problem z pompą wtryskowa 2,5

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

ryszard18
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 30, 2012 5:54 pm

problem z pompą wtryskowa 2,5

Post autor: ryszard18 » ndz sty 11, 2015 11:17 am

witam po wymianie silnika mam problem z pompą wtryskowa która jest w nowym silniku :( auto ma pompę

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=18

tego typu auto po wymianie odpaliło ok ale ma bardzo wysokie obroty ok 3tys przyczyna tego jest mechanizm na boku pompy do którego przychodzi woda z silnika jest tam regulacja ale po skręceniu śrubki auto na zimnym nie chce odpalić :(. Auto po nagrzaniu nadal trzyma wysokie obroty :/ nie znam eis na pompach :/ i dlatego pytam forowiczów jak ustawić żeby obroty były normalne a auto odpalało ??

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: problem z pompą wtryskowa 2,5

Post autor: vandall_jr » ndz sty 11, 2015 12:15 pm

To jest element podbicia obrotów na zimno (wkład woskowy). Sprawdź czy żadna z dźwigienek nie jest pogięta. Regulacja polega na tym, że na zimnym silniku ustawiasz pokrętłami szczelinę pomiędzy tłoczyskiem a popychaczem. Sprawdzę w literaturze ile to ma być. Lecz jeśli przed remontem było ok to sprawdź dźwignie może coś jest krzywe i ma to wpływ na obroty.

z innego forum :

Obrazek
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości