Witam forumowiczów i proszę o radę.
Po zimie w Pajero (2003r Classic) wyciągnąlem całe wnętrze (tapicerka fotele itp) i widzę że na polączeniach tylnich błotnikow z podlogą jest ruda, dziur nie ma ale zgrzewy puchną, w kilku innych miejscach gdzie przechodzą sruby mocujące do foteli zwlaszcza z przodu też jest ruda). Rama po zimie też trochę dostala, zewnętrznie jest w niezlej kondycji ale jak wsrodku

Pomyślalem o porządnym zrobieniu blachy i ramy (piaskowanie + zabezpieczenie antykorozyjne). Czy znacie jakieś polecane warsztaty gdzie 1. zdjemują budę 2. piaskują ramę ale też od wewnątrz (lub inny skuteczny sposób na pozbycie się rdzy; 3. blacharka budy; 4 montaż progów stalowych i wyciągarki. Temat pewnie poruszany na forum ale może ktoś pomoże.Nie szukam warsztatu typu "centrum stolicy, marmury i kawka a cena 10000000$, ale zdaję sobie sprawę że za 500 to barankiem można ramę posikać. Tylko po co
Ps. Czekam na kamerę endoskopową i zaraz zaglądam w ramę. Czy będzie krzyk rozpaczy
