Pajero 3.0 V6 3D
Moderator: Kosiarz
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Pajero 3.0 V6 3D
Wiem że zaraz będą głosy że temat wielokrotnie powielany itd. zamierzam nabyć Pajero 3.0 V6 3D. Na co zwracać szczególną uwagę, czy np. tak jak w przypadku patrola patrzeć na uszczeklę pod głowicą itp. generalnie chodzi mi o silnik i ew. skrzynię, napędy to wiem na co patrzeć
dodam że to model z 94 roku
pozdrawiam wszystkich użytkowników miśków, może niedługo też nim będę
dodam że to model z 94 roku
pozdrawiam wszystkich użytkowników miśków, może niedługo też nim będę
Czwarte serce 

Re: Pajero 3.0 V6 3D
no właśniegebels pisze:temat wielokrotnie powielany

Pajero II nie dorobiło się żadnej złej opini, przywary ect ect tak jak to jest z patrolowymi głowicami, jeepowymi mostami, bublowatymi aro, cieknącymi LR itp


Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Najlepiej zabierz ze sobą kumpla, który może niekoniecznie zna się na autach, ale będzie Cię skutecznie "chłodził".
Cała reszta wyjdzie w praniu.
Pamietaj, że praktycznie 2/3 terenówek z drugiej ręki jest po dachowaniu.
Cała reszta wyjdzie w praniu.
Pamietaj, że praktycznie 2/3 terenówek z drugiej ręki jest po dachowaniu.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Na chłodno to ja podchodze bo jedną terenówkę juz mam, oglądałem już wcześniej patrola w Nowym Targu i tylko dlatego że chłodno do tego podszedłem to go niekupiłem, dla laika wyglądał na odrobiony i gotowy do jazdy w teren, ale dla kogos kto już coś niecoś wie to wyszło że jest sp....y
Czwarte serce 

Z autopsji. Na 12 obejrzanych przed kupnem aut 7 było po dachowaniu. A to już moje czwarte terenowe (no dobra trzecie bo RAV to SUV).
Niestety Rav4 mojej żony też. Tyle, że wyszło to dopiero po paru latach. Zrobiona była dobrze i nie szło poznać. Wyszło jak zaczęła szpachla pękać po 3 zimie
.
Gościu, handlarz ze Szczecina wcale nie był tym faktem mocno zdziwiony.
A poza tym lepiej niech chłop dmucha na zimne, bo najgorzej to się napalić.
Niestety Rav4 mojej żony też. Tyle, że wyszło to dopiero po paru latach. Zrobiona była dobrze i nie szło poznać. Wyszło jak zaczęła szpachla pękać po 3 zimie

Gościu, handlarz ze Szczecina wcale nie był tym faktem mocno zdziwiony.
A poza tym lepiej niech chłop dmucha na zimne, bo najgorzej to się napalić.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Po długich poszukiwaniach i trudnych rozmowac z ojcem, chyba też się rozejrze tylko za wersją 5 drzwiową. W tych wersjach po '92 był już superselect, prawda?? Chodzi o wersje 3.0 V6 z manualem. Ehh i papranina z gazem- nie lubie. Ale te 177KM... 

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
trwałość jest duża bo bo pewnie już wytrzymały w aucie 12 latgebels pisze:No i panowie stało się, jezdziłem testowałęm a jutro jadę zanapodać Pajero 3.0 V6 94rok 3 drzwiowe, napędy sprawdzone i reszta też.
Mam tylko jedno pytanie, jaka jest trwalość amorków w nim, tych regulowanych


Sam amortyzator kosztuję około 1.000 zł sztuka w ASO do tego przychchodzi mechanizm regulacyjny montowany na górny uchwyt tłoczyska który po naciśnięciu guzika powoduje obrót tłokiem i zamknięcie lub otworzenie zaworów przelewowych w amortyzatorze ( tak mniej wiecej w skrócie jak to działa ) Ten machaniżm kosztuje koło 600 zł sztuka
Tak wiec jak Ci umrze orginalny amorek to możesz zamontować zwykły KYB bez regulacji za około 230 zł. Choć polecałbym inne rozwiązania np KONI z regulacją

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Eskapada a możesz na priwa dac namiary na te koni, mam jeszcze jedno pytanko, na desce jest taki symbol napedów i kontrolki ktore się zapalają po właczeniu 4x longow itp, czy jesli jest włączony sam tyl to maja się też palić kontrolki tyłu
, bo jeśli mają to albo czujnik jest zj.....y albo albo kable spadly, albo podświetlenie jest zwalone....
to jest jedyna rzecz ktora wydaje mi sie ze jest zwalona jesli to ma sie swiecic
ps. autem jezdzil jeden wlasciciel, ja bede drugim, przebieg udokumentowany, poza tym po dokladnych ogledzinach nakladek na pedaly, kierownicy i lewarka od biegow wyglada ze sie przebieg zgadza z papierami

to jest jedyna rzecz ktora wydaje mi sie ze jest zwalona jesli to ma sie swiecic
ps. autem jezdzil jeden wlasciciel, ja bede drugim, przebieg udokumentowany, poza tym po dokladnych ogledzinach nakladek na pedaly, kierownicy i lewarka od biegow wyglada ze sie przebieg zgadza z papierami
Czwarte serce 

Kontrolkami sie za bardzo nie martw
kazdy no prawie kazdy nowy użytkownik Pajero ma z nimi problem -ułamany, kabelek zaśniedziałe końcówki i juz nie będzie swiecić tak czy owak tył powinien sie non stop swiecić wiec może od tego non stop sie żarówka sie przepaiła
PW ymmj PW mi nie działa jak twoje kontrolki - Seniore Zbig kiedys coś grzebał i zepsuł me


PW ymmj PW mi nie działa jak twoje kontrolki - Seniore Zbig kiedys coś grzebał i zepsuł me

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość