Strona 1 z 1
3500zł za resor piórowy !!!!!
: wt maja 24, 2005 12:45 pm
autor: dark_zdzich
Pękło mi jedno pióro w resorze piórowym w L200 w zasadzie nic się nie dzieje wbiłem je z powrotem jak na razie ok. , ale chciał bym je wymienić w mitsubishi chcą 3500 za cały komplet ktoś ma jakiś pomysł??
: wt maja 24, 2005 12:54 pm
autor: Damian
Najtaniej dorobić u kowala, koszt 150 - 300zł
Najlepiej kupić jakieś markowe, np. Trailmastera, zapłacisz mniej a są o niebo lepsze od oryginalnych, no i lifta Ci dadzą
: wt maja 24, 2005 1:06 pm
autor: dark_zdzich
podzienki za odpowiedz a gdzie zanabyć w rozsądnych cenach Trailmastera
: wt maja 24, 2005 1:20 pm
autor: Damian
Szukaj a znajdziesz, łatwiej niż ci się wydaje

: wt maja 24, 2005 1:35 pm
autor: dark_zdzich
Dobra to drugie to było głupie pytanie szybciej napisałem niż pomyślałem szkoda ze tylko tutaj majom jakieś takie zwalone szukanie ale cóż dzięki tylko również szkoda że w tym przypadku wchodzi w gre wymiana obu bo lift jednej strony to trochu dziwne. Aha jak by ktoś miał nie potrzebne pióra to niech napisze chętnie odkupie bo te mastery to tez ze 2 koła bedom kosztować a ja na razie nie planowałem wydatków
: wt maja 24, 2005 11:23 pm
autor: misiu
mialem to samo w l-200 - 3cie pioro padlo mi 2 razy
wkoncu pojechalem do kowala i wymienil mi wszystkie piora procz nosnego (najdluzszeg) a dorabial to wszystko z lublina - niestety wersji nie pamietam, ale on cos pomierzyl i od razu wiedzial co i jak
cena niska - nie pamietam dokladnie
: śr maja 25, 2005 7:34 am
autor: dark_zdzich
dokladnie 3-cie pióro może dzisiaj poszukam po złomach jakichś piór będe informował

: śr maja 25, 2005 7:44 am
autor: bojach
klepanie, dostawianie - to wszystko lipa ,
nigdy nie będzie to chodziło , znam to z autopsji .
Problem powyższy rozwiązałem wstawiając
do pajero LO49 resor od żuka - nowy za całe 180 zł , z malą przeróbką
auto jeździ i to nie jedno na co mam świadków
o ile to te same resory co w L2oo to polecam

: śr maja 25, 2005 10:08 am
autor: dark_zdzich
Hmmm z żuka powiadasz postanowiłem pójść do znajomego ślusarzo kowala i zapytać się co o tym sądzi powiem mu o wszystkich waszych propozycjach dzienks
: pt maja 27, 2005 5:32 pm
autor: Miras M
Jak walnęło pomocnicze to nie problem. Mi kowal za 100zł dorobił do Hila i jest wpożądku już ze 40 tyś.km. Gorzej jak walnie główne (te z uszami). Trailmaster to nie głupi pomysł
A tak btw, ile w L200 resor ma piór?
: pt maja 27, 2005 5:38 pm
autor: dark_zdzich
piór ma 6 a walneło 4te nie tak jak wczesniej pisałem ze tez 3cie jak misiowi a 4te nie jest główne ale kurcze na domiar złego jest piórem z takom obejmą do pochytania reszty Trailmaster bardzo kuszące ale koszt 2600

w przyszłości nie wykluczam

: ndz maja 29, 2005 6:50 pm
autor: Miras M
Który to rocznik? A ta obejma to takie cybanty przy końcach? Mi właśnie ów kowal wstawił w te pióro oryginalne obejmy z pękniętego pióra. Profesjonalista!

: pn maja 30, 2005 9:24 am
autor: dark_zdzich
Rocznik 2001 a co?? .tak to ten cybant Ech ten twój kowal to pełen profesjonal

Mi się wydaje że znalazłem specjalistyczną firmę zajmującą się dorabianiem piór na zamówienie tak mi znajomy ślusarz mówił ja tam chyba jutro pojadę i powiem jak było

: śr cze 01, 2005 11:31 am
autor: Miras M
Tak z ciekawości pytam

Ten kowal to to taki specjalista od resorów właśnie. Może nawet by i mniej wzią za usługe ale jak mu powiedziałem od czego te pęknięte pióro to mu sie jakoś dziwnie oczka zaświeciły

Trza mówić że to od przyczepki albo czegoś. No chyba że całym autem zajedziesz

: śr cze 01, 2005 11:46 am
autor: dark_zdzich
a widzisz nie pomyślałem cenna rada

: pt cze 03, 2005 5:00 pm
autor: dark_zdzich
dorobienie również stówkacza wyszło w moim przypadku
Jakby się wszyscy umówili
pozdr i dzięki za pomoc
