Pajero 3.0 V6 3D

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Pajero 3.0 V6 3D

Post autor: gebels » wt lut 28, 2006 11:08 pm

Wiem że zaraz będą głosy że temat wielokrotnie powielany itd. zamierzam nabyć Pajero 3.0 V6 3D. Na co zwracać szczególną uwagę, czy np. tak jak w przypadku patrola patrzeć na uszczeklę pod głowicą itp. generalnie chodzi mi o silnik i ew. skrzynię, napędy to wiem na co patrzeć

dodam że to model z 94 roku


pozdrawiam wszystkich użytkowników miśków, może niedługo też nim będę
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pajero 3.0 V6 3D

Post autor: Eskapada » wt lut 28, 2006 11:43 pm

gebels pisze:temat wielokrotnie powielany
no właśnie :)21

Pajero II nie dorobiło się żadnej złej opini, przywary ect ect tak jak to jest z patrolowymi głowicami, jeepowymi mostami, bublowatymi aro, cieknącymi LR itp :)21 Tak wiec nie moge Ci na nic szczególnie newraligicznego zwrócić uwagę - oczy miej szeroko otwarte i patrzaj wszędzie :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr mar 01, 2006 9:08 am

Najlepiej zabierz ze sobą kumpla, który może niekoniecznie zna się na autach, ale będzie Cię skutecznie "chłodził".

Cała reszta wyjdzie w praniu.

Pamietaj, że praktycznie 2/3 terenówek z drugiej ręki jest po dachowaniu.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » śr mar 01, 2006 9:30 am

BooBoo pisze: Pamietaj, że praktycznie 2/3 terenówek z drugiej ręki jest po dachowaniu.

ooo poważnie? nie wiedziałem o tym :roll:
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr mar 01, 2006 9:35 am

Pandora pisze:
BooBoo pisze: Pamietaj, że praktycznie 2/3 terenówek z drugiej ręki jest po dachowaniu.

ooo poważnie? nie wiedziałem o tym :roll:
ja tez !! :roll: Skad masz BooBoo te wiadmości ?? ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr mar 01, 2006 1:03 pm

Na chłodno to ja podchodze bo jedną terenówkę juz mam, oglądałem już wcześniej patrola w Nowym Targu i tylko dlatego że chłodno do tego podszedłem to go niekupiłem, dla laika wyglądał na odrobiony i gotowy do jazdy w teren, ale dla kogos kto już coś niecoś wie to wyszło że jest sp....y
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr mar 01, 2006 8:10 pm

Z autopsji. Na 12 obejrzanych przed kupnem aut 7 było po dachowaniu. A to już moje czwarte terenowe (no dobra trzecie bo RAV to SUV).

Niestety Rav4 mojej żony też. Tyle, że wyszło to dopiero po paru latach. Zrobiona była dobrze i nie szło poznać. Wyszło jak zaczęła szpachla pękać po 3 zimie :cry: .

Gościu, handlarz ze Szczecina wcale nie był tym faktem mocno zdziwiony.

A poza tym lepiej niech chłop dmucha na zimne, bo najgorzej to się napalić.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr mar 01, 2006 10:45 pm

Po długich poszukiwaniach i trudnych rozmowac z ojcem, chyba też się rozejrze tylko za wersją 5 drzwiową. W tych wersjach po '92 był już superselect, prawda?? Chodzi o wersje 3.0 V6 z manualem. Ehh i papranina z gazem- nie lubie. Ale te 177KM... :D
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr mar 01, 2006 10:52 pm

paranoic_killer pisze:. Ale te 177KM... :D
150 koni mechanicznych miała V6 3.0 lub 204 konie mechaniczne V6 3.5 ale ten motor to dopiero po 1994. Super Select 4WD od początku drugie seri :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » czw mar 02, 2006 9:59 am

Był też silnik 3.0 V6 24V, który miał 170 koni
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw mar 02, 2006 10:29 am

Pandora pisze:Był też silnik 3.0 V6 24V, który miał 170 koni
ale na pewno nie 1992 roku....
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » czw mar 02, 2006 10:44 am

Eskapada pisze:
Pandora pisze:Był też silnik 3.0 V6 24V, który miał 170 koni
ale na pewno nie 1992 roku....

właśnie nie wiem w jakich latach.
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw mar 02, 2006 11:27 pm

No i panowie stało się, jezdziłem testowałęm a jutro jadę zanapodać Pajero 3.0 V6 94rok 3 drzwiowe, napędy sprawdzone i reszta też.


Mam tylko jedno pytanie, jaka jest trwalość amorków w nim, tych regulowanych
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gęsior » pt mar 03, 2006 8:16 am

BooBoo pisze: Pamietaj, że praktycznie 2/3 terenówek z drugiej ręki jest po dachowaniu.
Mój jest na pewno z tej 1/3 :)21 :)21.....

Bo jest z trzeciej ręki... :wink:
gg: 9637404

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt mar 03, 2006 10:50 am

gebels pisze:No i panowie stało się, jezdziłem testowałęm a jutro jadę zanapodać Pajero 3.0 V6 94rok 3 drzwiowe, napędy sprawdzone i reszta też.


Mam tylko jedno pytanie, jaka jest trwalość amorków w nim, tych regulowanych
trwałość jest duża bo bo pewnie już wytrzymały w aucie 12 lat :wink: Tak wiec nie długo przyjdzie czas aby je wymienic :)21

Sam amortyzator kosztuję około 1.000 zł sztuka w ASO do tego przychchodzi mechanizm regulacyjny montowany na górny uchwyt tłoczyska który po naciśnięciu guzika powoduje obrót tłokiem i zamknięcie lub otworzenie zaworów przelewowych w amortyzatorze ( tak mniej wiecej w skrócie jak to działa ) Ten machaniżm kosztuje koło 600 zł sztuka

Tak wiec jak Ci umrze orginalny amorek to możesz zamontować zwykły KYB bez regulacji za około 230 zł. Choć polecałbym inne rozwiązania np KONI z regulacją :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt mar 03, 2006 11:22 am

Eskapada a możesz na priwa dac namiary na te koni, mam jeszcze jedno pytanko, na desce jest taki symbol napedów i kontrolki ktore się zapalają po właczeniu 4x longow itp, czy jesli jest włączony sam tyl to maja się też palić kontrolki tyłu ??, bo jeśli mają to albo czujnik jest zj.....y albo albo kable spadly, albo podświetlenie jest zwalone....

to jest jedyna rzecz ktora wydaje mi sie ze jest zwalona jesli to ma sie swiecic

ps. autem jezdzil jeden wlasciciel, ja bede drugim, przebieg udokumentowany, poza tym po dokladnych ogledzinach nakladek na pedaly, kierownicy i lewarka od biegow wyglada ze sie przebieg zgadza z papierami
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt mar 03, 2006 11:33 am

Kontrolkami sie za bardzo nie martw :wink: kazdy no prawie kazdy nowy użytkownik Pajero ma z nimi problem -ułamany, kabelek zaśniedziałe końcówki i juz nie będzie swiecić tak czy owak tył powinien sie non stop swiecić wiec może od tego non stop sie żarówka sie przepaiła :wink:

PW ymmj PW mi nie działa jak twoje kontrolki - Seniore Zbig kiedys coś grzebał i zepsuł me :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość