pajero 2.5TD Cabrio na 35cala

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

pajero 2.5TD Cabrio na 35cala

Post autor: bucik » sob paź 08, 2005 6:52 pm

Witam panów i panie. Nabyłem pajero. 87rok 2.5TD. Cabrio. chce mu zasadzić 35/12.5/15. Zrobił to już ktoś??
Chciałbym zostawić nastawy zawiechy po standardzie a podnieść tylko budę od ramy. Taka zmiana daje 8cm prześwitu więcej bez katowania przegubów. Co koledzy na to??

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » sob paź 08, 2005 10:08 pm

My na to, że pomnik wolnobieżny sobie chcesz zrobić :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » ndz paź 09, 2005 9:56 am

Czy ktoś to sprawdził czy to tylko takie gadanie. Patrole fabrycznie mają podobne opony co Miśki i zmotany na 35 nikogo nie dziwi. A i rade dają.

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » ndz paź 09, 2005 1:16 pm

w pajero nie da rady nie wytrzyma reduktor i silnik

do pajero max to 33'
ale optimum to 31' i wtedy dobrze robi
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » ndz paź 09, 2005 1:16 pm

bucik pisze:Czy ktoś to sprawdził czy to tylko takie gadanie. Patrole fabrycznie mają podobne opony co Miśki i zmotany na 35 nikogo nie dziwi. A i rade dają.
Ale Patrole mają dwa sztywne mosty które można przełożyć pod resory i nie trzeba podnosić budy. Podniesiesz budę o 8 cm i tym samym środek ciężkości, a to już mało fajne :( :( :(
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » ndz paź 09, 2005 1:18 pm

kpeugeot pisze:w pajero nie da rady nie wytrzyma reduktor i silnik

do pajero max to 33'
ale optimum to 31' i wtedy dobrze robi
Dobrze mówisz ja mam 31/10,5/15 MT i jest rewelka, nie ma sensu kombinować.
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » ndz paź 09, 2005 2:14 pm

Ale Patrole mają dwa sztywne mosty które można przełożyć pod resory i nie trzeba podnosić budy. Podniesiesz budę o 8 cm i tym samym środek ciężkości, a to już mało fajne


To jestem zdziwiony jeśli twierdzisz, ze przekładanie mostów pod resory nie podnosi środka ciężkości w Patrolu.
Podnosząc samo nadwozie od ramy robisz mniejszą krzywdę autu niż windując wszystko do góry(rama ,silnik, skrzynia, fotele i kierownica). Ja mam do dyspozycji Pajero z miękkim dachem krótką wersje. Już nie ma z tyłu foteli a będzie miał jeszcze mniej a dach kończy się na ramce szyby z przodu. Mimo wszystko dzięki za opinie. Pomoże mi to podjąć właściwą decyzje. Ostatecznie może być 33” ale to minimum. Ten zestaw daje prawie 5cmm do góry prześwitu

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz paź 09, 2005 2:24 pm

bucik pisze:Czy ktoś to sprawdził czy to tylko takie gadanie. Patrole fabrycznie mają podobne opony co Miśki i zmotany na 35 nikogo nie dziwi. A i rade dają.
pytasz Nas o rade czy zamierzasz dyskutować :)21 ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » ndz paź 09, 2005 6:15 pm

W zasadzie oczekiwałem rzeczowych opinii od użytkowników którzy już coś takiego zrobili. Podyskutować tez można zwłaszcza w monecie gdy mam inne zdanie niż przedmówca.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz paź 09, 2005 7:12 pm

Mozesz probowac, moim zdaniem pajero ma za szybkie przelozenia i za slaby lancuch w reuktorze do takich eksperymentow.

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » ndz paź 09, 2005 8:02 pm

I tego się właśnie boje. Cholerny łańcuch

barteq_L042
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: śr maja 04, 2005 9:39 am
Lokalizacja: KBR

Post autor: barteq_L042 » ndz paź 09, 2005 8:39 pm

http://www.4x4wire.com/cgi-bin/gallery/ ... img=60&tt=

a tu kolega jezdzi na takich kolach :)23 tylko reduktor wymienia razem z olejem :lol:

Awatar użytkownika
byczy
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: byczy » pn paź 10, 2005 10:38 am

Ja teżbym chciał postawić swojego miśka na 35 calowych gumkach, ale wiem, że nie pojedzie. Z 33calowych 12.5 raczej ciężko wejdą, a ja nie chcęmieć samochodu do jeżdzenia tylko po prostych. Moim zdaniem max co rozsądnie da się założyć to 33X10.5R15. Chyba jednak zredukujęswoje ambicje i postawię na tylko 31x10,5R15. Tobie radzę teżzrewidować marzenia lib kupić Patrola.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » pn paź 10, 2005 7:20 pm

Za Patrola dziękuje.
Postanowiłem spróbować jednak z 33/12.5 na dosadzonych Mengelsach. Może coś poskręca. Chociaż trochę. Jak będą obcierały to wesprę się ”boody liftem”. A 35 pójdą do drugiego Pajero . tym razem longa. Razem z mostami od GR-a, reduktorem od Robura i wyciągarką od stara. Tak będzie.

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » pn paź 10, 2005 7:23 pm

Postanowiłem spróbować jednak z 33/12.5 na dosadzonych Mengelsach
ODSADZONYCH
przepraszam

Awatar użytkownika
Interfacet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 02, 2004 8:26 pm
Lokalizacja: Lublin

Ja mam miśka na 33x10.5 - i to jest max

Post autor: Interfacet » sob paź 15, 2005 8:34 am

Panowie - nie rozpatrujecie tu jeszcze jednej kwestii podjazdu pod ostre wzniesienia. Po włożeniu opon - robi się wieeelka dziura pomiędzy 1 a 2 biegiem. Na jedynce piłuje - na dwójce - nie ma mocy - bo silnik jest pod momentem.
Co do łańcucha w reduktorze - to rzeczywiście syf. W zasadzie wystarczy raz czy dwa zapomnieć o wypięciu napędu i po ostrym skręcie na asfalcie - łańcuch natychmiast się rozciąga.
U mnie standardowo "skrzeczy". Teraz włożyłem automaty do zapinania przednich kół i to trochę ratuje - ale i tak na zimę nowy kolejny (4) reduktor trzeba zakładać. Zastanawiam się czy się tego jakoś bezboleśnie nie da przerobić.
offroad jest jak bagno - wciąga

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob paź 15, 2005 8:42 am

da się

skontaktuj sie z Peter'em z wawy

on kupił inne przełożenia do redutora pod opony 33' i podobno bajka

koszt zakupu przełozeń około 2,5 tys pln
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob paź 15, 2005 8:55 am

kpeugeot pisze:da się

skontaktuj sie z Peter'em z wawy

on kupił inne przełożenia do redutora pod opony 33' i podobno bajka

koszt zakupu przełozeń około 2,5 tys pln
a na końcu stwierdził ze kupi G -klasse :)21

35" do Pajero i to I generacji uważam na lipny pomysł-mimo założenia tak rewelacyjnej rzeczy jak rock crawling transfer case gars !! BTW nie kosztuje 2,5 pln tylko 990 dolarow australiskich plus transport plus odprwa celna plus VAT

Peter powiedz cos :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » sob paź 15, 2005 9:15 pm

G -klase kupił bo sie zestarzał no i mu wygody potrzeba a nie wyzwań młodzieńczych , a gdybym miał kase to G też bym kupił , ale w miśka nadal z przyjemnością bym siadał , bo miłe to auto , a na 35 " to tylko z superselektem no i motorek minimum 2.8 td ( z dyzla ) :wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob paź 15, 2005 11:15 pm

bojach pisze:G -klase kupił bo sie zestarzał no i mu wygody potrzeba a nie wyzwań młodzieńczych , a gdybym miał kase to G też bym kupił , ale w miśka nadal z przyjemnością bym siadał , bo miłe to auto , a na 35 " to tylko z superselektem no i motorek minimum 2.8 td ( z dyzla ) :wink:
no to sie Marku zgadzamy :)21
kolejne auto to G :)2 ( nie starsze niz 8-10 czyli drogie :evil: )
Misiek ma u mnie dozywocie :)2
35 cali ewentualnie do super select 4 wd z mocniejszym TDI plus driver z glową :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » wt paź 18, 2005 7:39 pm

No to pierwsza część planu zrealizowana. Mały misiek cabrio ma butki 33/12.5/15. Felgi mengelsy 8cali odsadzone o 2 cale w stosunku do oryginału. Buda podniesiona o 6cmm. Nastawy zawieszenia po standardzie. Skręca pięknie i o nic nie wadzi. Na podjazdach jest nie najgorzej a nawet dobrze, w błocie po prostu pięknie!!. Bardzo ładnie wychodzi z kolein. Na 2 z reduktorem ciągnie naprawdę przyzwoicie.
Teraz trochę pojeżdżę i nacieszę się nim. Następne zmiany to obowiązkowo ręczne sprzęgła w piasty i zmiana zawieszenia z tyłu. Resor to KUPA!!!. Wahacze i sprężyny od II modelu powinny uratować sytuację.

Awatar użytkownika
Francek
Posty: 638
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: Francek » śr paź 19, 2005 1:38 pm

bucik pisze:No to pierwsza część planu zrealizowana. Mały misiek cabrio ma butki 33/12.5/15. Felgi mengelsy 8cali odsadzone o 2 cale w stosunku do oryginału. Buda podniesiona o 6cmm. Nastawy zawieszenia po standardzie. Skręca pięknie i o nic nie wadzi. Na podjazdach jest nie najgorzej a nawet dobrze, w błocie po prostu pięknie!!. Bardzo ładnie wychodzi z kolein. Na 2 z reduktorem ciągnie naprawdę przyzwoicie.
Teraz trochę pojeżdżę i nacieszę się nim. Następne zmiany to obowiązkowo ręczne sprzęgła w piasty i zmiana zawieszenia z tyłu. Resor to KUPA!!!. Wahacze i sprężyny od II modelu powinny uratować sytuację.
:)2 :)2 Gratulacje.
Tylko uważaj na przeguby -bo to drogie zabawki są.
U mnie po tej operacji już 3-krotnie klęknęły ( wianuszek )
Sprzęgi tylko AVM-y i tylko u Prezesa :roll:
Resor wcale nie jest kupą !! !!

Pzdr
Higway to hell

Awatar użytkownika
bucik
 
 
Posty: 103
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 10:08 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: bucik » śr paź 19, 2005 8:20 pm

Francek pisze: Resor wcale nie jest kupą !! !!

Pzdr
Nie zgodzę się z kolegą.
Zawiecha z tyłu gorsza niż w Ładzie. Na domiar tego resor krótki jak w Samuraju!!! To żukowskie są dłuższe. Zawiszenia w Niwce i Misiuwisi są bardzo podobne z tym że Niewiasta tyłem z dobrze skrojonymi amorkami (dłuższe) robi takie fikołki ze bania mała. Resorak nigdy tego nie zrobi.
Co do sklepu Prezesa to podpadł. Od tygodnia czekam na części do G i opony a tu nic. A miało być wszystko na poniedziałek!!!

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » śr paź 19, 2005 8:32 pm

Eskapada pisze:Peter powiedz cos :)21
No to czuję się wywołany do tablicy :)21

Rzeczywiście, założenie tych australijskich przełożeń ma sens przy 35". Samochód zachowuje się wtedy jak na standardowych kołach. Przełożenia są rzeczywiście rewelacyjne, auto idzie bez wysiłku pod wszelkie wzniesienia i przez błota. Ja mam co prawda tylko 32" i na tych kołach to jest ciągnik :)21. Kosztowały sporo, fakt, ale mam przynajmniej satysfakcję, że mam je jako jedyny w Polsce i jako jeden z niewielu w Europie 8) .

A tak w ogóle, to postanowiłem zachować mojego misia, właśnie go odrestaurowuję i przerabiam na extremalną machinę :)21. Odchudzę, potnę, pospawam, pomaluję i będę ciagał na lawecie za G :) Nie oddam mojego misia nikomu, bo nikt go nie doceni. Wszyscy uważają, że ich strucel "imported from germany nicht katen terenen" jest debeściak :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » śr paź 19, 2005 8:53 pm

peter ! ty to potrafisz ująć ;)

:)21
pozdrawiam Marek
offpoje team

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości