pajero 2.5TD Cabrio na 35cala
Moderator: Kosiarz
pajero 2.5TD Cabrio na 35cala
Witam panów i panie. Nabyłem pajero. 87rok 2.5TD. Cabrio. chce mu zasadzić 35/12.5/15. Zrobił to już ktoś??
Chciałbym zostawić nastawy zawiechy po standardzie a podnieść tylko budę od ramy. Taka zmiana daje 8cm prześwitu więcej bez katowania przegubów. Co koledzy na to??
Chciałbym zostawić nastawy zawiechy po standardzie a podnieść tylko budę od ramy. Taka zmiana daje 8cm prześwitu więcej bez katowania przegubów. Co koledzy na to??
Ale Patrole mają dwa sztywne mosty które można przełożyć pod resory i nie trzeba podnosić budy. Podniesiesz budę o 8 cm i tym samym środek ciężkości, a to już mało fajnebucik pisze:Czy ktoś to sprawdził czy to tylko takie gadanie. Patrole fabrycznie mają podobne opony co Miśki i zmotany na 35 nikogo nie dziwi. A i rade dają.



3.0 V6 +Ironman
Ale Patrole mają dwa sztywne mosty które można przełożyć pod resory i nie trzeba podnosić budy. Podniesiesz budę o 8 cm i tym samym środek ciężkości, a to już mało fajne
To jestem zdziwiony jeśli twierdzisz, ze przekładanie mostów pod resory nie podnosi środka ciężkości w Patrolu.
Podnosząc samo nadwozie od ramy robisz mniejszą krzywdę autu niż windując wszystko do góry(rama ,silnik, skrzynia, fotele i kierownica). Ja mam do dyspozycji Pajero z miękkim dachem krótką wersje. Już nie ma z tyłu foteli a będzie miał jeszcze mniej a dach kończy się na ramce szyby z przodu. Mimo wszystko dzięki za opinie. Pomoże mi to podjąć właściwą decyzje. Ostatecznie może być 33” ale to minimum. Ten zestaw daje prawie 5cmm do góry prześwitu
To jestem zdziwiony jeśli twierdzisz, ze przekładanie mostów pod resory nie podnosi środka ciężkości w Patrolu.
Podnosząc samo nadwozie od ramy robisz mniejszą krzywdę autu niż windując wszystko do góry(rama ,silnik, skrzynia, fotele i kierownica). Ja mam do dyspozycji Pajero z miękkim dachem krótką wersje. Już nie ma z tyłu foteli a będzie miał jeszcze mniej a dach kończy się na ramce szyby z przodu. Mimo wszystko dzięki za opinie. Pomoże mi to podjąć właściwą decyzje. Ostatecznie może być 33” ale to minimum. Ten zestaw daje prawie 5cmm do góry prześwitu
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 16
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 9:39 am
- Lokalizacja: KBR
http://www.4x4wire.com/cgi-bin/gallery/ ... img=60&tt=
a tu kolega jezdzi na takich kolach
tylko reduktor wymienia razem z olejem 
a tu kolega jezdzi na takich kolach


Ja teżbym chciał postawić swojego miśka na 35 calowych gumkach, ale wiem, że nie pojedzie. Z 33calowych 12.5 raczej ciężko wejdą, a ja nie chcęmieć samochodu do jeżdzenia tylko po prostych. Moim zdaniem max co rozsądnie da się założyć to 33X10.5R15. Chyba jednak zredukujęswoje ambicje i postawię na tylko 31x10,5R15. Tobie radzę teżzrewidować marzenia lib kupić Patrola.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
Za Patrola dziękuje.
Postanowiłem spróbować jednak z 33/12.5 na dosadzonych Mengelsach. Może coś poskręca. Chociaż trochę. Jak będą obcierały to wesprę się ”boody liftem”. A 35 pójdą do drugiego Pajero . tym razem longa. Razem z mostami od GR-a, reduktorem od Robura i wyciągarką od stara. Tak będzie.
Postanowiłem spróbować jednak z 33/12.5 na dosadzonych Mengelsach. Może coś poskręca. Chociaż trochę. Jak będą obcierały to wesprę się ”boody liftem”. A 35 pójdą do drugiego Pajero . tym razem longa. Razem z mostami od GR-a, reduktorem od Robura i wyciągarką od stara. Tak będzie.
- Interfacet
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: pn sie 02, 2004 8:26 pm
- Lokalizacja: Lublin
Ja mam miśka na 33x10.5 - i to jest max
Panowie - nie rozpatrujecie tu jeszcze jednej kwestii podjazdu pod ostre wzniesienia. Po włożeniu opon - robi się wieeelka dziura pomiędzy 1 a 2 biegiem. Na jedynce piłuje - na dwójce - nie ma mocy - bo silnik jest pod momentem.
Co do łańcucha w reduktorze - to rzeczywiście syf. W zasadzie wystarczy raz czy dwa zapomnieć o wypięciu napędu i po ostrym skręcie na asfalcie - łańcuch natychmiast się rozciąga.
U mnie standardowo "skrzeczy". Teraz włożyłem automaty do zapinania przednich kół i to trochę ratuje - ale i tak na zimę nowy kolejny (4) reduktor trzeba zakładać. Zastanawiam się czy się tego jakoś bezboleśnie nie da przerobić.
Co do łańcucha w reduktorze - to rzeczywiście syf. W zasadzie wystarczy raz czy dwa zapomnieć o wypięciu napędu i po ostrym skręcie na asfalcie - łańcuch natychmiast się rozciąga.
U mnie standardowo "skrzeczy". Teraz włożyłem automaty do zapinania przednich kół i to trochę ratuje - ale i tak na zimę nowy kolejny (4) reduktor trzeba zakładać. Zastanawiam się czy się tego jakoś bezboleśnie nie da przerobić.
offroad jest jak bagno - wciąga
a na końcu stwierdził ze kupi G -klassekpeugeot pisze:da się
skontaktuj sie z Peter'em z wawy
on kupił inne przełożenia do redutora pod opony 33' i podobno bajka
koszt zakupu przełozeń około 2,5 tys pln

35" do Pajero i to I generacji uważam na lipny pomysł-mimo założenia tak rewelacyjnej rzeczy jak rock crawling transfer case gars

Peter powiedz cos

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
no to sie Marku zgadzamybojach pisze:G -klase kupił bo sie zestarzał no i mu wygody potrzeba a nie wyzwań młodzieńczych , a gdybym miał kase to G też bym kupił , ale w miśka nadal z przyjemnością bym siadał , bo miłe to auto , a na 35 " to tylko z superselektem no i motorek minimum 2.8 td ( z dyzla )

kolejne auto to G


Misiek ma u mnie dozywocie

35 cali ewentualnie do super select 4 wd z mocniejszym TDI plus driver z glową

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
No to pierwsza część planu zrealizowana. Mały misiek cabrio ma butki 33/12.5/15. Felgi mengelsy 8cali odsadzone o 2 cale w stosunku do oryginału. Buda podniesiona o 6cmm. Nastawy zawieszenia po standardzie. Skręca pięknie i o nic nie wadzi. Na podjazdach jest nie najgorzej a nawet dobrze, w błocie po prostu pięknie!!. Bardzo ładnie wychodzi z kolein. Na 2 z reduktorem ciągnie naprawdę przyzwoicie.
Teraz trochę pojeżdżę i nacieszę się nim. Następne zmiany to obowiązkowo ręczne sprzęgła w piasty i zmiana zawieszenia z tyłu. Resor to KUPA!!!. Wahacze i sprężyny od II modelu powinny uratować sytuację.
Teraz trochę pojeżdżę i nacieszę się nim. Następne zmiany to obowiązkowo ręczne sprzęgła w piasty i zmiana zawieszenia z tyłu. Resor to KUPA!!!. Wahacze i sprężyny od II modelu powinny uratować sytuację.
bucik pisze:No to pierwsza część planu zrealizowana. Mały misiek cabrio ma butki 33/12.5/15. Felgi mengelsy 8cali odsadzone o 2 cale w stosunku do oryginału. Buda podniesiona o 6cmm. Nastawy zawieszenia po standardzie. Skręca pięknie i o nic nie wadzi. Na podjazdach jest nie najgorzej a nawet dobrze, w błocie po prostu pięknie!!. Bardzo ładnie wychodzi z kolein. Na 2 z reduktorem ciągnie naprawdę przyzwoicie.
Teraz trochę pojeżdżę i nacieszę się nim. Następne zmiany to obowiązkowo ręczne sprzęgła w piasty i zmiana zawieszenia z tyłu. Resor to KUPA!!!. Wahacze i sprężyny od II modelu powinny uratować sytuację.


Tylko uważaj na przeguby -bo to drogie zabawki są.
U mnie po tej operacji już 3-krotnie klęknęły ( wianuszek )
Sprzęgi tylko AVM-y i tylko u Prezesa

Resor wcale nie jest kupą


Pzdr
Higway to hell
Nie zgodzę się z kolegą.Francek pisze: Resor wcale nie jest kupą![]()
![]()
Pzdr
Zawiecha z tyłu gorsza niż w Ładzie. Na domiar tego resor krótki jak w Samuraju!!! To żukowskie są dłuższe. Zawiszenia w Niwce i Misiuwisi są bardzo podobne z tym że Niewiasta tyłem z dobrze skrojonymi amorkami (dłuższe) robi takie fikołki ze bania mała. Resorak nigdy tego nie zrobi.
Co do sklepu Prezesa to podpadł. Od tygodnia czekam na części do G i opony a tu nic. A miało być wszystko na poniedziałek!!!
No to czuję się wywołany do tablicyEskapada pisze:Peter powiedz cos

Rzeczywiście, założenie tych australijskich przełożeń ma sens przy 35". Samochód zachowuje się wtedy jak na standardowych kołach. Przełożenia są rzeczywiście rewelacyjne, auto idzie bez wysiłku pod wszelkie wzniesienia i przez błota. Ja mam co prawda tylko 32" i na tych kołach to jest ciągnik


A tak w ogóle, to postanowiłem zachować mojego misia, właśnie go odrestaurowuję i przerabiam na extremalną machinę



MISIE SIĘ NIE PSUJĄ 
G 300D Turbo 460.3

G 300D Turbo 460.3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości