Co to dokładnie i czy warto ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Kamilrn13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 23, 2015 11:34 am

Co to dokładnie i czy warto ?

Post autor: Kamilrn13 » sob maja 23, 2015 11:48 am

Witam wszystkich, zamierzam zacząć przygodę z 4x4 i wstępnie zaklepałem sobie uszkodzone pajero/montero. I mam wielkie pytanie do zaawansowanych już off'roaderów co to dokładnie za model czy warto i czy sprzęt jest dobrą bazą do zrobienia zabawki :)

Z informacji które dostałem: sprzęt niby jest z 2003r silnik to 2.5 turbo diesel (być możne z intercooler ? ) przebieg niecałe 200tys, uszkodzone jak na foto nie jest to dla mnie problemem mam swój warsztat zresztą nie o to tu chodzi. No i na dzień dobry jest problem z częściami bo swoim okiem nie mogę rozpoznać modelu.... Prosił bym tez o podanie przybliżonej wartosci całego auta gdyż nie wiem czy warta kasę którą mi zaproponowano.


Album fot
http://www.fotosik.pl/u/Kamilrn13/zdjec ... um/1779490

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Co to dokładnie i czy warto ?

Post autor: Marcingalloper » sob maja 23, 2015 5:43 pm

Pajero II Classic. Czyli takie Pajero II po liftingu na koniec produkcji zwane pompowanym.

Ma intercooler bo ma wlot na masce.

Części są do tego bezproblemowo dostępne, nawet całego anglika możesz kupić za 3000zł w górę, oczywiście bez silnika, skrzyni i napędów. Kiedyś na OLX była taka buda bez tylnych drzwi i przedniej szyby za 1700zł.

Ile warte :roll: , w dobrym stanie już zarejestrowane w Polsce to od 10tys nawet do 20tys.

Kamilrn13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 23, 2015 11:34 am

Re: Co to dokładnie i czy warto ?

Post autor: Kamilrn13 » sob maja 23, 2015 7:31 pm

A może ktoś posiada częsci które są mi potrzebne do naprawy w przystępnej cenie ??

Biorąc pod uwagę ze ma klimatyzację i jest od pierwszego właściciela warta w takim stanie 10.000zł ? ;/

Co musze zrobić bezwzględnie żeby zacząć zabawę w terenie ? (snorkel +oponki?)

Możecie mi polecić ten sprzęt jako dobry ? Jak jego właściwości terenowe ? Na coś trzeba uważać ?

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Co to dokładnie i czy warto ?

Post autor: Marcingalloper » sob maja 23, 2015 8:18 pm

Kamilrn13 pisze:A może ktoś posiada częsci które są mi potrzebne do naprawy w przystępnej cenie ??

Biorąc pod uwagę ze ma klimatyzację i jest od pierwszego właściciela warta w takim stanie 10.000zł ? ;/

Co musze zrobić bezwzględnie żeby zacząć zabawę w terenie ? (snorkel +oponki?)

Możecie mi polecić ten sprzęt jako dobry ? Jak jego właściwości terenowe ? Na coś trzeba uważać ?
Z tego co widzę potrzeba Ci tylną prawą ćwiartkę, drzwi i przedni błotnik. Nie widać dachu czy cały. Tu masz części na allegro: http://allegro.pl/czesci-karoserii-czes ... s0-mt-0519

Popatrz na ramę bo to w tych samochodach jest najważniejsze.

Nie wiem co ma klimatyzacja do rzeczy skoro w classicach jest niemal wszystkich a pierwszy właściciel to jakiś jednak plus już jest.

Za 10tys można kupić classica, ale w różnym stanie. Tak jak pisałem, rama najważniejsza i ją sprawdź.

Aby zacząć zabawę nic nie musisz robić, ja tak zrobiłem przez pierwsze 1,5 roku jazdy. Dopiero po takim czasie wiem, lub wydaje mi się że wiem czego potrzebuję i zacząłem to realizować. Na chwilę obecną jestem zadowolony, co będzie później, nie wiem.

Kamilrn13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 23, 2015 11:34 am

Re: Co to dokładnie i czy warto ?

Post autor: Kamilrn13 » ndz maja 24, 2015 12:06 am

Z tą klimatyzacją no to nie wiedziałem dlatego napisałem.

No i problem jest właśnie z częściami do takiego 3d ;/ zwłaszcza z tą ćwiarą ;/

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Co to dokładnie i czy warto ?

Post autor: Marcingalloper » ndz maja 24, 2015 11:28 am

Kamilrn13 pisze:Z tą klimatyzacją no to nie wiedziałem dlatego napisałem.

No i problem jest właśnie z częściami do takiego 3d ;/ zwłaszcza z tą ćwiarą ;/
Jaki tam problem. Podzwoń po tych co handlują Pajerakami i częściami od nich bo jest bardzo dużo sprowadzonych anglików :wink: .

Ale, policz też sobie ile Cię to wyniesie - np. drzwi 500, błotnik 200 i ćwiartka pewnie z 1000zł jak nie lepiej a w tych pieniądzach można już kupić całą skorupę z takiego Classica. Bierzesz co Ci potrzeba a resztę odsprzedajesz za drobne i jak dobrze sprzedasz wychodzisz na zero :wink: .

Weź sobie wszystko przelicz. Pajero 10tys, rejestracja i takie tam pewnie ze 2tys, remont jak Twoja robocizna to licz ze 2tys części. Do tego rozrządy, oleje i takie tam i sam zobaczysz czy opłaci Ci się w to pchać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość