PAJERO PININ 2.0 GDI - proszę o opinię

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

nomijas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 10, 2005 7:30 pm
Lokalizacja: białystok

PAJERO PININ 2.0 GDI - proszę o opinię

Post autor: nomijas » wt maja 10, 2005 9:04 pm

:lol: Dobry dzień, jestem nowy na forum, więc w pierwszej kolejności witam wszystkich serdecznie. :lol:

Mam zamiar kupić Pajero Pinin ale nie interesuje mnie "polska" wersja 1.8, znalazłem już wersję 2.0 GDI ściągniętą z Niemiec i chciałbym poznać Wasze opinnie, najlepiej osoby, która już takim autem jeździ.

Z góry dziękuję i pozdrawiam !! !! !!

nomijas

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt maja 10, 2005 9:09 pm

ale to chyba nie ma byc auto w teren przypadkiem ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Wojciechrr
Posty: 425
Rejestracja: śr gru 10, 2003 1:36 pm
Lokalizacja: Drezdenko
Kontaktowanie:

Post autor: Wojciechrr » wt maja 10, 2005 10:07 pm

Eee no, chyba do lasu wjedzie ?


:wink:

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » wt maja 10, 2005 10:33 pm

Eee no... i 1.8 pojdzie w terenie, jak sie dobre oponki zalozy :)2 a co do 2.0 GDI to tez idzie... reduktor ma, wieksza pojemnosc silnika i pare kucy wiecej i do lasu wyjechac mozna ;) a i calkiem niezle sobie radzi wbrew pozorom 8)
no
:)21
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
PrzemekP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 7:10 am
Lokalizacja: Bielsko i okolice... (a jednak znowu Polska;)

Post autor: PrzemekP » wt maja 10, 2005 10:47 pm

Wojciechrr pisze:Eee no, chyba do lasu wjedzie ?


:wink:
wjechac wjedzie, ale czy o wlasnych silach z tego lasu wyjedzie? :roll:
gg:3313260
SJ-413 "pchełka"
XT600Z '86 :D

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » wt maja 10, 2005 10:56 pm

jako zwykle autko do turystycznej jazdy daje rade :)2
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Wojciechrr
Posty: 425
Rejestracja: śr gru 10, 2003 1:36 pm
Lokalizacja: Drezdenko
Kontaktowanie:

Post autor: Wojciechrr » wt maja 10, 2005 10:59 pm

a jak z komfortem? ile miejsca w środku? osiągi?

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr maja 11, 2005 1:31 am

pinin ma reduktor ? jestes pewien ?
cos mnie sie zdaje, ze nie, i stad moj komentarz...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr maja 11, 2005 6:46 am

Wojciechrr pisze:a jak z komfortem? ile miejsca w środku? osiągi?
Całkiem wygodne autko jeżdźi się jak osobówką tylko niestety plastiki
zewnętrzne słabe i w terenie nawet lajtowym łatwo zostawić tylny zderzak :lol:

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 8:34 am

@Albert_N
Pinin z silnikiem 1.8 sprzedawany w Polsce reduktora nie ma, ale juz Pinin GDI z silnikiem 2.0 litra reduktor posiada :)2 ja u siebie mam caly czas naped na 4 kolka bez mozliwosci odlaczenia przodu.

@pajerolask
No wygodne to trzeba mu przyznac, plastiki sa to tez fakt, bo juz powoli je zweryfikowalem w terenie...

ale jak sie pomysli i zakupi odpowiednie opony - ja jezdze na Kelly SAFARI MT 205x70R16 - to fura od razu sie inaczej jezdzi - pali ok. 12.6 litra paliwa na 100 km, ale za to jedzie sobie bez wiekszych problemow po sniegu, blocie, przejezdza bez wiekszego problemu przez rzeki - takie do 50 cm brodzenia i ogolnie sprawuje sie :)2
a co do silniczka jaki ma moj pinik to 1.8 litra, 114 kucy i jako turystyk radzi sobie calkiem niezle :)2
no ;)
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr maja 11, 2005 8:50 am

aha no to :)2 Ja widzialem i macalem wersje tylko bez reduktora. one raczej wlasnie tylko na bulwar ...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr maja 11, 2005 10:00 am

Nie ma ramy :-?, ale teraz już mało co ma ramę :)3
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 10:44 am

no rame ma samonosna, wiec jest lipa :-? reduktor wystepuje w wersjach 2 litrowych, ale jak na SUVa to radzi sobie calkiem niezle i wjedzie tam gdzie plaskacze nie wjada, ale do jazdy extremalnej sie nie nadaje, bo zostal przewidziany do poruszania sie w lekkim terenie, ale jak sie mu zalozy odpowiednie kapcie to radzi sobie o niebo lepiej :)2 bo na standardowych oponach (Brigestone H/T 215x65R16) raczej sie daleko nie zajedzie i autko sie sprawuje wtedy w lekkim terenie i na asfalcie... po zmianie opon wlasciwosci trakcyjne w terenie sie zwiekszaja, ale cudow sie nie ma co spodziewac...
zreszta jak ktos chce zobaczyc jak sie toto sprawuje w terenie to moze zobaczyc do galerii (Majowy weekend w Porąbce): http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/majow ... x.php?male
albo na strone: www.pinin.xu.pl (jak na razie jesli chodzi o strone rewelacji nie ma - jest w trakcie przerobki i poki co wyglada jak wyglada), ale mam nadzieje, ze za niedlugo bedzie zrobiona jak nalezy :)2
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 10:47 am

ewentualnie mozna tez zobaczyc pod ten adres: http://ser.bronowski.pl/zuka/zdjecia/mi ... /index.htm
sa tam zdjecia z pazdziernikowej wycieczki w Zywcu... jeszcze na starych oponach...
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr maja 11, 2005 11:15 am

czarny bielsko pisze: (...)ja u siebie mam caly czas naped na 4 kolka bez mozliwosci odlaczenia przodu.
(....)
zaraz...zaraz...ale tam wiskozę chyba masz - to ci się przód włącza tylko w razie potrzeby samoczynnnie, a na czarnym to tylko tył.... :wink:
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 11:23 am

niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr maja 11, 2005 11:35 am

czarny bielsko pisze:niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...
Nie denerwuj się Czarny, masz wiskozę - na czarnym co najwyżej 10% napędu daje na przód - tak że w kwestii paliwa to lepiej odchudź prawą nogę :wink: :)
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » śr maja 11, 2005 11:41 am

zu-tec pisze:
czarny bielsko pisze:niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...
Nie denerwuj się Czarny, masz wiskozę - na czarnym co najwyżej 10% napędu daje na przód - tak że w kwestii paliwa to lepiej odchudź prawą nogę :wink: :)
A jesteś pewien ze 90% na tył a nie przód? bo ja pamiętam że na przód 90%
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 11:44 am

zu-tec pisze:
czarny bielsko pisze:niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...
Nie denerwuj się Czarny, masz wiskozę - na czarnym co najwyżej 10% napędu daje na przód - tak że w kwestii paliwa to lepiej odchudź prawą nogę :wink: :)
Nawet jakbym ja odchudzil to jest lipa bo mam zalozone troszke inne oponki - wieksze i w dodatku MTki wiec na czarnym za szybko jezdzic sie nie da - co najwyzej 110 km/h a i spalanie przy nich wzroslo z 9-10 do 12 - 13 litrow na 100 km... no ale cos za cos ;)
a na asfalcie faktem jest ze idzie caly czas na 4 kolka, ale okolo 80 - 90% idzie na tyl a przod to tak jak wspomniales, a w terenie za to juz sie inaczej naped rozstawia dzieki elektronice... wiec na poczatek auto fajne zeby sie pobawic w terenie :)2 ale w miare zabawy wzrastaja tez potrzeby, dlatego z koncem roku bede myslal nad sprzedaniem syfa i kupnem czegos inszego - mysle nad samurajem ;) zero elektroniki, normalna rama, mosty - przod i tyl, reduktor i oczywiscie waga autka i tak prosta budowa, ze mozna je odchudzic bez wiekszych problemow :)2 no i oczywiscie zajebiste wlasciwosci w terenie :)2
no ;)
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 11:49 am

mdeja pisze:A jesteś pewien ze 90% na tył a nie przód? bo ja pamiętam że na przód 90%
te 90% na czarnym to na tyl idzie, a reszta na przod, a w ternie elektronika kontroluje naped i wtedy naped na przod jest przekazywany w zaleznosci od uksztaltowania terenu i warunkow...
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr maja 11, 2005 12:06 pm

mdeja pisze: (...)A jesteś pewien ze 90% na tył a nie przód? bo ja pamiętam że na przód 90%
I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu) :)2
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr maja 11, 2005 12:45 pm

zu-tec pisze: I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu) :)2
Ciekawe są te podziały na "prawdziwe i nieprawdziwe terenówki"... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » śr maja 11, 2005 12:53 pm

misman pisze:
zu-tec pisze: I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu) :)2
Ciekawe są te podziały na "prawdziwe i nieprawdziwe terenówki"... :)21
ta, chlopcy se musza jakos to tlumaczyc... :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr maja 11, 2005 12:56 pm

misman pisze:
zu-tec pisze: I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu) :)2
Ciekawe są te podziały na "prawdziwe i nieprawdziwe terenówki"... :)21
A co - twoim zdaniem np. RAV4 to prawdziwa terenówka :o
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 11, 2005 1:01 pm

Nie - dla jogibabou to LR jest prawdziwa terenowka 8)
a misman zrezygnowal z miska i teraz sie peepem wozi - legenda w koncu ;)
no :)21
Ostatnio zmieniony śr maja 11, 2005 1:03 pm przez czarny bielsko, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość