rodzaje reduktorów...

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

rodzaje reduktorów...

Post autor: Peter » pt wrz 12, 2003 9:52 am

No dobra cfaniaczki nowomechanicy. :)21
Może mi ktoś wyjaśni, jak to jest z reduktorami do L040 ? Właśnie rozebrałem 2 takie i ku mojemu zdziwieniu, w środku są kompletnie inne średnice i rodzaje kół zębatych !!! dla ułatwienia dodam, że koła łańcuchowe i łańcuch te same :)21

no ?

:)21

p.s. konstruuje się właśnie patentowy napinacz łańcucha do reduktorka... :roll:
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt wrz 12, 2003 10:40 am

myślę że to tak jak ze skrzynią w mojej od LO 49 są inne zębatki ( szybsze ) niż w LO 40 , może był podział na długie i krótkie , a może po prostu były inne modele :-?
jak zbudujesz napinacz to daj znać :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pt wrz 12, 2003 3:27 pm

automat miał inne przełożenie reduktora :)6

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » sob wrz 13, 2003 10:22 pm

Te eksperty od Miśków :)6 :D :D
Ta jest różnica mała ale jest sa dwa typy wjednym typie mianowicie:
1.Przełożenia reduktora 1.944 i 1.925 sa rożnice praktycznie nie widoczne.
2.W zależności gdzie miś produkowany????? taki reduktor.
3.Przy przekładni głownej 4.625 jest reduktor 1.944 i 4.875 - 1.925 w sumie wychodzi na to samo chociaz 1.925 sie nie sypie??PONOĆ!!!! :wink:
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » ndz wrz 14, 2003 7:56 pm

To w którym sa mniejsze koła ?
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » czw wrz 18, 2003 5:55 pm

Powiedz mi z jaka przekładnią (orginalnie pracował reduktor) po policzeniu zębów w moście powiem ci jaki masz reduktor :wink: :)1
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw wrz 18, 2003 7:56 pm

Teraz to już wiem jaki mam: szlifowany i skracany :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » czw wrz 18, 2003 7:57 pm

Peter pisze:Teraz to już wiem jaki mam: szlifowany i skracany :)21
i w ciezki teren :)21

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » czw wrz 18, 2003 8:08 pm

ta ale jeszcze niedawno serduszko cieklo zpod głowicy :)21
Peter jak ty to robisz nie wyjechales z garazu a juz uszczelka poszla sie jebać :)21
misie sie nie psują :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn wrz 22, 2003 3:22 pm

misio pisze:ta ale jeszcze niedawno serduszko cieklo zpod głowicy :)21
Peter jak ty to robisz nie wyjechales z garazu a juz uszczelka poszla sie jebać :)21
misie sie nie psują :)21
Nic się nie poszło jebać, ino tam podobnież taka procedura jest, że po wymianie uszczelki trza dokręcić głowicę z momentem dajmy na to x, rozgrzać silnik, przestudzić i ponownie dokręcić momentem y.

Po pierwszym dokręceniu lekko się pociło tylko, po drugim zniknęło :)

MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!!!

(a nawet naprawiają same :)21 )
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn wrz 22, 2003 3:23 pm

tybero pisze:
Peter pisze:Teraz to już wiem jaki mam: szlifowany i skracany :)21
i w ciezki teren :)21
no masz ! :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pn wrz 22, 2003 3:38 pm

no to bys musial jeszcze doplacic zebym takim jezdzil :)21

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn wrz 22, 2003 3:40 pm

No już go prawie masz.... :roll:
:)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pn wrz 22, 2003 11:16 pm

wracając do tematu:

są dwa rodzaje reduktorów:

1. działające
2. wyj.......bane
:)21

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pn wrz 22, 2003 11:17 pm

a chciałbym jeszcze dodać, iż wąska jest granica pomiędzy jednym a drugim :)21

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn paź 13, 2003 6:24 pm

Dobra, to tera z innej beczki.

co się stanie, jeżeli przełożymy skrzynię z reduktorem z benzyny do diesla ? Czy przełożenia zostana te same ?
A jeśli pomieszamy i zrobimy kombinację:
1. skrzynia benzyna reduktor diesel w silniku diesla
2. skrzynia diesel reduktor benzyna w silniku benzynowym
3. skrzynia i reduktor od benzyny w dieslu
4. skrzynia i reduktor od diesla w benzynie

Czy takie kombinacje maja jakikolwiek wpływ na przełożenia ?
(zakładam że mosty zostają takie, jakie były przy danym silniku)

Wyjaśnijcie mi proszę, bo ni w ząb pojąć tego nie mogę... :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pn paź 13, 2003 6:30 pm

Peter pisze:skrzynia benzyna reduktor diesel w silniku diesla
Ach.... :)6 co to by był za silnik :)6 :)6 :)6 :roll: :roll: :roll: :roll:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn paź 13, 2003 6:59 pm

Z tego co wiem i słyszalem ( w sopocie jest pajero diesel z skrzynia i reduktorem benzyna) to zmiany sa nieodczuwalne . Co do innych kombinacji skrzynia diesel reduktor benzyna to zrobino costakiego w sopocie i klekneło, wiec spróbuj i nam powiesz :wink:
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » pn paź 13, 2003 8:05 pm

chwila, chwila, chwila - co do skrzyni to się zgadzam - ale czy jesteście pewni że są różne reduktory w benzynie i ropniaku :)5 :o - bo ja nie do końca :)5

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn paź 13, 2003 10:37 pm

MACIEK27 pisze:zrobino costakiego w sopocie i klekneło, wiec spróbuj i nam powiesz :wink:
ale co konkretnie klęknęło ?
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » wt paź 14, 2003 7:27 pm

Zeby popekaly, dlaczego to nie wiem, tak jak pisałem wczesniej reduktory przełozeniami roznia sie niewiele, co skrzyni to nie wiem do końca jak jest...
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości