super selekt w II generacji
Moderator: Kosiarz
super selekt w II generacji
czy wszystkie pajera od roku 91 , chodzi o pierwszą generację miały superselekt?
GG 3597101 tel. 602-673-905
- Królik
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
- Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk
Witam mam pojare 93 2,5 td .To ma ten super hyper select czy nie
bo zdurnialem , jak to sprawdzic
bo niespodzianek w postaci zbierania mostow z asfaltu chcialbym raczej uniknac.
ESKAPADA -
POZDROWIENIA
. Jezdzil moja furą i nie powiem zebym mu nie wierzyl , ale tu kolega mi jakies rebusy w glowie tworzy 








V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)
na drązku od reduktora powinieneś mieć pozycje z 4x4 z nie i z zablokowanym centralnym mechanizmemKrólik pisze:Witam mam pojare 93 2,5 td .To ma ten super hyper select czy niebo zdurnialem , jak to sprawdzic
![]()
![]()
bo niespodzianek w postaci zbierania mostow z asfaltu chcialbym raczej uniknac.
ESKAPADA -
POZDROWIENIA
. Jezdzil moja furą i nie powiem zebym mu nie wierzyl , ale tu kolega mi jakies rebusy w glowie tworzy
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Jak byłem u kolegi "Waldi d" to on ma Pajerko II 96 i 98 wersja LONG 2,8td
i jedno ma skrzynię Easy Selekt a drugie ma Super Selekt, dodam tylko że ten z Easy selekt mial w wyposazeniu oprócz silnika taborety w środku a ten z super selektem miał full wypasa, kolega "Waldi d" jest właśnie na etapie przeszczepiania napędów /bo ten lepiej wyposazony stał się dawcą organów bo buda była troche do okola sponiewierana ale mechanicznie byl sprawny/
i jedno ma skrzynię Easy Selekt a drugie ma Super Selekt, dodam tylko że ten z Easy selekt mial w wyposazeniu oprócz silnika taborety w środku a ten z super selektem miał full wypasa, kolega "Waldi d" jest właśnie na etapie przeszczepiania napędów /bo ten lepiej wyposazony stał się dawcą organów bo buda była troche do okola sponiewierana ale mechanicznie byl sprawny/
Czwarte serce 

- Królik
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
- Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk
Niby inwalidagebels pisze:Dokładnie brak ci jeszcze lednej pozycji, masz prze...... masz inwalidę a nie miśkaArturS pisze:Czyli EasySelectKrólik pisze:Wszystko co mam na drązkuto;
2H
4H
N
4l
![]()
![]()
![]()
CZYLI....
![]()



V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)
Witam,
w moim gadzie z 91 roku (V24) jest SS.
Powiedzcie mi, jak jest tam rozwiazany naped przodu, bo jako takich sprzegielek w piastach tam u mnie nie ma, nie? Jest to zalaczane podcisnieniowo (??) przez jakis kompresor? Juz na skrzyni?
Domyslam sie, ze ma to jeden duzy plus - pomimo ze nie trzeba wysiadac z auta (tak jak przy sprzegielkach automatycznych) zeby zalaczyc przod, to nie ma tego nieporzadanego efektu rozlatywania sie sprzegielka przy np. rozbujaniu auta w blocie czy sniegu po zaryciu sie:)
No, Spece, jak to jest?:)
Aha, jeszcze jest temat, ze wiekszosc napedu w SS jest na tyl rozdzielane, cos kolo 60 paru %, prawda? W normalnej skrzyni jest 50/50 chyba (tak kiedys pisal Majcher:) ). Zastanawiam sie, czy to jest duzy minus dla mnie, biorac pod uwage fakt, ze mam R/D Lock.
Pozdrawiam!
w moim gadzie z 91 roku (V24) jest SS.
Powiedzcie mi, jak jest tam rozwiazany naped przodu, bo jako takich sprzegielek w piastach tam u mnie nie ma, nie? Jest to zalaczane podcisnieniowo (??) przez jakis kompresor? Juz na skrzyni?
Domyslam sie, ze ma to jeden duzy plus - pomimo ze nie trzeba wysiadac z auta (tak jak przy sprzegielkach automatycznych) zeby zalaczyc przod, to nie ma tego nieporzadanego efektu rozlatywania sie sprzegielka przy np. rozbujaniu auta w blocie czy sniegu po zaryciu sie:)
No, Spece, jak to jest?:)
Aha, jeszcze jest temat, ze wiekszosc napedu w SS jest na tyl rozdzielane, cos kolo 60 paru %, prawda? W normalnej skrzyni jest 50/50 chyba (tak kiedys pisal Majcher:) ). Zastanawiam sie, czy to jest duzy minus dla mnie, biorac pod uwage fakt, ze mam R/D Lock.

Pozdrawiam!
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
automatyczne sprzęgielka jak sama nazwa wskazuje zapinają się automatycznie (bez wychodzenia) manulne zapina sie raz i póxniej też już nie trzeba wyłazićernil pisze:
Domyslam sie, ze ma to jeden duzy plus - pomimo ze nie trzeba wysiadac z auta (tak jak przy sprzegielkach automatycznych) zeby zalaczyc przod, !

GG 3597101 tel. 602-673-905
tak tak, ale chyba nie zrozumiales mnie dokladnie. Poza tym jak zapniesz manuale raz, to pozniej masz je juz, jak sam zauwazyles, spiete caly czas, a to nie jest fajne gdy jezdzisz po czyms, co nie jest sliskie. Elementy sie zuzywaja szybciej, od opon po zawieszenie i (wydaje mi sie, ze tez) uklad kierowniczy. Wszystko sie bowiem wtedy obraca caly czas niepotrzebnie.
Mi chodzilo o sposob w jaki jest zalaczany przod w SS w pajero II. I oczywiscie te inne pytania, ktore tam napisalem.
Mi chodzilo o sposob w jaki jest zalaczany przod w SS w pajero II. I oczywiscie te inne pytania, ktore tam napisalem.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
no właśnie szybsza eksploatacja częci po załaczenie sprzegiełek a szkoda :0ernil pisze:tak tak, ale chyba nie zrozumiales mnie dokladnie. Poza tym jak zapniesz manuale raz, to pozniej masz je juz, jak sam zauwazyles, spiete caly czas, a to nie jest fajne gdy jezdzisz po czyms, co nie jest sliskie. Elementy sie zuzywaja szybciej, od opon po zawieszenie i (wydaje mi sie, ze tez) uklad kierowniczy. Wszystko sie bowiem wtedy obraca caly czas niepotrzebnie.
Mi chodzilo o sposob w jaki jest zalaczany przod w SS w pajero II. I oczywiscie te inne pytania, ktore tam napisalem.
M Pajero 2,5 TDi 93r. + Fulda Tramp 4x4 TRack = Klęska Leśnym Drogom
To już było wałkowane.ernil pisze:Witam,
w moim gadzie z 91 roku (V24) jest SS.
Powiedzcie mi, jak jest tam rozwiazany naped przodu, bo jako takich sprzegielek w piastach tam u mnie nie ma, nie? Jest to zalaczane podcisnieniowo (??) przez jakis kompresor? Juz na skrzyni?
Teleexpres: sprzęgiełek nie ma, półośki kręcą się razem z kołami non-stop, odłącza je od dyfra siłownik pneumatyczny poprzez taki dynks schowany w pseudomoście.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości