to sa syfy całkiem fajnie zmotane
to jest auto tylko po bodylifcie 10 cm
Ogulnie rzecz biorąc to chyba lekko przesadzacie.L200

Mozna i da sie L200 przygotowac do jazdy w terenie ale zawsze to bedzie dlugi pick-up w terenie co czasami jest a czasami nie jest wadą.
Przykładem że monża pick up na drążkach skrętnych dobrze przygotować do jazdy w terenie jest Nissan Zbiga czy poniższe L200 Panczikiego na 35" oponach Simex

Inna rozmową jest co i kto rozumie przez pojęcie ciężki teren ..ale to temat do towarzyskich
Mosty w PajeroII oraz L200 nie maja legendarnej opini jak mosty z Patrola Y60 czy Y61 ale i tez na forum nie bylo slychać aby wybuchały jak XJ wiec nie widze problemu aby zalożyc min 33" lub 35"
koszt przygotowania dobrze i profi pick up L200 to:
osłona podwozia z blachy aluminiowej material wykonanie 1200 zł
podniesnie budy 8-10 cm plus obnizenie chlodnicy i inne 600-900 zł
wymiana zawiesznia na Heavy Duty resory wieszaki amory etc etc drążki
amortyzator skrętu polibusze okolo 6 tys
nowe stalowe felgi z wieszkym odsadzeniem 1600 zl
Nowe opony typu MT 35x12,50x15 5 szt x 700 zł 3500 zł
Snorkel Sarari okolo 2 tys
wyciagraka elektryczna 12500 LBS od 3 tys
zderzak made in Poland okolo 2500 tys
....i inne gagety
zestaw redukcyjny do skrzni okolo 4 tys
progi, hi-lift kompresor lepsza wyciagraka ect ect
A teraz konstruktywnie dla czego nie .... czyli co i za ile moze wybuchnąć w tak przygotowanym Mitsubishi L200