Strona 1 z 1
Pajero 2.3TD
: pn gru 04, 2006 4:53 pm
autor: rafalwicher
Czy ktos wie jak ustawic pompe paliwa w silniku pajeroka 2.3td?
: pn gru 04, 2006 5:19 pm
autor: bojach
?
serwis pomp wie i niech tak pozostanie , nie jest to sprawa do robót garażowych , a jak dysponujesz sprzetem to powinieneś mieć i książke z danymi bo to już mniejszy problem

: pn gru 04, 2006 8:14 pm
autor: ernil
Mowilem Ci Rafale, ze to (ustawienie pompy) nie bedzie latwe...

utawilem pompe
: pn gru 04, 2006 9:32 pm
autor: rafalwicher
pompa ustawiona osobiscie i zaczol nawet palic jak powinien ale wszystko sie okaze jutro o poranku.
: pn gru 04, 2006 9:33 pm
autor: bojach
gratulacje

Odpalil
: wt gru 05, 2006 11:36 am
autor: rafalwicher
Rankiem Pajerok odpalil bez zadnych problemow tak ze mysle ze trafilem z ustawieniem pompy. Ale teraz jest frajda jazdy tym samochodzikiem. Prawdziwy DZIK z niego. Nowe turbo, nowe pierscienie, jednak robia wielka roznice. Teraz musze go jeszcze sprawdzic bo dluga droga przed nami do domu(2140km)
kangur
: wt gru 05, 2006 11:41 am
autor: rafalwicher
Marku widze twoje zdjacie na tle twojego pajeroka ktory ma zamontowane halogeny na kangurze. Mozesz mi napisac a najlepiej wyslac fotke jak zrobiles tego kangurka bo widze ze on jest przerobiony. Obciete boki? Sam ostatnio myslalem o obcieciu tych skrzydelek ale nie jeststem pewien czy to jest dobry pomysl. Pozdrawiam Rafal
: wt gru 05, 2006 8:35 pm
autor: bojach
ten kangur to juz wspomnienie , od tamtego czasu już trzeci jest zamontowany

Re: kangur
: wt gru 05, 2006 11:57 pm
autor: AveCezar
rafalwicher pisze:Marku widze twoje zdjacie na tle twojego pajeroka ktory ma zamontowane halogeny na kangurze. Mozesz mi napisac a najlepiej wyslac fotke jak zrobiles tego kangurka bo widze ze on jest przerobiony. Obciete boki? Sam ostatnio myslalem o obcieciu tych skrzydelek ale nie jeststem pewien czy to jest dobry pomysl. Pozdrawiam Rafal
Najprostszy sposób na modyfikację oryginalnego kangura to wywalić złom do śmieci

Ja tak zrobiłem i auto od razu nabrało charakteru.
charakter
: śr gru 06, 2006 9:25 pm
autor: rafalwicher
No i tu sie w 100% zgodze. Pajeroko bez zadnego kangurka wyglada 2razy ladniej niz z, ale mi zalezy na czterech chalogenach z przodu. Wczesniej mailem szesc ale moj alternator tego nie witrzymal i szlak go trafil. No a tak po za tym to czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica. Naprawde powiadam wam ze 2x tej samej uszcelki nie zakladajcie nawet jesli byla ona zalozona przez chwileczke. No coz czlowiek uczy sie na bledach :(
: czw gru 07, 2006 9:08 am
autor: ap4x4
Moim zdaniem część która najbardziej wpływa na pozytywny wygląd całego samochodu są ładne duże koła. To jest podstawa w każdym aucie. Ale ładny (czytaj solidny) kangurek nie jest zły.
dokrecanie glowicy
: czw gru 07, 2006 7:35 pm
autor: rafalwicher
Jaka kolejnosc srub trzeba zachowac dokrecajac glowice w 2.3td?
: czw gru 07, 2006 8:00 pm
autor: ernil
Hmm, generalnie od srodka po przekatnych na zewnatrz. Jezeli ma dwa rzedy srub - dokrecic 4 szpilki, przejsc do nastepnych 4 itd... Jezeli 3 rzedy (nie wiem, nie znam silnika) to wtedy zgodnie ze wskazowkami zegara poczynajac od tej szpilki najbardziej w srodku na zewnatrz. I oczywiscie kluczem dynamometrycznym. Na kilka etapow. Powiedzmy na 5, 7, 10, 12 Nm. Mysle ze w silniku diesla gdzies okolo 12 to wartosc maks. Ale oczywiscie zawsze lepiej popatrzec jak jest w ksiazce...
ap4x4 pisze:Moim zdaniem część która najbardziej wpływa na pozytywny wygląd całego samochodu są ładne duże koła. To jest podstawa w każdym aucie. (...)
A moim zdaniem wazniejsze jest kto siedzi obok kierowcy. I wystarcza jej calkiem srednie. Oczywiscie nie kola...
