Pajero 2.3TD
Moderator: Kosiarz
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
Pajero 2.3TD
Czy ktos wie jak ustawic pompe paliwa w silniku pajeroka 2.3td?
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
utawilem pompe
pompa ustawiona osobiscie i zaczol nawet palic jak powinien ale wszystko sie okaze jutro o poranku.
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
Odpalil
Rankiem Pajerok odpalil bez zadnych problemow tak ze mysle ze trafilem z ustawieniem pompy. Ale teraz jest frajda jazdy tym samochodzikiem. Prawdziwy DZIK z niego. Nowe turbo, nowe pierscienie, jednak robia wielka roznice. Teraz musze go jeszcze sprawdzic bo dluga droga przed nami do domu(2140km)
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
kangur
Marku widze twoje zdjacie na tle twojego pajeroka ktory ma zamontowane halogeny na kangurze. Mozesz mi napisac a najlepiej wyslac fotke jak zrobiles tego kangurka bo widze ze on jest przerobiony. Obciete boki? Sam ostatnio myslalem o obcieciu tych skrzydelek ale nie jeststem pewien czy to jest dobry pomysl. Pozdrawiam Rafal
Re: kangur
Najprostszy sposób na modyfikację oryginalnego kangura to wywalić złom do śmiecirafalwicher pisze:Marku widze twoje zdjacie na tle twojego pajeroka ktory ma zamontowane halogeny na kangurze. Mozesz mi napisac a najlepiej wyslac fotke jak zrobiles tego kangurka bo widze ze on jest przerobiony. Obciete boki? Sam ostatnio myslalem o obcieciu tych skrzydelek ale nie jeststem pewien czy to jest dobry pomysl. Pozdrawiam Rafal

Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
charakter
No i tu sie w 100% zgodze. Pajeroko bez zadnego kangurka wyglada 2razy ladniej niz z, ale mi zalezy na czterech chalogenach z przodu. Wczesniej mailem szesc ale moj alternator tego nie witrzymal i szlak go trafil. No a tak po za tym to czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica. Naprawde powiadam wam ze 2x tej samej uszcelki nie zakladajcie nawet jesli byla ona zalozona przez chwileczke. No coz czlowiek uczy sie na bledach :(
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
dokrecanie glowicy
Jaka kolejnosc srub trzeba zachowac dokrecajac glowice w 2.3td?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Hmm, generalnie od srodka po przekatnych na zewnatrz. Jezeli ma dwa rzedy srub - dokrecic 4 szpilki, przejsc do nastepnych 4 itd... Jezeli 3 rzedy (nie wiem, nie znam silnika) to wtedy zgodnie ze wskazowkami zegara poczynajac od tej szpilki najbardziej w srodku na zewnatrz. I oczywiscie kluczem dynamometrycznym. Na kilka etapow. Powiedzmy na 5, 7, 10, 12 Nm. Mysle ze w silniku diesla gdzies okolo 12 to wartosc maks. Ale oczywiscie zawsze lepiej popatrzec jak jest w ksiazce... 


A moim zdaniem wazniejsze jest kto siedzi obok kierowcy. I wystarcza jej calkiem srednie. Oczywiscie nie kola...ap4x4 pisze:Moim zdaniem część która najbardziej wpływa na pozytywny wygląd całego samochodu są ładne duże koła. To jest podstawa w każdym aucie. (...)

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość