temat kopcenia ręce mi już opadają

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

temat kopcenia ręce mi już opadają

Post autor: wojtassn » wt kwie 25, 2006 12:11 pm

po kupnie pajerki rok 87 2.5td zaczolem od wizyty u znachora bo rano wogle nie palila okazalo sie ze slabe ciśnienie na tlokach to wymiana pierścieni(tuleje byly dobre bynajmniej nie porysowane) przy okazji doszedl drązek,uszczelka pod glowicę,uszczelniacze , koncowki wtryskow, pompa byla na stole jest ok. glowica i zawory też byly robione wracam do tematu nie wiem dlaczego po wymianie tego wszystkiego strasznie kopci na niebiesko tak ze w lusterkach nic do tylu nie widac kolegow po fachu prosze o pomoc....
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » wt kwie 25, 2006 12:19 pm

troche slabo.. wyglada ze olej Ci przez wydech ucieka..
nie wiem skad jestes - zajedz do Monster Piernik Garaż - obaczymy
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » wt kwie 25, 2006 2:15 pm

Piernik pisze:troche slabo.. wyglada ze olej Ci przez wydech ucieka..
nie wiem skad jestes - zajedz do Monster Piernik Garaż - obaczymy
za Kiwi się weź
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » śr kwie 26, 2006 7:18 am

majcher pisze: za Kiwi się weź
.....ziew..... 8)
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 26, 2006 7:35 am

Piernik pisze:
majcher pisze: za Kiwi się weź
.....ziew..... 8)
nie ziew ale weź :wink:
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » śr kwie 26, 2006 7:50 am

jo... sprzedaj mi troche czasu kurna...
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr kwie 26, 2006 7:52 am

Piernik pisze:jo... sprzedaj mi troche czasu kurna...
To nie siedź na forum tylko weź się do roboty... :)21 :)21 :)21


;)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » śr kwie 26, 2006 7:55 am

toz kurna tyram wlasnie...
psiakrew!! ;P
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 26, 2006 8:05 am

Piernik pisze:toz kurna tyram wlasnie...
psiakrew!! ;P
tak tak :wink:

@ wojtassn - jakie masz ciśnienie po wymianie pierścieni uszczelniających ?? pewny jestes że:
A ) zostały dobrze dobrane
B ) zostały dobrze zamontowane
C ) 5 minut po zamontowaniu pseduo mechanik nie zrobił jazdy testowej 170 km/ha

no to jeszcze nie wposmniałes o turbinie :roll: co z nią ?? w jakies jest kondycji ?? ty zapewne w coraz gorszej finansowej :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 9:00 am

facet w diesslach siedzi już 15 lat twierdzi że turbina jest wporzadku tylko zastanawiam sie czy coś nie zapieprzyl przy skladaniu
pozdrawiam

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 26, 2006 9:03 am

Piernik pisze:jo... sprzedaj mi troche czasu kurna...
już to zrobiłem - nie zwalę ci się z glisdą do garage
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 26, 2006 9:05 am

wojtassn pisze:facet w diesslach siedzi już 15 lat twierdzi że turbina jest wporzadku tylko zastanawiam sie czy coś nie zapieprzyl przy skladaniu
jak siedzi od 15 lat to nie powinien niczego "zapieprzyć" :-?
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 9:06 am

cisnienie jest
pierwszy 28
drugi 26
trzeci 29
czwarty28
przed remontem bylo okolo 20
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 26, 2006 9:37 am

skoro cisnienie jest OK turbina jest OK głowica jest OK mechnik jest OK to co ku..rde jest nie OK !! ?? Znasz inne powody dymienia czyli spalania oleju przez motor ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 9:47 am

i tu mam wlasnie problem dodam jeszcze ze po tych remontach przejechalem jakies 500km znachor kazal mi przyjechac po zrobieniu ok.1500 km to niby cos poprawi a twierdzi ze okolo 1000km kopecnie powinno ustac ale poprostu niechce mi sie wiezyc w to co on mi prubuje wcisnac moim zdaniem cos zapieprzyl ale jak bym wiedzial co to bym go pociagna za moje koszty ...wedlug mnie to jest jego gra na czas..
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 26, 2006 9:52 am

po wymianie pierścienie powinny sie ulożyć auto w tym czasie powinno robić na pół gwizdka - nie dopuszczalnym jest przegrzanie czy wysokie obroty - olejek bym wymienił po 500 a potem po 1500 jesli tak zrobiłeś robisz to nie ma twojej winy ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 9:59 am

Eskapada pisze:po wymianie pierścienie powinny sie ulożyć auto w tym czasie powinno robić na pół gwizdka - nie dopuszczalnym jest przegrzanie czy wysokie obroty - olejek bym wymienił po 500 a potem po 1500 jesli tak zrobiłeś robisz to nie ma twojej winy ...
probowalem go docierac nawet w ten sposob ze zostawilem go na 6-7godzin na wolnych obrotach i tak sobie klekotal tempetatura jest wedlug mnie dobra siega na wskazniku pierwszej kreski i tak sie utrzymuje dlatego naprawde rece mi opadaja auto fajne a wstyd jezdzić...oleju jeszcze nie zmienilem tak jak wspomnialem zrobilem jakieś 500km ale czy wumiana oleju mogla by usunąć kopcenie? dodam ze poprzedni wlasciciel nie kwapil sie do wymiany przed remontem alej wygladal jak smola...
pozdrawiam

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 26, 2006 10:01 am

nie padło nigdzie słowo ze turbina jest OK
sprawdzałeś?
jak nie to zobacz jak wyglada przewód powietrza (wewnątrz oczywiście) za turbiną
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 10:04 am

majcher pisze:nie padło nigdzie słowo ze turbina jest OK
sprawdzałeś?
jak nie to zobacz jak wyglada przewód powietrza (wewnątrz oczywiście) za turbiną
chodzi o to czy nie ma tam oleju w przewodzie?
znachor powiedzial mi tyle na temat turbiny ze nie ma luzow ze jest w dobrym stanie....
pozdrawiam

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 10:07 am

prozba jak mozna by bylo w najprostszy sposob sprawdzic turbine?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 26, 2006 10:12 am

aaaa
:roll:
polizać

pokręcic paluchem zeby zobaczyć luzy oraz zobaczyć czy nie ufajdana olejem

zmierzyć cisnienienie i skontrolować stan ułożyskowania
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 10:16 am

majcher pisze:aaaa
:roll:
polizać

pokręcic paluchem zeby zobaczyć luzy oraz zobaczyć czy nie ufajdana olejem

zmierzyć cisnienienie i skontrolować stan ułożyskowania
olejm nie jest upieprzona luzow tez nie palucha tam wkladal znachor osobiscie widzialem wlasnie po tym stwierdzil ze jest ok. ole ja ja jakos slabo slysze znajomy ma miska starszy facet ale jak rusza to slyha taki gwizd a u mnie cisza..
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 26, 2006 10:18 am

wojtassn pisze:
Eskapada pisze:po wymianie pierścienie powinny sie ulożyć auto w tym czasie powinno robić na pół gwizdka - nie dopuszczalnym jest przegrzanie czy wysokie obroty - olejek bym wymienił po 500 a potem po 1500 jesli tak zrobiłeś robisz to nie ma twojej winy ...
probowalem go docierac nawet w ten sposob ze zostawilem go na 6-7godzin na wolnych obrotach i tak sobie klekotal tempetatura jest wedlug mnie dobra siega na wskazniku pierwszej kreski i tak sie utrzymuje dlatego naprawde rece mi opadaja auto fajne a wstyd jezdzić...oleju jeszcze nie zmienilem tak jak wspomnialem zrobilem jakieś 500km ale czy wumiana oleju mogla by usunąć kopcenie? dodam ze poprzedni wlasciciel nie kwapil sie do wymiany przed remontem alej wygladal jak smola...
no toś hujowo go docierał - według mnie to do kitu metoda - docieranie na wolnych obrotach wiąze sie z gównianym smarowaniem :)3 !!

wymina oleju nie nie usunie kopcenia - choć nie ktorzy tak twierdzą - chodzi o to że pierścienie sie układją docierają i jest duzo opilków - napewno wymiana oleju nie zaszkodzi :)2

olej w dislach jest czarny jak smola juz po 200 km :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 10:24 am

chcilbym znachora zj...ac ale nie bardzo wiem o co dlatego draze ten temat facet mie naciagna na koszty a teraz kaze mi robić 1500km i czekac az przestanie kopcić palant....
pozdrawiam

wojtassn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 23, 2006 12:21 pm
Lokalizacja: podkarpacie jas.ros.

Post autor: wojtassn » śr kwie 26, 2006 10:32 am

a jesze jedno pytanko czy dawka paliwa na pompie miala by z tym cos wspolnego?
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości