dane techniczne L300

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
ralff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 28, 2004 2:57 pm
Lokalizacja: cracovia

dane techniczne L300

Post autor: ralff » śr lut 16, 2005 1:05 pm

witam, poszukuję od jakiegoś czasu danych tech. L 300 i nijak nic nie znalazłem. No to co? pomożecie?

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » śr lut 16, 2005 3:03 pm

To dostawczy wóz idź na forum transportowcy.pl
długi może więcej

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr lut 16, 2005 3:05 pm

pancziki pisze:To dostawczy wóz idź na forum transportowcy.pl
:)2 :)21 :)2

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lut 16, 2005 7:07 pm

Zapewne Ralffowi chodzi o L300 w wersji 4x4. Jest to całkiem fajny wozik. Całe układ napędowy jest przejęty z Pajero. W Szczecinie jeździ taki na 30" MTkach. Niestey się nie chce integrować.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
ralff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 28, 2004 2:57 pm
Lokalizacja: cracovia

Post autor: ralff » czw lut 17, 2005 9:22 am

bardzo ci dziękuję Pancziki dobry człowieku :)3 .A rzeczywiście interesuje mnie 4x4 gdyż męczy mnie koleżka który upatrzył sobie kilka takich furek w reichu za małą kaskę i chce się czegoś dowiedzieć o takowym pojeździe.

Awatar użytkownika
CzarekN
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: czw mar 06, 2003 8:58 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarekN » czw lut 17, 2005 9:38 am

Nie wiem czy cos pomoge.
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow

To tyle co pamietam

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » pt lut 18, 2005 9:27 am

CzarekN pisze:Nie wiem czy cos pomoge.
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow

To tyle co pamietam

Czarek
łożesz Ty Gość jesteś!!! i jaki skromny - te kąty wejścia i zejścia zpamięci :wink: :o :o

Awatar użytkownika
CzarekN
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: czw mar 06, 2003 8:58 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarekN » pt lut 18, 2005 9:31 am

Pamiec? Prosze Cie, male archiwum :lol:

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » ndz lut 20, 2005 11:33 am

Mialem dwa takie jeden 360tys drugi 400tys........fajne samochodziki....nie zawodne........szczegolnie 2.5d mulowaty ale mocny silnik.......niestety nie byly 4x4 :cry:
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
ralff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 28, 2004 2:57 pm
Lokalizacja: cracovia

Post autor: ralff » ndz lut 20, 2005 2:09 pm

a ten silnik to taki jak w pajero? bo on cos mniej koni ma 87 czy coś koło tego.Wyczytałem tez gdzieś że są jakieś problemy z elektryką w tych 2.5 td . No i pytanie do czego się nada takie auto. Czy jakiś turyzm na wertepach wchodzi w grę, bo o extremie nie myślę? :)18

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » ndz lut 20, 2005 11:08 pm

Nie przypominam sobie zeby byly jakies problemy z elektryka........jedynie co to alternator padl........sprzeglo bylo wymieniane.......to chyb wszytko..........samochod zrobil 400tys praktycznie z laweta caly czas wiec naprawde polecam...................samochod praktycznie stworzony do wypraw i to w wiekszym gronie.............. :)2 :)2 :)2
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » ndz lut 20, 2005 11:13 pm

scibaSJ pisze:...mulowaty ale mocny silnik...
cool :)2 :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
ralff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 28, 2004 2:57 pm
Lokalizacja: cracovia

Post autor: ralff » śr lut 23, 2005 12:22 pm

jeszcze jedno pytanko- na którą oś jest napędzane to auto w tzw. międzyczasie. pewnie na tył no ale tak pytam żeby mieć jasność :)17

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr lut 23, 2005 1:28 pm

Caly spod jest od pajero wiec na tyl pedzi :wink:
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
ralff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 28, 2004 2:57 pm
Lokalizacja: cracovia

Post autor: ralff » śr lut 23, 2005 2:30 pm

no to jeszcze zapytam jak z częściami do tego pojazdu- są- nie ma -są ale oryginalne i zajebiście drogie-pasują od jakichś innych pojazdów np. od pajero itp. itd. etc.etc. :)9

IERI
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 22, 2004 7:44 am

Post autor: IERI » wt lut 06, 2007 7:55 am

Witam,
Mnie też od jakiegoś czasu męczy pomysł zakupu L300 4WD. Potrzebuje jakiegoś 4x4 do tzw. turystyki. Ze wszystkich tego typu wozideł (w wersji bus) właśnie L300 mnie najbardziej przekonuje. Informacj w necie dość skąpo. Wyczytałem, że podobno cały spód jest od Pajero I.
Wobec tego, czy istnieje jakaś strona na temat takiej Pajerki? Na forum znalazłem, tylko jakieś pojedyncze informacje -byś może jest gdzieś zaszyte kompendium (trudne słowo :lol: ) wiedzy na ten temat.
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.

Acha w temacie 4x4 trochę siedze, od kilku lat pomykam Vitarą.

Pozdrawiam,
Tomek

zgenty
 
 
Posty: 297
Rejestracja: pt lut 17, 2006 11:03 am
Lokalizacja: Rybienko Leśne

Post autor: zgenty » wt lut 06, 2007 8:22 am

Fajne forum miłośników L-300 i L-400(Delica),sporo danych
http://www.delicaclub.com/downloads.php?cat=9

Awatar użytkownika
Chrząścik Tomasz
Posty: 487
Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:59 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Chrząścik Tomasz » ndz lut 11, 2007 7:55 am

kiedyś oglądalem filmik z kozackich wertepów, jak jeden koleś jechał volkswagenem transporterem 4x4 i świetnie dawał sobie radę, momentami objeżdżał profesjonalne terenówki z uśmiechem, więc L-300 4x4 może być autem z fantazją na tego typu zabawy...
CHRZĄSZCZU TEAM
dos tres diamentos
gg 7660070
komóra 24h 604-41-70-37

BaRy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pn sie 04, 2003 4:47 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BaRy » pt lut 23, 2007 4:39 pm

Korzystając z okazji rozmów o L300 chciał bym zasięgnąć języka.
Już mówię o co chodzi

Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda. :)

Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:
Obrazek
Obrazek

I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie ?? ??
(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn. przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro ??

pzdro

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » pt lut 23, 2007 7:07 pm

Pchaj na Allegro, po co kombinować z dopasowywaniem, jak Ci coś padnie to sobie kupisz.
Adrian
LC 95 mota się

Awatar użytkownika
CzarekN
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: czw mar 06, 2003 8:58 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarekN » sob lut 24, 2007 1:04 am

Tu jest troche info o Mitsubishi, w tym o L300 4x4, jezyk niestety krzyzacki:
http://www.4x4travel.org/phpBB2/

A tu nawet ciekawy watek (z fotami) przerobki busika (dach podnoszony, zawieszenie, blokady ARB i Mt-ki):
http://www.4x4travel.org/phpBB2/viewtopic.php?t=206

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek

BaRy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pn sie 04, 2003 4:47 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BaRy » sob lut 24, 2007 8:27 pm

Dzięki za info :)
Jak już wszystko porobie to pcham skrzynie na allegro.

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » sob lut 24, 2007 9:48 pm

BaRy pisze:Korzystając z okazji rozmów o L300 chciał bym zasięgnąć języka.
Już mówię o co chodzi

Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda. :)

Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:
Obrazek
Obrazek

I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie ?? ??
(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn. przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro ??

pzdro
Oglądałem L300 na mobile.de i tam 4x4 mają normalnie jak pajero wajchy.

Nawiasem mówiąc podobają mi się straszecznie.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

BaRy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pn sie 04, 2003 4:47 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BaRy » pn lut 26, 2007 7:34 am

BooBoo pisze:
Oglądałem L300 na mobile.de i tam 4x4 mają normalnie jak pajero wajchy.

Nawiasem mówiąc podobają mi się straszecznie.
Noo faktycznie teraz patrze i wszystkie 4WD mają wajche jak Pajero.
Wcześniej wyciągnąłem takie wnioski, ponieważ znajomy ma zwykłe L300 z taką właśnie inną wajchą i patrzeliśmy, że do niego by ta skrzynia podeszła.

Hmm w takim razie ciekawe od czego jest ta skrzynia, może któyś Hundaj ?? :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość