
Blokada dyferencjału
Moderator: Kosiarz
Blokada dyferencjału
Jak właściwie należy włączać blokadę dyfra? To, że na 4HLc, to sobie wyczytałem. Ale że mam instrukcję po niemiecku, a tego języka ni w ząb, to nie wiem czy blokada ta "zapina się" tak jak sprzegła kół i trza najpierw włączyć, ruszyć i dopiero wtedy załapuje czy jak? Kiedy wciskam R/D Lock na postoju, to mi tam cosik terkocze z tyłu i aż się boję bieg wrzucić
To terkotanie to normalne? Czy blokada kaput? Jeszcze tu coś jest o jakichś 12 km/h. O so chooozi...? Gdzieś tam jeszcze wylukałem, że max. prędkości z blokadą to 20 km/h. Dobrze zrozumiałem? Oświećcie mnie, bardzo proszę, bo nie chciałbym czegoś tak poważnego zepsuc w tydzien po zakupie.

GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska
Pajero Owners Club Polska
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 22
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 7:55 am
- Lokalizacja: Wałbrzych
@ Marcus65 Ty nie mógłbys sie umówić z kimś z wawy co ma Pajero, pojechać za miasto, postwić komuś dobry obiad sprawdzić syfa w terenie przetestowac te wszytko skaplikowane dla Ciebie guziki i nie kasztnic tego zacnego forum
Zadzwon do mnie next week ja bede cały tydzien w wawie to Ci wytlumacze co i jak tylko błagam Cie nie miej juz wiecej banalnych problemów jak byś miał jakąś amerykanska legende

Zadzwon do mnie next week ja bede cały tydzien w wawie to Ci wytlumacze co i jak tylko błagam Cie nie miej juz wiecej banalnych problemów jak byś miał jakąś amerykanska legende

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Nie obraził się, tylko zwyczajnie nie lubię kiedy ktoś się uważa za alfę i omegę, a kogoś kto dopiero zaczyna za zwykłego matoła, bo zaczął czymś się zajmować kilka lat wcześniej. I nie o guziki chodzi, bo to nie funkcja R/D Lock była problemem, a sposób włączania blokady. Tak trudno odpowiedzieć czy w ruchu czy na postoju i jak się to powinno odbyć? 

GG: 483578, V6 3500 24V DOHC, 1996
Pajero Owners Club Polska
Pajero Owners Club Polska
przewrażliwiony jesteś i brak Ci dystansu do forum
…gdybym Cie uważał za matoła to bym Ci wprost o tym powiedział juz przy Twoim pierwszym guzikowym problemie - uwierz mi że by tak było
a ja Ci proponowałem pomoc. Wirtualny trening na forum to lekko wujowy pomysł i dla tego sugerowałem Ci skorzystać z doświadczeń innych kolegów bo brak umiejętności i użycie blokady może się równać wybuch na 3/4 tyś złotych. No ale skoro wolisz ESKK:)21 .......to blokadę możesz sobie włączać i wyłączać podczas jazdy – najbezpieczniej przed utratą przyczepności kół czyli przed przeszkodą terenową i podczas jazdy na wprost...im wolniej tym wszytsko łagodniej sie załącza wpływając na wydłużenie żywotności


Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
-
-
- Posty: 134
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:34 pm
- Lokalizacja: wroclaw
-
-
- Posty: 134
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:34 pm
- Lokalizacja: wroclaw
Ja w temacie "obiadku" i "guziczkow".Eskapada pisze:@ Marcus65 Ty nie mógłbys sie umówić z kimś z wawy co ma Pajero, pojechać za miasto, postwić komuś dobry obiad sprawdzić syfa w terenie przetestowac te wszytko skaplikowane dla Ciebie guziki i nie kasztnic tego zacnego forum![]()
Zadzwon do mnie next week ja bede cały tydzien w wawie to Ci wytlumacze co i jak tylko błagam Cie nie miej juz wiecej banalnych problemów jak byś miał jakąś amerykanska legende
Jezeloi bylby ktos na tyle mily co by sprawdzil w moim Pajero te "guziczki" i napedy i zarazem wyjasnil mi "O so chooosi" to ja bardzo chetnie obiadek postawie.
No mowiac szczerze nie bardzo rozumiem to co koledzy prawia na forum zwlaszcza w kontekscie tegoco widze w samochodzie.
Np: Jakmozna..! Jak mozna zamontowac przycisk R/D Lock niczym w
- acznik halogenow , jezeli grozi to "wybuchem" mostu
?? Pchi...
Japonia to dziwna kraj...
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość