Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
wojtassn
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
- Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.
Post
autor: wojtassn » pn mar 27, 2006 9:07 am
mam pytanie czy jest roznicz pomiedzy zbiornikami paliwa dlugi a krutki miśiek lata 87 diessel..
pozdrawiam
-
byczy
-

- Posty: 129
- Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: byczy » pn mar 27, 2006 9:42 am
Nie powinno być różnicy, bo książka serwisowa nie rozróżnia ich pojemności.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » pn mar 27, 2006 10:33 am
są takie same, niczym się nie różnią.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » pn mar 27, 2006 4:30 pm
a własnie ze rozróżnia
krótki diesel - 60l
długi diesel - 92l - zajebiste uczucie jak sie patrzy ile to koszuje przy tankowaniu od rezerwy do pełna
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » pn mar 27, 2006 6:06 pm
majcher pisze:a własnie ze rozróżnia
krótki diesel - 60l
długi diesel - 92l - zajebiste uczucie jak sie patrzy ile to koszuje przy tankowaniu od rezerwy do pełna
człowiek całe życie się uczy

GG 3597101 tel. 602-673-905
-
WlaD
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: sob paź 08, 2005 6:24 pm
- Lokalizacja: Tuplice
Post
autor: WlaD » pn mar 27, 2006 8:01 pm
hehe dlugim podjezdzam do dystrybutora dla ciezarowek

jest duzo szybciej

-
jackoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 10:32 pm
- Lokalizacja: sosnowiec
Post
autor: jackoo » pn mar 27, 2006 10:31 pm
WlaD pisze:hehe dlugim podjezdzam do dystrybutora dla ciezarowek

jest duzo szybciej

może i szybciej ale na pewno mniej niż na dystrybutorze tam na litry oszukują zależy też od stacji ale ogólnie odradzam ten manewr
-
Gęsior
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: Gęsior » wt mar 28, 2006 6:32 am
majcher pisze:a własnie ze rozróżnia
krótki diesel - 60l
długi diesel - 92l - zajebiste uczucie jak sie patrzy ile to koszuje przy tankowaniu od rezerwy do pełna
Ale za to potem jak dłuuuuuugo się jeździ

gg: 9637404
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » wt mar 28, 2006 8:35 am
Gęsior pisze:majcher pisze:a własnie ze rozróżnia
krótki diesel - 60l
długi diesel - 92l - zajebiste uczucie jak sie patrzy ile to koszuje przy tankowaniu od rezerwy do pełna
Ale za to potem jak dłuuuuuugo się jeździ

a to nie zawsze
choć musze przyznać zę zrobiłem w ostatni weekend na około 90 litrach jakieś ponad 900km w cylku jak to mówią mieszanym łacznie transportowaniem wesołej brygady z 4x4 po łakach i bezdrozach zachodniej polski
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
Gęsior
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: Gęsior » wt mar 28, 2006 10:03 am
Noooo, to nie mów (nie pisz) że sobie nie pojeździłeś. Do Paryż-Dakar trochę jeszcze brakuje ale też nie jest źle...
gg: 9637404
-
byczy
-

- Posty: 129
- Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: byczy » wt mar 28, 2006 10:57 am
Majcher, niby 60, a do mojego wchodzi 75 litrów piciówy, a na jednej ze stacji Rafinerii czyli obecnego Lotosa weszło mi 81l. Ja mam w instrukcji jak wół napisane 70l diesel, 75l benzyna krótki i długi tak samo.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » wt mar 28, 2006 9:32 pm
a u mnie ponad połowa baku poszła na żyletki aby miejsce na LPG
zrobić - jak zajadę na shell to zaraz jakiś pętak chce go tankować
a ja na to proszę i potem mam ubaw bo wlew jest bardzo przewężony
i ciągle im pistolet odbija - ubaw po pachy

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » śr mar 29, 2006 9:00 am
byczy pisze:Majcher, niby 60, a do mojego wchodzi 75 litrów piciówy, a na jednej ze stacji Rafinerii czyli obecnego Lotosa weszło mi 81l. Ja mam w instrukcji jak wół napisane 70l diesel, 75l benzyna krótki i długi tak samo.
a ja mam jak wół w dwóch ksiązkach
diesel, 2.6 benzyna krótki - 60
3.0 krótki - 75
wagon czyli autobus - 92
służe skanami na życzenie
wyglada na to ze masz zbiornik krótkiej 3.0
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
byczy
-

- Posty: 129
- Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: byczy » śr mar 29, 2006 10:32 am
Widać w różnych latach różnie pisali, albo ja w dieselu mam bak od 3.0 benzyniaka. Ale mój sztrucel to wogóle fenomen bo kanciasty, a na sprężynach z tyłu.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » śr mar 29, 2006 10:44 am
byczy pisze:Widać w różnych latach różnie pisali, albo ja w dieselu mam bak od 3.0 benzyniaka. Ale mój sztrucel to wogóle fenomen bo kanciasty, a na sprężynach z tyłu.
bo były i taki chyba od roku 89. ja mam kanciaka z 91 roku i tez jest na sprężynach
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » śr mar 29, 2006 1:51 pm
końcówka 91 (moze 90) była na spręzynach wszystkie a wcześniej wersja montero 3.0
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość