Kręcony licznik

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Rafalisko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 18, 2005 9:15 am
Lokalizacja: Kraków

Kręcony licznik

Post autor: Rafalisko » śr lis 02, 2005 8:38 am

Czy jest możliwość sprawdzenia czy licznik nie był cofany ??
Po czym poznać faktyczny przebieg Miśka ??

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » śr lis 02, 2005 8:56 am

u mnie cyferki sie do połowy za pierwszym razem kręcenia przesuneły dopiero jak jeszcze raz przesuwało to wskoczyła dobrze
ale dopiero te tysięczne i wyzej , setka ,dziesiątka normalnie chodziła


poza tym uszkodzili linke podczas przekręcania co zaowocowało skrzypieniem
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » śr lis 02, 2005 7:00 pm

ja u siebie zbiłem 200 i nic nie widać,
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » śr lis 02, 2005 8:21 pm

przebieg auta mozna poznac po innych rzeczach , ale tez mozna rozebrac licznik i tam szukac sladow bytnosci jakiegos magika... orginalnego stanu licznika mechanicznego sie nie odtworzy niestety...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Bałabuszka
Posty: 320
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Bałabuszka » śr lis 02, 2005 8:35 pm

Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku :)21
Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)

Rafalisko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 18, 2005 9:15 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalisko » śr lis 02, 2005 11:21 pm

Hacjenda pisze:Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku :)21
bardzo smieszne :-) ;/

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr lis 02, 2005 11:39 pm

poniekąd to prawda,
każde auto ma takie "znaki szczególne" których nabywa z przebiegiem ( niekoniecznie z wiekiem). Warto poszukać kogoś, kto ma taki samochód i zna go trochę, wtedy będzie umiał wskazać takie, zmieniające się szczegóły.
A jak nie masz nikogo, to postaraj się obejrzeć jak najwięcej egzemplarzy ( nawet jak z góry wiesz, że nie kupisz ) i pozapamiętywać z grubsza przebiegi. Ułatwi Ci to potem dokładniejszą ocenę tego najciekawszego.
łoś też człowiek

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr lis 02, 2005 11:46 pm

Jak zrobione profesjonalnie to nie do poznania i nazywa sie to :korekta przebiegu: pełno ogloszeń a gazetach motoryzacyjnych do mechanicznych musi być fachura a elektroniczne to z laptopa
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » czw lis 03, 2005 10:12 am

A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lis 03, 2005 10:37 am

Rafalisko pisze:
Hacjenda pisze:Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku :)21
bardzo smieszne :-) ;/
co najwyżej zabawne, bo prawdziwe, :roll:
dodatkowo patrzysz jeszcze na bok tapicerki na prawo od pedału gazu - na ile wytarty od buta,
-na wytarcie, bądź przetarcia gałki zmiany biegów w porównaniu do stopna zużycia gałki sterowania reduktorem (tylko dla porównania, bo ta zwykle jest w bdb stanie - co się ma nijak do używania reduktora)
-itd..itp.. miejsc wokół samego tylko kokpitu są dziesiątki.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lis 03, 2005 10:40 am

Piotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
no dokładnie :)2 : o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » czw lis 03, 2005 11:01 am

darkman pisze:
Piotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
no dokładnie :)2 : o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
i jeszcze tapicerka na drzwiach kierowcy w okolicy lokcia, tego na to juz nikomu nie chce sie wymieniac, a zuzycie widac
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw lis 03, 2005 11:17 am

w niektórych autach, przy dużych przebiegach ( nie wiem niestety jak w miśkach) siadają zawiasy drzwi kierowcy. Wtedy widać, że są nieco niżej po zamknięciu i mają luz góra-dół. Oczywiście spece wymieniają zawiasy, ale to mozna zauważyć
łoś też człowiek

Bałabuszka
Posty: 320
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Bałabuszka » czw lis 03, 2005 8:56 pm

darkman pisze:
Piotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
no dokładnie :)2 : o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
Dokładnie po kierownicy a w "naszych" autkach zsuwanie sie z fotela powoduje wycieranie tapicerki, dywaniki i takie tam...
Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » pt lis 04, 2005 12:17 am

Wiechu pisze:w niektórych autach, przy dużych przebiegach ( nie wiem niestety jak w miśkach) siadają zawiasy drzwi kierowcy.
w 1998 roku odpadly mi drzwi kierowcy we Fiacie CC z 10tys przebiegu !!
:D
nie trzasnalem! naprawde ;)

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość