Strona 1 z 1
Kontrolki P2 - parę pytań.
: pt mar 03, 2017 2:26 pm
autor: s3R
Powoli do wyjechania z garażu się szykujemy traktorem.
Kontrolka SRS się świeci bo zapłon bez kieratu włączony.
Jak skasować błąda ?
Samo odpięcie aku pewnie nie wystarczy.
Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: pt mar 03, 2017 10:51 pm
autor: s3R
I druga sprawa to kontrolka niskiego poziomu oleju.
Świeci mimo iż oleju na bagnecie max.
Ten czujnik w misce jest ?
Błąd poduszki to chyba jednak nie tylko do samego skanowania. kabelki trzeba przejrzeć.
Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: ndz mar 05, 2017 7:53 pm
autor: s3R
Jak widzę las rąk
Ostatnia szansa.
Kontrolka od oleju w p2 świeci też jak jest za dużo oleju czy dopiero w P3 to wprowadzili ?
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: śr mar 08, 2017 3:30 pm
autor: pedroz
Nie świeci jak za dużo.
Najbardziej prawdopodobne, że Ci się rozsypał czujnik poziomu. U mnie tak było.
Tutaj z manuala (dla 6G72 ale pewnie dla Twojego jest podobnie):

Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: śr mar 08, 2017 6:23 pm
autor: Adas
s3R pisze:Jak widzę las rąk
Ostatnia szansa.
Kontrolka od oleju w p2 świeci też jak jest za dużo oleju czy dopiero w P3 to wprowadzili ?
SRS zgaśnie jak dostanie obrotów kół, czyli musisz się przejechać.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: czw mar 09, 2017 12:32 am
autor: gebels
pedroz pisze:Nie świeci jak za dużo.
Najbardziej prawdopodobne, że Ci się rozsypał czujnik poziomu. U mnie tak było.
czujnik tani to sobie wymieni

Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: czw mar 09, 2017 12:36 pm
autor: s3R
Miska chyba wymieniona na taką bez czujnika.
Więc raczej trzeba moduł wyłączyć.
Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: czw mar 09, 2017 12:36 pm
autor: s3R
Adas pisze:s3R pisze:Jak widzę las rąk
Ostatnia szansa.
Kontrolka od oleju w p2 świeci też jak jest za dużo oleju czy dopiero w P3 to wprowadzili ?
SRS zgaśnie jak dostanie obrotów kół, czyli musisz się przejechać.
OK. Dzięki.
Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: czw mar 09, 2017 12:50 pm
autor: suka blać
Adas pisze:
SRS zgaśnie jak dostanie obrotów kół, czyli musisz się przejechać.
ciekawe, nie powiem. pajera majom w kołach czujniki od poduszek ? wot tiechnika.
Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: czw mar 09, 2017 5:23 pm
autor: Adas
suka blać pisze:Adas pisze:
SRS zgaśnie jak dostanie obrotów kół, czyli musisz się przejechać.
ciekawe, nie powiem. pajera majom w kołach czujniki od poduszek ? wot tiechnika.
jeżeli nie ma ESP to raczej trzeba będzie błąd skasować komputerem diagnostycznym, w P2 chyba nie ma ESP.
Re: SRS - kontrolka od poduszek- jak zgasić
: czw mar 09, 2017 5:50 pm
autor: suka blać
Adas pisze:suka blać pisze:Adas pisze:
SRS zgaśnie jak dostanie obrotów kół, czyli musisz się przejechać.
ciekawe, nie powiem. pajera majom w kołach czujniki od poduszek ? wot tiechnika.
jeżeli nie ma ESP to raczej trzeba będzie błąd skasować komputerem diagnostycznym, w P2 chyba nie ma ESP.
o i mamy odpowiedz w stylu rokfora. jebnac glupote a potem pisac bez sensu i nie na temat zamiast sie przyznac do bledu

i napisac " tak, poyebao mi sie SRS z ABSem".
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: czw mar 09, 2017 9:02 pm
autor: Adas
raczej z ESP mi się pomyliło

ABS jak się świeci to musi być awaria.
SRS nie resetuje się sam w Pajero w Reno jest samodiagnoza

Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: pt mar 10, 2017 12:05 am
autor: suka blać
Adas pisze:raczej z ESP mi się pomyliło

ABS jak się świeci to musi być awaria.
SRS nie resetuje się sam w Pajero w Reno jest samodiagnoza

udalo ci sie wybrnac

Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob mar 11, 2017 8:25 am
autor: Adas
suka blać pisze:Adas pisze:raczej z ESP mi się pomyliło

ABS jak się świeci to musi być awaria.
SRS nie resetuje się sam w Pajero w Reno jest samodiagnoza

udalo ci sie wybrnac

mój błąd

@s3R sory, a jeśli cały czas jeździsz myślą, że kontrolka SRS zgaśnie to prrrrrr szalony

Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob mar 11, 2017 6:41 pm
autor: s3R
Adas pisze:suka blać pisze:Adas pisze:raczej z ESP mi się pomyliło

ABS jak się świeci to musi być awaria.
SRS nie resetuje się sam w Pajero w Reno jest samodiagnoza

udalo ci sie wybrnac

mój błąd

@s3R sory, a jeśli cały czas jeździsz myślą, że kontrolka SRS zgaśnie to prrrrrr szalony

W międzyczasie zmusiłem się do zaglądnięcia w manuala więc sie lękaj.
Poradziłem sobie z tym już.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob mar 11, 2017 7:31 pm
autor: TangoKK
s3R pisze:Adas pisze:suka blać pisze:
udalo ci sie wybrnac

mój błąd

@s3R sory, a jeśli cały czas jeździsz myślą, że kontrolka SRS zgaśnie to prrrrrr szalony

W międzyczasie zmusiłem się do zaglądnięcia w manuala więc sie lękaj.
Poradziłem sobie z tym już.
I co tam było nie tak z tym SRS możesz się podzielić?
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob mar 11, 2017 7:39 pm
autor: s3R
Brak czujnika zderzeniowego.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: ndz mar 12, 2017 11:53 am
autor: pedroz
A z ciekawości - gdzie on siedzi? To jest ten sam co do ABSu G-Force, który siedzi w tunelu środkowym?
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: ndz mar 12, 2017 12:09 pm
autor: s3R
Z przodu koło lampy z obu stron.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob cze 03, 2017 7:15 pm
autor: jradek
Mam pytanko, bo rozkminić nie mogę.
Pajero 2, długie. Jest sobie nawiew na 2-gi rząd między fotelami i CO ON REGULUJE? SKĄD TO WIEJE? Tam na dole nie ma nawiewów, w suficie nie mam (są wersje że są nawiewy)
Nie wiem czy mam coś zepsute, czy czegoś nie mam.
podziękował
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob cze 03, 2017 8:47 pm
autor: rudypajero.koszalin
Pod tylna kanapa jest nagrzewnica. W takim nocniku wpuszczonym w podłogę.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: sob cze 03, 2017 9:10 pm
autor: jradek
OK
Dzieki
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: ndz cze 04, 2017 11:16 am
autor: jradek
rudypajero.koszalin pisze:Pod tylna kanapa jest nagrzewnica. W takim nocniku wpuszczonym w podłogę.
Jesteś pewien, że altki od 4D56 i 4M40 się różnią? Oglądałem je wczoraj na raz i na moje oko tylko wyjście na pompę vacum je różniło. Oczywiście, aby się przekonać należało by spróbować je zamienić.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: ndz cze 04, 2017 4:34 pm
autor: rudypajero.koszalin
No do silnika może się da przykręcić, ale do altka z 4m40 nie przykręcisz vacum. Inna jest obudowa, wałek wirnika, szczotkotrzymacz..... I jeszcze parę innych drobiazgów.
Na oko to wszystkie alternatory są podobne do siebie.
Re: Kontrolki P2 - parę pytań.
: ndz cze 04, 2017 5:47 pm
autor: jradek
Mam zapasowy altek z 4D56, gdybym zmienial to w ta strone.