pajero 2.8 td

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

pajero 2.8 td

Post autor: seba136 » śr sie 23, 2006 11:51 am

witam !! chciałbym sie dowidziec jak ten motor się sprawuje , czyli jak jest z jego awaryjnością, czy pajero z tym silnikiem jest dynamiczne i czy ma dobre przyśpieszenia :wink:

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » śr sie 23, 2006 1:02 pm

ma dobrą dynamike i dobre przyspieszenie, jeden z lepszych silbików w pajero
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 23, 2006 1:21 pm

Sprawuje sie dobrze - lepiej niż 2,5 4D56
Awaryjności seryjnej nie stwierdzono - a z awraryjność użytkowa zależy od użytkowników 8)

Moc 125 km - 4000 obr /min 0-100 km 16.1 s ( Opony 235x75 ) dla prównania 2.5 TDI Moc 99 km - 4200 obr /min 0-100 16,5 s ( Opony 235x75 ) Przyspieszenia sa identyczne ale z użycie paliwa jest w 2.8 wieksze bo masa identycznego modelu wyposażonego w motor 2.5 jest mniejsza........

Generalnie motor b.dobry do tej pory stosowany ale nie w europejskich wersjach tylko w daleko wschodnich i australijskich. Z dostępnością nowych cześci nie ma problemu a używki tez są ale trzymaja wysokie ceny. Np: głowica 1500 zł a nawet 2 tys
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Hunter44
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 02, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Hunter44 » śr sie 23, 2006 6:33 pm

Właśnie takim samochodem teraz jeżdżę, co prawda od niedawna bo 7 miesięcy, przejechałem do tej pory niewiele bo 7 tys km (3 mies. nie było mnie w kraju, a po za tym jeżdżę także innym samochodem). Otóz potwierdzam co napisał Eskapada, po za tym że opony mam 265x70,
a spalanie jak do tej pory wyszło średnio 11 l/100 km (3-krotny test - wynik 10,8 l, 11l i 11,1 l na 100 km) Jazda 50% szosa, 25% miasto, 25% teren. Przez 11 lat jeździłem 2500 TDI 4D56, ale z silnkiem o mocy 95 KM Pajero long I) i palił mi średnio 12,5 l/100 km.
Co do dynamiki i przyśpieszenia uważam Pajero z silnikiem 2.8 za bardzo dobre, nie ma kompleksów na trasie. Również komfort jazdy bardzo dobry jak na samochód terenowy.
Niva 4x4>Pajero 90'2500 Turbo Intercooler> Pajero 96'2800 Turbo Intercooler

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt sie 25, 2006 2:32 am

Dokładnie jak napisał Eskapada seryjnych przywar nie posiada, od siebie dodam jeszcze ze motor ma dość wysoką kulturę pracy (jak na auto terenowe)

a jesli ktoś szuka dynamiki i przyspieszenia to polecam BMW 330d - dla oszczędnych a dla mniej oszczednych M3 lub podobne.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » czw sie 31, 2006 12:59 pm

a czy mozliwa jest jazda tym samochodem na trasie z predkoscia 150 - 160 km/h ?? ( pytam z ciekawosci )

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » czw sie 31, 2006 1:03 pm

ale po co :o
Darz Bór!

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » czw sie 31, 2006 1:57 pm

Glina pisze:ale po co :o


pytam z ciekawości !!

waldi_d
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: czw gru 08, 2005 10:45 pm
Lokalizacja: Oleszyce

Post autor: waldi_d » czw sie 31, 2006 7:38 pm

No da się tyle pojechać ale nie radzę, ja tak testowałem mojego z lawetą na autostradzie w Niemczech i skończyło się pęknięciem głowicy więc odradzam :)
Pajero 2.5 TD 97r, krótkie. Jeep Grand Cherokee 4.0 + LPG.

Awatar użytkownika
Hunter44
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 02, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Hunter44 » pt wrz 01, 2006 1:58 pm

Instrukcja podaje maksymalna prędkośc 157 km/godz. Czyli da się tak jechać, ale też nie radzę (nawet bez lawety). Można przyjąć, że średnio obciążonym można podróżować z prędkością 140 km/godz. Sam tak jeżdżę, (jeśli warunki na to pozwalają) i nie mam żadnych problemów
technicznych a spalanie też całkiem przyzwoite.
Niva 4x4>Pajero 90'2500 Turbo Intercooler> Pajero 96'2800 Turbo Intercooler

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt wrz 01, 2006 9:52 pm

seba136 pisze:a czy mozliwa jest jazda tym samochodem na trasie z predkoscia 150 - 160 km/h ?? ( pytam z ciekawosci )
moim zdaniem teoretycznie tak, przy 130km/h zachowuje sie całkiem dobrze ale na idealnie gladkim asfalcie. Na normalej polskiej drodze (koleiny) czasem przy 90 trzeba sie napocic by utrzymac auto na drodze - to tak od strony praktycznej.
Wg danych z jakiejs gazety v-max z tym silnikiem i automatem to 150km/h a spalanie przy 120km/h 14l

IMO optymalna predkosc dla tego auta to 90 - 100km/h.

Hunter44 masz instrukcje do Pajero II??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Hunter44
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 02, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Hunter44 » sob wrz 02, 2006 8:11 pm

Mam ale niestety w języku niemieckim. Co nieco można się dowiedzieć, (mój niemiecki słaby) na pewno wolałbym w języku angielskim albo polskim.
Niva 4x4>Pajero 90'2500 Turbo Intercooler> Pajero 96'2800 Turbo Intercooler

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » ndz wrz 03, 2006 1:50 am

Po polsku nie do zdobycia, po angielsku bym lyknąl ale niemiecka to na niewiele mi sie przyda... no nic, po temacie.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » ndz wrz 03, 2006 10:41 am

waldi_d pisze:No da się tyle pojechać ale nie radzę, ja tak testowałem mojego z lawetą na autostradzie w Niemczech i skończyło się pęknięciem głowicy więc odradzam :)
a ty juz skonczyles motas swojego??
Czwarte serce :cry:

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » wt wrz 12, 2006 3:54 pm

Eskapada pisze:
Moc 125 km - 4000 obr /min 0-100 km 16.1 s ( Opony 235x75 ) dla prównania 2.5 TDI Moc 99 km - 4200 obr /min 0-100 16,5 s ( Opony 235x75 ) Przyspieszenia sa identyczne ale z użycie paliwa jest w 2.8 wieksze bo masa identycznego modelu wyposażonego w motor 2.5 jest mniejsza........
na stronie motofakty.pl czytalem ze silnki 2.8td w pajero ma przyspieszenie 16,8 s no to jakie przyspieszenie ma pajero z silnikiem 2.5 tdi

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt wrz 12, 2006 6:12 pm

2,5 TDI 4D56. Moc 99 KM przy 4200 obr /min - 0-100 w 15 sekund opony 235x75x15. Dane dotycza aut dlugich gotowych do jazdy....

tylko tak z ciekawości zapytam na kiego ...h grzyba jezdzic takim autem i do tego starym sztruclem 150 i wiecej, jakie maja znacznie takie dane jak przyspiesznie :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » śr wrz 13, 2006 12:43 am

Witam wszystkich
Już gdzieś tu pisałem że instrukcję po Polsku do pajero ma ap4x4 i chętnie robi xero 8)
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
asgaz
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
Lokalizacja: JURA

Post autor: asgaz » sob wrz 16, 2006 9:57 pm

Videlec pisze:
seba136 pisze:a czy mozliwa jest jazda tym samochodem na trasie z predkoscia 150 - 160 km/h ?? ( pytam z ciekawosci )
moim zdaniem teoretycznie tak, przy 130km/h zachowuje sie całkiem dobrze ale na idealnie gladkim asfalcie. Na normalej polskiej drodze (koleiny) czasem przy 90 trzeba sie napocic by utrzymac auto na drodze - to tak od strony praktycznej.
Wg danych z jakiejs gazety v-max z tym silnikiem i automatem to 150km/h a spalanie przy 120km/h 14l

IMO optymalna predkosc dla tego auta to 90 - 100km/h.

Hunter44 masz instrukcje do Pajero II??
DOKŁADNIE!
takiego z awtomatem kupiłem jechałem od przyjaciół niemców dokładnie 120 km w cias i DOKŁADNIE spałił mi 14 l. :lol:

:)2

waldi_d
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: czw gru 08, 2005 10:45 pm
Lokalizacja: Oleszyce

Post autor: waldi_d » ndz wrz 17, 2006 7:32 pm

gebels pisze:
waldi_d pisze:No da się tyle pojechać ale nie radzę, ja tak testowałem mojego z lawetą na autostradzie w Niemczech i skończyło się pęknięciem głowicy więc odradzam :)
a ty juz skonczyles motas swojego??
Niestety jeszcze nie, ale juz wydarłem wiązki z tamtego, brak czasu, od tygodnia jestem szczęśliwym tatusiem tym razem córka :),
tak przy okazji to mam pytanie czy skrzynia przy 2,5 TD jest taka sama jak przy 2,8 TD i jak to najlepiej sprawdzić??
Pajero 2.5 TD 97r, krótkie. Jeep Grand Cherokee 4.0 + LPG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość