Patrol czy Pajero oto jest pytanie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Patrol czy Pajero oto jest pytanie

Post autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 9:30 am

Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu 7-osobowej terenówki w TD. Rocznik 92-93. Wybieram miedzy Patrolem a Pajero, prosze o jakies wskazówki i sugestie który z tych modeli wybrać i na co zwrócić uwage przy zakupie.
ps. zamiesciłem tego posta także na forum o Nissanach
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 9:40 am

niestety zdradze rodzine ale wybrałbym GR
Pain is temporary, pride is forever

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 9:43 am

a z jakich powodów?
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 9:44 am

dark_zdzich pisze:niestety zdradze rodzine ale wybrałbym GR
ZDRADA !! NA STOS HERETYKA NA STOS :)21


ymm ymm Pajero Long napewno bedzie bardziej komfortowy i jesli to mam byc auto rodzinne to skłaniałbym sie ku Pajero oczywyscie II generacji.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 9:49 am

chudzielec pisze:a z jakich powodów?
pełna blokada tyłu, o ile sie nie myle a moge sie mylić
to odłanczany stabilizator, dzielny i NIE DO ZDARCIA (w tym sie nie myle)
znajomy z widzenia ma,
kupił GRa jego dziadek potem jezdził syn a teraz wnuk
nim jezdzi i wszystko działa
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » czw sie 04, 2005 11:04 am

Zdrajcy są wśród nas :)21 :evil: :)21
Pojarka jest bardzo wdzięcznym autkiem :)2
Jeśli chodzi o ekonomię równierz wygrywa ze swoim konkurentem.
Jeżeli na pokład chcesz zabrać 6 osób tzn, że w teren ostry się nie wybierasz, więc te blokady są zbędne. :wink:

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 11:06 am

a jak jest z silnikami, 200 tys to dla nich duzo? Czego można się spodziewać po takim przebiegu?
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » czw sie 04, 2005 11:09 am

chudzielec pisze:Czego można się spodziewać po takim przebiegu?
Powymieniać wszystkie !! oleje, płyny, paski i cieszyć się z tak niskiego przebiegu. :)2

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » czw sie 04, 2005 12:37 pm

Czy taki przebieg jest realny? Ok 15 tys rocznie?
Teraz (po jakichś tam doświadczeniach) wybierałbym nie między modelami, a między konkretnymi sztukami - każdy ma jakiś konkretny stan, konkretną cenę, historię i właścicieli.

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 12:43 pm

jak ma mniej niz 200 tys to kręcony na bank

bo w sumie to sie nie ograniczałbym jak bym sie zdecydował
na GR a a obok by stał w wypasionym stanie Pojarka
to bym wybrał to drugie i wice wersa
znajdz w dobrym stanie wóz jeśli o jeszcze mozliwe

a z niemców będziesz targał czy od tutejszych??
Pain is temporary, pride is forever

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Post autor: lemur » czw sie 04, 2005 1:01 pm

a pojarki nie mialy blokady tylu?
Niva 93r.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 1:06 pm

lemur pisze:a pojarki nie mialy blokady tylu?
w pajero II generacji z ukladem napedowym super select jest to prawie standart ...no ja mam diflocka :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 1:12 pm

w zasadzie jak juz wybiera samochód to musi mieć diflocka

bo inaczej będzie kloł jak dziki (ja tak mam) jak sie będzie zarywał

niestety niemieckie L200 nawet LSD nie majom
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: cianbo » czw sie 04, 2005 1:19 pm

Znaczy, że co? Że niby bez conajmniej jednej blokady to sie jeździć nie da? :wink:
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » czw sie 04, 2005 1:20 pm

cianbo pisze:Znaczy, że co? Że niby bez conajmniej jednej blokady to sie jeździć nie da? :wink:
Ponoć troszkę trudniej :lol:

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 1:31 pm

nawet mnie nie dobijajcie :-?

no nie ma ani pół ani trochu ani kawałka :evil:

ale cóż stały w niemcowni chyba 4 czy 5 L 200 w komisie
i żaden nie miał nawet LSD a różne wersje były
jakieś głupie te niemce i tyle
Pain is temporary, pride is forever

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 1:31 pm

z Nimiec bede chciał ściągnąć
ew. moge sie wymienic ma Mondeo V6 giha 97 + doplata
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 1:38 pm

chudzielec pisze:z Nimiec bede chciał ściągnąć
ew. moge sie wymienic ma Mondeo V6 giha 97 + doplata
to uwazaj na turków, włochów itp lubią kombinować przekręcają liczniki
i różne głupoty wciskają

i sie nie śpiesz wybierz se dobry egzemplarz z rozwagą
bo ceny części :roll:
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » czw sie 04, 2005 1:39 pm

no chłopaki...

taka oferta hmm, który się wymieni :)21
Darz Bór!

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw sie 04, 2005 3:53 pm

pajerolask pisze:
cianbo pisze:Znaczy, że co? Że niby bez conajmniej jednej blokady to sie jeździć nie da? :wink:
Ponoć troszkę trudniej :lol:
Serio :wink: na to co jeżdże raz mi brakło blokady. Jakbym miał MT zamiast AT to bym nie myślał w ogóle o blokadzie. A jakbym sie uparł na auto z blokadą to żadne Vitki bym nie kupił bo w standardzie nima... rynek by sie zawęził znacznie z takim podejściem
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 3:58 pm

Ty tutaj na kanale mitsubishi sobie gwiazdek nie nabijaj :)21 jakbys pojezdził autem z blokada to bys szybko zmienił zadnie, ja bym auta a teren nie kupil bez blokady :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw sie 04, 2005 4:07 pm

Masz racje Eskapada - pierwszy raz pisze coś na tym kanale. Przepraszam, nic ożywczego i wartościowego nie wniosłem...... :wink: i nie napisze że często nasz kanał odwiedzacie - nie zawsze treściwie :wink: A blokade chce i kiedyś będę miał.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 4:12 pm

wiedzialem ze wrocisz :)21 Drogi najwiekszy suzukowy kasztaniarzu z z cała odpowiedzialnoscią za slowa obiecuje iz postaram sie poprawiac jakość merytoryczna jak bede kasztanił o suzukach :wink:
z powazaniem ja :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw sie 04, 2005 4:40 pm

eee... gdyby nie Wy Eskapada i Mdeja to by było tutaj nudno :cry: same porady wielkich filozofów i wielkich wszechwiedzących i wszechmogących :)21
a wracając do tematu Pajero bardziej cywilny i ma naprawdę dobry silnik 2.5 TDI, użytkowałem jakiś czas klona "miśka' czyli Gallopera z ów silnikiem i naprawdę świetnie się spisywał. Cóż gdybym miał drugie autko dokupic to może właśnie Pajero - bajero :)2 a może Parcha drugiego :)21 . Mnie tam do porównań z "miskiem" to bliżej do "tyrana". A o mały włos kupiłbym "miska" 3.5 V6 super select :)2 no takie evo :)2
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość