
Proszę o radę w sprawie rureczki
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
- Lokalizacja: Łuków - Lubelskie
Proszę o radę w sprawie rureczki
Witam szanowne Forum . proszę o radę .z korodowała rurka ciśnieniowa / chyba metalowa /między silnikiem a chłodnicą olejową na wysokości chłodnicy dużej i sączy się olej , mam problem jak to załatać .W tej chwili podłożyłem gumę i z cisnołem obiemką .ale na długo to nie wystarczy .zaznaczam że ona w tym miejscu ma przeróżne kształty .. I pewnie występuje spore ciśnienie.....proszę o radę .... .a przy okazji szukam pompy do spryskiwacza leflektorów w swoim samochodzie i nie mogę jej zlokalizować. Mam PAJERO 2.5 TDI 1991r 

- Inkwizytor
- jestem tu nowy...
- Posty: 37
- Rejestracja: śr paź 26, 2005 6:27 pm
- Lokalizacja: Kraków / Sosnowiec / Jeleśnia
- Kontaktowanie:
jak dziura mała to ja bym probował spawac tak przynajmniej zrobilismy z chłodnica paliwa w Octavii kolegi. Za nowke w serwisie wołali koło 700zl a my wymontowalismy i zaspawalismy za 30zł.
w zaleznosci czy to stal czy alu to kosztu moga byc rozne
w zaleznosci czy to stal czy alu to kosztu moga byc rozne

Moga miec w Sevres wzorzec metra, wzorzec kilograma, ale ... wzorzec pol litra to my tu nad Wisla gdzies mamy / 3.0 V6 - 90 krótki
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Pompka spryskiwaczy reflektorów podchodzi ze skody Fabia/Octavia cena w hurtowni 40zeta, trzeba wtyczke tylko zmienic albo podlutowac przewody, podchodzi podobno z Forda Scorpio ale ta nawet używka jest juz droższa od tej ze skodzinkiZbowid pisze:Zobacz w dziale: zamienniki do miśków - ktoś już pisał o tych pompkach... A rurkę - skontaktuj się z goszenem - jest na forum
pozdrawiam Gebels
Czwarte serce 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
- Lokalizacja: Łuków - Lubelskie
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 9:22 pm Temat postu:
Odkręć całą rurkę i podjedź do firmy dorabiającej przewody do hydrauliki siłowej. Zrobią całą elastyczną , ułozysz sobie żeby było OK i po robocie.
_________________
Pajero V44 2,5 TD
I właśnie tak zrobiłem Wielkie dzięki . zrobili w firmie gdzie naprawiają ,, karszery ‘’wzięli po 20 za rurkę . , wygląda lepiej niż oryginał .Przyznaje była to dobra podpowiedz. POZDROWIENIA.
Odkręć całą rurkę i podjedź do firmy dorabiającej przewody do hydrauliki siłowej. Zrobią całą elastyczną , ułozysz sobie żeby było OK i po robocie.
_________________
Pajero V44 2,5 TD
I właśnie tak zrobiłem Wielkie dzięki . zrobili w firmie gdzie naprawiają ,, karszery ‘’wzięli po 20 za rurkę . , wygląda lepiej niż oryginał .Przyznaje była to dobra podpowiedz. POZDROWIENIA.
jak chcesz namiary na firme hydrauliki siłowej w naszych okolicach to na pw - w przyszłości powiesz takNestor pisze:Ja mieszkam w Łukowie a nie Paryżu i nikt ni nie dorobi takiego przewodu.
'' w paryżu nie mieszkam ale dam rade


Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Się cieszęNestor pisze:Wysłany: Sro Sie 30, 2006 9:22 pm Temat postu:
Odkręć całą rurkę i podjedź do firmy dorabiającej przewody do hydrauliki siłowej. Zrobią całą elastyczną , ułozysz sobie żeby było OK i po robocie.
_________________
Pajero V44 2,5 TD
I właśnie tak zrobiłem Wielkie dzięki . zrobili w firmie gdzie naprawiają ,, karszery ‘’wzięli po 20 za rurkę . , wygląda lepiej niż oryginał .Przyznaje była to dobra podpowiedz. POZDROWIENIA.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości