foto pytanie pompa wtryskowa misiek 94'

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

foto pytanie pompa wtryskowa misiek 94'

Post autor: bojach » śr gru 06, 2006 10:31 pm

jak w temacie czy ktoś wie co to za element ?
pompa wtryskowa silnik 4D56T z roku 96

Obrazek
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw gru 07, 2006 10:34 am

Myslalem cala noc i wymyslilem :P

To urzadzenie zwieksza dawke paliwa. (tak sadze).

W momencie kiedy turbina wkreca sie na wyzsze obroty to rownoczesnie zwieksza sie ilosc powietrza. Jezeli nie pojdzie za tym zwiekszenie dawki paliwa, to nie bedzie pysznie. Dlatego jest polaczone z podcisnieniem (bo jest, prawda?).
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw gru 07, 2006 11:38 am

ernil pisze:Myslalem cala noc i wymyslilem :P

To urzadzenie zwieksza dawke paliwa. (tak sadze).

W momencie kiedy turbina wkreca sie na wyzsze obroty to rownoczesnie zwieksza sie ilosc powietrza. Jezeli nie pojdzie za tym zwiekszenie dawki paliwa, to nie bedzie pysznie. Dlatego jest polaczone z podcisnieniem (bo jest, prawda?).
w jaki sposób? i wzwiązku z czym? skoro jest pedłączone przewodem ciśnienioeym (takim jsk do turbiny z pompy) do magistrali która biegnie od serwa.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw gru 07, 2006 11:42 am

chyba, że podczas hamowania podciąga dźwignię przyspieszenia.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw gru 07, 2006 7:55 pm

Ja Ci zle Zbyszek napisalem. Nie podcisnienie a nadcisnienie powinno byc. Przejezyczylem sie. Myslalem jedno a pisalem drugie.
Podcisnienie to tylko w Mercedesach starych bylo do pompy doprowadzone, poniewaz gaszak byl wlasnie podcisnieniowy.
Nie widze innego sensu jak podpiecie tego przewodu gdzies pomiedzy turbina a kolektorem ssacym, albo na samej turbinie. Ewentualnie gdzies na samym kolektorze. Ja obczaje dzisiaj u siebie gdzie to mam. Byc moze w Twojej pompie ktos kiedys cos grzebal i pozniej zle podpial. Juz raz taki myk widzialem. No a jesli masz to podlaczone tak, jak ma byc, to upieram sie przy rozwiazaniu, ktore podalem na poczatku. Niemniej jestem otwarty na inne propozycje :)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość