Strona 1 z 1

Kręcony licznik

: śr lis 02, 2005 8:38 am
autor: Rafalisko
Czy jest możliwość sprawdzenia czy licznik nie był cofany ??
Po czym poznać faktyczny przebieg Miśka ??

: śr lis 02, 2005 8:56 am
autor: dark_zdzich
u mnie cyferki sie do połowy za pierwszym razem kręcenia przesuneły dopiero jak jeszcze raz przesuwało to wskoczyła dobrze
ale dopiero te tysięczne i wyzej , setka ,dziesiątka normalnie chodziła


poza tym uszkodzili linke podczas przekręcania co zaowocowało skrzypieniem

: śr lis 02, 2005 7:00 pm
autor: nowicjusz
ja u siebie zbiłem 200 i nic nie widać,

: śr lis 02, 2005 8:21 pm
autor: Miskiller
przebieg auta mozna poznac po innych rzeczach , ale tez mozna rozebrac licznik i tam szukac sladow bytnosci jakiegos magika... orginalnego stanu licznika mechanicznego sie nie odtworzy niestety...

: śr lis 02, 2005 8:35 pm
autor: Bałabuszka
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku :)21

: śr lis 02, 2005 11:21 pm
autor: Rafalisko
Hacjenda pisze:Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku :)21
bardzo smieszne :-) ;/

: śr lis 02, 2005 11:39 pm
autor: Wiechu
poniekąd to prawda,
każde auto ma takie "znaki szczególne" których nabywa z przebiegiem ( niekoniecznie z wiekiem). Warto poszukać kogoś, kto ma taki samochód i zna go trochę, wtedy będzie umiał wskazać takie, zmieniające się szczegóły.
A jak nie masz nikogo, to postaraj się obejrzeć jak najwięcej egzemplarzy ( nawet jak z góry wiesz, że nie kupisz ) i pozapamiętywać z grubsza przebiegi. Ułatwi Ci to potem dokładniejszą ocenę tego najciekawszego.

: śr lis 02, 2005 11:46 pm
autor: klucz13
Jak zrobione profesjonalnie to nie do poznania i nazywa sie to :korekta przebiegu: pełno ogloszeń a gazetach motoryzacyjnych do mechanicznych musi być fachura a elektroniczne to z laptopa

: czw lis 03, 2005 10:12 am
autor: Piotrul
A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.

: czw lis 03, 2005 10:37 am
autor: darkman
Rafalisko pisze:
Hacjenda pisze:Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku :)21
bardzo smieszne :-) ;/
co najwyżej zabawne, bo prawdziwe, :roll:
dodatkowo patrzysz jeszcze na bok tapicerki na prawo od pedału gazu - na ile wytarty od buta,
-na wytarcie, bądź przetarcia gałki zmiany biegów w porównaniu do stopna zużycia gałki sterowania reduktorem (tylko dla porównania, bo ta zwykle jest w bdb stanie - co się ma nijak do używania reduktora)
-itd..itp.. miejsc wokół samego tylko kokpitu są dziesiątki.

: czw lis 03, 2005 10:40 am
autor: darkman
Piotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
no dokładnie :)2 : o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)

: czw lis 03, 2005 11:01 am
autor: suziXL
darkman pisze:
Piotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
no dokładnie :)2 : o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
i jeszcze tapicerka na drzwiach kierowcy w okolicy lokcia, tego na to juz nikomu nie chce sie wymieniac, a zuzycie widac

: czw lis 03, 2005 11:17 am
autor: Wiechu
w niektórych autach, przy dużych przebiegach ( nie wiem niestety jak w miśkach) siadają zawiasy drzwi kierowcy. Wtedy widać, że są nieco niżej po zamknięciu i mają luz góra-dół. Oczywiście spece wymieniają zawiasy, ale to mozna zauważyć

: czw lis 03, 2005 8:56 pm
autor: Bałabuszka
darkman pisze:
Piotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:
Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.
no dokładnie :)2 : o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
Dokładnie po kierownicy a w "naszych" autkach zsuwanie sie z fotela powoduje wycieranie tapicerki, dywaniki i takie tam...

: pt lis 04, 2005 12:17 am
autor: Altegradius
Wiechu pisze:w niektórych autach, przy dużych przebiegach ( nie wiem niestety jak w miśkach) siadają zawiasy drzwi kierowcy.
w 1998 roku odpadly mi drzwi kierowcy we Fiacie CC z 10tys przebiegu !!
:D
nie trzasnalem! naprawde ;)