
co powiecie o L200 2,5 TD ?
Moderator: Kosiarz
co powiecie o L200 2,5 TD ?
bardzo jestem ciekawy czy to auto jest warte grzechu
Widziałem takowe z rej. POS... i naklejką www.rajdy4x4.pl Czyje to ?

- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
To zalezy jaki grzech chcesz popelnic
To nie moje bylo, tak gwoli scislosci - pewnie zreszta nowszy model widziales...
A co do autka, to ja moglbym dla niego troche nagrzeszyc - a jak by mial tak ze 20 koni wiecej i 6. bieg... oo to juz bylaby pelna rozpusta


To nie moje bylo, tak gwoli scislosci - pewnie zreszta nowszy model widziales...
A co do autka, to ja moglbym dla niego troche nagrzeszyc - a jak by mial tak ze 20 koni wiecej i 6. bieg... oo to juz bylaby pelna rozpusta

Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny 
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.
Re: co powiecie o L200 2,5 TD ?
Zależy do czegożeber pisze:bardzo jestem ciekawy czy to auto jest warte grzechuWidziałem takowe z rej. POS... i naklejką www.rajdy4x4.pl Czyje to ?

Mam takowy od 4 lat. Kupiłem od Piotrka Krajeńskiego z Wawki i nieco przerobiłem

Generalnie to wół roboczy do pracy. I do tego jest w porzo.
Do terenu tak jak każdy pick-up. Klasa turystyczna i tyle.
W klasach ex i wyczyn trzeba sie sporo namachać kilforem lub jeździć na windzie ( Za długie to Panie no i te kąty natarcia ). Choć kiedyś na MW znienacka wykręciliśmy bodajże 15 miejsce w wyczynie, na kółkach 30 cali MT

Do podróży i wojaży. Dla 2 osób w porzo.Dla więcej udręka i ekstaza.

Mechanicznie jak każdy japoniec drążkowachaczowy-przód wylatuje co chwilkę po wjeździe w teren, resory klękają a silniczek i alternator i reduktorek to miłe zaskoczenia w terenie i na wyprawach

Generalnie trochę za mało mocy jak na takiego woła

No i przy obecnej promocji na ON ciut dużo przypala

Ot i tyle. Ale w sumie a może i w karpiu lubię tego swego Miśka.
Może nie aż tak jak MAniek lub Zbig


Higway to hell
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
bardzo fajny samochód ale zależy do czego go chcesz
-wół do roboty jest wolny ale solidny i silnik nie do wydupczenia
-jest wygodny i w zasadzie mozna by ze jezdzi sie nim komfortowo
(tak mowili inni o nim którzy nim jechali nie ja ocena obiektywna)
-poza tym najpiękniejszy japoński picup
-laski na niego lecą
ale pamiętaj ze jest dość cięzko go rozpędzić
Vmax wycisnołem ponad 170 (mam świadka) ale długo to trwało
także po czarnym nie poszalejesz
aaa i jaki rocznik
-wół do roboty jest wolny ale solidny i silnik nie do wydupczenia
-jest wygodny i w zasadzie mozna by ze jezdzi sie nim komfortowo
(tak mowili inni o nim którzy nim jechali nie ja ocena obiektywna)
-poza tym najpiękniejszy japoński picup



ale pamiętaj ze jest dość cięzko go rozpędzić
Vmax wycisnołem ponad 170 (mam świadka) ale długo to trwało
także po czarnym nie poszalejesz
aaa i jaki rocznik

Pain is temporary, pride is forever
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Re: co powiecie o L200 2,5 TD ?
e przesadzasz pięcio drzwiowy wygodniejszy niz golf III np w 4 osoby sie fajnie jezdziFrancek pisze: Do podróży i wojaży. Dla 2 osób w porzo.Dla więcej udręka i ekstaza.![]()
zalezy jak sie jezdzi i w jakim stanie jest autko mi średnio pali 10 lFrancek pisze:[:
No i przy obecnej promocji na ON ciut dużo przypala![]()
Pain is temporary, pride is forever
O w mordeczkę to masz po tuningu chybadark_zdzich pisze: Vmax wycisnołem ponad 170 (mam świadka) ale długo to trwało
także po czarnym nie poszalejesz
aaa i jaki rocznik

Ja swoim l-200 95 2,5 TD. Jak miałem normalne zawieszenie i cywilne opony to po godzinie trzymania stopy w podłodze uzyskałem 155 km/h
Teraz po lifcie 3cala i 33 BFG MT jak czasami mi się uda 120 zrobić to jest git

Spala 12 trasa/ 16 miasteczko jak spokojnie .Jak podłoga to i pod 18 potrafi podejść

Z tyłu jest koszmarnie mało miejsca. Szczególnie na dłuższą trasę.
Pewno, że się da jechać, ale w Suzie też się da i co z tego

A laski lecą

Bo zostawiają ślady ślimaka

Higway to hell
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
z tyłu jest tyle samo miejsca co w nowym patrolu
!!(co jest jakims paradoksem chyba albo innym trudnym słowem)
Vmax ....sam bym nie uwiezył gdyby nie qmpel który to pamięta
ale było to na A4 i jakieś dobre wiatry musiały być
pali od 9l na trasie (spokojna jazda) do nieskończoności
a co do lasek to zmiękcza nawet te o których byś nigdy nie powiedział ze blachary


Vmax ....sam bym nie uwiezył gdyby nie qmpel który to pamięta
ale było to na A4 i jakieś dobre wiatry musiały być
pali od 9l na trasie (spokojna jazda) do nieskończoności

a co do lasek to zmiękcza nawet te o których byś nigdy nie powiedział ze blachary



Pain is temporary, pride is forever
- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
O kurde, mowicie, ze laski leca? To jade na miasto zaraz
U mnie miejsca w kabinie jest duzo (Double Cab) to jedna gruba obok i 3 szczuplejsze wejda dosc komfortowo... A na pake to i Gruba Berta wejdzie...
A Panowie, jaki tunning mam poczynic, bo mnie sie udalo na autostradzie (z gorki!) tylko 130km/h wyciagnac?


U mnie miejsca w kabinie jest duzo (Double Cab) to jedna gruba obok i 3 szczuplejsze wejda dosc komfortowo... A na pake to i Gruba Berta wejdzie...
A Panowie, jaki tunning mam poczynic, bo mnie sie udalo na autostradzie (z gorki!) tylko 130km/h wyciagnac?
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny 
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.
- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
a co do spalania - to mam bardziej optymistyczne wiesci: miasto i autostrada z maks. predkoscia - 11l, trasa (po zadupiach, duzo ograniczen ze srednia tak ok 70-80km/h) - niecale 9l, krete drogi gorskie (Dolomity wloskie) ponad 12l.
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny 
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.
mozesz napisac co robiles zeby te 33 cale weszly?Francek pisze: Teraz po lifcie 3cala i 33 BFG MT jak czasami mi się uda 120 zrobić to jest git![]()
na drazkach do polowy i lift budy czy cos jeszcze innego?
mnie na 31 calowych ATkach spalal 10-12 (jazda do 110km/h) przed remontem silnikaFrancek pisze: Spala 12 trasa/ 16 miasteczko jak spokojnie .Jak podłoga to i pod 18 potrafi podejść![]()
po remoncie - dam znac po weekendzie

[/quote]
Szczerze to szukam auta by zgrzeszyć VAT-owo. Sztuka która mnie zainteresowała jest z 99roku. W teren nie będę przerabiał choć pewnie MT-ka założę
Czy silnik 2,5TD miał jakieś istotne zmiany od 1985 roku ? Jak jest z zawieszeniem ? Słyszałem, że jest duży problem z częściami do niego ? Jakie ceny części eksploatacyjnych ?

- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
ee... to ja myslalem, ze sie tych 16l przestraszysz...no i ciekawie piszecie o spalaniu. Pewnie zależy to od stanu technicznego i opony. W tym momencie przemieszczam się Grandem V8 i co tankowanie to wychodzi 28l/100km.

Poki co wymienialem tylko filtr paliwa, filtr powietrza, klocki hamulcowe. Cen dokladnie nie pamietam ale nie bylo problemu z dostepnoscia a cena zadnego z tych elementow nie przekroczyla jakis 100zl.Słyszałem, że jest duży problem z częściami do niego ? Jakie ceny części eksploatacyjnych ?
Ja mam silnik o symbolu 4D56 TD, z tego co wiem to byl montowany jeszcze w kilku innych Miskach (Pajero, Shogun, chyba L100 i L300) wiec czesci nie powinno specjalnie brakowac. Ew. moze byc problem zeby wykminic ze cos pasuje z innego samochodu.
Oryginalne czesci w serwisie Mitsu sa masakrycznie drogie - np. za migacz przedni chcieli zlodzieje ok. 500zl (na szczescie sobie sam posklejalem

Cena tlumika tez mnie zabili (nie pamietam juz kwoty, widocznie moj organizm w odruchu obronnym wymazal to z pamieci), ale zawsze mozna pokombinowac cos nieorginalnego.
Generalnie to serwisu Mitsu nie polecam (przynajmniej w Gorzowie Wlkp., z innymi sie nie zetknalem) - jak moj ojciec pojechal zeby poogladali silnik i turbine to podobno przez dobre 20 minut kombinowali jak podlaczyc go do komputera diagnostycznego po czym stwierdzili, ze przeciez w tym samochodzie nie ma komputera!


Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny 
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.
- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
na luzie (800obr) to jak traktor, az mi galka zmiany biegow lata, ale mozliwe ze to kwestia wybitych poduszek pod silnikiem albo cos w tym stylu.W sumie to jak on pracuje ? Jak traktor ? Czy japońska kulturka ?
Przy 2000 pracuje slicznie i po japonsku


Aczkolwiek po V8 to mozesz miec ciezkie chwile zanim sie przyzwyczaisz...
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny 
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.
Tą puszką 170 to chyba z Góry Św.Anny na A4 wycisnąłeś ale tam każde auto tyle polecidark_zdzich pisze: ale pamiętaj ze jest dość cięzko go rozpędzić
Vmax wycisnołem ponad 170 (mam świadka) ale długo to trwało
także po czarnym nie poszalejesz

Tam Astrą 1.4 90KM jechałem 210

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Rzeźba bracie pancerna to jest.mozesz napisac co robiles zeby te 33 cale weszly?
na drazkach do polowy i lift budy czy cos jeszcze innego?
Trza wstawiać dystanse podwyższające pakę i kabinę, wycinanie błotników, dorabianie gumek bo 33 wystają poza obrys, przedłużenie wszystkich przewodów itp itd

Generalnie to bez sensu. Mądry Polak po szkodzie.
W Mitsu L-200 moim zdaniem aby fajnie posuwał w lajtowym terenie wystarczy dobry MT-ek 31/10,5/15, avm zamiast tego automatycznego badziewia i snorkelek.
Ponadto dobry zderzaczek i wyciągarka. I tyle
Wersja dla bogatych
5* MT = 3000 zł
Snorkelek 1800 zł
Warn 5600zł
AVM 800 zł
Zderzak z płytą 3500 zł



Wersja dla średnio zamożnych
5* MT ( nalewka Hercules lub inna ) 1200 zł
Snorkelel ( podróbka ) 600 zł
T-max 11000 Ew. Chermol ma dobrą cenę 2800??
Zderzak. Porządna rzeźba u dobrego speca około 1200 zł
AVM bez zmian



I tyle i w teren i na laski i do roboty i w ogóle będzie git

Pzdr
Higway to hell
- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
Jako, zem laikonik ofroldowy, prosze o wybaczenie za glupie pytania:
1. co to jest AVM?
2. co znaczy 'nalewka Hercules' odnosnie opon MT?
3. rozumiem ze "Porządna rzeźba u dobrego speca" to znaczy dobra konstrukcja u fachowca - moje pytanie: jakiego typu rzemieslnika/warsztat mozna zatrudnic do skonstruowania zderzaka? Ktos ma jakies plany moze?
1. co to jest AVM?
2. co znaczy 'nalewka Hercules' odnosnie opon MT?
3. rozumiem ze "Porządna rzeźba u dobrego speca" to znaczy dobra konstrukcja u fachowca - moje pytanie: jakiego typu rzemieslnika/warsztat mozna zatrudnic do skonstruowania zderzaka? Ktos ma jakies plany moze?
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny 
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
dokładnietechmark pisze: Tą puszką 170 to chyba z Góry Św.Anny na A4 wycisnąłeś ale tam każde auto tyle poleci
Tam Astrą 1.4 90KM jechałem 210




dzisiaj jechałem do wrocławia i próbowałem znowu i tylko 160
prawie dotknoł i ani ićka więcej i kosztowało mnie to jakieś 13 l /100
Pain is temporary, pride is forever
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
moim zdaniem mój pracuje jak marzenieżeber pisze:no i ciekawie piszecie o spalaniu. Pewnie zależy to od stanu technicznego i opony. W tym momencie przemieszczam się Grandem V8 i co tankowanie to wychodzi 28l/100km. Nie wiem czy wytrzymam tylko grzechot silnika na gnojówkę. W sumie to jak on pracuje ? Jak traktor ? Czy japońska kulturka ?

lubie jego dzwięk ale to jest 2001 rocznik i ja bardzo lubie swojego miśka

nie wiem jak sie silniki różniły do 99 a;e wiem ze od 98-2001 to były te same dokładnie a powyzej 2001 juz sie różniły doszedł sterownik silnika


Pain is temporary, pride is forever
- Bartolomeo
-
- Posty: 122
- Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
- Lokalizacja: Poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości