Pajero IV -3.2

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Pajero IV -3.2

Post autor: selim » śr lis 12, 2014 3:32 pm

Poprawili układ zasilania? ,łuszczące się baki ? piasty ?
jak się ma sprawa z korozją ?



trafiła się krajówka serwisowana ...mocno to rozważam
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: jradek » śr lis 12, 2014 5:39 pm

Nie wiem, ale to bardzo ładne auto, tak z urody.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17621
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Zibi » śr lis 12, 2014 5:43 pm


Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: jradek » śr lis 12, 2014 6:06 pm

Po co liftowac to co jest ładne?
:D
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17621
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Zibi » śr lis 12, 2014 6:09 pm

Żeby pojeździć na wyprawy bo do tego to jest auto idealne. Do fabrycznego zawieszenia nie załadujesz tego co potrzebujesz na 2-3 tygodnie w lesie bo sprężyny tylne mięciutkie bardzo i po załadowaniu bagazy hak leży na ziemi. A że duże i ciężkie auto to i dyskretnie schowany winch się przyda.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Adas » śr lis 12, 2014 6:12 pm

generalnie to buda PIII po lifcie. Silnik Common Rail, pompa sekwencyjna, silnik o wystarczającej mocy 180kM, bez wad silnika PIII ale zbiornik metalowy trzeba zmienić, bo paliwo wchodzi w reakcję z warstwą cynkową wewnątrz, dla spokoju ducha. Początkowe wersje 170 kM bez zmiennych łopatek w turbinie. Wnętrze ciche i nowoczesne. Bardzo fajne autko, dojrzewam do zakupu takiego w wersji trzy drzwiowej. Polecam automat. Mam PIII w automacie wcześniej miałem w manualu, ale automat jest super zestrojony no i nie ma koła zamachowego dwumasowego, a tiptronic dział jak półautomat np Mercedesa klasy A.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: jradek » śr lis 12, 2014 6:25 pm

Zartowalem Zibi.
Tak na serio to mogę Ci podać na pw nr do goscia co naprawia Pajeraki i jest w tym dobry.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17621
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Zibi » śr lis 12, 2014 7:29 pm

Nie mam pajero, to co fotki wkleiłem to robiliśmy u nas w serwisie ( montaż wyciągarki i zawieszenia).

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Adas » śr lis 12, 2014 7:38 pm

z wad to długo zapina się napęd, żeby wrzucić 4L trwa to z minutę

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 7:42 pm

Piasty ma takie same jak PIII, nie są takie złe, choć nie robią takich przebiegów jak tradycyjne łożyska.
Jest tylko jeden warunek, jak się kupuje zamiennik, to nie piastę z alledrogo za 200 szelestów, bo te na ancfalcie robią 20kkm a jak się wykorzystuje auto zgodnie z przeznaczeniem to nawet 10kkm. Testowane organoleptycznie. Dobre to SKF, Febi, KOYO, te żyją przyzwoicie długo.
W PIV poprawili wygłuszenie wnętrza co jest dobrą informacją, bo w PIII wygłuszenie było, delikatnie mówiąc, nie dopracowane.

Adaś napęd to się na ogniu wrzuca, trwa chwilunię :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: selim » śr lis 12, 2014 7:48 pm

Adas pisze:z wad to długo zapina się napęd, żeby wrzucić 4L trwa to z minutę
jakim cudem ? na podciśnienia to jest ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: bandzior » śr lis 12, 2014 7:52 pm

kumpel ma z 2009r. po przebiegu 80 tyś padła pompa. w serwisie założyli mu używkę za jedyne 7800zl podobno już po jakiejś tam zmianie (ze niby nie pada) jak na razie dociągnął do 120tyś i jeszcze działa.... kobieta jezdzi nim praktycznie tylko po miescie stąd tez regularne wizyty w serwisie na przeczyszczenie dpf-a jak auto było jeszcze na gwarancji, teraz jak zaczyna palić się kontrolka zapieprza specjalnie na trasę zeby się dziadostwo wypaliło. zawias tez już do roboty,spory luz na tylnym moscie.ale autko fajne,prawdopodobnie za 3 miesiące będzie moje.... pierwsze co zrobie po zakupie to wywale dpf-a
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 7:54 pm

Ni, na guziczki :)21 sprytnie zamaskowane atrapą wajchy. Żeby zapiąć 4L trzeba się zatrzymać skrzynkę wrzucić na N, machnąć atrapą i czekać na efekt brzmiący : bzzzzzzzyyyyyytrach. I mamy na 4L :)21 :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 8:02 pm

bandzior pisze:kumpel ma z 2009r. po przebiegu 80 tyś padła pompa. w serwisie założyli mu używkę za jedyne 7800zl podobno już po jakiejś tam zmianie (ze niby nie pada) jak na razie dociągnął do 120tyś i jeszcze działa.... kobieta jezdzi nim praktycznie tylko po miescie stąd tez regularne wizyty w serwisie na przeczyszczenie dpf-a jak auto było jeszcze na gwarancji, teraz jak zaczyna palić się kontrolka zapieprza specjalnie na trasę zeby się dziadostwo wypaliło. zawias tez już do roboty,spory luz na tylnym moscie.ale autko fajne,prawdopodobnie za 3 miesiące będzie moje.... pierwsze co zrobie po zakupie to wywale dpf-a
Po pierwsze Kolegę zrobili w serwisie w trąbę, bo nie ma pomp co nie padają i ze zmianami co by nie padły.
Po drugie, co ten gość robił z tą pojarą że zawias zabił :o ? W moim zawias zmieniałem przy 300kkm, bo po lifcie wypadało geometrię ustawić, a wszystkie śruby od regulacji się pozapiekały i trzeba było ciąć...
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: selim » śr lis 12, 2014 8:02 pm

DPF.... :)9 ja pierd....

sądziłem ,że w 2008 tego gówna nie ma (jeszcze -nie ma )

jutro to oglądam
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 8:05 pm

W salonach do nowego auta z DPF gratis powinni dorzucać:

Obrazek

:)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Adas » śr lis 12, 2014 8:06 pm

rudypajero.koszalin pisze:Ni, na guziczki :)21 sprytnie zamaskowane atrapą wajchy. Żeby zapiąć 4L trzeba się zatrzymać skrzynkę wrzucić na N, machnąć atrapą i czekać na efekt brzmiący : bzzzzzzzyyyyyytrach. I mamy na 4L :)21 :)21
brak mi cierpliwości do tego :)21

przód załączany podciśnieniem a reduktor ma silniczek, który to zmienia położenie napędu reduktora

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: bandzior » śr lis 12, 2014 8:10 pm

rudypajero.koszalin pisze:W salonach do nowego auta z DPF gratis powinni dorzucać:

Obrazek

:)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
no... i jeszcze coś żeby elektronikę oszukać.....
ma ktoś doswiadczenia z wywalaniem dpf-a z pojary? jakaś sprawdzona firma?
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Adas » śr lis 12, 2014 8:11 pm

rudypajero.koszalin pisze:W salonach do nowego auta z DPF gratis powinni dorzucać:

Obrazek

:)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
po wycięciu filtra cząstek stałych auto spełnia wymogi EURO 4 a nie EURO 5 powiem mamie, że bardziej smrodzisz :)21
Ostatnio zmieniony śr lis 12, 2014 8:30 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 8:13 pm

Ja też tego nie lubię, ale tylko na 4L i nazad jest długo, pozostałe pozycje w trakcie jazdy wchodzą bezstresowo. Chyba na tradycyjną wajchę przerobię jak się pojara nie sprzeda.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 8:18 pm

Adas pisze: po wycięciu filtr cząstek stałych auto spełnia wymogi EURO 4 a nie EURO 5 powiem mamie, że bardziej smrodzisz :)21
A widzisz, Dpfa nie wytnę, bo nie mam, nie miałem i mieć nie będę, tfu :)11
Ale mamie możesz powiedzieć że EGR zaślepiłem :)21

Adaś, na PT w piątek jedziecie?
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Adas » śr lis 12, 2014 8:20 pm

tak, jesteśmy w Bobolicach

co do EGR to też mam zaślepionego :)21

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: selim » śr lis 12, 2014 8:23 pm

moment

cudak ma :dpf ...przód na podciśnienia załączany? ,silnik co by reduktor się łaskawie włączył ?

co tam jeszcze ciekawego ma ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lis 12, 2014 8:25 pm

I bardzo dobrze :)21 (odnośnie EGR)
I bardzo dobrze :D (odnośnie PT) Też będę, to się uwidzim :D
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Adas » śr lis 12, 2014 8:27 pm

selim pisze:moment

cudak ma :dpf ...przód na podciśnienia załączany? ,silnik co by reduktor się łaskawie włączył ?

co tam jeszcze ciekawego ma ?
żaden cudak po prostu norma

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości