekaźnik sterownika. Jak go znajdziesz to daj znać oblecimy resztę za flaszkę plus piwo. Muszę jakoś dla Kabala odpracować
Puszka sterownika w dwójce jest nad kolanami kierowcy a w Hyu.. trzeba usiąść w środku ,pozamykać pootwierać i posłuchać gdzie tyka przekaźnik sterownika. Jak go znajdziesz to daj znać oblecimy resztę za flaszkę plus piwo. Muszę jakoś dla Kabala odpracować

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
No patrzajta jaki cfaniaklukas 78 pisze:Jeśli hyundai nic nie udoskonalił to sterowanie otwieraniem zamykaniem masz masą .
Puszka sterownika w dwójce jest nad kolanami kierowcy a w Hyu.. trzeba usiąść w środku ,pozamykać pootwierać i posłuchać gdzie tyka przekaźnik sterownika. Jak go znajdziesz to daj znać oblecimy resztę za flaszkę plus piwo. Muszę jakoś dla Kabala odpracować

PS: coś w Hyundaiu mam i tak pomotane, w innych o tym nie słyszałem. Wyjmuję kluczyk wyłącza się radio, wciskam włącznik i radio się włącza bez kluczyka w stacyjce i gra przez ok.30min i wtedy następuje coś "dziwnego" - radio się wyłącza, ryglują się samoczynnie drzwi i jeśli są otwarte okna też się domykają


Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
to raczej na 99,9%dokładka , podejrzewam ze masz też jakiś stary alarm wpięty w instalację
jak to tyle grzebania i myślenia to cena idzie w górę o zgrzewkę
jak to tyle grzebania i myślenia to cena idzie w górę o zgrzewkę

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jesssu.lukas 78 pisze:to raczej na 99,9%dokładka , podejrzewam ze masz też jakiś stary alarm wpięty w instalację
jak to tyle grzebania i myślenia to cena idzie w górę o zgrzewkę
Czy dokładka nie jestem przekonany, na forumie Hyundaia ktoś tam naklepał że w pewnych modelach, nie w Galloperze ale ogólnie Hyundaiach, po przełożeniu jakiejś "zworki" (przełożenie przekaźnika w inne boczne wolne stopki) uruchamiało się coś w rodzaju modułu komfort i po zamknięciu drzwi pilotem domykały się szyby. Coś podobnego może być i w Galloperze, znów u znajomego po przyciśnięciu i przytrzymaniu chwilę szyba pasażera zjeżdża lub wjeżdża sama, u mnie trzeba trzymać i jedynie otworzyć szybę kierowcy tak można że chwilę trzymam i zjeżdża na sam dół bez trzymania przycisku - ale motam


Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
wątpię żeby miał fabryczny moduł komfortu ale na wynalazkach aż tak dobrze się nie znam 

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Drogie Bravo, dziś przeleciałem smarem wszystkie kalamitki w Galloperze, i tak się zastanawiam bo oleje też niedawno zmieniałem, ale o sprzęgiełkach przednich piast, a dokładnie ich obsłudze wiem niewiele. Zaraz po zakupie zamontowałem manualne AVM, które cyklicznie (nawet i wczoraj) są taplane w błocie i zdarza się że nurkują pod wodą - czy te sprzęgiełka się jakoś serwisuje
, rozkręca, czyści, smaruje czy tylko poleruje chromowaną obudowę, która mimo że ma z osiem miesięcy wygląda na 8 lat (już prawie nie błyszczy
).
To jak o sprzęgiełkach piszemy to w pakiecie zapytam, dużą szkodę im robię, bo odkąd mam je zamontowane to zawsze są w pozycji 4X4, chyba że mam naprawdę dłuższy wyjazd po czarnym to już zmuszę się, schylę i przekręcę w pozycję 4X2.


To jak o sprzęgiełkach piszemy to w pakiecie zapytam, dużą szkodę im robię, bo odkąd mam je zamontowane to zawsze są w pozycji 4X4, chyba że mam naprawdę dłuższy wyjazd po czarnym to już zmuszę się, schylę i przekręcę w pozycję 4X2.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Rozbierasz czyscisz smarujesz składasz uszczelniasz i zrobione.
Pajero 92 2,5 TD 

-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
No bo myślałem że się już na mnie wszyscy pogniewaliqmulus pisze:Rozbierasz czyscisz smarujesz składasz uszczelniasz i zrobione.

Smar ma być jakiś wyjątkowy czy jakiś taki zwykły standardowy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość