problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mogę

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mogę

Post autor: Izabela » pn kwie 03, 2006 9:20 pm

Piszę, bo jestem na skraju wyczerpania nerwowego. Zacina mi się czwóreczka - pojeżdżę na niej, wrzucę na dwójkę, rozłączę przód - chcę znów 4x4 - i mogę zapomnieć. Wajcha staje gdzieś pomiędzy i mam napęd tylko na tył. Nie wyjeżdżam już z domu bez kompletu kluczy do odblokowywania dziadostwa, ale przecież to nie jest normalne. Spotkałam się z opiniami, że Miśki tak już mają. Proszę o Wasze doświadczenia. Jak można temu zaradzić ?
Misiek kanciak 2,3 TD
Kocham mojego Miśka, a co!

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: cianbo » pn kwie 03, 2006 9:38 pm

A olej w reduktorze jest?
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

Post autor: Izabela » pn kwie 03, 2006 9:40 pm

hehehe... nooo, jestem blondi ale bez przesady! :) pewnie, że jest. Wiesz, wystarczy wajchę pchnąć śrubokrętem , wskoczy w rowek i jest ok, do czasu...
Kocham mojego Miśka, a co!

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn kwie 03, 2006 9:41 pm

cianbo pisze:A olej w reduktorze jest?
:)21 spytaj czy reduktor jest!!!
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: cianbo » pn kwie 03, 2006 9:45 pm

Izabela pisze:hehehe... nooo, jestem blondi ale bez przesady! :) pewnie, że jest. Wiesz, wystarczy wajchę pchnąć śrubokrętem , wskoczy w rowek i jest ok, do czasu...
Na koncu lewarka ktory wchodzi w przesuwkę jest taki plastik, jak on sie wytrze ze starości albo nawet rozpadnie to tak się wlasnie dzieje.
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

Post autor: Izabela » pn kwie 03, 2006 9:50 pm

Hmmm... plastik mówisz? Trza to sprawdzić :)4
Kocham mojego Miśka, a co!

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

Post autor: Izabela » pn kwie 03, 2006 9:52 pm

MACIEK27 pisze:
cianbo pisze:A olej w reduktorze jest?
:)21 spytaj czy reduktor jest!!![/quote

hehehe... nie , zgubiłam go w bagnie :wink: :)23 pewnie u Sasa
Kocham mojego Miśka, a co!

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » wt kwie 04, 2006 7:12 am

Taa w bagnie :wink:
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

Post autor: Izabela » wt kwie 04, 2006 9:22 am

MACIEK27 pisze:Taa w bagnie :wink:
Myślisz, że na ścięciu ronda de la salle :wink: ??
Kocham mojego Miśka, a co!

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Re: problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mog

Post autor: bojach » wt kwie 04, 2006 3:32 pm

Izabela pisze:Piszę, bo jestem na skraju wyczerpania nerwowego. Zacina mi się czwóreczka - pojeżdżę na niej, wrzucę na dwójkę, rozłączę przód - chcę znów 4x4 - i mogę zapomnieć. Wajcha staje gdzieś pomiędzy i mam napęd tylko na tył. Nie wyjeżdżam już z domu bez kompletu kluczy do odblokowywania dziadostwa, ale przecież to nie jest normalne. Spotkałam się z opiniami, że Miśki tak już mają. Proszę o Wasze doświadczenia. Jak można temu zaradzić ?
Misiek kanciak 2,3 TD
proponowalbym na poczatek zdjac pokrywe lewarkow , jako ze jest to jedyne miejsce gdzie skrzynia i reduktor sie spotykaja powinno sie tam szukac usterki ( czasami wysuwa sie bolec dzwigni ) :
A przy tym nie jest to operacja skomplikowana :)2

a miski na pewno tak nie maja :wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Gołąb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 3:43 pm
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój k/Wałbrzycha

Re: problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mog

Post autor: Gołąb » wt kwie 04, 2006 7:29 pm

bojach pisze:
Izabela pisze:Piszę, bo jestem na skraju wyczerpania nerwowego. Zacina mi się czwóreczka - pojeżdżę na niej, wrzucę na dwójkę, rozłączę przód - chcę znów 4x4 - i mogę zapomnieć. Wajcha staje gdzieś pomiędzy i mam napęd tylko na tył. Nie wyjeżdżam już z domu bez kompletu kluczy do odblokowywania dziadostwa, ale przecież to nie jest normalne. Spotkałam się z opiniami, że Miśki tak już mają. Proszę o Wasze doświadczenia. Jak można temu zaradzić ?
Misiek kanciak 2,3 TD
proponowalbym na poczatek zdjac pokrywe lewarkow , jako ze jest to jedyne miejsce gdzie skrzynia i reduktor sie spotykaja powinno sie tam szukac usterki ( czasami wysuwa sie bolec dzwigni ) :
A przy tym nie jest to operacja skomplikowana :)2

a miski na pewno tak nie maja :wink:
Kurcze - sciągałem już ale niestety przyczyny nie odnalazłem - u mnie wybija reduktor na luz przy wbijaniu czwórki lub wstecznego - wszystko na swoim miejscu :)3
No chyba że się nie dopatrzyłem ale jak na mój gust to feler trochę głębiej tkwi. Ciekawe, bo efekty podobne. Niestety ostatnio przez to sprzęgło trochę przypaliłem więc chyba czas na wyjęcie skrzyni.... :(
Pajero Long 2.3 TD

Awatar użytkownika
Gołąb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 3:43 pm
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój k/Wałbrzycha

Re: problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mog

Post autor: Gołąb » wt kwie 04, 2006 7:30 pm

bojach pisze:
Izabela pisze:Piszę, bo jestem na skraju wyczerpania nerwowego. Zacina mi się czwóreczka - pojeżdżę na niej, wrzucę na dwójkę, rozłączę przód - chcę znów 4x4 - i mogę zapomnieć. Wajcha staje gdzieś pomiędzy i mam napęd tylko na tył. Nie wyjeżdżam już z domu bez kompletu kluczy do odblokowywania dziadostwa, ale przecież to nie jest normalne. Spotkałam się z opiniami, że Miśki tak już mają. Proszę o Wasze doświadczenia. Jak można temu zaradzić ?
Misiek kanciak 2,3 TD
proponowalbym na poczatek zdjac pokrywe lewarkow , jako ze jest to jedyne miejsce gdzie skrzynia i reduktor sie spotykaja powinno sie tam szukac usterki ( czasami wysuwa sie bolec dzwigni ) :
A przy tym nie jest to operacja skomplikowana :)2

a miski na pewno tak nie maja :wink:
Kurcze - sciągałem już ale niestety przyczyny nie odnalazłem - u mnie wybija reduktor na luz przy wbijaniu czwórki lub wstecznego - wszystko na swoim miejscu :)3
No chyba że się nie dopatrzyłem ale jak na mój gust to feler trochę głębiej tkwi. Ciekawe, bo efekty podobne. Niestety ostatnio przez to sprzęgło trochę przypaliłem więc chyba czas na wyjęcie skrzyni.... :(
Pajero Long 2.3 TD

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 05, 2006 7:54 am

to tak jak bojach mówił jedyne miejsce gdzie szukać to przy lewarkach bo tam schodzą się dzwignie sterujące i może wystąpić (trudne słowo) interakcja pomiędzy nimi
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

Post autor: Izabela » śr kwie 05, 2006 9:36 pm

Zaintrygował mnie ten plastik. Pewnie go tam nie ma od dawna, więc nie miałam pojęcia, że cos takiego w ogóle istnieje. Czy ktoś ma może schemat układu skrzyni?
Kocham mojego Miśka, a co!

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mog

Post autor: Gęsior » czw kwie 06, 2006 6:53 am

Gołąb pisze: Kurcze - sciągałem już ale niestety przyczyny nie odnalazłem - u mnie wybija reduktor na luz przy wbijaniu czwórki lub wstecznego - wszystko na swoim miejscu :)3
No chyba że się nie dopatrzyłem ale jak na mój gust to feler trochę głębiej tkwi. Ciekawe, bo efekty podobne. Niestety ostatnio przez to sprzęgło trochę przypaliłem więc chyba czas na wyjęcie skrzyni.... :(
A poco jeździć na 4 z redukcją ?? Nie można po prostu na 2 ... Nie trzeba go katować :wink: swoje lata już ma :D

Ja raz z redukcją chciałem jechać po szosie tak jak normalnie to na piątce cos jęczeć zaczęło jakby jakieś potężne obroty miało. Nie jakoś strasznie ale dało się usłyszeć mimo pracującego silnika. Znaczy chyba nie ma co go tak testować...
gg: 9637404

Awatar użytkownika
Gołąb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 3:43 pm
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój k/Wałbrzycha

Re: problem z zacinaniem się czwórki - pomocy bo już nie mog

Post autor: Gołąb » czw kwie 06, 2006 1:09 pm

Gęsior pisze:
Gołąb pisze: Kurcze - sciągałem już ale niestety przyczyny nie odnalazłem - u mnie wybija reduktor na luz przy wbijaniu czwórki lub wstecznego - wszystko na swoim miejscu :)3
No chyba że się nie dopatrzyłem ale jak na mój gust to feler trochę głębiej tkwi. Ciekawe, bo efekty podobne. Niestety ostatnio przez to sprzęgło trochę przypaliłem więc chyba czas na wyjęcie skrzyni.... :(
A poco jeździć na 4 z redukcją ?? Nie można po prostu na 2 ... Nie trzeba go katować :wink: swoje lata już ma :D

Ja raz z redukcją chciałem jechać po szosie tak jak normalnie to na piątce cos jęczeć zaczęło jakby jakieś potężne obroty miało. Nie jakoś strasznie ale dało się usłyszeć mimo pracującego silnika. Znaczy chyba nie ma co
go tak testować...
Prawda ale chodzi o to, że cos jest nie tak skoro tak się dzieje. A przez to wybijanie z redukcji przy wbijaniu wstecznego ostatnio przypaliłem sprzegło jak wkleiłem bo musiałem na 4H go pomęczyć.... :)3
Pajero Long 2.3 TD

Awatar użytkownika
Izabela
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 8:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk/ Bielsko-Biała/ Kraków

Post autor: Izabela » czw kwie 06, 2006 3:27 pm

trzeba pomęczyć na 4 H - wtedy jak wkleimy, albo lepiej - wcześniej, by nie wkleić tylko przejechać. Zapinamy co mamy i w rurę, a po co sprzęgło w to mieszać? :wink: odblokowałam znów moją czwórkę pojadę do lasu i zobaczę-zatnie się czy nie :D
Kocham mojego Miśka, a co!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość