pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Na koncu tunelu srokowego jest pokretlo nawiewu i temperatury.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
To jak z tymi rajdami?
Swoją drogą czemu nie ma na forum działu ATV?
Swoją drogą czemu nie ma na forum działu ATV?
Było Pajero, jest Galant
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam Kolegów
Szukałem i wyszukać nie mogę...
Pojawił się problem w moim Mitsu Pajero Classic 2.5 115ps 3x drzwi manual
Jadąc autem po drodze raptem kilometr może dwa od domu lekko szarpło miśkiem i obrotomierz spadł od razu na zero ,a w aucie brak mocy totalnie ledwo jedzie na 1biegu trzęsie silnikiem jak galaretką turbo nie działa.nawet po pracy silnika nie słychać by pracował jak diesel głuchy dźwięk silnika.. Auto na warsztacie 3x dzień został podpięty pod kompa nie wskazuje jakiś błędów ,po zdjęciu węża od ciśnienia z egr auto ożywa mało wydechu nie prostuje a tylko węża sie wepnie na miejsce znowu cisza mocy brak itp tak samo przewód inny który kolwiek auto znów ma moc i siłe,, turbo trafiło do fachowca wszystko z turbawą ok po złożeniu problem dalej jest totalny brak mocy...a kwestia wypięcia któregoś z przewodów od ciśnienia czy podciśnienia auto żyje ..silnik ,turbina wszystko jest sprawne ,wymieniony kompletny rozrząd itp wszystko sprawdzone nic się nie przestawiło ...
Co może być z autem
Z góry dziękuje za wszelką pomoc...

Szukałem i wyszukać nie mogę...
Pojawił się problem w moim Mitsu Pajero Classic 2.5 115ps 3x drzwi manual
Jadąc autem po drodze raptem kilometr może dwa od domu lekko szarpło miśkiem i obrotomierz spadł od razu na zero ,a w aucie brak mocy totalnie ledwo jedzie na 1biegu trzęsie silnikiem jak galaretką turbo nie działa.nawet po pracy silnika nie słychać by pracował jak diesel głuchy dźwięk silnika.. Auto na warsztacie 3x dzień został podpięty pod kompa nie wskazuje jakiś błędów ,po zdjęciu węża od ciśnienia z egr auto ożywa mało wydechu nie prostuje a tylko węża sie wepnie na miejsce znowu cisza mocy brak itp tak samo przewód inny który kolwiek auto znów ma moc i siłe,, turbo trafiło do fachowca wszystko z turbawą ok po złożeniu problem dalej jest totalny brak mocy...a kwestia wypięcia któregoś z przewodów od ciśnienia czy podciśnienia auto żyje ..silnik ,turbina wszystko jest sprawne ,wymieniony kompletny rozrząd itp wszystko sprawdzone nic się nie przestawiło ...
Co może być z autem

Z góry dziękuje za wszelką pomoc...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Zaślep EGR .Padł elektrozaworek sterujący zaworem EGR.
Albo wymień elektrozaworek.
Albo wymień elektrozaworek.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
nic się nie stanie jak zaślepie EGR nie będzie wolniejszy czy też słabszy ? Jaki elektrozaworek wymienić ?rudypajero.koszalin pisze: ↑śr sty 10, 2018 8:25 pmZaślep EGR .Padł elektrozaworek sterujący zaworem EGR.
Albo wymień elektrozaworek.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jak zaslepisz EGR , to tylko same plusy. Spaliny nie zasyfiają silnika, zyskujesz nieco mocy w dolnym zakresie obrotów, pozbywają się urządzenia które może się zepsuć.
Są też minusy, auto traci na ekologii i nie spełnia już normy EURO ileś tam.
Jak chcesz naprawić/wymienić zaworek, namież go po przewodzie podciśnienia idąc od siłownika EGR. Powinien być umieszczony przy intercollerze.
Są też minusy, auto traci na ekologii i nie spełnia już normy EURO ileś tam.
Jak chcesz naprawić/wymienić zaworek, namież go po przewodzie podciśnienia idąc od siłownika EGR. Powinien być umieszczony przy intercollerze.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jutro ogarnę temat i dam cynka czy pomogłorudypajero.koszalin pisze: ↑śr sty 10, 2018 8:45 pmJak zaslepisz EGR , to tylko same plusy. Spaliny nie zasyfiają silnika, zyskujesz nieco mocy w dolnym zakresie obrotów, pozbywają się urządzenia które może się zepsuć.
Są też minusy, auto traci na ekologii i nie spełnia już normy EURO ileś tam.
Jak chcesz naprawić/wymienić zaworek, namież go po przewodzie podciśnienia idąc od siłownika EGR. Powinien być umieszczony przy intercollerze.

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Takie luzne pytanie da sie jechac "zdrowym" dlugim pajero II 2.5 powiedzmy te 100 km\h jakies 200-300km glowa nie odpadnie silnik nie wyskoczy z ramy? 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tak, ale radia nie posłuchasz.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Opcja pokrecic przy silniku i zalozyc wyzsze kola, ma to sens?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moim zdaniem nie, ale to jest tylko moje zdanie. Ewentualnie rozwazyl bym opony 235 85 16. Jak auto nie ma nadwagi powinno byc ok.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Radek, bez przesady. 2.5 dlugie ma przy 100km/h 3000 obrotów, jest głośno, ale znośnie. Na 31/10.5/15 to całkiem sprawne auto. Do tej stówy szybko sie rozpędza, ale dużo szybciej się nie da mentalnie. Fizycznie to coś koło 140 jest max 
Jeździłem 3 lata czymś takim, fakt robiłem trasy po 100-200km dziennie, ale raczej nie było męczące to.

Jeździłem 3 lata czymś takim, fakt robiłem trasy po 100-200km dziennie, ale raczej nie było męczące to.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bardziej wrazliwy jestem.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Zdecydowanie. Na nalewkach ze dwa lata jeździłem(kopia geolandara) głośnych tylko ciut mniej niż fedimy i do 90 spokojnie audio dawało radę, v-max to było 165 z Góry św Anny, ale przyznaję - ciężko było w a4 trafić

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nic sie nie dzieje. Na kolach 15x10.5x31 jezdze i bez problemu przy takich predkosciach nawet radia posluchasz. Ja robie odcinki po 700 km bez specjalnego zmeczenia od hałasu czy wibracji. Jedynie przy tej predkosci
Pajero 92 2,5 TD 

- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dla odmiany Pajero 2.8 w automacie leci jakieś 120km/h przy 3000rpm.
Było Pajero, jest Galant
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pajero II 2.5 D 1995-2000 r jaka maja moc? Czasami widze 100 a czasami 115 KM?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Býło 99 i 116, 116 chyba od 99, lub 00.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam..
Mam pytanie gdzie mogę znaleźć listę
z opisem błędów z diagnozy Pajero głównie chodzi mi o błąd nr 46 i nr 41 co one dokładnie oznaczają
Z góry dziękuję
Mam pytanie gdzie mogę znaleźć listę


Z góry dziękuję

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
W Pajero 1 bląd 41 oznaczał brak paliwa, a błąd 46 że kierowca jest burakiem bez szkół
i nie umie podać modelu ani rocznika auta

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Misiek Cypr pisze: ↑pn sty 15, 2018 10:23 pmW Pajero 1 bląd 41 oznaczał brak paliwa, a błąd 46 że kierowca jest burakiem bez szkółi nie umie podać modelu ani rocznika auta
Hahaha no faktycznie coś w tym musi być haha Pajero Classic 2.5 ..rocznik 2004 ..3x drzwi manual ..

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dobra reakcja
, ale nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie
Tym razem szczerze przepraszam.
Zaraz przyjdzie ktoś kto umie i powie o co kaman


Zaraz przyjdzie ktoś kto umie i powie o co kaman
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ok.. DziękiMisiek Cypr pisze: ↑pn sty 15, 2018 10:41 pmDobra reakcja, ale nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie
Tym razem szczerze przepraszam.
Zaraz przyjdzie ktoś kto umie i powie o co kaman


Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Odświeżam wątek błędów w swoim Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo manual 3x drzwi 115Koni..
Lista błędów może ktoś wie który błąd co powoduje i gdzie szukać rozwiązania...
Czy zaślepiony EGR może powodować któryś z tych błędów
Po ściągnięciu zaślepionego przewodu z czujnika pierwszego zaraz za gruszką od przepustnicy auto co prawda powoli się na starcie zbiera ale pózniej bez problemu idzie nawet 160km/h ze ściągniętym tym wężykiem od gruszki przepustnicy i tego zaworka ,a jak tylko go założę czy przelotowy czy zaślepiony dławi auto ze nawet dając gaz w podłogę dławi samochód aż turbina warczy tylko zdejmę ten przewód z tej gruszki i tego czujnika od razu silnik ciszej pracuje i wszystko działa ,,przy ściąganiu wężyka słychać pssss powietrze ucieka z tego pierwszego zaworka ,,co są dwa obok siebie zamontowane na takie płytce...
Kolejne jakie mam pytanie skąd w Pajero Classic 2.5 bierze sygnał na obrotomierz bo nie działa od momentu kiedy jechałem około 50-60km/h i szarpnęło autem i stracił moc ,,pózniej powyższe kombinacje zdjęty wężyk z zaworku tego pierwszego od przepustnicy, zaślepiony EGR auto pali na dotyk jedzie nawet 160km/h tylko założę wężyk na zaworek i gruszkę od przepustnicy brak mocy trzęsie silnikiem turbawa warczy... Czy też to może być objaw ze np obrotomierz nie działa i pompa wtryskowa wariuje jeżeli to z niej czyta obrotomierz sygnał
No chyba ze pompa wtryskowa dobra a padł jedynie czujnik do obrotomierza w tej pompie
Turbina działa została wymontowana i dostarczona do firmy co naprawia turbawy i wszystko z nią ok... A metody typu wymień to to i to pózniej to będzie pół auta wymienione...
jedynie co nie było jeszcze sprawdzane to pompa wtryskowa...
Kody usterek: 6
Czujnik ciśnienia doładowania
Kody usterek: 18
Dawka wtrysku paliwa
Kody usterek: 23
Zawór magnetyczny klapy przepustnicy 1
Kody usterek: 38
Ciśnienie doładowania
Czy ktoś coś doradzi...
Pozdrawiam
Lista błędów może ktoś wie który błąd co powoduje i gdzie szukać rozwiązania...


Kolejne jakie mam pytanie skąd w Pajero Classic 2.5 bierze sygnał na obrotomierz bo nie działa od momentu kiedy jechałem około 50-60km/h i szarpnęło autem i stracił moc ,,pózniej powyższe kombinacje zdjęty wężyk z zaworku tego pierwszego od przepustnicy, zaślepiony EGR auto pali na dotyk jedzie nawet 160km/h tylko założę wężyk na zaworek i gruszkę od przepustnicy brak mocy trzęsie silnikiem turbawa warczy... Czy też to może być objaw ze np obrotomierz nie działa i pompa wtryskowa wariuje jeżeli to z niej czyta obrotomierz sygnał


Turbina działa została wymontowana i dostarczona do firmy co naprawia turbawy i wszystko z nią ok... A metody typu wymień to to i to pózniej to będzie pół auta wymienione...

Kody usterek: 6
Czujnik ciśnienia doładowania
Kody usterek: 18
Dawka wtrysku paliwa
Kody usterek: 23
Zawór magnetyczny klapy przepustnicy 1
Kody usterek: 38
Ciśnienie doładowania
Czy ktoś coś doradzi...


Pozdrawiam
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości