Kręcony licznik
: śr lis 02, 2005 8:38 am
Czy jest możliwość sprawdzenia czy licznik nie był cofany 
Po czym poznać faktyczny przebieg Miśka

Po czym poznać faktyczny przebieg Miśka

- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://www.forum4x4.pl/
bardzo smieszneHacjenda pisze:Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
co najwyżej zabawne, bo prawdziwe,Rafalisko pisze:bardzo smieszneHacjenda pisze:Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku;/
no dokładniePiotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku
i jeszcze tapicerka na drzwiach kierowcy w okolicy lokcia, tego na to juz nikomu nie chce sie wymieniac, a zuzycie widacdarkman pisze:no dokładniePiotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku: o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
Dokładnie po kierownicy a w "naszych" autkach zsuwanie sie z fotela powoduje wycieranie tapicerki, dywaniki i takie tam...darkman pisze:no dokładniePiotrul pisze:A ile żekomo ma przebiegu ten misiek?
hacjenda ma racje mówiąc:najbardziej banalne sprawy to wytarcie kierownicy, siedzeń, i dywaników, nakładek na pedały, tapicerka (także w bagażniku) itd, itd. Jak ktoś zciemnia, że np ma 100k a dywanik przetarty na wylot abo kierownica gładka to wiadomo o co chodzi. Wiadomo, że wsystko można powymieniać ale pierwszą weryfikację możesz przeprowadzić sam.Patrzysz na zużycie otoczenia licznika i to w zasięgu wzroku: o ile nakładki na pedały lubią zmieniać na nowe, a jak spece to na lepsze wizualnie, to po kierownicy widać najlepiej i mało komu się chce ją zmieniać;
jak popatrzysz na kierę auta ze znanym sobie przebiegiem, to "widać gołym okiem" (zwykle stawiałem po prostu swojego plaskacza)
w 1998 roku odpadly mi drzwi kierowcy we Fiacie CC z 10tys przebieguWiechu pisze:w niektórych autach, przy dużych przebiegach ( nie wiem niestety jak w miśkach) siadają zawiasy drzwi kierowcy.