ale to odrębna bajka
A)zasadniczo jak cały układ sprawny i vacu działa ( motor pracuje ) to pedał daje się lekko wciskać ale od samej góry hamulce biorą - norma
A)jak cały układ sprawny i vacu nie robi ( motor nie pracuje ) - to pedał
wciska się z oporem (wymaga większej siły ) ale hamulce biorą od samej
góry
B)natomiast ty opisujesz że jak bez motoru pedał stawia opory ale bierze dopiero przy podłodze ( opory są zrozumiałe bo na wyłączonym motorze nie masz wspomagania )
B)natomiast gdy motor chodzi -pedał daje się wciskać lekko i bierze dopiero przy podłodze ( oba B pasują idealnie do zapowietrzenia hamulcy )
piszesz też że wymieniałeś pompę ham. - wszystko złożyłeś poprawnie
a nie masz takiego obiawu że hamulec naciskany z jakąś siłą blokuje koła ( auto ) jednak trzymany w tym samym położeniu ( pedał ) a skuteczność hamulcy opada aż do odblokowania kół (auto zaczyna się toczyć )
Ostatnio zmieniony czw paź 12, 2006 8:15 pm przez
+ AND +, łącznie zmieniany 1 raz.