super selekt w II generacji

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

super selekt w II generacji

Post autor: goszen » wt maja 23, 2006 1:27 pm

czy wszystkie pajera od roku 91 , chodzi o pierwszą generację miały superselekt?
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » wt maja 23, 2006 6:28 pm

nie
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt maja 23, 2006 7:37 pm

pomyliłem, chodzi mi o II generację,
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » wt maja 23, 2006 9:02 pm

w dalszm ciagu odpowiedz brzmi > nie
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr maja 24, 2006 8:00 am

cóz za stanowczość
ale faktycznie nie - kolega ma 96 ze "zwykłą" skrzynią
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Królik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk

Post autor: Królik » śr maja 24, 2006 9:12 am

Witam mam pojare 93 2,5 td .To ma ten super hyper select czy nie ?? bo zdurnialem , jak to sprawdzic ?? ?? !! bo niespodzianek w postaci zbierania mostow z asfaltu chcialbym raczej uniknac. :o ESKAPADA - :)2 POZDROWIENIA :)2 . Jezdzil moja furą i nie powiem zebym mu nie wierzyl , ale tu kolega mi jakies rebusy w glowie tworzy :wink:
V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)

jackoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 11, 2005 10:32 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: jackoo » śr maja 24, 2006 5:31 pm

a ja mam 91 i ma super selekt tylko buda już nowa czyli II generacja

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw maja 25, 2006 8:15 am

Królik pisze:Witam mam pojare 93 2,5 td .To ma ten super hyper select czy nie ?? bo zdurnialem , jak to sprawdzic ?? ?? !! bo niespodzianek w postaci zbierania mostow z asfaltu chcialbym raczej uniknac. :o ESKAPADA - :)2 POZDROWIENIA :)2 . Jezdzil moja furą i nie powiem zebym mu nie wierzyl , ale tu kolega mi jakies rebusy w glowie tworzy :wink:
na drązku od reduktora powinieneś mieć pozycje z 4x4 z nie i z zablokowanym centralnym mechanizmem
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw maja 25, 2006 9:50 am

Jak byłem u kolegi "Waldi d" to on ma Pajerko II 96 i 98 wersja LONG 2,8td
i jedno ma skrzynię Easy Selekt a drugie ma Super Selekt, dodam tylko że ten z Easy selekt mial w wyposazeniu oprócz silnika taborety w środku a ten z super selektem miał full wypasa, kolega "Waldi d" jest właśnie na etapie przeszczepiania napędów /bo ten lepiej wyposazony stał się dawcą organów bo buda była troche do okola sponiewierana ale mechanicznie byl sprawny/
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Królik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk

Post autor: Królik » czw maja 25, 2006 9:59 am

[
na drązku od reduktora powinieneś mieć pozycje z 4x4 z nie i z zablokowanym centralnym mechanizmem[/quote]
Dzieki Majcher :)2 zaraz zrobie lekcję anatomii :wink: :)2
V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)

Awatar użytkownika
Królik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk

Post autor: Królik » czw maja 25, 2006 10:01 am

Wszystko co mam na drązku :wink: to;
2H
4H
N
4l
?? ?? ?? :)18 CZYLI.... ??
V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » czw maja 25, 2006 11:59 am

Królik pisze:Wszystko co mam na drązku :wink: to;
2H
4H
N
4l
?? ?? ?? :)18 CZYLI.... ??
Czyli EasySelect
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw maja 25, 2006 12:04 pm

ArturS pisze:
Królik pisze:Wszystko co mam na drązku :wink: to;
2H
4H
N
4l
?? ?? ?? :)18 CZYLI.... ??
Czyli EasySelect
Dokładnie brak ci jeszcze lednej pozycji, masz prze...... masz inwalidę a nie miśka :)21 :)23
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Królik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk

Post autor: Królik » czw maja 25, 2006 12:37 pm

gebels pisze:
ArturS pisze:
Królik pisze:Wszystko co mam na drązku :wink: to;
2H
4H
N
4l
?? ?? ?? :)18 CZYLI.... ??
Czyli EasySelect
Dokładnie brak ci jeszcze lednej pozycji, masz prze...... masz inwalidę a nie miśka :)21 :)23
Niby inwalida :wink: a w terenie dzielny :)2 To mozna po czarnym na 4H czy nie ?? ale blagam, konkretnie TAK lub NIE ,
V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw maja 25, 2006 2:50 pm

NIE

masz skrzynie taką jak w LO... czyli I

ja nie narzekam - choć już jedną chonkę zmieliłem

:)2
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Królik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 8:00 am
Lokalizacja: Dzierzoniów / Dolny Śląsk

Post autor: Królik » pt maja 26, 2006 7:02 am

majcher pisze:NIE

masz skrzynie taką jak w LO... czyli I

ja nie narzekam - choć już jedną chonkę zmieliłem

:)2
:cry: dzieki Majcher, od dzis dojezdzam do pracy polnymi drogami :)2 :wink:
V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)

Awatar użytkownika
baluu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 21, 2006 9:32 am
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: baluu » śr cze 21, 2006 11:40 am

ja ma z 93 pojarke i z super selectem
M Pajero 2,5 TDi 93r. + Fulda Tramp 4x4 TRack = Klęska Leśnym Drogom

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 21, 2006 9:17 pm

Witam,
w moim gadzie z 91 roku (V24) jest SS.
Powiedzcie mi, jak jest tam rozwiazany naped przodu, bo jako takich sprzegielek w piastach tam u mnie nie ma, nie? Jest to zalaczane podcisnieniowo (??) przez jakis kompresor? Juz na skrzyni?
Domyslam sie, ze ma to jeden duzy plus - pomimo ze nie trzeba wysiadac z auta (tak jak przy sprzegielkach automatycznych) zeby zalaczyc przod, to nie ma tego nieporzadanego efektu rozlatywania sie sprzegielka przy np. rozbujaniu auta w blocie czy sniegu po zaryciu sie:)
No, Spece, jak to jest?:)
Aha, jeszcze jest temat, ze wiekszosc napedu w SS jest na tyl rozdzielane, cos kolo 60 paru %, prawda? W normalnej skrzyni jest 50/50 chyba (tak kiedys pisal Majcher:) ). Zastanawiam sie, czy to jest duzy minus dla mnie, biorac pod uwage fakt, ze mam R/D Lock. ??
Pozdrawiam!
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » śr cze 21, 2006 9:31 pm

ernil pisze:
Domyslam sie, ze ma to jeden duzy plus - pomimo ze nie trzeba wysiadac z auta (tak jak przy sprzegielkach automatycznych) zeby zalaczyc przod, !
automatyczne sprzęgielka jak sama nazwa wskazuje zapinają się automatycznie (bez wychodzenia) manulne zapina sie raz i póxniej też już nie trzeba wyłazić :o
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 21, 2006 10:04 pm

tak tak, ale chyba nie zrozumiales mnie dokladnie. Poza tym jak zapniesz manuale raz, to pozniej masz je juz, jak sam zauwazyles, spiete caly czas, a to nie jest fajne gdy jezdzisz po czyms, co nie jest sliskie. Elementy sie zuzywaja szybciej, od opon po zawieszenie i (wydaje mi sie, ze tez) uklad kierowniczy. Wszystko sie bowiem wtedy obraca caly czas niepotrzebnie.
Mi chodzilo o sposob w jaki jest zalaczany przod w SS w pajero II. I oczywiscie te inne pytania, ktore tam napisalem.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
baluu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 21, 2006 9:32 am
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: baluu » czw cze 22, 2006 9:13 am

ernil pisze:tak tak, ale chyba nie zrozumiales mnie dokladnie. Poza tym jak zapniesz manuale raz, to pozniej masz je juz, jak sam zauwazyles, spiete caly czas, a to nie jest fajne gdy jezdzisz po czyms, co nie jest sliskie. Elementy sie zuzywaja szybciej, od opon po zawieszenie i (wydaje mi sie, ze tez) uklad kierowniczy. Wszystko sie bowiem wtedy obraca caly czas niepotrzebnie.
Mi chodzilo o sposob w jaki jest zalaczany przod w SS w pajero II. I oczywiscie te inne pytania, ktore tam napisalem.
no właśnie szybsza eksploatacja częci po załaczenie sprzegiełek a szkoda :0
M Pajero 2,5 TDi 93r. + Fulda Tramp 4x4 TRack = Klęska Leśnym Drogom

Awatar użytkownika
Tarpi
Posty: 530
Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
Lokalizacja: Yelonky

Post autor: Tarpi » czw cze 22, 2006 6:54 pm

ernil pisze:Witam,
w moim gadzie z 91 roku (V24) jest SS.
Powiedzcie mi, jak jest tam rozwiazany naped przodu, bo jako takich sprzegielek w piastach tam u mnie nie ma, nie? Jest to zalaczane podcisnieniowo (??) przez jakis kompresor? Juz na skrzyni?
To już było wałkowane.

Teleexpres: sprzęgiełek nie ma, półośki kręcą się razem z kołami non-stop, odłącza je od dyfra siłownik pneumatyczny poprzez taki dynks schowany w pseudomoście. 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości