Strona 1 z 1
dane techniczne L300
: śr lut 16, 2005 1:05 pm
autor: ralff
witam, poszukuję od jakiegoś czasu danych tech. L 300 i nijak nic nie znalazłem. No to co? pomożecie?
: śr lut 16, 2005 3:03 pm
autor: pancziki
To dostawczy wóz idź na forum transportowcy.pl
: śr lut 16, 2005 3:05 pm
autor: Toroo
: śr lut 16, 2005 7:07 pm
autor: LSD
Zapewne Ralffowi chodzi o L300 w wersji 4x4. Jest to całkiem fajny wozik. Całe układ napędowy jest przejęty z Pajero. W Szczecinie jeździ taki na 30" MTkach. Niestey się nie chce integrować.
: czw lut 17, 2005 9:22 am
autor: ralff
bardzo ci dziękuję Pancziki dobry człowieku

.A rzeczywiście interesuje mnie 4x4 gdyż męczy mnie koleżka który upatrzył sobie kilka takich furek w reichu za małą kaskę i chce się czegoś dowiedzieć o takowym pojeździe.
: czw lut 17, 2005 9:38 am
autor: CzarekN
Nie wiem czy cos pomoge.
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow
To tyle co pamietam
Czarek
: pt lut 18, 2005 9:27 am
autor: świerszcz
CzarekN pisze:Nie wiem czy cos pomoge.
Dlugosc 4370 mm, szerokosc 1690 mm, wysokosc, chyba ok 1900 mm.
Rozstaw osi 2240 mm, kat wejscia 29, zejscia 27.
Wazy to ok. 1600-1700 kg
Konstrukcja samonosna z ramami pomocniczymi
Zawieszenie od krotkiego Pajero z przed 90 roku (z tylu piora). Silniki 2,5TD (bez i) oraz bodajze 2,0 i 2,5 benzyna
Skrzynia i reduktor bodajze takze od Pajero.
Zbiornik paliwa 60 litrow
To tyle co pamietam
Czarek
łożesz Ty Gość jesteś!!! i jaki skromny - te kąty wejścia i zejścia zpamięci

: pt lut 18, 2005 9:31 am
autor: CzarekN
Pamiec? Prosze Cie, male archiwum
Czarek
: ndz lut 20, 2005 11:33 am
autor: sciba
Mialem dwa takie jeden 360tys drugi 400tys........fajne samochodziki....nie zawodne........szczegolnie 2.5d mulowaty ale mocny silnik.......niestety nie byly 4x4

: ndz lut 20, 2005 2:09 pm
autor: ralff
a ten silnik to taki jak w pajero? bo on cos mniej koni ma 87 czy coś koło tego.Wyczytałem tez gdzieś że są jakieś problemy z elektryką w tych 2.5 td . No i pytanie do czego się nada takie auto. Czy jakiś turyzm na wertepach wchodzi w grę, bo o extremie nie myślę?

: ndz lut 20, 2005 11:08 pm
autor: sciba
: ndz lut 20, 2005 11:13 pm
autor: jogibabuu
scibaSJ pisze:...mulowaty ale mocny silnik...
cool

: śr lut 23, 2005 12:22 pm
autor: ralff
jeszcze jedno pytanko- na którą oś jest napędzane to auto w tzw. międzyczasie. pewnie na tył no ale tak pytam żeby mieć jasność

: śr lut 23, 2005 1:28 pm
autor: sciba
Caly spod jest od pajero wiec na tyl pedzi

: śr lut 23, 2005 2:30 pm
autor: ralff
no to jeszcze zapytam jak z częściami do tego pojazdu- są- nie ma -są ale oryginalne i zajebiście drogie-pasują od jakichś innych pojazdów np. od pajero itp. itd. etc.etc.

: wt lut 06, 2007 7:55 am
autor: IERI
Witam,
Mnie też od jakiegoś czasu męczy pomysł zakupu L300 4WD. Potrzebuje jakiegoś 4x4 do tzw. turystyki. Ze wszystkich tego typu wozideł (w wersji bus) właśnie L300 mnie najbardziej przekonuje. Informacj w necie dość skąpo. Wyczytałem, że podobno cały spód jest od Pajero I.
Wobec tego, czy istnieje jakaś strona na temat takiej Pajerki? Na forum znalazłem, tylko jakieś pojedyncze informacje -byś może jest gdzieś zaszyte kompendium (trudne słowo

) wiedzy na ten temat.
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.
Acha w temacie 4x4 trochę siedze, od kilku lat pomykam Vitarą.
Pozdrawiam,
Tomek
: wt lut 06, 2007 8:22 am
autor: zgenty
Fajne forum miłośników L-300 i L-400(Delica),sporo danych
http://www.delicaclub.com/downloads.php?cat=9
: ndz lut 11, 2007 7:55 am
autor: Chrząścik Tomasz
kiedyś oglądalem filmik z kozackich wertepów, jak jeden koleś jechał volkswagenem transporterem 4x4 i świetnie dawał sobie radę, momentami objeżdżał profesjonalne terenówki z uśmiechem, więc L-300 4x4 może być autem z fantazją na tego typu zabawy...
: pt lut 23, 2007 4:39 pm
autor: BaRy
Korzystając z okazji rozmów o L300 chciał bym zasięgnąć języka.
Już mówię o co chodzi
Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda.
Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:
I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie

(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn. przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro
pzdro
: pt lut 23, 2007 7:07 pm
autor: rico69
Pchaj na Allegro, po co kombinować z dopasowywaniem, jak Ci coś padnie to sobie kupisz.
: sob lut 24, 2007 1:04 am
autor: CzarekN
Tu jest troche info o Mitsubishi, w tym o L300 4x4, jezyk niestety krzyzacki:
http://www.4x4travel.org/phpBB2/
A tu nawet ciekawy watek (z fotami) przerobki busika (dach podnoszony, zawieszenie, blokady ARB i Mt-ki):
http://www.4x4travel.org/phpBB2/viewtopic.php?t=206
Czarek
: sob lut 24, 2007 8:27 pm
autor: BaRy
Dzięki za info

Jak już wszystko porobie to pcham skrzynie na allegro.
: sob lut 24, 2007 9:48 pm
autor: BooBoo
BaRy pisze:Korzystając z okazji rozmów o L300 chciał bym zasięgnąć języka.
Już mówię o co chodzi
Kupiłem skrzynie od L300 4D56 4x4 dla samego reduktora(był w extra stanie) i już mieszka w moim L 200 96r stara buda.
Tu niezbyt okazałe fotki tej skrzyni:
I teraz pytanie czy jest sęs trzymania takiej skrzyni od L300 jako dawcy różnych podzespołów w razie awarii mojej w L200 bo rozumiem, że jako bezpośrednia przekładka raczej nie podejdzie

(L300 ma inaczej rozwiązany lewarek zmiany biegów tzn.
przy kierownicy i cięgna w skrzyni wychodzą z lewej strony, a nie jak w L200 gdzie lewarek wchodzi bezpośrednio w górę skrzyni)
Co mówicie trzymać to czy pchać na allegro
pzdro
Oglądałem L300 na mobile.de i tam 4x4 mają normalnie jak pajero wajchy.
Nawiasem mówiąc podobają mi się straszecznie.
: pn lut 26, 2007 7:34 am
autor: BaRy
BooBoo pisze:
Oglądałem L300 na mobile.de i tam 4x4 mają normalnie jak pajero wajchy.
Nawiasem mówiąc podobają mi się straszecznie.
Noo faktycznie teraz patrze i wszystkie 4WD mają wajche jak Pajero.
Wcześniej wyciągnąłem takie wnioski, ponieważ znajomy ma zwykłe L300 z taką właśnie inną wajchą i patrzeliśmy, że do niego by ta skrzynia podeszła.
Hmm w takim razie ciekawe od czego jest ta skrzynia, może któyś Hundaj
