Pajero 2.3TD

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Pajero 2.3TD

Post autor: rafalwicher » pn gru 04, 2006 4:53 pm

Czy ktos wie jak ustawic pompe paliwa w silniku pajeroka 2.3td?

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pn gru 04, 2006 5:19 pm

?
serwis pomp wie i niech tak pozostanie , nie jest to sprawa do robót garażowych , a jak dysponujesz sprzetem to powinieneś mieć i książke z danymi bo to już mniejszy problem 8)
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn gru 04, 2006 8:14 pm

Mowilem Ci Rafale, ze to (ustawienie pompy) nie bedzie latwe... :)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

utawilem pompe

Post autor: rafalwicher » pn gru 04, 2006 9:32 pm

pompa ustawiona osobiscie i zaczol nawet palic jak powinien ale wszystko sie okaze jutro o poranku.

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pn gru 04, 2006 9:33 pm

gratulacje :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Odpalil

Post autor: rafalwicher » wt gru 05, 2006 11:36 am

Rankiem Pajerok odpalil bez zadnych problemow tak ze mysle ze trafilem z ustawieniem pompy. Ale teraz jest frajda jazdy tym samochodzikiem. Prawdziwy DZIK z niego. Nowe turbo, nowe pierscienie, jednak robia wielka roznice. Teraz musze go jeszcze sprawdzic bo dluga droga przed nami do domu(2140km)

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

kangur

Post autor: rafalwicher » wt gru 05, 2006 11:41 am

Marku widze twoje zdjacie na tle twojego pajeroka ktory ma zamontowane halogeny na kangurze. Mozesz mi napisac a najlepiej wyslac fotke jak zrobiles tego kangurka bo widze ze on jest przerobiony. Obciete boki? Sam ostatnio myslalem o obcieciu tych skrzydelek ale nie jeststem pewien czy to jest dobry pomysl. Pozdrawiam Rafal

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » wt gru 05, 2006 8:35 pm

ten kangur to juz wspomnienie , od tamtego czasu już trzeci jest zamontowany :wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kangur

Post autor: AveCezar » wt gru 05, 2006 11:57 pm

rafalwicher pisze:Marku widze twoje zdjacie na tle twojego pajeroka ktory ma zamontowane halogeny na kangurze. Mozesz mi napisac a najlepiej wyslac fotke jak zrobiles tego kangurka bo widze ze on jest przerobiony. Obciete boki? Sam ostatnio myslalem o obcieciu tych skrzydelek ale nie jeststem pewien czy to jest dobry pomysl. Pozdrawiam Rafal
Najprostszy sposób na modyfikację oryginalnego kangura to wywalić złom do śmieci :)21 Ja tak zrobiłem i auto od razu nabrało charakteru.
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

charakter

Post autor: rafalwicher » śr gru 06, 2006 9:25 pm

No i tu sie w 100% zgodze. Pajeroko bez zadnego kangurka wyglada 2razy ladniej niz z, ale mi zalezy na czterech chalogenach z przodu. Wczesniej mailem szesc ale moj alternator tego nie witrzymal i szlak go trafil. No a tak po za tym to czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica. Naprawde powiadam wam ze 2x tej samej uszcelki nie zakladajcie nawet jesli byla ona zalozona przez chwileczke. No coz czlowiek uczy sie na bledach :(
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » czw gru 07, 2006 9:08 am

Moim zdaniem część która najbardziej wpływa na pozytywny wygląd całego samochodu są ładne duże koła. To jest podstawa w każdym aucie. Ale ładny (czytaj solidny) kangurek nie jest zły.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

dokrecanie glowicy

Post autor: rafalwicher » czw gru 07, 2006 7:35 pm

Jaka kolejnosc srub trzeba zachowac dokrecajac glowice w 2.3td?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw gru 07, 2006 8:00 pm

Hmm, generalnie od srodka po przekatnych na zewnatrz. Jezeli ma dwa rzedy srub - dokrecic 4 szpilki, przejsc do nastepnych 4 itd... Jezeli 3 rzedy (nie wiem, nie znam silnika) to wtedy zgodnie ze wskazowkami zegara poczynajac od tej szpilki najbardziej w srodku na zewnatrz. I oczywiscie kluczem dynamometrycznym. Na kilka etapow. Powiedzmy na 5, 7, 10, 12 Nm. Mysle ze w silniku diesla gdzies okolo 12 to wartosc maks. Ale oczywiscie zawsze lepiej popatrzec jak jest w ksiazce... :)
ap4x4 pisze:Moim zdaniem część która najbardziej wpływa na pozytywny wygląd całego samochodu są ładne duże koła. To jest podstawa w każdym aucie. (...)
A moim zdaniem wazniejsze jest kto siedzi obok kierowcy. I wystarcza jej calkiem srednie. Oczywiscie nie kola... :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość