Pajero III pilna kwesta!

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » pt lis 04, 2016 10:36 am

O ile można bezpiecznie podnieść Pajero?
Bezpiecznie dla przegubów, opon, drążków?
Jest jeden taki podniesiony podobno o 10 cm. Jeździłem nim dzisiaj i nawet fajny jest. Martwi mnie jednak straszy hałas jaki dobywał się z kół.
Może winne były opony?
10 letnie BFG AT?
Auto dwa lata temu miało ustawianą zbieżność, nie ściągało na żadna stronę, prawidłowo skręcało i hamowało.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
ZbychoS
 
 
Posty: 7474
Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
Lokalizacja: Siedlce

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: ZbychoS » pt lis 04, 2016 10:51 am

***** USA

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: suziXL » pt lis 04, 2016 10:51 am

Podniesc mozna spokojnie nawet 3m. O ile masz odpowiednio wysoki i bezpieczny podnosnik.

Pomoglem? :)21
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » pt lis 04, 2016 12:18 pm

Dzięki

Zbyniu, zmierz mi jaka jest odległość od środka koła przedniego do dolnej krawędzi nadkola w pionie.
W wolnej chwili, ale chętnie dzisiaj.

Dzięki
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: bert » pt lis 04, 2016 4:52 pm

kwesta...
już myślałem, że Ci brakuje do nowego auta i... przyjaciół szukasz ;)
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » pt lis 04, 2016 5:33 pm

No nie nie
ale gdybys przekonal moja zone ze ja go naprawde potrzebuje to na pewno zostal bys moim przyjacielem.

Na wycieczke sie zapisz.
:D
Ostatnio zmieniony pt lis 04, 2016 8:35 pm przez jradek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
ZbychoS
 
 
Posty: 7474
Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
Lokalizacja: Siedlce

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: ZbychoS » pt lis 04, 2016 8:27 pm

jradek pisze:
Zbyniu ( Zbychu :)21 ), zmierz mi jaka jest odległość od środka koła przedniego do dolnej krawędzi nadkola w pionie.
W wolnej chwili, ale chętnie dzisiaj.

Dzięki
495mm +- 5mm
Tył identiko.
***** USA

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: alibia1112 » pt lis 04, 2016 8:41 pm

Bezpiecznie to plus 2 cale na zawieszeniu i zakladasz 33 cale. Więcej miskowi 3 nie potrzebujesz. Znajomy tak ma i sobie chwali. Wygląda dużo lepiej pod biedra :)21
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: bert » pt lis 04, 2016 11:14 pm

jradek pisze:No nie nie
ale gdybys przekonal moja zone ze ja go naprawde potrzebuje to na pewno zostal bys moim przyjacielem.

Na wycieczke sie zapisz.
:D
przyjaźnie
zazwyczaj wolę być przyjacielem żon :)21

wycieczka:
brzydzę się pijakami ;)
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: rudypajero.koszalin » sob lis 05, 2016 9:44 am

jradek pisze:...
podniesiony podobno o 10 cm.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?
Łoooo :o ktoś poszalał z liftem.
10 cm to w PIII już niezła rzeźba. Wachacze to chyba już w pionie stoją.
Obejrzyj to dokładnie, jak to jest zrobione, żebyś potem nie zaliczył wtopy.

Jak z kół dobiegają dziwne dźwięki, to sprawdź łożyska.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: alibia1112 » ndz lis 06, 2016 8:17 am

Jak szukasz miśka 3, to według mnie najlepiej z tym silnikiem

http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-paj ... yBDDh.html

Jak sam szukałem auta dla siebie, to przez 2 miechy zadnego nie było w polskich ogłoszeniach. :cry: A teraz od strzału.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » wt lis 29, 2016 6:58 pm

Jeżeli jest sobie Pajerak, ma motor 3,2 i jeszcze wtryski nie padły, to czy zmiana zbiornika na laminat uratuje przed upadkiem te motor?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
TangoKK
Posty: 455
Rejestracja: sob kwie 09, 2011 1:36 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: TangoKK » wt lis 29, 2016 7:44 pm

Wtryski raczej nie padną. Jeżeli już to pompa. Mimo wymiany zbiornika lepiej dać pompę do przeglądu jest szansa, że obędzie się stosunkowo niskim kosztem :-?
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » wt lis 29, 2016 8:19 pm

Dzięki
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Michał4x4 » wt lis 29, 2016 10:56 pm

rudypajero.koszalin pisze:
jradek pisze:...
podniesiony podobno o 10 cm.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?
Łoooo :o ktoś poszalał z liftem.
10 cm to w PIII już niezła rzeźba. Wachacze to chyba już w pionie stoją.
Obejrzyj to dokładnie, jak to jest zrobione, żebyś potem nie zaliczył wtopy.

Jak z kół dobiegają dziwne dźwięki, to sprawdź łożyska.
Może się okazać, że co najmniej połowa liftu to podkładki między ramę a nadwoziem
Dzika Koza

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Michał4x4 » wt lis 29, 2016 10:58 pm

alibia1112 pisze:Jak szukasz miśka 3, to według mnie najlepiej z tym silnikiem

http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-paj ... yBDDh.html

Jak sam szukałem auta dla siebie, to przez 2 miechy zadnego nie było w polskich ogłoszeniach. :cry: A teraz od strzału.
A czy te silniki mają apetyt na olej?
Dzika Koza

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lis 29, 2016 11:35 pm

Michał4x4 pisze:
Może się okazać, że co najmniej połowa liftu to podkładki między ramę a nadwoziem
Muszę Cię zmartwić, PIII nie ma ramy. Na rynku są dostępne lifty tylko 2". Więc pozostałe 2" to bliżej nie określona inwencją właściciela.

Jest sposób na lift PIII nawet i 6", ale to bardzo skomplikowana operacja i wymaga użycia trochę lepszych materiałów niż profil stalowy ze złomu i odbojniki od Stara.
10 cm liftu na zawiasie w PIII totalnie destabilizuje geometrię zawieszenia. Zakres regulacji nie wystarczy by ją przywrócić = rzeźba.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » śr lis 30, 2016 8:36 am

Się właśnie tego bałem.

Jechałem tym autem, nie licząc tego że zawias był twardszy to wsio było OK.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Misiek Cypr » śr lis 30, 2016 8:39 am

radek, ale Ty w swoim nie masz zadnego liftu I dajesz rade. Jak bedziesz mial PIII z liftem 2" ale takim prawdziwym, a nie ze podniesiesz 2" aby przywrocic stan orginalu, to bedziesz mial takiego apgrejda mozliwosci terenowych w stosunku do aktualnego smietnika, ze przez dwa lata z szoku nie wyjdziesz.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » śr lis 30, 2016 8:48 am

Się zaraz obrażę.


Liftowanie krótkiego auta, które ma słaby silnik i większych kół już nie pociągnie to taka sztuka dla sztuki moim zdaniem. Co innego jak auto jest długie, wówczas kąty podwozia są kiepskie, więc lift sporo daje. Teraz chcę kupić długiego, bo planuję spanie w aucie, muszę szukać z liftem lub zabezpieczyć środki na ten lift.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Misiek Cypr » śr lis 30, 2016 8:54 am

Pajero 2.5 bez liftu na 31" jezdzil bardzo fajnie I niczego mu nie brakowalo. Jazda w terenie byla bardzo podobna, jedyne co w nim przeszkadza, to zwis tylny. Rozstaw osi LWB I SWB rozni sie kilka centrymetrow tylko. Zrob slizg mocny z tylu, mocna plyte I bedzie OK. Mowie Ci 2 cale liftu, oslony, I silnik ktory jednak jest sporo mocniejszy, masz auto, ktore dla mnie jest w zupelnosci wystarczajace.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
ZbychoS
 
 
Posty: 7474
Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
Lokalizacja: Siedlce

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: ZbychoS » śr lis 30, 2016 9:11 am

Nnooo ... zderzaki metalowe pasowałoby wyrzeźbić.
Te oryginalne, plastikowe są nisko zawieszone i ... plastikowe są czyli nieodporne na zda(e)rzenia losowe.
Możesz mieć takie zderzaki po taniości. Firma której nazwy nie pomnę rozpoczęła produkcję zderzaków stalowych i potrzebuje modelów by rozpocząć i mieć do czego przypasować produkcję.
Za 1,5 tysiaka zrobią ... jeden ... tylny lub przedni. za 3k komplet.
Jak jesteś/będziesz zainteresowany to pisz. Z tym że wizytówkę mam w domu, więc wieczorem jakby co będę mógł wysłać.
***** USA

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15388
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » śr lis 30, 2016 9:32 am

Misiek Cypr pisze:Pajero 2.5 bez liftu na 31" jezdzil bardzo fajnie I niczego mu nie brakowalo. Jazda w terenie byla bardzo podobna, jedyne co w nim przeszkadza, to zwis tylny. Rozstaw osi LWB I SWB rozni sie kilka centrymetrow tylko. Zrob slizg mocny z tylu, mocna plyte I bedzie OK. Mowie Ci 2 cale liftu, oslony, I silnik ktory jednak jest sporo mocniejszy, masz auto, ktore dla mnie jest w zupelnosci wystarczajace.
Znaczy się proponujesz mi P3 w longu z liftem dołożyć ślizg na tył i cieszyć się życiem?
Jak taki ślizg miałby wyglądać, aby spełniać swoja rolę?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Misiek Cypr » śr lis 30, 2016 9:39 am

Gruba plyta pod tyleczkiem. Taka ktora chroni zbiornik I co tam jeszcze jest I tyleczek sie slizga po blocie, koleinach I kamykach bez uszkodzen. Latwo demontowalna, zeby do tej bizuterii dostep jednak byl.

Pewnie jeszcze jakas oslona pod silnik, tez mocny slizg tam, nie wiem jak reduktor I heja.

Nie wiem jak pompa paliwowa I dwumas. Ale jak ogarniete to fajne auto.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40643
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Mroczny » śr lis 30, 2016 9:45 am

ZbychoS pisze:Nnooo ... zderzaki metalowe pasowałoby wyrzeźbić.
Te oryginalne, plastikowe są nisko zawieszone i ... plastikowe są czyli nieodporne na zda(e)rzenia losowe.
Możesz mieć takie zderzaki po taniości. Firma której nazwy nie pomnę rozpoczęła produkcję zderzaków stalowych i potrzebuje modelów by rozpocząć i mieć do czego przypasować produkcję.
Za 1,5 tysiaka zrobią ... jeden ... tylny lub przedni. za 3k komplet.
Jak jesteś/będziesz zainteresowany to pisz. Z tym że wizytówkę mam w domu, więc wieczorem jakby co będę mógł wysłać.
jesteś pewien, ze dociążenie auta z niezależnym zawieszeniem to dobry pomysł?

To auto nie jest do czochrania. W dobie reżimu drogowego na pewno nie wieszałbym barierek na aucie. Rura pod oryginalny plastik, plastik na czarno albo najlepiej fabrycznie czarny i niemalowany, wyciągarka zabudowana w tym aby tylko ślizg był widoczny. Do tego 2" liftu, garść osłon (ale przemyślanych, lekkich z alu, żadnego żelaznego badziewia typu 5mm) i masz fajny wóz wycieczkowy o wystarczającej zdolności terenowej. Jak mało - to dobry emtek. I tyle.. Przynajmniej bez stresu pojedziesz tym za granicę, weźmiesz udział w kolizji i wyłudzisz odszkodowanie
:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości