Blokada dyferencjału

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Marcus65
Posty: 370
Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
Lokalizacja: Warszawa

Blokada dyferencjału

Post autor: Marcus65 » pt mar 24, 2006 2:52 am

Jak właściwie należy włączać blokadę dyfra? To, że na 4HLc, to sobie wyczytałem. Ale że mam instrukcję po niemiecku, a tego języka ni w ząb, to nie wiem czy blokada ta "zapina się" tak jak sprzegła kół i trza najpierw włączyć, ruszyć i dopiero wtedy załapuje czy jak? Kiedy wciskam R/D Lock na postoju, to mi tam cosik terkocze z tyłu i aż się boję bieg wrzucić :)21 To terkotanie to normalne? Czy blokada kaput? Jeszcze tu coś jest o jakichś 12 km/h. O so chooozi...? Gdzieś tam jeszcze wylukałem, że max. prędkości z blokadą to 20 km/h. Dobrze zrozumiałem? Oświećcie mnie, bardzo proszę, bo nie chciałbym czegoś tak poważnego zepsuc w tydzien po zakupie.
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska

Jerzy Jeczeń
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 09, 2006 7:55 am
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Jerzy Jeczeń » pt mar 24, 2006 6:58 am

Niech Kolega zeskanuje odpowiednią stronę instrukcji niemieckiej i prześle mailem, przetłumaczę.
Pozdrawiam
JerryJ

Awatar użytkownika
Marcus65
Posty: 370
Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcus65 » pt mar 24, 2006 4:32 pm

Z góry dzięki :) Zeskanuję i podeślę.
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt mar 24, 2006 8:27 pm

@ Marcus65 Ty nie mógłbys sie umówić z kimś z wawy co ma Pajero, pojechać za miasto, postwić komuś dobry obiad sprawdzić syfa w terenie przetestowac te wszytko skaplikowane dla Ciebie guziki i nie kasztnic tego zacnego forum :)21

Zadzwon do mnie next week ja bede cały tydzien w wawie to Ci wytlumacze co i jak tylko błagam Cie nie miej juz wiecej banalnych problemów jak byś miał jakąś amerykanska legende :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Marcus65
Posty: 370
Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcus65 » pt mar 24, 2006 10:15 pm

Uprzedzałem, że jestem zielony i będą ze mną kłopoty :lol: No, ale skoro forum jest TYLKO dla znawców tematu, to sorry. Poszukam czegoś mniej wyszukanego...
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » sob mar 25, 2006 2:46 pm

Ot i się obraził :o

A zaoferowano mu pomoc z dostawą do domu.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Marcus65
Posty: 370
Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcus65 » sob mar 25, 2006 3:57 pm

Nie obraził się, tylko zwyczajnie nie lubię kiedy ktoś się uważa za alfę i omegę, a kogoś kto dopiero zaczyna za zwykłego matoła, bo zaczął czymś się zajmować kilka lat wcześniej. I nie o guziki chodzi, bo to nie funkcja R/D Lock była problemem, a sposób włączania blokady. Tak trudno odpowiedzieć czy w ruchu czy na postoju i jak się to powinno odbyć? :)16
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob mar 25, 2006 5:32 pm

przewrażliwiony jesteś i brak Ci dystansu do forum :)3 …gdybym Cie uważał za matoła to bym Ci wprost o tym powiedział juz przy Twoim pierwszym guzikowym problemie - uwierz mi że by tak było !! a ja Ci proponowałem pomoc. Wirtualny trening na forum to lekko wujowy pomysł i dla tego sugerowałem Ci skorzystać z doświadczeń innych kolegów bo brak umiejętności i użycie blokady może się równać wybuch na 3/4 tyś złotych. No ale skoro wolisz ESKK:)21 .......to blokadę możesz sobie włączać i wyłączać podczas jazdy – najbezpieczniej przed utratą przyczepności kół czyli przed przeszkodą terenową i podczas jazdy na wprost...im wolniej tym wszytsko łagodniej sie załącza wpływając na wydłużenie żywotności
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Marcus65
Posty: 370
Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcus65 » sob mar 25, 2006 9:11 pm

No i od razu milej się zrobiło :D Dzięki. A co do oferty pomocy, to wcale nią nie gardzę, tylko po prostu trudno mi się wypowiedzieć na temat moich zajęć w przyszłym tygodniu.
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska

krzychpajero
 
 
Posty: 134
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:34 pm
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: krzychpajero » ndz mar 26, 2006 7:42 pm

Widzisz @bartek z obiadku nici to nie Wrocek :lol:

Awatar użytkownika
Marcus65
Posty: 370
Rejestracja: wt sty 31, 2006 1:07 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcus65 » ndz mar 26, 2006 9:24 pm

Nie wywołuj Waść wojny wrocławsko-warszawskiej :D Sprawa wcale nie jest przesądzona.
GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska

krzychpajero
 
 
Posty: 134
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:34 pm
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: krzychpajero » ndz mar 26, 2006 9:40 pm

No jasne teren powinien zweryfikowac ten temat :)2 :lol:

Awatar użytkownika
legato2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn sty 01, 2007 8:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: legato2 » śr sty 10, 2007 10:30 am

Eskapada pisze:@ Marcus65 Ty nie mógłbys sie umówić z kimś z wawy co ma Pajero, pojechać za miasto, postwić komuś dobry obiad sprawdzić syfa w terenie przetestowac te wszytko skaplikowane dla Ciebie guziki i nie kasztnic tego zacnego forum :)21

Zadzwon do mnie next week ja bede cały tydzien w wawie to Ci wytlumacze co i jak tylko błagam Cie nie miej juz wiecej banalnych problemów jak byś miał jakąś amerykanska legende :)21
Ja w temacie "obiadku" i "guziczkow".
Jezeloi bylby ktos na tyle mily co by sprawdzil w moim Pajero te "guziczki" i napedy i zarazem wyjasnil mi "O so chooosi" to ja bardzo chetnie obiadek postawie.
No mowiac szczerze nie bardzo rozumiem to co koledzy prawia na forum zwlaszcza w kontekscie tegoco widze w samochodzie.
Np: Jakmozna..! Jak mozna zamontowac przycisk R/D Lock niczym w
  • acznik halogenow , jezeli grozi to "wybuchem" mostu !!?? Pchi...:(
    Japonia to dziwna kraj...
    pozdrawiam
[/list]
Pajero 98r. V20 3.5 V6 24V 143KW SOHC, Automatyczna Skrzynka Biegow
Skype.
legato2@o2.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość