Strona 1 z 2
Kupiłem Pajero
: sob mar 04, 2006 2:00 am
autor: miko31
Niedawno kupiłem pajero, za niewielkie pieniądze a tak naprawde to 1500zł z dokumentami i na chodzie, jedynym mankamentem jest to iż auto stało 2 lata w wilgotnym garażu

i chciałbym dowiedzieć się czy istnieją jakieś reperaturki do błotników i czy są zamnienne progi jeśli nie to co można zrobić. Progi są przeżarte do cna notomiast nadkola przenie i tylne tylko na obrzeżach co robić dalej. Rama jest cała i nie jest zgnita
Wersja long!!
Prosze o odpowiedzi!
Pozdrawiam jestem nowy!
: sob mar 04, 2006 10:57 am
autor: BooBoo
No witaj

Faktycznie dałeś grosze.
Napisz więcej o aucie. Z tego mi się wydaje to pewnie Pajero I generacji.
Co do reperaturek to nic na ten temat nie wiem, ale tam są tylko kąty proste i dobry blacharz poradzi sobie bez trudu.
Powodzenia.
: sob mar 04, 2006 12:12 pm
autor: Rekwizytornia
Na zestaw startowy teraz wydasz 10 tys i będzie jak nowy. I cena już będzie normalna
Ale życzę więcej szczęścia niż ja miałem za pierwszym razem

: sob mar 04, 2006 12:38 pm
autor: Eskapada
Rekwizytornia pisze:Na zestaw startowy teraz wydasz 10 tys i będzie jak nowy. I cena już będzie normalna
jakos takoś podobne mysli mi przyszły do głowy

bo nie sądze aby w leciwym aucie jednym problemem były skorodowane blachy...jeden weekend wyjebów i sie syf zwerifikuje
Tak wiec @ miko31 witaj na forum i ..powodzenia życze w reanimacji syfa, jak bedziesz miała pytania o nie działające huby, klapniete resory,ect ect to pytaj śmiało

.
: sob mar 04, 2006 2:43 pm
autor: czarny bielsko
Witaj na forum

co do miska to bedziesz musial najpierw go rozkrecic i posprawdzac w jakim stanie jest blacha, potem migomat pojdzie w ruch. jak nie wiesz co i jak to oddaj do blacharza

potem pozostaje zeszlifowanie, zakitowanie, przygotowanie do malowania, malowanie. Potem wyjedziesz troszke odswiezonym syfem w teren i zweryfikuje sie co jest jeszcze do roboty. Troszke czasu i pieniedzy pojdzie ale warto

autko sie odwdzieczy potem w codziennym uzytkowaniu
jak cos to pytaj - zawsze sie znajdzie ktos kto pomoze rada

ewentualnie zawsze pozostaje przeszukanie forum, bo wiele tematow bylo juz poruszanych

: sob mar 04, 2006 4:39 pm
autor: Gołąb
Witaj na forum!
Cena jak za padłego uaza wiec jak nawet wlozysz pare klocków to chyba i tak warto.
Zalezy tylko, czy do upalania, czy na co dzien

: sob mar 04, 2006 4:43 pm
autor: miko31
Dzieki za pomoc. Znam się na quadach wszystko robie sam ma Sportsmana 500 myślę że z tym miskiem sobie poradzę
A nie jest wcale w takim tragicznym stanie. 10tyś to chyba naprawa przez autoryzowany serwis!! Myślę że wszysto zamknie się w 6 tyś na TIP-TOP!
Pozdrawiam. Jeszcze jedno pytanie co mogę zrobić aby go podnieść jakieś gotowe KITY!
: sob mar 04, 2006 4:54 pm
autor: ArturS
Witaj na forum! Co do reperturek to sprawdź w InterCarsie do tylnych błotników występują, można też dostać progi zewnętrzne, wewnętrzne to tylko prosta blacha. Do przednich błotników nie ma natomiast reperturek ponieważ błotniki można odkręcić i wymienić w całości.
: sob mar 04, 2006 5:35 pm
autor: Eskapada
miko31 pisze: 10tyś to chyba naprawa przez autoryzowany serwis!! Myślę że wszysto zamknie się w 6 tyś na TIP-TOP!
Pozdrawiam. Jeszcze jedno pytanie co mogę zrobić aby go podnieść jakieś gotowe KITY!
2,6 motor - zapewne masz resor z tyłu - kompletne zawieszenie heavy duty ca 5 tys ...
: sob mar 04, 2006 5:42 pm
autor: Miras M
Eskapada pisze:miko31 pisze: 10tyś to chyba naprawa przez autoryzowany serwis!! Myślę że wszysto zamknie się w 6 tyś na TIP-TOP!
Pozdrawiam. Jeszcze jedno pytanie co mogę zrobić aby go podnieść jakieś gotowe KITY!
2,6 motor - zapewne masz resor z tyłu - kompletne zawieszenie heavy duty ca 5 tys ...
Po co mu zawieszenie HD, resory od żuka se wstawi

: sob mar 04, 2006 5:44 pm
autor: Eskapada
Bo pytał o gotowy KIT co po angielsku znaczy zestaw a resor od Żuka to jest KIT ale w polskim tego slowa znaczeniu

: sob mar 04, 2006 6:05 pm
autor: Miras M
Eskapada pisze:Bo pytał o gotowy KIT co po angielsku znaczy zestaw a resor od Żuka to jest KIT ale w polskim tego slowa znaczeniu

...a przednie amory, ucho-szpilka? Polonez!

: sob mar 04, 2006 6:15 pm
autor: Eskapada
i za 3 miesiące do wymiany bo masa startowa pajero to okolo 1700 kg

: sob mar 04, 2006 6:28 pm
autor: Miras M
Ale wiesz ile można takich kupić za cene jednego bilsteina?! Na rok powinno wystarczyć

: sob mar 04, 2006 6:37 pm
autor: Eskapada
Nie wiem ile mozna kupic bo nie znam ceny za polonezowego ale powiedzmy ze masz racje

natomiast po upływie roku zaczyna sie dokładanie do interesu lub jak auto bedzie jezdzone w terenie po kazdym wyjedzie

: sob mar 04, 2006 6:43 pm
autor: Miras M
Ale napisz co konkretnego klękać będzie w takim wypadku. Zaraz znajde jakiś tani sensowny zamiennik rodzimej produkcji

: sob mar 04, 2006 6:49 pm
autor: Eskapada
jak co bedzie klękać

a amorach piszemy wszak wiec tylko je mam na mysli.... nikt mnie nie przekona że warto zamontować amortyzator od poloneza do pajero -bo jest oszczędność pozorna i dotyczy tylko chwili kiedy sie nabywa taki amortyzator....
: sob mar 04, 2006 11:03 pm
autor: miko31
Panowie a jak najtanie ale bez tego typu polonezowych przeróbek go przerobić. Zacznę napewno od opon ale co dalej najlepiej, Zastanawiam się też nad wyciągarką, bo to przydatna rzecz w terenie(sam na sam)
: ndz mar 05, 2006 12:18 am
autor: Harry
najtaniej?... - kup Patrola

: ndz mar 05, 2006 12:26 am
autor: Harry
Sie udziele - a co tam. Kolego daj spokoj z tym liftem , Pajero fajne jest ( sie nawet nie psuje) ale ono takie troche "ograniczone" ( chyba ze Masz nieograniczony dostep do zasobow pienieznych) . Tak ostatnio nawet se pomyslalem : " kurnia Artur... chyba sie starzejesz ?"
: ndz mar 05, 2006 12:39 am
autor: dyskotekatd5
Miras M pisze:Ale wiesz ile można takich kupić za cene jednego bilsteina?! Na rok powinno wystarczyć

ja Cie prosze...gdzie sens i logika...
: ndz mar 05, 2006 12:54 am
autor: Eskapada
Harry masz sporo racji - ja nie kwestionuje tego że patrol to bardzo dobre auto ( mam na mysli GR Y60 ). ale do k...nędzy nie wszyscy mogą jedzić Patrolami i na tym świecie sa inne auta niż Patrole.....dla mnie odpowiedź na pytanie jak podnieść Pajero Terrano Hiluxa J90 i każde inne auto z niezależna zawiechą -pt DAJ SPOKUJ ONO JEST OGRANICZONE KUP PATROLA z całym szaczunkiem dla Ciebie to jest straszne piedo..kotka za pomocą młotka....
Masz racje są ograniczone

wykrzyż jest bani. Na tym zdjęciu widać jak pracuje sztywna oś z tyłu jak niezależna zawiech z przodu ..
ale ludzie lubią kochaja swoje auta i chcą nimi jedzić poprostu chcą
: ndz mar 05, 2006 8:50 am
autor: kukabura
http://www.automotosklep.home.pl/witryna_ie.htm
Tu jest trochę blach. Błotniki przednie i reperaturki tylnych. Także progi, ale do krótkich. Ceny niestety dość wysokie. Zwróć uwagę na ceny lamp. Są niższe niż w Allegro.
: ndz mar 05, 2006 11:35 am
autor: Rekwizytornia
miko31 pisze:Panowie a jak najtanie ale bez tego typu polonezowych przeróbek go przerobić. Zacznę napewno od opon ale co dalej najlepiej, Zastanawiam się też nad wyciągarką, bo to przydatna rzecz w terenie(sam na sam)
Tylko nie zapomnij sprawdzić, czy masz ją do czego przykręcić. Zgnilizna czasem wygląda niepozornie, a czasem od zewnątrz jej nie widać.
: ndz mar 05, 2006 11:41 am
autor: Eskapada
najtaniej ale dobrze to KYB potem lepiej mocniej ale drożej: KONI potem mniej wiecej tyle samo IronMan Rancho TM OME ..