Witam!!! Takie pytanko :D Czy dało by rade zamienic skrzynie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
krzywy00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 07, 2005 3:11 pm

Witam!!! Takie pytanko :D Czy dało by rade zamienic skrzynie

Post autor: krzywy00 » pn lip 10, 2006 9:24 pm

Witam!!! Takie pytanko :D Czy dało by rade zamienic skrzynie automatyczna na skrzynie manualna w pajero II ???? i czy byla by to droga taka wymiana? gdyby sie dalo :DD Pozdrawiam.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn lip 10, 2006 9:36 pm

Jak się DA to się zrobi i ile się DA to tyle się zrobi :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn lip 10, 2006 10:50 pm

ludzie mawiają: "co sie nie da jak się da?" inni skolei: "jak nie, jak tak" :P
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » pn lip 10, 2006 11:24 pm

albo - '' CO - ja nie zrobie ?? !! !! !! '' :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
krzywy00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 07, 2005 3:11 pm

Post autor: krzywy00 » wt lip 11, 2006 6:57 pm

heheheh oki. Spoko wszystko juz wiem :DD ale jescze tylko powiedzcie jak droga moze byc taka wymiana :DDD plissss :)

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt lip 11, 2006 8:14 pm

A co Ci przeszkadza w automacie ? ;)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
krzywy00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 07, 2005 3:11 pm

Post autor: krzywy00 » śr lip 12, 2006 10:13 pm

Defakto to nic mi nie przeszkadza w automacie, a nawet powiem ze zaczyna mi sie podobac :D, ale jestem bardziej przywiazany do sprzegla, skrzyni manualnej :D cos sie dzieje w czasie jazdy :D

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » czw lip 13, 2006 1:01 am

krzywy00 pisze:Defakto to nic mi nie przeszkadza w automacie, a nawet powiem ze zaczyna mi sie podobac :D, ale jestem bardziej przywiazany do sprzegla, skrzyni manualnej :D cos sie dzieje w czasie jazdy :D
Daj sobie jeszcze trochę czasu, i może Ci przejdą te myśli ;) Też tak miałem, teraz automaty bardzo uważam :)2 8)

:)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » czw lip 13, 2006 8:23 am

U mnie automat się sprawdza, tylko jak za długo w piachu się cioram to mi się lampka temperatury zapala. Mam też porównanie z manualem - Jest bardziej dynamiczny, można hamować silnikiem i takie tam, ale jak kolega zauważył (ma krótkiego z 91) moim da się wolno jeździć a jego nie.
Trochę mi czasu upłynęło aż się przyzwyczaiłem do autoamtu.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » czw lip 13, 2006 10:44 pm

Byłem gorącym wrogiem automatów.
Od dwóch mies jeżdżę automatem i jestem coraz bardziej zadowolony. Aż sam się sobie dziwię.
Mój ma chłodnicę, więc tak normalnie się nie przegrzewa.
Irytuje tylko chwila, która mija zanim samochód zgodzi się ze mną, że jednak wyprzedzamy. Ale nauczyłem się informować go o tym zamiarze nieco wcześniej i jest ok.

Myślę, że takie przeszczepy nie mają sensu. chyba, że skrzynia jest niezdrowa...
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

Awatar użytkownika
krzywy00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 07, 2005 3:11 pm

Post autor: krzywy00 » sob lip 15, 2006 10:50 pm

Widze ze zwolennikow automatu jest duzo, i szczeze moowiac nabieram zaufania do tej skrzyni coraz bardziej mi sie ona podoba wiec moze pojezdze troche, i zmienie zdanie co do automatu :D tak mi sie wydaje :lol: :P

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » sob lip 15, 2006 11:30 pm

krzywy00 pisze:Widze ze zwolennikow automatu jest duzo, i szczeze moowiac nabieram zaufania do tej skrzyni coraz bardziej mi sie ona podoba wiec moze pojezdze troche, i zmienie zdanie co do automatu :D tak mi sie wydaje :lol: :P
Jak każde rozwiązanie, ma swoje - jak to mówią - zady i walety ;) Ale mozna się przyzwyczaić i rozleniwić, tyle dobrodziejstw z tego płynie... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » ndz lip 16, 2006 10:04 pm

to przy okazji rozmowy o automatach to ja zapytam o przelącznik AT/Mode jaka jest jego funkcja??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
krzywy00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 07, 2005 3:11 pm

Post autor: krzywy00 » sob lip 22, 2006 3:56 pm

ano dobre pytanie z tym przelacznikiem At/Mode, ja znowu mam Montero i mam przelacznik over drive co to jest ????????? to samo co at/mode ?> :/ ??

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » ndz lip 23, 2006 5:50 am

over drive to jest tzw "nadbieg" normalnie jest włączony (czyli zmiana biegow odbywa sie miedzy 1 a 4) przy wyłączonym auto "zmienia biegi" miedzy 1 a 3 co ma pomoc przy np zjazdach ze zboczy, umożliwia w pewnym zakresie "hamowanie silnikiem" (zwracam uwage na zwrot "w pewnym zakresie" bo wiadomo - to automat)
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz lip 23, 2006 8:17 pm

OD raczej ma zapewnić możliwość jazdy z przyczepą. Zjadz ze zboczy jest ułatwiony przy przestawieniu dzwigni na 2 lub L. OD zapewnia nieco inne sterowanie torque-lockiem (poszukaj na forum) i nie załącza 4 (nad)biegu. Jak już pisałem - typowo dla przyczepy.

IMHO program skrzyni troche nie jest na polskie zrobiony :) Na autostradzie gra. Na polskie dobrze by było przełożenia pozmieniać w mostach :)21

A co do przełącznika MODE:
HOLD: ruszamy z dwójki, cały czas zapewniony najwyższy możliwy bieg, typowo dla warunków zimowych (żeby nie zrywać przyczepności) no i żeby troche przymulić maszyne jak oddajesz kierownice w ręce kobiety :)21

Normal: Tryb przeznaczony do normalnej jazdy.

PWR: Power, tryb do jazdy sportowej, poźniejsza zmiana biegów (przy około 5.5k). W jeepie zawsze zapominam przełączyć na POWER jak jestem w cieżkim terenie, i co za tym idzie, wszelkie trudne podjazdy pokonuje w trybie comfort :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn lip 24, 2006 8:01 am

PKi pisze: PWR: Power, tryb do jazdy sportowej, poźniejsza zmiana biegów (przy około 5.5k). W jeepie zawsze zapominam przełączyć na POWER jak jestem w cieżkim terenie, i co za tym idzie, wszelkie trudne podjazdy pokonuje w trybie comfort :)21
to skąd te 200% mocy jak drapiesz kuną pod góre :D
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » śr lip 26, 2006 1:54 am

PKi pisze: A co do przełącznika MODE:
HOLD: ruszamy z dwójki, cały czas zapewniony najwyższy możliwy bieg, typowo dla warunków zimowych (żeby nie zrywać przyczepności) no i żeby troche przymulić maszyne jak oddajesz kierownice w ręce kobiety :)21

Normal: Tryb przeznaczony do normalnej jazdy.

PWR: Power, tryb do jazdy sportowej, poźniejsza zmiana biegów (przy około 5.5k). W jeepie zawsze zapominam przełączyć na POWER jak jestem w cieżkim terenie, i co za tym idzie, wszelkie trudne podjazdy pokonuje w trybie comfort :)21
u mnie ten przelącznik ma 3 pozycje ale nijak są one oznaczone ani tez przy przelączeniu nic sie nigdzie nie wyswietla (dlatego o niego zapytałem), szkoda, mogli go zrobic podobnie jak regulacje zawiechy, są kontrolki i nie trzeba zgadywac czym kaczki wode piją...
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości