Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 10:27 am
Witam Szanowne Grono.

Naszła pora, coby się udać do kowala w temacie resorów do mego urządzenia.
Czy Szanowni użytkownicy Pajerki (I) nie mają gdzieś w swej pamięci
wymiarów tulejek resorów - chodzi głównie o średnice zewnętrzną i wewnętrzną, coby wałek materiału dobrać !
Z góry - za zdradę owej tajemnicy, dziękuję.
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » ndz gru 03, 2006 3:05 pm
gumki pasują od forda transita.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 4:21 pm
Fajnie, ale to w dalszym ciągu "tylko gumki" które po miesiącu będą w podobnym stanie do posiadanych obecnie.
Ale sprób. poszukać czegoś w katalogach do forda - może pochwalą się wymiarami.
-
Mroczny
-

- Posty: 40599
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz gru 03, 2006 5:22 pm
nie zakładaj polibuszy o resorów - nie będziesz miał wykrzyży
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » ndz gru 03, 2006 5:33 pm
to moze nic nie wkładać ? i wykrzyz sie polepszy

pozdrawiam Marek
offpoje team
-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 5:42 pm
Bardzo dziekuję za tak cenne i merytorycznie słuszne rady, ale nie skorzystam, pozostanę przy tulejkach.

!
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » ndz gru 03, 2006 5:44 pm
jak bys poczytał forum to byś wszystkie nurtujące ciebie odpowiedzi znalazł .
polibusze kupuje sie w zestawach , a jak potrzebujesz wymiary to musisz rozebrać swój sprzęt i zwymiarować
pozdrawiam Marek
offpoje team
-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 6:34 pm
Forum to ja przeleciałem całe.
Nie mam zamiaru płacić około 100 zł, za 8 tulejek, kiedy materiał to "pi X oko" u dystrybutora 30 zł, tokarka jest u kowala, a wymiary potrzebne tylko po to żeby dobrać srednice wałka, co by fabryki wiurów nie zakładać.
Ponadto w mieście Łodzi tulejek gotowych nie uwidzisz.
Kowal w wtorek, zakup przy pomocy naszej "sprawnej inaczej" poczty również zatem odpada.
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » ndz gru 03, 2006 8:14 pm
bojach pisze:to moze nic nie wkładać ? i wykrzyz sie polepszy

"a łyżka na to .............."
polimery też mają różną twardość

-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » ndz gru 03, 2006 8:18 pm
elestomery kupuje z firmy DRM i resorowe to są resorowe , i nie są dotaczane tylko odlewane .... kto sie zna to wie na czym róznica polega ...nie bede sie mondrować

pozdrawiam Marek
offpoje team
-
Mroczny
-

- Posty: 40599
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz gru 03, 2006 8:28 pm
Fuks pisze:Nie mam zamiaru płacić około 100 zł, za 8 tulejek, kiedy materiał to "pi X oko" u dystrybutora 30 zł, tokarka jest u kowala
nie wydaje się, żeby dobrał właściwy tą metodą

-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 8:41 pm
Poliuretan jest tworzywem które doskonale obrabia się metodą toczenia.
Fabryczne "lane" to nic innego niż wykonane na wtryskarce - jedyny logiczny powód tej technologji, to prostota, szybkośc i zero odpadów.
-
Harry

- Posty: 424
- Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Barlinek
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Harry » ndz gru 03, 2006 9:08 pm
Fuks pisze:Poliuretan jest tworzywem które doskonale obrabia się metodą toczenia.
Fabryczne "lane" to nic innego niż wykonane na wtryskarce - jedyny logiczny powód tej technologji, to prostota, szybkośc i zero odpadów.
Jedyny logiczny powod tej technologii to...: mozliwosc wykonania zroznicowanych twardosci polibuszy

-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 9:59 pm
Całkowita racja - dlatego w poniedziałek rano jestem u producenta-dystrybutra celem dobrania właściwego tworzywa (W grę wchodzi jeszcze: polamid, teflon, ertalon i inne tzw. samosmarne których osobiście nie znam).
A tak naprawdę znając naszych producentów - żerujących na naszym zapale do posiadanego "żelaza" - silnie podejrzewam że produkują je z mieszanki
"na winie" - co się do wtryskarki nawinie.
-
Harry

- Posty: 424
- Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Barlinek
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Harry » ndz gru 03, 2006 10:11 pm
Fuks pisze:Całkowita racja - dlatego w poniedziałek rano jestem u producenta-dystrybutra celem dobrania właściwego tworzywa (W grę wchodzi jeszcze: polamid, teflon, ertalon i inne tzw. samosmarne których osobiście nie znam).
A tak naprawdę znając naszych producentów - żerujących na naszym zapale do posiadanego "żelaza" - silnie podejrzewam że produkują je z mieszanki
"na winie" - co się do wtryskarki nawinie.
Jestes w glebokim bledzie

Polibysze z DRM-u bardzo sobie cenie. Montowalem je od 2002r do Uaz i Patrola zawsze "srednio-twarde" chyba ze lubisz skakac to "twarde".
Do Pajero rowniez chcialem wstawic ale produkuja tylko pod wymiar

U mnie problem z wymiarowaniem maly jest ale to juz inna historia

-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » ndz gru 03, 2006 10:16 pm
teoretycy i ksiązkowa teoria ......
pozdrawiam Marek
offpoje team
-
Harry

- Posty: 424
- Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Barlinek
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Harry » ndz gru 03, 2006 10:32 pm
Jak zwal,tak zwal...
-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 03, 2006 10:54 pm
Po dobraniu właściwego tworzywa, jak będę toczył to zwymiaruję, i za dwa tygodnie po powrocie do Łodzi przybędzie na liczniku około 1800 km, to odezwę się "w tym temacie" i podzielę wrażeniami i namiarami.
Miłych snów.

-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 10, 2006 9:44 am
Boris - moim zdaniem masz 100% racji, i dlatego wymiary onych tulejek są jak na razie owiane ścisłą tajemnicą.
Na marginesie: ile oleju winno wchodzić do skrzyni , a ile do reduktora - może ktoś "moją ciemną masę" oświeci.
-
Fuks
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Fuks » ndz gru 10, 2006 9:48 am
Przepraszam - ale nie wiem skąd mi się ten "Boris wzioł".
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » pn gru 11, 2006 10:27 am
Fuks pisze: wymiary onych tulejek są jak na razie owiane ścisłą tajemnicą.
na stronie firmy DRM są wszystkie wymiary podane
pozdrawiam Marek
offpoje team
-
Mariobros

- Posty: 605
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mariobros » pn gru 11, 2006 2:19 pm
Fuks pisze:
Na marginesie: ile oleju winno wchodzić do skrzyni , a ile do reduktora - może ktoś "moją ciemną masę" oświeci.
noo tak wychodzi, że do korka, aż sie przeleje

w reduktorze to nie wiem - ale do przelania, ale do skrzyni wchodzi 2,5 l.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn gru 11, 2006 3:01 pm
Fuks pisze:Boris - moim zdaniem masz 100% racji, i dlatego wymiary onych tulejek są jak na razie owiane ścisłą tajemnicą.
Na marginesie: ile oleju winno wchodzić do skrzyni , a ile do reduktora - może ktoś "moją ciemną masę" oświeci.
Uzupełnij profil to bedzie wiadomo jakiego miska masz i ile czego gdzie masz wlac
jestem leniwy i nie chce mi sie szukac po postach jakiego strucla kupiles
Czwarte serce

-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » pn gru 11, 2006 7:33 pm
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości