Regeneracja turbosprężarki

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Regeneracja turbosprężarki

Post autor: bartks » pt sie 01, 2003 6:48 am

Jaki może być koszt takiej usługi?
I drugie pytanie:Pajero 2,5 td '91, 260tys km, krótki,
napędy sprawne,turbo nie,opony :)3 .Ile można za to dać :)5

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 7:10 am

jak ma papiery to bym dał z 1500zł :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 8:35 am

turbo 800-1200 pln...zależy...

pajero też :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 8:46 am

zależy...od 500 regeneracja, ale niektórych syfów np KKK nikt sie nie chwyci... :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 8:51 am

to u was taniej....bo u nas za 500 to umycie i diagnoza :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 8:53 am

we wrocławiu
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 8:54 am

w poznaniu

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 8:57 am

taa...wiesz jak powstał drut aluminiowy...poznaniak z krakowiakiem pokłucili sie o złotówkę :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 9:08 am

:)21
na regeneracji turbo jest dobry interes....z 1/3 turbin która idzie do roboty jest sprawna.....ostatnio ćwiczyłem sprintera w którym szanowne grono praktyków orzekło zesranie się tych magicznych łopatek które regulują ciśnienie doładowania (zamiast zaworu upustowego)....
siłownik który nimi poruszał był sterowany podciśnieniem a one jak to bywa brane było z vacum a przewód z vacum ma trójnik który idzie na reszte gówna które korzysta z podciśnienia......a podciśnienia nie było bo zesrał się podciśnieniowy siłownik od regulacji świateł :)6 :)21 i sprinter odzyskał ciśnienie..... :)21
do legendy debilizmu przeszły też hordy fanów motorów tdi grupy vw-aldi....jak tylko nie ma ciśnienia to na giełde po turbo.....a tam zesrany zaworek.... :)21 (elektryczny który dozuje ciśnienie - akurat tam odwrotnie sterowanie jest rozwiązane)....
albo wymieniają pompe a to przepływomierz :)21
świat jest dla leszczy....wolą zaoszczędzić na diagnozie 150 pln i tracą 1000.... :)20 :)20 :)20

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » pt sie 01, 2003 9:50 am

W tym konkretnym przypadku turbo było zdemontowane z silnika.
A problem ponoć tkwi w łożyskach.
KKK nikt sie nie chwyci...
Może jaśniej :o

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 12:09 pm

aha...łożyska w turbinie... :)21

turbina to sie łożyskuje na tulejkach ceramicznych i filmie olejowym
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 1:38 pm

no...i to właśnie się zazwyczaj regeneruje + wyważenie wirnika....

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pt sie 01, 2003 1:53 pm

Bo to są też łożyska tyle że ślizgowe.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 2:08 pm

o kurde aleśta myndre... :)21

tylko że stanem normalnym tego układu jest luz który znika dopiero jak przyjdzie cisnienie oleju...dlatego matoły posyłają turba na szrot... :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 2:10 pm

ta regeneracja za 500 to pewnie przeróba ślizgowych na 6203 Z :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 2:14 pm

eee...nikt nie jest taki rozrzutny...puszke po śledziach sie na distal wkleja :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt sie 01, 2003 2:16 pm

na distal to sztuka....wiedziałem.....u nas na poxipol się robi :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 01, 2003 2:25 pm

na poxipolu to sie robi expres bez gwarancji...distal dłużej schnie ale i dłużej trzyma :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt sie 01, 2003 4:48 pm

W POJARACH NAJWIĘKSZY PROBLEM JEST Z USZCZELNIENIAMI TURBINY , NA CO TRZEBA ZWRACAĆ NAJWIĘKSZĄ UWAGĘ , LUZ NA WAŁKU TO DRUGA SPRAWA , WIĘKSZOŚĆ Z FORUM MISIUBISI WIE O SO CHODZI :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz sie 03, 2003 4:54 pm

bojach pisze:W POJARACH NAJWIĘKSZY PROBLEM JEST Z USZCZELNIENIAMI TURBINY , NA CO TRZEBA ZWRACAĆ NAJWIĘKSZĄ UWAGĘ , LUZ NA WAŁKU TO DRUGA SPRAWA , WIĘKSZOŚĆ Z FORUM MISIUBISI WIE O SO CHODZI :)2
Skadinad dowiedzialem sie, ze uszczelnienia podlagaja wymianie (jako element zestawu naprawczego). W sumie rozne sa opinie, ale generalnie panuje poglad, ze sie je wymienia.
A ze problemy z turbina wystepuja, to sie zgadzam :evil: Wystepuja rowniez problemy z roznej masci "fachowcami" od turbin :evil:
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw sie 14, 2003 7:23 pm

No ja ostatnio zmierzyłem swoją turbinkę i daje zaledwie 18 atm czyli minimum fabryczne. Do tego zaczęła cieknąć jak zarzynane prosię. Ale jednak ją zregeneruję, bo cóż mi pozostaje... jak silnik po remoncie będzie to i turbinka powinna być dobra. :roll:

Może ktoś ma jakiś godny polecenia warśtat od turbin we warszawce ?

Będę wdzięczny za info :)2
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
pku
 
 
Posty: 128
Rejestracja: śr kwie 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pku » czw sie 14, 2003 9:50 pm

(22) 6443876 dobrze robi ale jak nie ma roboty to moze naprawic nową !

KULOS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 13, 2003 8:06 pm
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: KULOS » pn paź 13, 2003 8:31 pm

ja zajezdzilem dwie turbiny jedna mi schrzanili regenerujac zostala stopiona efekt uboczny spalony wydech druga urzywana poltora roku pochodzila i zaczela powaznie przepuszczac olej trzecia chyba kupie nowa

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pt paź 17, 2003 4:05 pm

Jakie jest jest cisnienie w turbinie 2,5td w mitsubishi?
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » sob lis 29, 2003 11:55 pm

NIE POLECAM FIRMY W MARKUSACH KOŁ ELBLĄGA :)6 :)6 :)6
Regenerowali moja turbine za 650 zł :)6 :)6 :)6 i rozsypała sie po 50 km :)6
Po długich negocjacjach uznali reklamacje i turbina znow wygladala jak nowa :P tylko że rozsypała sie po 5 km :evil: :)6 :)6
zdecydowanie nie jestem zadowolony z usłu tej "firmy"
Pozdrwiam i OSTRZEGAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość