Odpalam rano, przejeżdżam z 5 km i wskazówka temp idzie do góry.

Teraz ciekawostki: sytuacja taka zdarza się mniej wiecej co półtora miesiąca (jakby okres miał

Dzięki za wskazówki.
Spiker
Pajero 2.8 tdi (94')
Moderator: Kosiarz
Hehehe. W końcu jestem posiadaczem najbardziej "wybuchowej" głowicy, która w dodatku jeszcze nigdy nie wybuchła. Podobno w Gr to jest tak, że są takie co już wybuchły i takie co wybuchną niedługoEskapada pisze:LSD ale zgdoni jestesmy jak brothers in armsLSD pisze:Napraw to szybko, bo od takich eksperymentów może ci głowica klęknąć
Wwal ze trzy jajka i sprawa z głowy. Na discovery pokazywali że tak możnaMarcin pisze:roznie bywa-czasami jest guma, czasami uszczelka a la papier i jakis lacznik typu silikon..., wszelkie polaczenia, gdzies cos sie dzieje radzilbym zrobic na jakims uszczelnieniu...tak, zeby sie nie okazalo, ze Ci plyn ucieka potroszku.
ja tez walcze z woda uciekajaca-nie umie polepic chlodnicy, jak oblepie wszystko to skubana sobie zawsze znjadzie miejsce ucieczki
dawaj, dawaj!! wprowadźmy trochę życia na forum.Eskapada: a juz Ci mialem odpowiedziec od a do z ale ni chu chu za ciety jezyk poczekam do jutra
Tak to jest z termostatmi -tak zwane proby grankowe mozna o kant pupy rozbic poniewaz termostaty maja scisle okresloną tem otwarcia i modelu 2.8 jest to ymm nie chce klamiac ale 82C natomiast dla 2,5 o 3 stopnie wiecej.Czasami z nowymi termostatami sa problemy i po wymianie auto dalej sie grzeje ale to problem raczej podrubek.Dla tego policlem Ci termostat HKT bo jest OKSpiker pisze:Wymiana termostatu faktycznie pomogła, auto szybko się rozgrzewa a potem trzyma normalną temperature. Jako ciekawostke dodam, że wyjęty stary termostat w rękach działał normalnie i w garnku z podgrzewana wodą też.
Dzięki za pomoc.
Spiker
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość