MITSUBIHI PAJERO 2.5TD

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

MITSUBIHI PAJERO 2.5TD

Post autor: wojtassn » wt mar 07, 2006 9:13 am

WLASNIE DOKONALEM ZAKUPU PAJERO 2.5TD 1987R ZASTANAWIA MNIE TO ZE SAMOCHOD JEST STRASZNIE ZMULONY TURBINA JEST NIBY WPORZADKU SILNIK NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI DOSYC LADNIE CZY KTOS MI PODPOWIE CO MOZE BYC PRZYCZYNA I CZY SILNIKI 2.5TD SA UDANE CZY TO TYLKO AUTO REMONTOWE POZDRAWIAM
pozdrawiam

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: MITSUBIHI PAJERO 2.5TD

Post autor: cianbo » wt mar 07, 2006 9:22 am

wojtassn pisze:WLASNIE DOKONALEM ZAKUPU PAJERO 2.5TD 1987R ZASTANAWIA MNIE TO ZE SAMOCHOD JEST STRASZNIE ZMULONY TURBINA JEST NIBY WPORZADKU SILNIK NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI DOSYC LADNIE CZY KTOS MI PODPOWIE CO MOZE BYC PRZYCZYNA I CZY SILNIKI 2.5TD SA UDANE CZY TO TYLKO AUTO REMONTOWE POZDRAWIAM
Widzisz trzeba było jednak brać tego Golfa GTI. ;)
Zalezy co oznacza w/g ciebie zmulony,
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt mar 07, 2006 9:28 am

1. Wyłącz caps-lock
2. Uzupełnij profil
3. Pierwszy post powinien być mądrzejszy - myślałeś że to będzie GTi ??
:)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
luceklucky
 
 
Posty: 1235
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 3:55 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: luceklucky » wt mar 07, 2006 9:31 am

No, Cianbo ma rację , to zależy z jakiego auta wysiadłeś , jaki masz punkt odniesienia pisząc „strasznie zmulony”, bo być może że tylko Ci się tak zdaje a może faktycznie tak jest.
Niezależnie od tego proponuję wymianę filtrów paliwa i powietrza (nie spodziewaj się jakiś nadzwyczajnych przyspieszeń).
GG 4024655

www.lodz4x4.pl

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt mar 07, 2006 10:36 am

wiekszość z nas miała jakieś kłopoty po zakupie auta, ale na poczatek zmień filtry, sprawdz ciśnienie turbiny i w cylindrach no i może trzeba regenerowac pompę. Ale będzie dobrze :)2
GG 3597101 tel. 602-673-905

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » wt mar 07, 2006 1:37 pm

@wojtassn nie krzycz tak, tu ludzie pracują :lol:

Większość pyta o takie rzeczy przed zakupem, ale to takie banalne...

Przyczyną zmulenia może być stosunek mocy silnika do masy całości :wink:
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » wt mar 07, 2006 6:58 pm

Tak tu głośno, że aż musiałem zajrzeć.

Przyczyną słabszych osiągów może być również zaciągnięty ręczny :wink:
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
1darek1
 
 
Posty: 216
Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: 1darek1 » wt mar 07, 2006 11:00 pm

jak wyjedzie tam gdzie golf gti nie wyjedzie to jest ok ;)

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr mar 08, 2006 9:00 am

Pod krawężnik :)21
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
1darek1
 
 
Posty: 216
Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: 1darek1 » śr mar 08, 2006 8:14 pm

BooBoo pisze:Pod krawężnik :)21
z zapietym reduktorem :)21

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gęsior » czw mar 09, 2006 8:12 am

BooBoo pisze:Tak tu głośno, że aż musiałem zajrzeć.

Przyczyną słabszych osiągów może być również zaciągnięty ręczny :wink:
A może za słabo na gaz naciska :)21 . Dwoma nogami spróbuj :)2 :)2
gg: 9637404

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw mar 09, 2006 8:43 am

Gęsior pisze:
BooBoo pisze:Tak tu głośno, że aż musiałem zajrzeć.

Przyczyną słabszych osiągów może być również zaciągnięty ręczny :wink:
A może za słabo na gaz naciska :)21 . Dwoma nogami spróbuj :)2 :)2
nie naigrywajcie się
ja się z Forda Probe przesiadłem na moją glisde - rok się do tego szykowałem duchowo
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gęsior » czw mar 09, 2006 9:08 am

No ale to jest pojęcie względne "zmulony". Zalezy do czego porównasz. Jakbys rok Nyską na gaz albo Żukiem nawozy albo cement woził i przesiadł sie do Miśka 2.5 TD to pomyślałbyś że tak mocno gazu nie powinieneś wciskac bo Cie przeciążenie zabije za którymś razem. No a z kolei jak.... itd. wiesz co chce napisać. Najlepiej chyba wsiąśc do innego miśka, którego właściciel nie uważa że jest "zmulony" i wtedy porównywać. No tak czy nie ?? Ja też mam paska GT 115 KM i jak się przesiąde do miśka to myślę ale on "zmulony". Ale jak pomyślę że miskiem dojadę tam gdzie z paska nawet wzrok nie sięgnie to tak ma być i już. Albo nich sobie kupi z pięciolitrowym silnikiem i będzie G(i)T. Tylko jak na stacje zajedzie to z powrotem zechce tego "zmulonego".
gg: 9637404

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » czw mar 09, 2006 3:50 pm

Jak szukałem miśka dla siebie, to oglądałem najpierw diesle, ale później przejechałem się 3.0 V6 i wiedziałem już jaki chcę silnik :)
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw mar 09, 2006 8:51 pm

tu nie ma co porównywać.
Ja mam peugota 406 , porzyspieszenie na poziomie i lubie uczucie kja się do niego przesiadam, ale jak pojeżdźę peugotem to tęsknie za Pajero i tez lubie te uczucie kiedy się na niego przeciadam.
Jak komuś zależy na terenówce z extra przyspieszeniem, to po rajdzie Dakar kilka terenówek będą sprzedawać
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » czw mar 09, 2006 8:57 pm

a jak dla nas (dla mnie i brata) to misiek l200 dynamiczny byl. Mielismy tez honde crv, ktora jezdzil tata a my miskiem. i powiem Wam ze wg. nas to misiek mial lepsze przyspieszenie. wiem ze to subiektywne ale ta elastycznosc, dawala poczucie ze jak wciskasz gaz to autko jedzie. a w hondzie wiertarka- silnik powyzej 4 tys dopiero sie ruszal.
tera mamy subaru outback 2.5 jak dla mnie to rakieta, zwlaszcza z reduktorem. tylko znowu jak gadam z kims z forum subaru to mowi ze taki outback fajne auto tylko mulowate strasznie i sprzedal dlatego bo za malo jadu ma....

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » sob mar 11, 2006 7:56 am

Pandora pisze:Jak szukałem miśka dla siebie, to oglądałem najpierw diesle, ale później przejechałem się 3.0 V6 i wiedziałem już jaki chcę silnik :)
Taa :)2
jedyny słuszny wybór.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość