Kupiłem Pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

miko31
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:53 am
Lokalizacja: Ciechocinek, okolice Torunia, Gdynia

Kupiłem Pajero

Post autor: miko31 » sob mar 04, 2006 2:00 am

Niedawno kupiłem pajero, za niewielkie pieniądze a tak naprawde to 1500zł z dokumentami i na chodzie, jedynym mankamentem jest to iż auto stało 2 lata w wilgotnym garażu :cry: i chciałbym dowiedzieć się czy istnieją jakieś reperaturki do błotników i czy są zamnienne progi jeśli nie to co można zrobić. Progi są przeżarte do cna notomiast nadkola przenie i tylne tylko na obrzeżach co robić dalej. Rama jest cała i nie jest zgnita
Wersja long!!
Prosze o odpowiedzi!
Pozdrawiam jestem nowy!

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » sob mar 04, 2006 10:57 am

No witaj !! Faktycznie dałeś grosze.

Napisz więcej o aucie. Z tego mi się wydaje to pewnie Pajero I generacji.

Co do reperaturek to nic na ten temat nie wiem, ale tam są tylko kąty proste i dobry blacharz poradzi sobie bez trudu.

Powodzenia.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » sob mar 04, 2006 12:12 pm

Na zestaw startowy teraz wydasz 10 tys i będzie jak nowy. I cena już będzie normalna :(

Ale życzę więcej szczęścia niż ja miałem za pierwszym razem :wink:
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 04, 2006 12:38 pm

Rekwizytornia pisze:Na zestaw startowy teraz wydasz 10 tys i będzie jak nowy. I cena już będzie normalna :(
jakos takoś podobne mysli mi przyszły do głowy :wink: bo nie sądze aby w leciwym aucie jednym problemem były skorodowane blachy...jeden weekend wyjebów i sie syf zwerifikuje :)21

Tak wiec @ miko31 witaj na forum i ..powodzenia życze w reanimacji syfa, jak bedziesz miała pytania o nie działające huby, klapniete resory,ect ect to pytaj śmiało 8).
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » sob mar 04, 2006 2:43 pm

Witaj na forum :)2 co do miska to bedziesz musial najpierw go rozkrecic i posprawdzac w jakim stanie jest blacha, potem migomat pojdzie w ruch. jak nie wiesz co i jak to oddaj do blacharza :)2 potem pozostaje zeszlifowanie, zakitowanie, przygotowanie do malowania, malowanie. Potem wyjedziesz troszke odswiezonym syfem w teren i zweryfikuje sie co jest jeszcze do roboty. Troszke czasu i pieniedzy pojdzie ale warto :)2 autko sie odwdzieczy potem w codziennym uzytkowaniu ;)
jak cos to pytaj - zawsze sie znajdzie ktos kto pomoze rada :)2 ewentualnie zawsze pozostaje przeszukanie forum, bo wiele tematow bylo juz poruszanych :)2
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
Gołąb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 3:43 pm
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój k/Wałbrzycha

Post autor: Gołąb » sob mar 04, 2006 4:39 pm

Witaj na forum!

Cena jak za padłego uaza wiec jak nawet wlozysz pare klocków to chyba i tak warto.
Zalezy tylko, czy do upalania, czy na co dzien :-)
Pajero Long 2.3 TD

miko31
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:53 am
Lokalizacja: Ciechocinek, okolice Torunia, Gdynia

Post autor: miko31 » sob mar 04, 2006 4:43 pm

Dzieki za pomoc. Znam się na quadach wszystko robie sam ma Sportsmana 500 myślę że z tym miskiem sobie poradzę
A nie jest wcale w takim tragicznym stanie. 10tyś to chyba naprawa przez autoryzowany serwis!! Myślę że wszysto zamknie się w 6 tyś na TIP-TOP!
Pozdrawiam. Jeszcze jedno pytanie co mogę zrobić aby go podnieść jakieś gotowe KITY!
Mercedes G463 Lang { ORC } off
FJ CRUISER on
2X Nissan Pathfinder R50 {CUSTOM}

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » sob mar 04, 2006 4:54 pm

Witaj na forum! Co do reperturek to sprawdź w InterCarsie do tylnych błotników występują, można też dostać progi zewnętrzne, wewnętrzne to tylko prosta blacha. Do przednich błotników nie ma natomiast reperturek ponieważ błotniki można odkręcić i wymienić w całości.
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 04, 2006 5:35 pm

miko31 pisze: 10tyś to chyba naprawa przez autoryzowany serwis!! Myślę że wszysto zamknie się w 6 tyś na TIP-TOP!
Pozdrawiam. Jeszcze jedno pytanie co mogę zrobić aby go podnieść jakieś gotowe KITY!
2,6 motor - zapewne masz resor z tyłu - kompletne zawieszenie heavy duty ca 5 tys ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob mar 04, 2006 5:42 pm

Eskapada pisze:
miko31 pisze: 10tyś to chyba naprawa przez autoryzowany serwis!! Myślę że wszysto zamknie się w 6 tyś na TIP-TOP!
Pozdrawiam. Jeszcze jedno pytanie co mogę zrobić aby go podnieść jakieś gotowe KITY!
2,6 motor - zapewne masz resor z tyłu - kompletne zawieszenie heavy duty ca 5 tys ...
Po co mu zawieszenie HD, resory od żuka se wstawi :)21
same starocie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 04, 2006 5:44 pm

Bo pytał o gotowy KIT co po angielsku znaczy zestaw a resor od Żuka to jest KIT ale w polskim tego slowa znaczeniu :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob mar 04, 2006 6:05 pm

Eskapada pisze:Bo pytał o gotowy KIT co po angielsku znaczy zestaw a resor od Żuka to jest KIT ale w polskim tego slowa znaczeniu :)21
:)21

...a przednie amory, ucho-szpilka? Polonez! :lol:
same starocie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 04, 2006 6:15 pm

i za 3 miesiące do wymiany bo masa startowa pajero to okolo 1700 kg :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob mar 04, 2006 6:28 pm

Ale wiesz ile można takich kupić za cene jednego bilsteina?! Na rok powinno wystarczyć :)21
same starocie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 04, 2006 6:37 pm

Nie wiem ile mozna kupic bo nie znam ceny za polonezowego ale powiedzmy ze masz racje 8) natomiast po upływie roku zaczyna sie dokładanie do interesu lub jak auto bedzie jezdzone w terenie po kazdym wyjedzie :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob mar 04, 2006 6:43 pm

Ale napisz co konkretnego klękać będzie w takim wypadku. Zaraz znajde jakiś tani sensowny zamiennik rodzimej produkcji :lol: :lol:
same starocie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 04, 2006 6:49 pm

jak co bedzie klękać :o a amorach piszemy wszak wiec tylko je mam na mysli.... nikt mnie nie przekona że warto zamontować amortyzator od poloneza do pajero -bo jest oszczędność pozorna i dotyczy tylko chwili kiedy sie nabywa taki amortyzator....
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

miko31
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:53 am
Lokalizacja: Ciechocinek, okolice Torunia, Gdynia

Post autor: miko31 » sob mar 04, 2006 11:03 pm

Panowie a jak najtanie ale bez tego typu polonezowych przeróbek go przerobić. Zacznę napewno od opon ale co dalej najlepiej, Zastanawiam się też nad wyciągarką, bo to przydatna rzecz w terenie(sam na sam)
Mercedes G463 Lang { ORC } off
FJ CRUISER on
2X Nissan Pathfinder R50 {CUSTOM}

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » ndz mar 05, 2006 12:18 am

najtaniej?... - kup Patrola :D

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » ndz mar 05, 2006 12:26 am

Sie udziele - a co tam. Kolego daj spokoj z tym liftem , Pajero fajne jest ( sie nawet nie psuje) ale ono takie troche "ograniczone" ( chyba ze Masz nieograniczony dostep do zasobow pienieznych) . Tak ostatnio nawet se pomyslalem : " kurnia Artur... chyba sie starzejesz ?"

Awatar użytkownika
dyskotekatd5
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn sty 02, 2006 12:26 pm
Lokalizacja: Krosno

Post autor: dyskotekatd5 » ndz mar 05, 2006 12:39 am

Miras M pisze:Ale wiesz ile można takich kupić za cene jednego bilsteina?! Na rok powinno wystarczyć :)21
ja Cie prosze...gdzie sens i logika...
disco II td5

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz mar 05, 2006 12:54 am

Harry masz sporo racji - ja nie kwestionuje tego że patrol to bardzo dobre auto ( mam na mysli GR Y60 ). ale do k...nędzy nie wszyscy mogą jedzić Patrolami i na tym świecie sa inne auta niż Patrole.....dla mnie odpowiedź na pytanie jak podnieść Pajero Terrano Hiluxa J90 i każde inne auto z niezależna zawiechą -pt DAJ SPOKUJ ONO JEST OGRANICZONE KUP PATROLA z całym szaczunkiem dla Ciebie to jest straszne piedo..kotka za pomocą młotka....

Masz racje są ograniczone !! wykrzyż jest bani. Na tym zdjęciu widać jak pracuje sztywna oś z tyłu jak niezależna zawiech z przodu ..
Obrazek

ale ludzie lubią kochaja swoje auta i chcą nimi jedzić poprostu chcą
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

kukabura
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt sie 12, 2005 8:55 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kukabura » ndz mar 05, 2006 8:50 am

http://www.automotosklep.home.pl/witryna_ie.htm
Tu jest trochę blach. Błotniki przednie i reperaturki tylnych. Także progi, ale do krótkich. Ceny niestety dość wysokie. Zwróć uwagę na ceny lamp. Są niższe niż w Allegro.

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » ndz mar 05, 2006 11:35 am

miko31 pisze:Panowie a jak najtanie ale bez tego typu polonezowych przeróbek go przerobić. Zacznę napewno od opon ale co dalej najlepiej, Zastanawiam się też nad wyciągarką, bo to przydatna rzecz w terenie(sam na sam)
Tylko nie zapomnij sprawdzić, czy masz ją do czego przykręcić. Zgnilizna czasem wygląda niepozornie, a czasem od zewnątrz jej nie widać.
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz mar 05, 2006 11:41 am

najtaniej ale dobrze to KYB potem lepiej mocniej ale drożej: KONI potem mniej wiecej tyle samo IronMan Rancho TM OME ..
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość