proszę o doradę pajero 2,5td
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
- Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.
proszę o doradę pajero 2,5td
odstawilem moje pajerko do mechanika bo rano zeby go odpalić graniczy się z cudem swiece żarowe są w porządku żeby go odpalić muszę go rozpędzic na rożruszniku do oporu a nie zawsze akumulator wytrzymuje i mechanik stwierdzi że silnik jest do remontu niewiem czy ma rację mówi żę ma za slabe ciśnienie na tlokach ciśnienie jest takie
pierwszy cylinder 23 drugi 26 trzeci 25 czwarty 26 powiedzcie mi czy facet ma rację...czy to naprawdę slabe ciśnienie zgóry dzięki..
pierwszy cylinder 23 drugi 26 trzeci 25 czwarty 26 powiedzcie mi czy facet ma rację...czy to naprawdę slabe ciśnienie zgóry dzięki..
pozdrawiam
Masz benzyniaka czy diesela? Bo podobno diesele w Misibździsię są nieremontowalne. Pewien mechanior z IVECO mówił mi, że pracował na budowie w Iraq (za czasów socjalizmu) i mieli Podjarki diesele. silniki wy3mywały bez remontu 500 - 700 Mm (megametrów= tysięcy kilometrów [dla niewtajemniczonych]) a potem były na złom. Po remoncie przezywały 10 - 15 Mm.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
- luceklucky
-
- Posty: 1235
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 3:55 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
a jaki kolor kopcenia?wojtassn pisze:kopci i to mocno
sprawdz :
1. swiece zarowe - a jesli dobre sa to sprawdz czy grzeja - niedawno uzeralem sie z przpadkiem sprawnych swiec i zwalonego przekaznika do nich;
2. sprawdz, czy masz szczelny układ paliwowy - czy czasami po dluzszym postoju sie nie zapowietrza.
3. wtryski - moga wymagac regulacji;
4. sprawdz rozrzad - jak jest przestawiony to bedzie kopcil i moze ciezko palic;
4. pompe na stol i do sprawdzenia/regulacji - ale to tylko macherom powierzaj, bo kasztany to ci niewiadomoco moga zrobic.
właśnie tydzień temu zakończyłem długą i wyniszczającą obie strony walkę z silnikiem o podobnych objawach - rano katastrofa z paleniem a swiece sprawne. okazalo si ze musialem:
- wymienic caly uklad paliwowy do pompy(weze, gruche i caly filter);
- ustawic rozrzad;
- wymienic elektrozawor odcinajacy paliwo w pompie(ten od gaszenia);
- oddac do regulacji pompe(wstretny Lucas);
a wszystko to kosztowalo w sumie ponad 1000 pln. jakims cudem te wszystkie usterki objawily sie w jednym momencie praktycznie i duuuzo czasu zabrala sama wlasciwa diagnoza.
aha, i napisz w jakich jednostkach podales to cisnieni sprezania. ja sie dogrzebalem, za ma byc min 19 bar.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość