zmiana skrzyni i mostów

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

zmiana skrzyni i mostów

Post autor: marek-160 » ndz paź 22, 2006 8:44 pm

witam wszystkich miśkomaniaków
chciałem poradzić się kolegów czy istnieje możliwość założenia do miśka z 90r.3.0 v6 skrzyni biegów SS+mosty od miśka 94r.2.5td
zaznacze że mam cały taki samochód z 94r. na części i chciałem spytać może ktoś już tak motał i czy dużo jest przeróbek ewentualnie jakieś rady
dzięki z góry !!

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » ndz paź 22, 2006 9:01 pm

Hmmm, tak na moje niedoswiadczone (w tym wzgledzie) oko, to takie cus Ci sie nie powiedzie. Jezeli nie da sie zmotac skrzynki SS od 2.8 td do silnika 2.5 td nawet w obrebie jednej (czytaj - drugiej) generacji Pajero, to nie mysle, zeby udalo Ci sie pomotac benzyne z dieslem i to w dodatku pomiedzy jedna a druga generacja.
Mozesz poszukac na Forum, troche juz bylo podobnych postow.
Pozdrawiam.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » pn paź 23, 2006 6:55 am

Pierwsza sprawa sprawdź z której strony 3.0 ma rozrusznik a z której 2.5 TD.
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn paź 23, 2006 7:19 am

z innej
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » pn paź 23, 2006 7:47 am

majcher pisze:z innej
To ja wiem :)21 byłem tylko ciekaw czy to sprawdził mając dwa auta obok siebie. Jeżeli masz całego miśka do rozbiórki to może się udać. Jeżeli mnie pamięć i fotki skrzyń nie mylą to zewnętrznie są takie same poza przednią obudową do któraj mocowany jest rozrusznik. Jeżeli to da się przełożyć to jeden problem z głowy.
3.0 V6 +Ironman

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » pn paź 23, 2006 9:28 am

tak zgadza się rozrusznik jest z innej strony
ale razem ze skrzynią to może by spasił a co z mocowaniami mostów czy ramy są takie same w I i II

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn paź 23, 2006 9:32 am

panie Marku e-maila panu wyslalem :D
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » pn paź 23, 2006 10:58 am

marek-160 pisze:tak zgadza się rozrusznik jest z innej strony
ale razem ze skrzynią to może by spasił a co z mocowaniami mostów czy ramy są takie same w I i II
A elektryka rozrusznika? No i mocowanie skrzyni do silnika (rozstaw otworów)?
3.0 V6 +Ironman

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » pn paź 23, 2006 8:38 pm

tego właśnie nie wiem dlatego pytam może ktoś już tak kombinował jak z tą skrzynią czy będzie pasowała ??
a co z mostami czy nikt nie wie bo nie ma żadnych odpowiedzi proszę bo mosty mam z blokadami i jak by pasowały to by nieżle robiły w błotku :P

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » wt paź 24, 2006 9:21 am

no co jest nikt nie wie nikt nie próbował czy nie chce wam się pisać o takich bzdetach

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt paź 24, 2006 9:42 am

potrzebna jest tez skrzynia od V6 bo ma rozrusznik s drugiej strony a reszta nie ma znaczenia, trzeba bedzie tylko zminic podejscia do mostow bo sa inne rozstawy srub.
GG 3597101 tel. 602-673-905

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » wt paź 24, 2006 10:16 am

a jak by przełożyć obudowe sprzęgła od v6 do 2.5 sselect ??

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt paź 24, 2006 10:34 am

mozna
GG 3597101 tel. 602-673-905

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » wt paź 24, 2006 9:25 pm

dzięki goszen widze że tylko ty jesteś zainteresowany tym tematem to przykre :cry:

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » wt paź 24, 2006 9:39 pm

przedewszystkim jezeli do benzynowego silnika wlozysz skrzynie i mosty z diesla to bedzie zaj.biscie szybki i straci na mocy i momecie , wiec w terenie niebedzie robil :)3
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » wt paź 24, 2006 10:19 pm

a całym szacunkiem ale wydawało mi się że w 2.5td są wolniejsze przełożenia niż v6
byćmoże się myle w końcu jestem tu nowy

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » wt paź 24, 2006 10:34 pm

ok , prosty przyklad
w dieslu predkosc max jest osiagana np. przy 4000obr/min i wynosi 100km/h
w benzynie ta sama predkosc jest osiagana przy 7000obr/min
wiec jezeli dasz do skrzyni ktora w orginalnym silniku przy 4000obr/min osiaga ta predkosc predkosc obr 7000 to osiagniesz predkosc ok175 km/h , przelozenia sa wolniejsze w benzyniaku a nie w dieslu :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr paź 25, 2006 7:23 am

a jesli by nawet przełożenia pasowały w mostach to rzezba prawie całej elektryki, a poza tym nie bardzo widze gdzie niektóre rzeczy z II byś wsadził w I chodzi o te od napedów oczywiście

zapytaj Waldiego z Oleszyc jest czasami na forum on motał w II w dłgim 2.8td z esay na SS zapytaj czy mu juz wsztystko dziala a mial dwa autka obok siebie, i przekładał, a walka trwa juz z 5 miechów
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr paź 25, 2006 8:27 am

czytam czytam i zastanwiam sie po co ?? po co sobie na komplikować zycie tylko dla tego ze ma sie nie potrzebny samochdod na czesci :roll:

nie prościej było by złoma sprzedac i kupić mosty i skrzynie od V6 nawet od V :roll:


ech dziwny jest ten świat ludzkich spraw
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

marek-160
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 4:45 pm
Lokalizacja: wąchock

Post autor: marek-160 » śr paź 25, 2006 10:14 pm

jestem w rosterce myślałem że będe mił miśka z blokadami i sselektem od II a wy tak mnie zdołowaliście mówi sie trudno i żyje dalej :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » pn gru 04, 2006 8:30 pm

Zaraz, zaraz ... a wymiana samych mostow z mechanicznymi blokadami z II do I , gdzie aby ulatwic operacje pozostawilbym resory, to da rade bez angazowania warsztatu slusarskiego czy nie ?
Za wszelkie plodne i bezplodne uwagi , wdzieczny bede. :)21

Ps. chyba juz bylo to olac me prosbe.

Mowa o przednim i tylnym moscie !!

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » pn gru 04, 2006 9:14 pm

Sprzedaj jedną furę jako całość, drugą na części i kup sobie Pajero II z SS, dokładająć te złotówki które byś wydał na przeróbki i będziesz miał problem z czaszki.
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » pn gru 04, 2006 10:01 pm

Jestem emocjonalne zwiazany z moim pojazdem wiec nie skorzystam.
Zaczynam sie zastanawiac czy aby przedni most, ktory widzialem ( kopletny zesp. naped dlugiej II ) posiada 100% blokade.
Jak zauwazylem sa 2 osoby ktore mialy do czynienia ze 100 w przodzie i 9999, kytore twierdza ze nigdy fabrycznie Pajero 100 nie mialo.
Most ktory dzis widzialem ma zebrowana ( cos w rodzaju cylindra chlodz. powietrzem) pokrywe mechanizmu roznicowego .
Czy to 100 czy to lipa !!

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » pn gru 04, 2006 10:41 pm

Czyli lipa ? . To sie narobilo ja glupi juz oczami wyobrazni widzialem jak misiek kreci 4x4 a tu takie rozczarownie :-? .

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » wt gru 05, 2006 12:29 pm

Harry pisze:Czyli lipa ? . To sie narobilo ja glupi juz oczami wyobrazni widzialem jak misiek kreci 4x4 a tu takie rozczarownie :-? .
Oczami wyobraźni to ja widziałem 6-tke w totka, a przy terenówce to widze tylko raeal i wyciekajace szelesty z kieszeni :)21
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości