reduktor w pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

JAREK PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 10:49 am
Lokalizacja: szamotuły

reduktor w pajero

Post autor: JAREK PAJERO » wt lis 28, 2006 9:08 am

cześć mam problem z reduktorem,w moim poprzednim reduktorze rozsypał się łańcuch, skróciłem go ,ale nie dało się założyć.Kupiłem inny i napęd jest ok, ale przy jeździe na 4L i włączaniu wstecznego dźwignia reduktora wędruje samoczynnie na luz i można tylko włączyć 4H, czy tak ma być , czy coś jest nie tak? misiek jest 84 2,3 TD, boję się o sprzęgło gdyż już raz się nadpaliło w piachu przy cofaniu na 4H
Pozdrawiam Jarek
jarek
PAJERO 2,3 TD 84
BYŁO
JEST DAIHATSU ROCKY 92 , 2,8 TDI

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » wt lis 28, 2006 2:27 pm

najprawdopodobniej jest to wina trzpienia wbitego w miejscu łaczenia sie dzwigni z wodzikiem ,
spróbuj zdjąc z góry pokrywkę wraz z dzwigniami ( wpierw miechy gumowe ,potem 8 sróbek z pokrywki )
spróbuj poruszac przesuwkami zobaczycz co sie dzieje ,
czesto trzpień sie przesunie i robi takie komplikacje bo właczając wsteczny działa na dzwignie od reduktora

PS wszystkie gwinty skrecamy na klej do gwintów
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11905
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » wt lis 28, 2006 2:38 pm

Znaczy się potwierdzam przedmówcę - defekt zlokalizowany poprawnie :)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

JAREK PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 10:49 am
Lokalizacja: szamotuły

reduktor

Post autor: JAREK PAJERO » wt lis 28, 2006 2:46 pm

dziękuję za wskazówki , sprawdzę i dam znać
Pozdrawiam
jarek
PAJERO 2,3 TD 84
BYŁO
JEST DAIHATSU ROCKY 92 , 2,8 TDI

JAREK PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 10:49 am
Lokalizacja: szamotuły

reduktor

Post autor: JAREK PAJERO » ndz gru 03, 2006 7:31 pm

witam ponownie, bardzo dziękuję za trafną diagnozę sworzeń sam wbiłem za glęboko przy wymianie reduktora, po cofnięciu wszystko wróciło do normy :lol: :)2
mam jeszcze jedno pytanie odnośnie czujników w skrzyni i reduktorze , patrząc od silnika to pierwszy jest chyba od świateł wstecznych i działa , drugi jest w reduktorze chyba od kontrolki 4h i 4l , kontrolka gaśnie tylko w położeniu między 4l i 4h przy jeździe na 2h też świeci !?, ten trzeci ostatni czujnik nie jest podłączony i właściwie nie idą już żadne wolne przewody żeby go podłączyć , do czego on służy , tak sobie kombinuję czy go nie zmostkować z tym poprzednim w reduktorze .Proszę o radę
dzięki i Pozdrawiam
Jarek
jarek
PAJERO 2,3 TD 84
BYŁO
JEST DAIHATSU ROCKY 92 , 2,8 TDI

Awatar użytkownika
pedro3
 
 
Posty: 217
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:51 pm
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: pedro3 » pn gru 04, 2006 7:22 am

Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn gru 04, 2006 9:20 am

dwa czujnik od napędów w skrzyni KM145 sa łaczone orginalnie szeregowo - róznisię sie orginalnie koncówkami aby mozna je było spiać w szereg i podpiac do instalacji
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

JAREK PAJERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 10:49 am
Lokalizacja: szamotuły

reduktor w pajero

Post autor: JAREK PAJERO » sob gru 09, 2006 4:43 pm

witam ponownie, serdeczne dzięki za podpowiedź po połaczeniu szeregowym czujników wszystko działa jak należy :)2 :D
nie mogłem sam stwierdzić połączenia gdyż przy czujnikach były pourywane przewody
Pozdrawiam
jarek
PAJERO 2,3 TD 84
BYŁO
JEST DAIHATSU ROCKY 92 , 2,8 TDI

patryk1410
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: śr sty 17, 2007 2:02 pm

reduktor pajero

Post autor: patryk1410 » śr sty 17, 2007 3:50 pm

:( Witam.Mam problem z reduktorem w Pajero z silnikiem 2.5 TD 1989r.
Problem polega na tym że nie moge przełączyć reduktor na 4L i N.
Napędy 4x4 działają.Proszę o szybką odpowiedz.

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » śr sty 17, 2007 5:24 pm

3,2,1 start !!! :P
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: reduktor pajero

Post autor: Igor V8 » śr sty 17, 2007 6:32 pm

patryk1410 pisze::( Witam.Mam problem z reduktorem w Pajero z silnikiem 2.5 TD 1989r.
Problem polega na tym że nie moge przełączyć reduktor na 4L i N.
Napędy 4x4 działają.Proszę o szybką odpowiedz.
Bardzo proszę :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » śr sty 17, 2007 6:56 pm

Dzień dobry Panu. :)17
No to się dowiedziałeś. :)21
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości