Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
chudzielec

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Post
autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 9:30 am
Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu 7-osobowej terenówki w TD. Rocznik 92-93. Wybieram miedzy Patrolem a Pajero, prosze o jakies wskazówki i sugestie który z tych modeli wybrać i na co zwrócić uwage przy zakupie.
ps. zamiesciłem tego posta także na forum o Nissanach
Dyskoteka cysta.
-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 9:40 am
niestety zdradze rodzine ale wybrałbym GR
Pain is temporary, pride is forever
-
chudzielec

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Post
autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 9:43 am
a z jakich powodów?
Dyskoteka cysta.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 9:44 am
dark_zdzich pisze:niestety zdradze rodzine ale wybrałbym GR
ZDRADA

NA STOS HERETYKA NA STOS
ymm ymm Pajero Long napewno bedzie bardziej komfortowy i jesli to mam byc auto rodzinne to skłaniałbym sie ku Pajero oczywyscie II generacji.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 9:49 am
chudzielec pisze:a z jakich powodów?
pełna blokada tyłu, o ile sie nie myle a moge sie mylić
to odłanczany stabilizator, dzielny i NIE DO ZDARCIA (w tym sie nie myle)
znajomy z widzenia ma,
kupił GRa jego dziadek potem jezdził syn a teraz wnuk
nim jezdzi i wszystko działa
Pain is temporary, pride is forever
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » czw sie 04, 2005 11:04 am
Zdrajcy są wśród nas
Pojarka jest bardzo wdzięcznym autkiem
Jeśli chodzi o ekonomię równierz wygrywa ze swoim konkurentem.
Jeżeli na pokład chcesz zabrać 6 osób tzn, że w teren ostry się nie wybierasz, więc te blokady są zbędne.

-
chudzielec

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Post
autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 11:06 am
a jak jest z silnikami, 200 tys to dla nich duzo? Czego można się spodziewać po takim przebiegu?
Dyskoteka cysta.
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » czw sie 04, 2005 11:09 am
chudzielec pisze:Czego można się spodziewać po takim przebiegu?
Powymieniać wszystkie

oleje, płyny, paski i cieszyć się z tak niskiego przebiegu.

-
Rekwizytornia
-

- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: Rekwizytornia » czw sie 04, 2005 12:37 pm
Czy taki przebieg jest realny? Ok 15 tys rocznie?
Teraz (po jakichś tam doświadczeniach) wybierałbym nie między modelami, a między konkretnymi sztukami - każdy ma jakiś konkretny stan, konkretną cenę, historię i właścicieli.
-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 12:43 pm
jak ma mniej niz 200 tys to kręcony na bank
bo w sumie to sie nie ograniczałbym jak bym sie zdecydował
na GR a a obok by stał w wypasionym stanie Pojarka
to bym wybrał to drugie i wice wersa
znajdz w dobrym stanie wóz jeśli o jeszcze mozliwe
a z niemców będziesz targał czy od tutejszych??
Pain is temporary, pride is forever
-
lemur
-

- Posty: 977
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
- Lokalizacja: Klucze
Post
autor: lemur » czw sie 04, 2005 1:01 pm
a pojarki nie mialy blokady tylu?
Niva 93r.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 1:06 pm
lemur pisze:a pojarki nie mialy blokady tylu?
w pajero II generacji z ukladem napedowym super select jest to prawie standart ...no ja mam diflocka

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 1:12 pm
w zasadzie jak juz wybiera samochód to musi mieć diflocka
bo inaczej będzie kloł jak dziki (ja tak mam) jak sie będzie zarywał
niestety niemieckie L200 nawet LSD nie majom
Pain is temporary, pride is forever
-
cianbo
-

- Posty: 265
- Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: cianbo » czw sie 04, 2005 1:19 pm
Znaczy, że co? Że niby bez conajmniej jednej blokady to sie jeździć nie da?

LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » czw sie 04, 2005 1:20 pm
cianbo pisze:Znaczy, że co? Że niby bez conajmniej jednej blokady to sie jeździć nie da?

Ponoć troszkę trudniej

-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 1:31 pm
nawet mnie nie dobijajcie
no nie ma ani pół ani trochu ani kawałka
ale cóż stały w niemcowni chyba 4 czy 5 L 200 w komisie
i żaden nie miał nawet LSD a różne wersje były
jakieś głupie te niemce i tyle
Pain is temporary, pride is forever
-
chudzielec

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Post
autor: chudzielec » czw sie 04, 2005 1:31 pm
z Nimiec bede chciał ściągnąć
ew. moge sie wymienic ma Mondeo V6 giha 97 + doplata
Dyskoteka cysta.
-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw sie 04, 2005 1:38 pm
chudzielec pisze:z Nimiec bede chciał ściągnąć
ew. moge sie wymienic ma Mondeo V6 giha 97 + doplata
to uwazaj na turków, włochów itp lubią kombinować przekręcają liczniki
i różne głupoty wciskają
i sie nie śpiesz wybierz se dobry egzemplarz z rozwagą
bo ceny części

Pain is temporary, pride is forever
-
Glina
-

- Posty: 292
- Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
- Lokalizacja: Szczebra
Post
autor: Glina » czw sie 04, 2005 1:39 pm
no chłopaki...
taka oferta hmm, który się wymieni

Darz Bór!
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » czw sie 04, 2005 3:53 pm
pajerolask pisze:cianbo pisze:Znaczy, że co? Że niby bez conajmniej jednej blokady to sie jeździć nie da?

Ponoć troszkę trudniej

Serio

na to co jeżdże raz mi brakło blokady. Jakbym miał MT zamiast AT to bym nie myślał w ogóle o blokadzie. A jakbym sie uparł na auto z blokadą to żadne Vitki bym nie kupił bo w standardzie nima... rynek by sie zawęził znacznie z takim podejściem
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 3:58 pm
Ty tutaj na kanale mitsubishi sobie gwiazdek nie nabijaj

jakbys pojezdził autem z blokada to bys szybko zmienił zadnie, ja bym auta a teren nie kupil bez blokady

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » czw sie 04, 2005 4:07 pm
Masz racje Eskapada - pierwszy raz pisze coś na tym kanale. Przepraszam, nic ożywczego i wartościowego nie wniosłem......

i nie napisze że często nasz kanał odwiedzacie - nie zawsze treściwie

A blokade chce i kiedyś będę miał.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw sie 04, 2005 4:12 pm
wiedzialem ze wrocisz

Drogi najwiekszy suzukowy kasztaniarzu z z cała odpowiedzialnoscią za slowa obiecuje iz postaram sie poprawiac jakość merytoryczna jak bede kasztanił o suzukach
z powazaniem ja

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw sie 04, 2005 4:40 pm
eee... gdyby nie Wy Eskapada i Mdeja to by było tutaj nudno

same porady wielkich filozofów i wielkich wszechwiedzących i wszechmogących
a wracając do tematu Pajero bardziej cywilny i ma naprawdę dobry silnik 2.5 TDI, użytkowałem jakiś czas klona "miśka' czyli Gallopera z ów silnikiem i naprawdę świetnie się spisywał. Cóż gdybym miał drugie autko dokupic to może właśnie Pajero - bajero

a może Parcha drugiego

. Mnie tam do porównań z "miskiem" to bliżej do "tyrana". A o mały włos kupiłbym "miska" 3.5 V6 super select

no takie evo

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość