PAJERO PININ 2.0 GDI - proszę o opinię
Moderator: Kosiarz
PAJERO PININ 2.0 GDI - proszę o opinię
:lol: Dobry dzień, jestem nowy na forum, więc w pierwszej kolejności witam wszystkich serdecznie. :lol:
Mam zamiar kupić Pajero Pinin ale nie interesuje mnie "polska" wersja 1.8, znalazłem już wersję 2.0 GDI ściągniętą z Niemiec i chciałbym poznać Wasze opinnie, najlepiej osoby, która już takim autem jeździ.
Z góry dziękuję i pozdrawiam !! !! !!
nomijas
Mam zamiar kupić Pajero Pinin ale nie interesuje mnie "polska" wersja 1.8, znalazłem już wersję 2.0 GDI ściągniętą z Niemiec i chciałbym poznać Wasze opinnie, najlepiej osoby, która już takim autem jeździ.
Z góry dziękuję i pozdrawiam !! !! !!
nomijas
-
- Posty: 425
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 1:36 pm
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontaktowanie:
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Eee no... i 1.8 pojdzie w terenie, jak sie dobre oponki zalozy
a co do 2.0 GDI to tez idzie... reduktor ma, wieksza pojemnosc silnika i pare kucy wiecej i do lasu wyjechac mozna
a i calkiem niezle sobie radzi wbrew pozorom 
no




no

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 425
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 1:36 pm
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontaktowanie:
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
@Albert_N
Pinin z silnikiem 1.8 sprzedawany w Polsce reduktora nie ma, ale juz Pinin GDI z silnikiem 2.0 litra reduktor posiada
ja u siebie mam caly czas naped na 4 kolka bez mozliwosci odlaczenia przodu.
@pajerolask
No wygodne to trzeba mu przyznac, plastiki sa to tez fakt, bo juz powoli je zweryfikowalem w terenie...
ale jak sie pomysli i zakupi odpowiednie opony - ja jezdze na Kelly SAFARI MT 205x70R16 - to fura od razu sie inaczej jezdzi - pali ok. 12.6 litra paliwa na 100 km, ale za to jedzie sobie bez wiekszych problemow po sniegu, blocie, przejezdza bez wiekszego problemu przez rzeki - takie do 50 cm brodzenia i ogolnie sprawuje sie
a co do silniczka jaki ma moj pinik to 1.8 litra, 114 kucy i jako turystyk radzi sobie calkiem niezle
no
Pinin z silnikiem 1.8 sprzedawany w Polsce reduktora nie ma, ale juz Pinin GDI z silnikiem 2.0 litra reduktor posiada

@pajerolask
No wygodne to trzeba mu przyznac, plastiki sa to tez fakt, bo juz powoli je zweryfikowalem w terenie...
ale jak sie pomysli i zakupi odpowiednie opony - ja jezdze na Kelly SAFARI MT 205x70R16 - to fura od razu sie inaczej jezdzi - pali ok. 12.6 litra paliwa na 100 km, ale za to jedzie sobie bez wiekszych problemow po sniegu, blocie, przejezdza bez wiekszego problemu przez rzeki - takie do 50 cm brodzenia i ogolnie sprawuje sie

a co do silniczka jaki ma moj pinik to 1.8 litra, 114 kucy i jako turystyk radzi sobie calkiem niezle

no

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
no rame ma samonosna, wiec jest lipa
reduktor wystepuje w wersjach 2 litrowych, ale jak na SUVa to radzi sobie calkiem niezle i wjedzie tam gdzie plaskacze nie wjada, ale do jazdy extremalnej sie nie nadaje, bo zostal przewidziany do poruszania sie w lekkim terenie, ale jak sie mu zalozy odpowiednie kapcie to radzi sobie o niebo lepiej
bo na standardowych oponach (Brigestone H/T 215x65R16) raczej sie daleko nie zajedzie i autko sie sprawuje wtedy w lekkim terenie i na asfalcie... po zmianie opon wlasciwosci trakcyjne w terenie sie zwiekszaja, ale cudow sie nie ma co spodziewac...
zreszta jak ktos chce zobaczyc jak sie toto sprawuje w terenie to moze zobaczyc do galerii (Majowy weekend w Porąbce): http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/majow ... x.php?male
albo na strone: www.pinin.xu.pl (jak na razie jesli chodzi o strone rewelacji nie ma - jest w trakcie przerobki i poki co wyglada jak wyglada), ale mam nadzieje, ze za niedlugo bedzie zrobiona jak nalezy


zreszta jak ktos chce zobaczyc jak sie toto sprawuje w terenie to moze zobaczyc do galerii (Majowy weekend w Porąbce): http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/majow ... x.php?male
albo na strone: www.pinin.xu.pl (jak na razie jesli chodzi o strone rewelacji nie ma - jest w trakcie przerobki i poki co wyglada jak wyglada), ale mam nadzieje, ze za niedlugo bedzie zrobiona jak nalezy

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
ewentualnie mozna tez zobaczyc pod ten adres: http://ser.bronowski.pl/zuka/zdjecia/mi ... /index.htm
sa tam zdjecia z pazdziernikowej wycieczki w Zywcu... jeszcze na starych oponach...
sa tam zdjecia z pazdziernikowej wycieczki w Zywcu... jeszcze na starych oponach...
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Nie denerwuj się Czarny, masz wiskozę - na czarnym co najwyżej 10% napędu daje na przód - tak że w kwestii paliwa to lepiej odchudź prawą nogęczarny bielsko pisze:niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...


JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

A jesteś pewien ze 90% na tył a nie przód? bo ja pamiętam że na przód 90%zu-tec pisze:Nie denerwuj się Czarny, masz wiskozę - na czarnym co najwyżej 10% napędu daje na przód - tak że w kwestii paliwa to lepiej odchudź prawą nogęczarny bielsko pisze:niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...![]()
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Nawet jakbym ja odchudzil to jest lipa bo mam zalozone troszke inne oponki - wieksze i w dodatku MTki wiec na czarnym za szybko jezdzic sie nie da - co najwyzej 110 km/h a i spalanie przy nich wzroslo z 9-10 do 12 - 13 litrow na 100 km... no ale cos za coszu-tec pisze:Nie denerwuj się Czarny, masz wiskozę - na czarnym co najwyżej 10% napędu daje na przód - tak że w kwestii paliwa to lepiej odchudź prawą nogęczarny bielsko pisze:niestety - mam full time 4WD i to mnie wqrwia bo caly czas mi zre paliwa kolo 12.5 - 13 litrow nawet na czarnym...![]()

a na asfalcie faktem jest ze idzie caly czas na 4 kolka, ale okolo 80 - 90% idzie na tyl a przod to tak jak wspomniales, a w terenie za to juz sie inaczej naped rozstawia dzieki elektronice... wiec na poczatek auto fajne zeby sie pobawic w terenie




no

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
te 90% na czarnym to na tyl idzie, a reszta na przod, a w ternie elektronika kontroluje naped i wtedy naped na przod jest przekazywany w zaleznosci od uksztaltowania terenu i warunkow...mdeja pisze:A jesteś pewien ze 90% na tył a nie przód? bo ja pamiętam że na przód 90%
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu)mdeja pisze: (...)A jesteś pewien ze 90% na tył a nie przód? bo ja pamiętam że na przód 90%

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

Ciekawe są te podziały na "prawdziwe i nieprawdziwe terenówki"...zu-tec pisze: I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu)

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
ta, chlopcy se musza jakos to tlumaczyc...misman pisze:Ciekawe są te podziały na "prawdziwe i nieprawdziwe terenówki"...zu-tec pisze: I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu)

Mistrzow uprasza sie o spokoj
A co - twoim zdaniem np. RAV4 to prawdziwa terenówkamisman pisze:Ciekawe są te podziały na "prawdziwe i nieprawdziwe terenówki"...zu-tec pisze: I tu właśnie Pajero Pinin jest wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do innych SUVów tej klasy NIE jest oparty podwoziowo/napędowo na kompaktowym plaskaczu, tylko jest samodzielną konstrukcją - TYLNONAPĘDOWĄ, z dołączanym samoczynnie (wiskoza) albo w inny sposób (dyfer miedzyosiowy z mozliwością pracy 2WD) przodem. Dlatego Pinin to jednak prawdziwa, choć lajtowa terenówka (nadwozia samonośne mają też, przypominam -mi.in pipy szerokie od zawsze, Disco i Range od jakiegoś czasu)

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Nie - dla jogibabou to LR jest prawdziwa terenowka 
a misman zrezygnowal z miska i teraz sie peepem wozi - legenda w koncu
no

a misman zrezygnowal z miska i teraz sie peepem wozi - legenda w koncu

no

Ostatnio zmieniony śr maja 11, 2005 1:03 pm przez czarny bielsko, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość