[Pajero 2.8] Vacuum pompa
: sob sie 30, 2014 10:37 am
Witam,
ostatnio miałem spory wyciek oleju. Po dokładnych oględzinach zauważyłem, że wyciek jest spod vacuum pompy. ORing myślę. Gdy zabrałem się za rozkręcanie okazało się, że pompa trzyma się silnika na jednej śrubie a otwory były trzy. Wkręciłem więc pozostałe dwie śruby i wyciek ustał.
Dziś jednak przeglądałem manual do silnika 4M40 i ze zdziwieniem zauważyłem, że jest tam tylko jedna śruba.
Pytanie, moje jest - czy vacuum do silnika powinno być przymocowane jedną śrubą? Jeśli tak to po co te pozostałe dwa otwory?

Z góry dziękuję za pomoc.
ostatnio miałem spory wyciek oleju. Po dokładnych oględzinach zauważyłem, że wyciek jest spod vacuum pompy. ORing myślę. Gdy zabrałem się za rozkręcanie okazało się, że pompa trzyma się silnika na jednej śrubie a otwory były trzy. Wkręciłem więc pozostałe dwie śruby i wyciek ustał.
Dziś jednak przeglądałem manual do silnika 4M40 i ze zdziwieniem zauważyłem, że jest tam tylko jedna śruba.
Pytanie, moje jest - czy vacuum do silnika powinno być przymocowane jedną śrubą? Jeśli tak to po co te pozostałe dwa otwory?

Z góry dziękuję za pomoc.