Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
AveCezar

- Posty: 348
- Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: AveCezar » wt wrz 12, 2006 3:44 pm
Macie jakieś doświadczenia z poszerzaniem błotników pasem transmisyjnym lub gumą w Pajero? Oponki trochę wystają (a nawet więcej

) więc zakupiłem na allegro 10 metrów pasa do młockarni i pół kilo nitów aluminiowych, tyle że nie bardzo wiem, jak się zabrać za montaż. Chciałem przynitować pas od spodu błotników ale jakaś ta blaszka tam za delikatna i wąziutka się wydaje więc kombinuję do czego jeszcze można to przyczepić. Może nie do spodu tylko do boków jakimś wyprofilowanym kątownikiem? Motaliście już coś takiego? Dodam, że estetyka nie jest zbyt istotnym kryterium

Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » wt wrz 12, 2006 3:49 pm
eskapada ma takie gumy ale budzetu mi nie styka , a o pasach myślałem .... tylko myślałem

pozdrawiam Marek
offpoje team
-
AveCezar

- Posty: 348
- Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: AveCezar » wt wrz 12, 2006 3:58 pm
bojach pisze:eskapada ma takie gumy ale budzetu mi nie styka , a o pasach myślałem .... tylko myślałem

No ma, ale pas mam za 50 zyli, a pikne gumy od eskapady są fajne ale faktycznie dla bardziej zasobnych finansowo koneserów

Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » wt wrz 12, 2006 4:14 pm
A ile stoja te gumki z eskapady?
Strasznie droga to inwestycja?
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » wt wrz 12, 2006 4:55 pm
MKE99 pisze:A ile stoja te gumki z eskapady?
Strasznie droga to inwestycja?
oj kolego pare złotych kosztują zreszta nie tylko on ma te gumki
Czwarte serce

-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » wt wrz 12, 2006 5:14 pm
A gdzie mozna dostac taniej.
Jak bys wiedzial do daj prosze znac na priv. Bede wdzieczny.
A co to jest za firma, ktora to produkuje, znacie nazwe moze?
A duzo to znaczy ile?
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » wt wrz 12, 2006 5:21 pm
A gdzie mozna dostac taniej.
Jak bys wiedzial do daj prosze znac na priv. Bede wdzieczny.
A duzo to znaczy ile?
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
kasia_misiek
-

- Posty: 283
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: kasia_misiek » wt wrz 12, 2006 5:30 pm
MKE99 pisze:A gdzie mozna dostac taniej.
Jak bys wiedzial do daj prosze znac na priv. Bede wdzieczny.
A duzo to znaczy ile?
no wlasnie ... duzo to znaczy ile??
bo wszystkie misie mają słodkie pysie
Misiek 3.0 V6 92r
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » wt wrz 12, 2006 5:47 pm
4-6 stów a taniej to tylko ruskie mają

pozdrawiam Marek
offpoje team
-
kasia_misiek
-

- Posty: 283
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: kasia_misiek » wt wrz 12, 2006 5:50 pm
bojach pisze:4-6 stów a taniej to tylko ruskie mają

noooo to jest zadowalajaca odpowiedz

bo wszystkie misie mają słodkie pysie
Misiek 3.0 V6 92r
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt wrz 12, 2006 6:01 pm
te amerykanskie poszeżenia PACER sa nie tylko dla estetów ale nie wymagaja dorabiania żadnych blaszek bo maja taka a nie inna budowe. Trzeba zanabyć tylko blchowkrety z kołmierzem. Prócz tego ze sa mega estetyczne to nie rwą sie jak stare skarpety czeg nie mozna powiedziec o pasie transymysjnym - mam na mysli jego boki. Inna wada pasa jest jego waga 4x wieksza niz PACERA i dla tego trzeba motac jakies blaszki ale i tak cała konstrukacja lubi sie upier...niczyc
Nie zaprzeczalna zaleta pasa jest CENA

i tutaj zalety sie kończa...
Do pajero II trzeba dokladnie 125 cm na każde nadkole czyli 5 mb jednego czy drugiego....
no tyle w temacie

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
kasia_misiek
-

- Posty: 283
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: kasia_misiek » wt wrz 12, 2006 6:05 pm
Eskapada pisze:te amerykanskie poszeżenia PACER sa nie tylko dla estetów ale nie wymagaja dorabiania żadnych blaszek bo maja taka a nie inna budowe. Trzeba zanabyć tylko blchowkrety z kołmierzem. Prócz tego ze sa mega estetyczne to nie rwą sie jak stare skarpety czeg nie mozna powiedziec o pasie transymysjnym - mam na mysli jego boki. Inna wada pasa jest jego waga 4x wieksza niz PACERA i dla tego trzeba motac jakies blaszki ale i tak cała konstrukacja lubi sie upier...niczyc
Nie zaprzeczalna zaleta pasa jest CENA

i tutaj zalety sie kończa...
Do pajero II trzeba dokladnie 125 cm na każde nadkole czyli 5 mb jednego czy drugiego....
no tyle w temacie

a ja nie wiem jak wygladaja te poszerzenia amerykanskie

.... a ta cena 5 stow to za metr czy jak??
bo wszystkie misie mają słodkie pysie
Misiek 3.0 V6 92r
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » wt wrz 12, 2006 6:33 pm
kasia_misiek pisze:
a ja nie wiem jak wygladaja te poszerzenia amerykanskie

.... a ta cena 5 stow to za metr czy jak??
podjedz do sudoła do zabrza to pomacasz

Ostatnio zmieniony wt wrz 12, 2006 6:43 pm przez
Mag69, łącznie zmieniany 1 raz.
LJ 70
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » wt wrz 12, 2006 6:39 pm
A gdzie je mozna nabyc oprocz eskapady?
Szukalem tez ich stronki na necie, ale jakos nie moge znalesc. Jak ktos by mial to niech podrzuci.
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
kasia_misiek
-

- Posty: 283
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: kasia_misiek » wt wrz 12, 2006 6:40 pm
Mag69 pisze:kasia_misiek pisze:
a ja nie wiem jak wygladaja te poszerzenia amerykanskie

.... a ta cena 5 stow to za metr czy jak??
podjedz do sudera do zabrza to pomacasz

eeeeee tam ... bede jakiegos sudera macac

bo wszystkie misie mają słodkie pysie
Misiek 3.0 V6 92r
-
Zbowid
-

- Posty: 11908
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » wt wrz 12, 2006 6:52 pm
A ja zrobiłem z pasa i też ładnie wyszło..no a przede wszystkim tanio i trwale. Nitów nie stosowałem tylko śrubki M6.
W pierwszej wersji miał być jeszcze płaskownik ale odpuściłem i powiem szczerze, że w terenie ładnie pracują, nie łamią się, nie uszkadzają błotnika i w końcu nie chlapie na lusterka

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt wrz 12, 2006 7:01 pm
@ Zbowid
z 19/ 20 jestem w Lublinie - pijemy czy upalamy

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Zbowid
-

- Posty: 11908
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » wt wrz 12, 2006 7:04 pm
Wrzesień czy październik??
Generalnie bez różnicy... jedno i drugie mile widziane

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt wrz 12, 2006 7:13 pm
wrzesień - mozesz jakis hotel polecic - ostanio spałem w Lublinie w tym no koło OBI jakims orbisowskim 6/8 piętrowym ale moge sie zdrzemnąc w Świdniku co by wieczorem nie jedzić po ...

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Zbowid
-

- Posty: 11908
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » wt wrz 12, 2006 7:23 pm
Fajny hotel to jest pjęcie względne... Ale coś ci znajdę dobrego. WŚwidniku masz dwa hotele - pozim **. Możesz też zatrzymać się na obrzeżach miasta w całkiem przyzwoitym hotelu. W Lublinie polecam Lwów, Rycerski, Pod Kasztanami i Jedlina - daleko...
Zdzwonimy się to cóś wykminię... Jazda obowiązkowa

reszt później..

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
AveCezar

- Posty: 348
- Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: AveCezar » wt wrz 12, 2006 10:53 pm
Zbowid pisze:A ja zrobiłem z pasa i też ładnie wyszło..no a przede wszystkim tanio i trwale. Nitów nie stosowałem tylko śrubki M6.
W pierwszej wersji miał być jeszcze płaskownik ale odpuściłem i powiem szczerze, że w terenie ładnie pracują, nie łamią się, nie uszkadzają błotnika i w końcu nie chlapie na lusterka

O! I gdzie mocowałeś? Od spodu błotnika? Trzyma ta cienka blaszka?
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » wt wrz 12, 2006 11:04 pm
No wlasnie Zbowid, podziel sie wiedza tajemna.
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
Zbowid
-

- Posty: 11908
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » śr wrz 13, 2006 12:33 pm
Wiedza nie jest tajemna...
Najsampier planowałem płaskowniki lub blaszki z jednej i drugiej strony gumy.. obyło sie na podkładkach z jednej i drugiej strony.
Moxcowanie na śrubki M6 i mocowanie do tej blaszki - otwory tak mniej więcej co 10 -15 cm. Uważajcie przy cięciu pasa bo do dołu z tyłu przednich błotników i do przodu z tylnich błotników "ucieka" blacha i trzeba to uwzględinć przy wycinaniu
Ja nie uwzględniłem i musiałem kombinować... staneło na tym że mam delikatnie fartuchy pochylone do dołu - co w sumie daje niezły efekt.
Istostną sprawą jest kolejnośc przykręcania i nawiercania, powiedział bym dalej a le strasznie tu sucho u mnie...

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
AveCezar

- Posty: 348
- Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: AveCezar » śr wrz 13, 2006 12:46 pm
Zbowid pisze:Wiedza nie jest tajemna...
Istostną sprawą jest kolejnośc przykręcania i nawiercania, powiedział bym dalej a le strasznie tu sucho u mnie...

Dobra, dobra, jak wyjdzie ładnie to poślę Ci browca pocztą

Albo będę w październiku w Lublinie przy okazji zlotu absolwentów mojego liceum to wręczę Ci osobiście
Co do kolejności nawiercania i przykręcania to ostatnią rzeczą jaka przyszłaby mi do głowy to najpierw nawiercić wszystko, a potem próbować to cholerstwo przykręcić. Chyba lepiej walczyć systemem dziura->śrubka->dziura->śrubka itd. O to chodzi?
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości