dane techniczne L300
Moderator: Kosiarz
dane techniczne L300
witam, poszukuję od jakiegoś czasu danych tech. L 300 i nijak nic nie znalazłem. No to co? pomożecie?
Nie wiem czy cos pomoge.
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow
To tyle co pamietam
Czarek
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow
To tyle co pamietam
Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek
łożesz Ty Gość jesteś!!! i jaki skromny - te kąty wejścia i zejścia zpamięciCzarekN pisze:Nie wiem czy cos pomoge.
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow
To tyle co pamietam
Czarek



Nie przypominam sobie zeby byly jakies problemy z elektryka........jedynie co to alternator padl........sprzeglo bylo wymieniane.......to chyb wszytko..........samochod zrobil 400tys praktycznie z laweta caly czas wiec naprawde polecam...................samochod praktycznie stworzony do wypraw i to w wiekszym gronie..............




Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
Witam,
Mnie też od jakiegoś czasu męczy pomysł zakupu L300 4WD. Potrzebuje jakiegoś 4x4 do tzw. turystyki. Ze wszystkich tego typu wozideł (w wersji bus) właśnie L300 mnie najbardziej przekonuje. Informacj w necie dość skąpo. Wyczytałem, że podobno cały spód jest od Pajero I.
Wobec tego, czy istnieje jakaś strona na temat takiej Pajerki? Na forum znalazłem, tylko jakieś pojedyncze informacje -byś może jest gdzieś zaszyte kompendium (trudne słowo
) wiedzy na ten temat.
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.
Acha w temacie 4x4 trochę siedze, od kilku lat pomykam Vitarą.
Pozdrawiam,
Tomek
Mnie też od jakiegoś czasu męczy pomysł zakupu L300 4WD. Potrzebuje jakiegoś 4x4 do tzw. turystyki. Ze wszystkich tego typu wozideł (w wersji bus) właśnie L300 mnie najbardziej przekonuje. Informacj w necie dość skąpo. Wyczytałem, że podobno cały spód jest od Pajero I.
Wobec tego, czy istnieje jakaś strona na temat takiej Pajerki? Na forum znalazłem, tylko jakieś pojedyncze informacje -byś może jest gdzieś zaszyte kompendium (trudne słowo

Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.
Acha w temacie 4x4 trochę siedze, od kilku lat pomykam Vitarą.
Pozdrawiam,
Tomek
Fajne forum miłośników L-300 i L-400(Delica),sporo danych
http://www.delicaclub.com/downloads.php?cat=9
http://www.delicaclub.com/downloads.php?cat=9
- Chrząścik Tomasz
- Posty: 487
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:59 pm
- Lokalizacja: Kraków
kiedyś oglądalem filmik z kozackich wertepów, jak jeden koleś jechał volkswagenem transporterem 4x4 i świetnie dawał sobie radę, momentami objeżdżał profesjonalne terenówki z uśmiechem, więc L-300 4x4 może być autem z fantazją na tego typu zabawy...
CHRZĄSZCZU TEAM
dos tres diamentos
gg 7660070
komóra 24h 604-41-70-37
dos tres diamentos
gg 7660070
komóra 24h 604-41-70-37
Korzystając z okazji rozmów o L300 chciał bym zasięgnąć języka.
Już mówię o co chodzi
Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda.
Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:


I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie

(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn. przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro
pzdro
Już mówię o co chodzi
Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda.

Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:


I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie


(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn. przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro

pzdro
Tu jest troche info o Mitsubishi, w tym o L300 4x4, jezyk niestety krzyzacki:
http://www.4x4travel.org/phpBB2/
A tu nawet ciekawy watek (z fotami) przerobki busika (dach podnoszony, zawieszenie, blokady ARB i Mt-ki):
http://www.4x4travel.org/phpBB2/viewtopic.php?t=206
Czarek
http://www.4x4travel.org/phpBB2/
A tu nawet ciekawy watek (z fotami) przerobki busika (dach podnoszony, zawieszenie, blokady ARB i Mt-ki):
http://www.4x4travel.org/phpBB2/viewtopic.php?t=206
Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek
Oglądałem L300 na mobile.de i tam 4x4 mają normalnie jak pajero wajchy.BaRy pisze:Korzystając z okazji rozmów o L300 chciał bym zasięgnąć języka.
Już mówię o co chodzi
Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda.
Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:
I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie![]()
(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn. przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro
pzdro
Nawiasem mówiąc podobają mi się straszecznie.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
Noo faktycznie teraz patrze i wszystkie 4WD mają wajche jak Pajero.BooBoo pisze:
Oglądałem L300 na mobile.de i tam 4x4 mają normalnie jak pajero wajchy.
Nawiasem mówiąc podobają mi się straszecznie.
Wcześniej wyciągnąłem takie wnioski, ponieważ znajomy ma zwykłe L300 z taką właśnie inną wajchą i patrzeliśmy, że do niego by ta skrzynia podeszła.
Hmm w takim razie ciekawe od czego jest ta skrzynia, może któyś Hundaj


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość