Pajero 2,5 tdi małe "ale"

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

PUCY
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Pajero 2,5 tdi małe "ale"

Post autor: PUCY » wt maja 16, 2006 8:45 am

Witam wszystkich mam do kupienia sprowadzone pajero 93 rok długie. Wszystko lalka ładne silniczek ładnie pracuje, wnętrze zadbane, napędy sprawne, brak wycieków. Facet który mi chce go sprzedać jeździ nim od 1,5 m-ca na włoskich blachach i niby wszystko OK tylko że on leje w niego oranżadkę. Jest masa tematów na forum odnośnie tego paliwa ale z reguły temat ujęty dość żartobliwie. Kupować czy dać sobie spokój nie chciałbym zaczynać zaraz od remontu silnika. Czy jest możliwe że coś się stało?

Awatar użytkownika
Królik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: Królik » wt maja 16, 2006 8:58 am

Czesc tez jestem nowy w temacie i mialem mieszane uczucia lejac pierwszy raz do Miska Moje pierwsze paliwo 'Z BIEDRONKI " :wink: albo oranzadke . Pomimo obaw miesiac juz jezdze,a jezdze duzo, i oprocz zaoszczedzonych pieniedzy :)2 niczego dziwnego nie zaobserwowalem Wpisz sobie w lupke rzepakowy albo opalowy i Poczytaj. W calej tej filozofii o szkodliwosci paliw chodzi jedynie o akcyze ktora zamiast na drogi trafia szlag wie gdzie a to strata dla naszych ELYT POLYTYCZNYCH ogromna.Nie zastanawia Cie dlaczego ludzie , przynajmniej w mojej okolicy masowo czychaja na promocje rzepakowego w sklepach ?? No chyba ze cale moje osiedle stalo sie nagle smakoszem frytek :wink: Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Eskapada

Post autor: Eskapada » wt maja 16, 2006 9:06 am

@ Królik cos ty wyalienowany do kolegi eskapady masz 18 km a ja nawet nie wiem który padalec w dzierzoniowie jest Twój :)21

nalepy forumowej niemasz :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
byczy

Kontaktowanie:

Post autor: byczy » wt maja 16, 2006 9:30 am