proszę o doradę pajero 2,5td

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

proszę o doradę pajero 2,5td

Post autor: wojtassn » pt mar 10, 2006 7:30 am

odstawilem moje pajerko do mechanika bo rano zeby go odpalić graniczy się z cudem swiece żarowe są w porządku żeby go odpalić muszę go rozpędzic na rożruszniku do oporu a nie zawsze akumulator wytrzymuje i mechanik stwierdzi że silnik jest do remontu niewiem czy ma rację mówi żę ma za slabe ciśnienie na tlokach ciśnienie jest takie
pierwszy cylinder 23 drugi 26 trzeci 25 czwarty 26 powiedzcie mi czy facet ma rację...czy to naprawdę slabe ciśnienie zgóry dzięki..
pozdrawiam

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pt mar 10, 2006 8:59 am

no na ciśnieniu się nie znam, gdzieś tu na forum pisano o ciśnieniu, poszukaj. Ale mój znajomy miał podobne objawy, okazało się że miał zgnikty przewód paliwowy, jak go wymienił pali na dotyk.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » pt mar 10, 2006 8:59 am

Dorada ? To taka ryba ...
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pt mar 10, 2006 9:00 am

to cisnienie masz nie najgorsze chociaż ten pierwszy cylinder trochę mało

ja bym obstawiał pompę wtryskową albo coś w tych okolicach
może cisnienia już nie dawać
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pt mar 10, 2006 9:04 am

Majcher, fachowiec, może mieć rację. Niech mechanik sprawdzi pompę, jeśli się oczywiście zna, jak nie, to jedź do pompiaża, ale dobrego
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gęsior » pt mar 10, 2006 9:21 am

Pewnie że tak. Dożo łatwiej i taniej sprawdzić pompe i wtryski niż od razu remontować silnik. Z tego co mi wiadomo to powinien silnie kopcić jeżeli pompa albo wtryski leją. Już po odpaleniu jak przygazujesz, na ciepłym silniku. Kopci??
gg: 9637404

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » pt mar 10, 2006 10:44 am

kopci i to mocno
pozdrawiam

Awatar użytkownika
byczy
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: byczy » pt mar 10, 2006 12:51 pm

Masz benzyniaka czy diesela? Bo podobno diesele w Misibździsię są nieremontowalne. Pewien mechanior z IVECO mówił mi, że pracował na budowie w Iraq (za czasów socjalizmu) i mieli Podjarki diesele. silniki wy3mywały bez remontu 500 - 700 Mm (megametrów= tysięcy kilometrów [dla niewtajemniczonych]) a potem były na złom. Po remoncie przezywały 10 - 15 Mm.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » pt mar 10, 2006 1:04 pm

diessel
pozdrawiam

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pt mar 10, 2006 2:00 pm

a więc szukaj pmpiarza i sprawdz wtryski. to podstawa
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
luceklucky
 
 
Posty: 1235
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 3:55 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: luceklucky » pt mar 10, 2006 2:06 pm

Wtryski na stół do kontroli i regulacji, jeśli nie pomoże to dopiero potem pompa
GG 4024655

www.lodz4x4.pl

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » pt mar 10, 2006 9:09 pm

CZy ktoś z Was jest zadowolony z remontu 2,5td?
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

bodziu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 86
Rejestracja: pn cze 06, 2005 9:46 pm

Post autor: bodziu » pt mar 10, 2006 9:28 pm

Moja rada 1.wtryski 2. pompa 3. jak nie pomorze szukaj silnika na podmiankę.
Mój znajomy Galoperem po remoncie zrobił 3000km i zamielił, a wydał w renomowanym warsztacie coś 6tyś. zł. Chyba że dają gwarancję na silnik po remoncie.

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pt mar 10, 2006 10:12 pm

nie ma reguły, kupisz silnik, i nie wiesz co kupiłeś, zrobisz remont wiesz co masz, jak mechanik ok. najgorzej jak są garażowi mechanicy
GG 3597101 tel. 602-673-905

powa

Post autor: powa » ndz mar 26, 2006 7:57 pm

wojtassn pisze:kopci i to mocno
a jaki kolor kopcenia?

sprawdz :

1. swiece zarowe - a jesli dobre sa to sprawdz czy grzeja - niedawno uzeralem sie z przpadkiem sprawnych swiec i zwalonego przekaznika do nich;

2. sprawdz, czy masz szczelny układ paliwowy - czy czasami po dluzszym postoju sie nie zapowietrza.

3. wtryski - moga wymagac regulacji;

4. sprawdz rozrzad - jak jest przestawiony to bedzie kopcil i moze ciezko palic;

4. pompe na stol i do sprawdzenia/regulacji - ale to tylko macherom powierzaj, bo kasztany to ci niewiadomoco moga zrobic.

właśnie tydzień temu zakończyłem długą i wyniszczającą obie strony walkę z silnikiem o podobnych objawach - rano katastrofa z paleniem a swiece sprawne. okazalo si ze musialem:

- wymienic caly uklad paliwowy do pompy(weze, gruche i caly filter);
- ustawic rozrzad;
- wymienic elektrozawor odcinajacy paliwo w pompie(ten od gaszenia);
- oddac do regulacji pompe(wstretny Lucas);

a wszystko to kosztowalo w sumie ponad 1000 pln. jakims cudem te wszystkie usterki objawily sie w jednym momencie praktycznie i duuuzo czasu zabrala sama wlasciwa diagnoza.

aha, i napisz w jakich jednostkach podales to cisnieni sprezania. ja sie dogrzebalem, za ma byc min 19 bar.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość