Pajero III pilna kwesta!
Moderator: Kosiarz
Pajero III pilna kwesta!
O ile można bezpiecznie podnieść Pajero?
Bezpiecznie dla przegubów, opon, drążków?
Jest jeden taki podniesiony podobno o 10 cm. Jeździłem nim dzisiaj i nawet fajny jest. Martwi mnie jednak straszy hałas jaki dobywał się z kół.
Może winne były opony?
10 letnie BFG AT?
Auto dwa lata temu miało ustawianą zbieżność, nie ściągało na żadna stronę, prawidłowo skręcało i hamowało.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?
Bezpiecznie dla przegubów, opon, drążków?
Jest jeden taki podniesiony podobno o 10 cm. Jeździłem nim dzisiaj i nawet fajny jest. Martwi mnie jednak straszy hałas jaki dobywał się z kół.
Może winne były opony?
10 letnie BFG AT?
Auto dwa lata temu miało ustawianą zbieżność, nie ściągało na żadna stronę, prawidłowo skręcało i hamowało.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Pajero III pilna kwesta!
Podniesc mozna spokojnie nawet 3m. O ile masz odpowiednio wysoki i bezpieczny podnosnik.
Pomoglem?
Pomoglem?

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: Pajero III pilna kwesta!
DziękiZbychoS pisze:http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic. ... pajero+iii
Zbyniu, zmierz mi jaka jest odległość od środka koła przedniego do dolnej krawędzi nadkola w pionie.
W wolnej chwili, ale chętnie dzisiaj.
Dzięki
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Pajero III pilna kwesta!
kwesta...
już myślałem, że Ci brakuje do nowego auta i... przyjaciół szukasz
już myślałem, że Ci brakuje do nowego auta i... przyjaciół szukasz

ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania
Re: Pajero III pilna kwesta!
No nie nie
ale gdybys przekonal moja zone ze ja go naprawde potrzebuje to na pewno zostal bys moim przyjacielem.
Na wycieczke sie zapisz.

ale gdybys przekonal moja zone ze ja go naprawde potrzebuje to na pewno zostal bys moim przyjacielem.
Na wycieczke sie zapisz.

Ostatnio zmieniony pt lis 04, 2016 8:35 pm przez jradek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Pajero III pilna kwesta!
495mm +- 5mmjradek pisze:
Zbyniu ( Zbychu), zmierz mi jaka jest odległość od środka koła przedniego do dolnej krawędzi nadkola w pionie.
W wolnej chwili, ale chętnie dzisiaj.
Dzięki
Tył identiko.
***** USA
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Pajero III pilna kwesta!
Bezpiecznie to plus 2 cale na zawieszeniu i zakladasz 33 cale. Więcej miskowi 3 nie potrzebujesz. Znajomy tak ma i sobie chwali. Wygląda dużo lepiej pod biedra 

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Pajero III pilna kwesta!
przyjaźniejradek pisze:No nie nie
ale gdybys przekonal moja zone ze ja go naprawde potrzebuje to na pewno zostal bys moim przyjacielem.
Na wycieczke sie zapisz.
zazwyczaj wolę być przyjacielem żon

wycieczka:
brzydzę się pijakami

ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: Pajero III pilna kwesta!
Łoooojradek pisze:...
podniesiony podobno o 10 cm.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?

10 cm to w PIII już niezła rzeźba. Wachacze to chyba już w pionie stoją.
Obejrzyj to dokładnie, jak to jest zrobione, żebyś potem nie zaliczył wtopy.
Jak z kół dobiegają dziwne dźwięki, to sprawdź łożyska.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Pajero III pilna kwesta!
Jak szukasz miśka 3, to według mnie najlepiej z tym silnikiem
http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-paj ... yBDDh.html
Jak sam szukałem auta dla siebie, to przez 2 miechy zadnego nie było w polskich ogłoszeniach.
A teraz od strzału.
http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-paj ... yBDDh.html
Jak sam szukałem auta dla siebie, to przez 2 miechy zadnego nie było w polskich ogłoszeniach.

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Pajero III pilna kwesta!
Jeżeli jest sobie Pajerak, ma motor 3,2 i jeszcze wtryski nie padły, to czy zmiana zbiornika na laminat uratuje przed upadkiem te motor?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Pajero III pilna kwesta!
Wtryski raczej nie padną. Jeżeli już to pompa. Mimo wymiany zbiornika lepiej dać pompę do przeglądu jest szansa, że obędzie się stosunkowo niskim kosztem 

HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
Re: Pajero III pilna kwesta!
Może się okazać, że co najmniej połowa liftu to podkładki między ramę a nadwoziemrudypajero.koszalin pisze:Łoooojradek pisze:...
podniesiony podobno o 10 cm.
Tylko te opony były głośniejsze od silnika.
Wina zawieszenia czy opon?ktoś poszalał z liftem.
10 cm to w PIII już niezła rzeźba. Wachacze to chyba już w pionie stoją.
Obejrzyj to dokładnie, jak to jest zrobione, żebyś potem nie zaliczył wtopy.
Jak z kół dobiegają dziwne dźwięki, to sprawdź łożyska.
Dzika Koza
Re: Pajero III pilna kwesta!
A czy te silniki mają apetyt na olej?alibia1112 pisze:Jak szukasz miśka 3, to według mnie najlepiej z tym silnikiem
http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-paj ... yBDDh.html
Jak sam szukałem auta dla siebie, to przez 2 miechy zadnego nie było w polskich ogłoszeniach.A teraz od strzału.
Dzika Koza
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: Pajero III pilna kwesta!
Muszę Cię zmartwić, PIII nie ma ramy. Na rynku są dostępne lifty tylko 2". Więc pozostałe 2" to bliżej nie określona inwencją właściciela.Michał4x4 pisze:
Może się okazać, że co najmniej połowa liftu to podkładki między ramę a nadwoziem
Jest sposób na lift PIII nawet i 6", ale to bardzo skomplikowana operacja i wymaga użycia trochę lepszych materiałów niż profil stalowy ze złomu i odbojniki od Stara.
10 cm liftu na zawiasie w PIII totalnie destabilizuje geometrię zawieszenia. Zakres regulacji nie wystarczy by ją przywrócić = rzeźba.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: Pajero III pilna kwesta!
Się właśnie tego bałem.
Jechałem tym autem, nie licząc tego że zawias był twardszy to wsio było OK.
Jechałem tym autem, nie licząc tego że zawias był twardszy to wsio było OK.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13259
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Pajero III pilna kwesta!
radek, ale Ty w swoim nie masz zadnego liftu I dajesz rade. Jak bedziesz mial PIII z liftem 2" ale takim prawdziwym, a nie ze podniesiesz 2" aby przywrocic stan orginalu, to bedziesz mial takiego apgrejda mozliwosci terenowych w stosunku do aktualnego smietnika, ze przez dwa lata z szoku nie wyjdziesz.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Pajero III pilna kwesta!
Się zaraz obrażę.
Liftowanie krótkiego auta, które ma słaby silnik i większych kół już nie pociągnie to taka sztuka dla sztuki moim zdaniem. Co innego jak auto jest długie, wówczas kąty podwozia są kiepskie, więc lift sporo daje. Teraz chcę kupić długiego, bo planuję spanie w aucie, muszę szukać z liftem lub zabezpieczyć środki na ten lift.
Liftowanie krótkiego auta, które ma słaby silnik i większych kół już nie pociągnie to taka sztuka dla sztuki moim zdaniem. Co innego jak auto jest długie, wówczas kąty podwozia są kiepskie, więc lift sporo daje. Teraz chcę kupić długiego, bo planuję spanie w aucie, muszę szukać z liftem lub zabezpieczyć środki na ten lift.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13259
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Pajero III pilna kwesta!
Pajero 2.5 bez liftu na 31" jezdzil bardzo fajnie I niczego mu nie brakowalo. Jazda w terenie byla bardzo podobna, jedyne co w nim przeszkadza, to zwis tylny. Rozstaw osi LWB I SWB rozni sie kilka centrymetrow tylko. Zrob slizg mocny z tylu, mocna plyte I bedzie OK. Mowie Ci 2 cale liftu, oslony, I silnik ktory jednak jest sporo mocniejszy, masz auto, ktore dla mnie jest w zupelnosci wystarczajace.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Pajero III pilna kwesta!
Nnooo ... zderzaki metalowe pasowałoby wyrzeźbić.
Te oryginalne, plastikowe są nisko zawieszone i ... plastikowe są czyli nieodporne na zda(e)rzenia losowe.
Możesz mieć takie zderzaki po taniości. Firma której nazwy nie pomnę rozpoczęła produkcję zderzaków stalowych i potrzebuje modelów by rozpocząć i mieć do czego przypasować produkcję.
Za 1,5 tysiaka zrobią ... jeden ... tylny lub przedni. za 3k komplet.
Jak jesteś/będziesz zainteresowany to pisz. Z tym że wizytówkę mam w domu, więc wieczorem jakby co będę mógł wysłać.
Te oryginalne, plastikowe są nisko zawieszone i ... plastikowe są czyli nieodporne na zda(e)rzenia losowe.
Możesz mieć takie zderzaki po taniości. Firma której nazwy nie pomnę rozpoczęła produkcję zderzaków stalowych i potrzebuje modelów by rozpocząć i mieć do czego przypasować produkcję.
Za 1,5 tysiaka zrobią ... jeden ... tylny lub przedni. za 3k komplet.
Jak jesteś/będziesz zainteresowany to pisz. Z tym że wizytówkę mam w domu, więc wieczorem jakby co będę mógł wysłać.
***** USA
Re: Pajero III pilna kwesta!
Znaczy się proponujesz mi P3 w longu z liftem dołożyć ślizg na tył i cieszyć się życiem?Misiek Cypr pisze:Pajero 2.5 bez liftu na 31" jezdzil bardzo fajnie I niczego mu nie brakowalo. Jazda w terenie byla bardzo podobna, jedyne co w nim przeszkadza, to zwis tylny. Rozstaw osi LWB I SWB rozni sie kilka centrymetrow tylko. Zrob slizg mocny z tylu, mocna plyte I bedzie OK. Mowie Ci 2 cale liftu, oslony, I silnik ktory jednak jest sporo mocniejszy, masz auto, ktore dla mnie jest w zupelnosci wystarczajace.
Jak taki ślizg miałby wyglądać, aby spełniać swoja rolę?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13259
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Pajero III pilna kwesta!
Gruba plyta pod tyleczkiem. Taka ktora chroni zbiornik I co tam jeszcze jest I tyleczek sie slizga po blocie, koleinach I kamykach bez uszkodzen. Latwo demontowalna, zeby do tej bizuterii dostep jednak byl.
Pewnie jeszcze jakas oslona pod silnik, tez mocny slizg tam, nie wiem jak reduktor I heja.
Nie wiem jak pompa paliwowa I dwumas. Ale jak ogarniete to fajne auto.
Pewnie jeszcze jakas oslona pod silnik, tez mocny slizg tam, nie wiem jak reduktor I heja.
Nie wiem jak pompa paliwowa I dwumas. Ale jak ogarniete to fajne auto.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Pajero III pilna kwesta!
jesteś pewien, ze dociążenie auta z niezależnym zawieszeniem to dobry pomysł?ZbychoS pisze:Nnooo ... zderzaki metalowe pasowałoby wyrzeźbić.
Te oryginalne, plastikowe są nisko zawieszone i ... plastikowe są czyli nieodporne na zda(e)rzenia losowe.
Możesz mieć takie zderzaki po taniości. Firma której nazwy nie pomnę rozpoczęła produkcję zderzaków stalowych i potrzebuje modelów by rozpocząć i mieć do czego przypasować produkcję.
Za 1,5 tysiaka zrobią ... jeden ... tylny lub przedni. za 3k komplet.
Jak jesteś/będziesz zainteresowany to pisz. Z tym że wizytówkę mam w domu, więc wieczorem jakby co będę mógł wysłać.
To auto nie jest do czochrania. W dobie reżimu drogowego na pewno nie wieszałbym barierek na aucie. Rura pod oryginalny plastik, plastik na czarno albo najlepiej fabrycznie czarny i niemalowany, wyciągarka zabudowana w tym aby tylko ślizg był widoczny. Do tego 2" liftu, garść osłon (ale przemyślanych, lekkich z alu, żadnego żelaznego badziewia typu 5mm) i masz fajny wóz wycieczkowy o wystarczającej zdolności terenowej. Jak mało - to dobry emtek. I tyle.. Przynajmniej bez stresu pojedziesz tym za granicę, weźmiesz udział w kolizji i wyłudzisz odszkodowanie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości