


Moderator: Kosiarz
Daj sobie jeszcze trochę czasu, i może Ci przejdą te myślikrzywy00 pisze:Defakto to nic mi nie przeszkadza w automacie, a nawet powiem ze zaczyna mi sie podobac, ale jestem bardziej przywiazany do sprzegla, skrzyni manualnej
cos sie dzieje w czasie jazdy
Jak każde rozwiązanie, ma swoje - jak to mówią - zady i waletykrzywy00 pisze:Widze ze zwolennikow automatu jest duzo, i szczeze moowiac nabieram zaufania do tej skrzyni coraz bardziej mi sie ona podoba wiec moze pojezdze troche, i zmienie zdanie co do automatutak mi sie wydaje
![]()
to skąd te 200% mocy jak drapiesz kuną pod górePKi pisze: PWR: Power, tryb do jazdy sportowej, poźniejsza zmiana biegów (przy około 5.5k). W jeepie zawsze zapominam przełączyć na POWER jak jestem w cieżkim terenie, i co za tym idzie, wszelkie trudne podjazdy pokonuje w trybie comfort
u mnie ten przelącznik ma 3 pozycje ale nijak są one oznaczone ani tez przy przelączeniu nic sie nigdzie nie wyswietla (dlatego o niego zapytałem), szkoda, mogli go zrobic podobnie jak regulacje zawiechy, są kontrolki i nie trzeba zgadywac czym kaczki wode piją...PKi pisze: A co do przełącznika MODE:
HOLD: ruszamy z dwójki, cały czas zapewniony najwyższy możliwy bieg, typowo dla warunków zimowych (żeby nie zrywać przyczepności) no i żeby troche przymulić maszyne jak oddajesz kierownice w ręce kobiety![]()
Normal: Tryb przeznaczony do normalnej jazdy.
PWR: Power, tryb do jazdy sportowej, poźniejsza zmiana biegów (przy około 5.5k). W jeepie zawsze zapominam przełączyć na POWER jak jestem w cieżkim terenie, i co za tym idzie, wszelkie trudne podjazdy pokonuje w trybie comfort
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości